Hoezo? Als iemand als LH hier in de SC zit gaat hij toch ook niet zo overdreven lopen doen als iemand eens hou je bek zegt.quote:
Er is je gevraagd om minder te schelden. Waarom blaas je de boel zo op en ga je zo uit je dak?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent als mod geen een of andere oppergod hoor die je met ere aan moet spreken. Doe even normaal zeg. Ken genoeg mods hier die een stuk makkelijker zijn over een beetje schelden dan jij.
Ik begrijp niet dat je zo aan het door drammen bent eigenlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Als iemand als LH hier in de SC zit gaat hij toch ook niet zo overdreven lopen doen als iemand eens hou je bek zegt.Sorry hoor
waarom voel je je zo aangevallen? je kan toch wel tegen een klein grapjequote:Op zondag 10 maart 2013 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
misschien moet het nog even tot je doordringen dat je mods serieus moet nemen en dat je als 14 jarige puber denkt dat te kunnen veranderen, je nog veel te leren hebt
alsof jij op je vijftiende contacten hebt om lsd te bemachtigenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan blots voor jou krijgen, maar dan betaal je voor de drugs en je betaalt mij €3 omdat ik aardig ben.
Ja want alleen maar ja en amen zeggen werkt.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je zo aan het door drammen bent eigenlijk
Hou zelf dan ook op, laat het gewoon. Iquote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je zo aan het door drammen bent eigenlijk
Rare mensen in mijn klas manquote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alsof jij op je vijftiende contacten hebt om lsd te bemachtigen
Ik ben pas 12!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraagt niemand van je maar jij doet precies het omgekeerde en dat is ook niet nodigquote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want alleen maar ja en amen zeggen werkt.
Laat maar, ik hou al op
ja hoor, maar niet tegen zijn grote bekquote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waarom voel je je zo aangevallen? je kan toch wel tegen een klein grapje
Ja, nu heb ik het gedaan. Bedankt voor je zinvolle bijdrage zegquote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hou zelf dan ook op, laat het gewoon. I
Ik mis alleen nog de kush and wizdom quotes op je tumblrquote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw tumblr is pas slechte kwaliteit
Mijn tumblrquote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw tumblr is pas slechte kwaliteit
Ooh deze jongen is niet psychisch gek, gewoon beetje vaag figuur met wat verkeerde vriendenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hier ook eerst maar hij is opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis
kush? wizdom?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de kush and wizdom quotes op je tumblr
Daar heb ik ook nog wel gepostquote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens heb ik jarenlang in de voorloper van deze sc gepost....
Waarom post je nu niet meer dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens heb ik jarenlang in de voorloper van deze sc gepost....
ohquote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh deze jongen is niet psychisch gek, gewoon beetje vaag figuur met wat verkeerde vrienden
naar wie refereer je met 'zijn', naar mij? ik bedoel er niks mee (zie ook pi), ikverkloot de halve tijd mijn eigen spelling dus ik heb echt geen recht van sprekenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja hoor, maar niet tegen zijn grote bek
Stuart, relax en pak een biertjequote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik het gedaan. Bedankt voor je zinvolle bijdrage zeg
bier is voor homo'squote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef JRRY het volgende:
In mijn klas worden de mensjes opgewonden als er bier in handbereik is. Op bv. het klassenfeest. iedereen eerste keer bier oh ah geweldig xd
Ik stel jou nou voor als iemand die zegt dat hij af en toe zin heeft in een biertjequote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef JRRY het volgende:
In mijn klas worden de mensjes opgewonden als er bier in handbereik is. Op bv. het klassenfeest. iedereen eerste keer bier oh ah geweldig xd
Dan ben jij vast een stevige drinker?quote:
geen tijd meer voor/ andere dingen te doenquote:
Iets leuksquote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens ben ik er nu klaar mee en ga ik nog even iets leuks doen met mijn vriendin voor ze naar huis gaat.
anaal?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens ben ik er nu klaar mee en ga ik nog even iets leuks doen met mijn vriendin voor ze naar huis gaat.
nee, naar fok-itquote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
naar wie refereer je met 'zijn', naar mij? ik bedoel er niks mee (zie ook pi), ikverkloot de halve tijd mijn eigen spelling dus ik heb echt geen recht van spreken
Wat is het nouquote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe maar alsof je zo cool bent dat je ze niet kent
Ja het is te hopen jaquote:
Ja maar dat was begin dit schooljaar nog niet zo laat staan in mijn vwo nerd klas.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik stel jou nou voor als iemand die zegt dat hij af en toe zin heeft in een biertje
(dat is niet positief)
Ik heb helemaal niet gezegd dat je je bek moest houden? lolquote:
neuhquote:
Veel plezier en cyaquote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
epic hardcore shizzle stoere boii allesquote:Op zondag 10 maart 2013 19:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar dat was begin dit schooljaar nog niet zo laat staan in mijn vwo nerd klas.
bah hardcore.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
epic hardcore shizzle stoere boii alles
6quote:Op zondag 10 maart 2013 19:27 schreef AppelCake het volgende:
I'm so excited and I just can't hide it![]()
quote:
Ik kom niet eens op je tumblrquote:Op zondag 10 maart 2013 19:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
post eens een ding van mijn tumblr, dat zo is.
Je snapt het niet. Jammerquote:
Ja, want hondenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Purplesparks het volgende:
Stukken betere topictitel dan de voorgaande.
Hey, kennen wij elkaar?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Purplesparks het volgende:
Wat origineel zeg, wow, heb je die tekst eronder zelf verzonnen?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Purplesparks het volgende:
STAGE AFGEROND, EXAMEN GEHAALD, AJAX WEER KOPLOPER EN 150 EURO GEWONNEN MET VITESSE EN AJAXquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat origineel zeg, wow, heb je die tekst eronder zelf verzonnen?
quote:
jugequote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Only god can juge me, jij dus niet
doe es liefquote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Trollscience het volgende:
wow trout mask replica wordt alsmaar kutter het lijkt dit topic wel wanneer die appelranddebiel aanwezig is
okquote:Op zondag 10 maart 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dit ook ja, maar hij is een hondenvriend en zal wel OK zijn.
WELL DONE. WELK EXAMENquote:Op zondag 10 maart 2013 19:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
STAGE AFGEROND, EXAMEN GEHAALD, AJAX WEER KOPLOPER EN 150 EURO GEWONNEN MET VITESSE EN AJAX
Verder mag ik je denk ik wel, heb je je al voorgesteld?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Purplesparks het volgende:
Pizza had in zijn describtion van zijn Tumblr eerst:quote:
GOEDZO WAT DEED JE, FUCK YEAH, FUCK YEAH X20quote:Op zondag 10 maart 2013 19:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
STAGE AFGEROND, EXAMEN GEHAALD, AJAX WEER KOPLOPER EN 150 EURO GEWONNEN MET VITESSE EN AJAX
Was geen ruzie hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik heb de fok-it vs. kannovinnie ruzie gemist?
Geloof het niet? Al heb ik je username een paar keer eerder zien verschijnen.quote:
Het was meer een discussie..quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik heb de fok-it vs. kannovinnie ruzie gemist?
Ik vind hem leuker posten dan dat jij doetquote:Op zondag 10 maart 2013 19:29 schreef Trollscience het volgende:
wow trout mask replica wordt alsmaar kutter het lijkt dit topic wel wanneer die appelranddebiel aanwezig is
Ok stel je 'ns voor ik ben benieuwd.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Geloof het niet? Al heb ik je username een paar keer eerder zien verschijnen.
Waar dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Geloof het niet? Al heb ik je username een paar keer eerder zien verschijnen.
KOMT DOOR DIE KUTSCHEIDSRECHTER, WAARSCHIJNLIJK OMGEKOCHTquote:Op zondag 10 maart 2013 19:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind hem leuker posten dan dat jij doet
wow egt lachen xdquote:
Nou dan ben je echt echt 1 van de weinige. Jordy heeft een stuk meer inhoud dan Appelcake, die hier alleen maar loopt te trollen en dom loopt te doen, Met Jordy kan je gewoon een gesprek voeren.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
luister ik nu geheel toevalligquote:
Fuck jou met je hypersensitive shitquote:Op zondag 10 maart 2013 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza had in zijn describtion van zijn Tumblr eerst:
I don`t rally take this serious![]()
hee ik ben trollscience nietquote:Op zondag 10 maart 2013 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dan ben je echt echt 1 van de weinige. Jordy heeft een stuk meer inhoud dan Appelcake, die hier alleen maar loopt te trollen en dom loopt te doen, Met Jordy kan je gewoon een gesprek voeren.
Ja, Fok-it is altijd zo verzuurd.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lezen is ook een vakquote:Op zondag 10 maart 2013 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dan ben je echt echt 1 van de weinige. Jordy heeft een stuk meer inhoud dan Appelcake, die hier alleen maar loopt te trollen en dom loopt te doen, Met Jordy kan je gewoon een gesprek voeren.
Dit bedoel ik.quote:
Wat een haat aan Appel, wat is er nou weer mis met hem :Squote:Op zondag 10 maart 2013 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bedoel je?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Maar als Stuart dat heel grappig vindt, ieder zijn ding he
ze zijn aan een nieuw album bezigquote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef ChesterPerry het volgende:
alhoewel ik de wu tang clan beter vind
Gewoon kempi.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef ChesterPerry het volgende:
Heerlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja he, net zure melk met zo'n korstje erop.
Ja doei JRRYquote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat een haat aan Appel, wat is er nou weer mis met hem :S
Hij heeft gelijk though. De laatste tijd lijkt het wel een sport voor jou om mensen hier af te zeiken. Maar dat zal ik ongetwijfeld verkeerd zien en begrijpenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Maar als Stuart dat heel grappig vindt, ieder zijn ding he
nas is ook wel vetquote:Op zondag 10 maart 2013 19:33 schreef ChesterPerry het volgende:
goede tekstenquote:
zie tt :S:Squote:
Ja en soms komt er echt wel wat zinnigs uit mijquote:Op zondag 10 maart 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk though. De laatste tijd lijkt het wel een sport voor jou om mensen hier af te zeiken. Maar dat zal ik ongetwijfeld verkeerd zien en begrijpen
Jerry kan nooit iets goed zeggen, Apple is een kneus en tegen Kano moet je stoer een grote bek geven. Nou, gezellig hoor
Zelfs buiten de computer is iedereen aangebrand.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:34 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat is iedereen hier aangebrand vandaagHeb ik iets gemist ofzo?!
Nas luister ik eigenlijk nauwelijksquote:Op zondag 10 maart 2013 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nas is ook wel vet
[..]
goede teksten
[..]
zie tt :S:S
Geen idee?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:34 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat is iedereen hier aangebrand vandaagHeb ik iets gemist ofzo?!
mad worldquote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zelfs buiten de computer is iedereen aangebrand.
Grote bek hebben? Nou wat een grote bek zegquote:Op zondag 10 maart 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk though. De laatste tijd lijkt het wel een sport voor jou om mensen hier af te zeiken. Maar dat zal ik ongetwijfeld verkeerd zien en begrijpen
Jerry kan nooit iets goed zeggen, Apple is een kneus en tegen Kano moet je stoer een grote bek geven. Nou, gezellig hoor
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ai, Illmaticquote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nas luister ik eigenlijk nauwelijks
quote:
ny state of mind is een vet nummer, kvind de tweede helft van illmatic maar matigquote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nas luister ik eigenlijk nauwelijks
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
idd goede teksten. en dan niet eens alleen omdat het over Beyonce gaat.
Mijn moeder wil me bv geen eten maken en als ik me zelf wat maakt wordt ze boos dat het stinkt.quote:
album heb ik wel hoor daar niet van,quote:
Dat je dat zelf niet in de gaten hebt zegt genoegquote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grote bek hebben? Nou wat een grote bek zeg
de cover is wel beterquote:Op zondag 10 maart 2013 19:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
And I find it kind of funny and I find it kind of sad ...
Oh ja? wat zegt dat dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je dat zelf niet in de gaten hebt zegt genoeg
wat is ninoquote:Op zondag 10 maart 2013 19:36 schreef ChesterPerry het volgende:
wel mooi dat hier mensen zijn met verstand van hiphop ipv kneusjes die nino luisteren
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar het is wel goed, goede lyrics ja toch.
Ik vorm geen kliekjes met mensen maar vind ook niet iedereen even aardigquote:Op zondag 10 maart 2013 19:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Kliekjes vormen hier
Ik vind iedereen even aardig
Ik ga niet eens meer op jou reageren, kan beter nummers van Steen posten om aan te geven wat ik van jou vindquote:Op zondag 10 maart 2013 19:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Kliekjes vormen hier
Ik vind iedereen even aardig
Hier trouwens het artikelquote:Op zondag 10 maart 2013 19:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
album heb ik wel hoor daar niet van,
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:36 schreef ChesterPerry het volgende:
wel mooi dat hier mensen zijn met verstand van hiphop ipv kneusjes die nino luisteren
Ninoquote:Op zondag 10 maart 2013 19:36 schreef ChesterPerry het volgende:
Ja die is ook wel goed. Even die andere afluisteren.quote:
Hou eens op met al die semi-grappige reacties manquote:Op zondag 10 maart 2013 19:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer op jou reageren, kan beter nummers van Steen posten om aan te geven wat ik van jou vind
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer op jou reageren, kan beter nummers van Steen posten om aan te geven wat ik van jou vind
Dit meen je niet serieus toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nino
Enige goede Nederlandse rappers zijn; kempi, fresku en LSD
Ah, Man. 27 jaar. Woonachtig in Leeuwarden. m'n leeftijd valt niet bepaald onder jong dus zal ik het moeten gooien op het geestelijk jong gedeelte.quote:
Kempiquote:Op zondag 10 maart 2013 19:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nino
Enige goede Nederlandse rappers zijn; kempi, fresku en LSD
Ik vind je gwn een euri tog xdquote:Op zondag 10 maart 2013 19:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou eens op met al die semi-grappige reacties man
Dat vind ik persoonlijk de leukste versiequote:Op zondag 10 maart 2013 19:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het origineel is van tears for fears he
die is ook het bestequote:Op zondag 10 maart 2013 19:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Achjoh, kan je fokvrienden worden met Stuart, die is 26.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:38 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ah, Man. 27 jaar. Woonachtig in Leeuwarden. m'n leeftijd valt niet bepaald onder jong dus zal ik het moeten gooien op het geestelijk jong gedeelte.
Dat is allemaal relatief, ik heb gisteren nog flink gefeest met mensen van eind 20quote:Op zondag 10 maart 2013 19:38 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ah, Man. 27 jaar. Woonachtig in Leeuwarden. m'n leeftijd valt niet bepaald onder jong dus zal ik het moeten gooien op het geestelijk jong gedeelte.
Vind die van Jules beter ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Op de basisschool naar Kempi luisteren?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, op de basisschool geluisterd, nostalgie enzo
Chill! dus vooralsnog ben ik welkom in dit topic?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is allemaal relatief, ik heb gisteren nog flink gefeest met mensen van eind 20(ben zelf 18)
Smaken verschillenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vind die van Gary beter, srytears for fears heeft wel een aantal leuke nummers maar heb het nooit helemaal mijn ding gevonden
Rare basisschool alles, wilde ook rapper worden, we hadden teksten als 'die bitch van achter pakken'quote:Op zondag 10 maart 2013 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de basisschool naar Kempi luisteren?Denk dat de Juf uit groep 6 daar niet echt blij mee was
Ja, Stuart is ook byna 27quote:Op zondag 10 maart 2013 19:40 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Chill! dus vooralsnog ben ik welkom in dit topic?
Het liedje is gewoon zo leuk.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, ik neem je niet in de maling.
Da's vast niet de enigequote:Op zondag 10 maart 2013 19:40 schreef JRRY het volgende:
Kempi ik had daar serieus nog noooit van gehoord voordat ik op FOK! zat.
Waarom neem ik jou niet heel serieus meerquote:Op zondag 10 maart 2013 19:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Rare basisschool alles, wilde ook rapper worden, we hadden teksten als 'die bitch van achter pakken'
Tuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 19:40 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Als je 10 jaar ouder zou zijn geweest was je ook gewoon welkom hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 19:40 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Geen idee, het was redelijk serieusquote:Op zondag 10 maart 2013 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom neem ik jou niet heel serieus meer
Je kunt me ook niet aansprekenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stuart zou ik met 'u' aanspreken
Noem 'ns een paar ik die volgens jou nog niet kende xd?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De enige artiest die je nog niet kende
Maar heb je je ook aan je woord gehouden dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen idee, het was redelijk serieus
Mozart.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Noem 'ns een paar ik die volgens jou nog niet kende xd?
Ken je de zanger van Radiohead wel danquote:Op zondag 10 maart 2013 19:42 schreef JRRY het volgende:
Van bv. Nirvana en Green Day wist ik alleen de zangers niet.
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heb je je ook aan je woord gehouden dan?Bij het bitch van achter-gedeelte dan
Jij hebt een veel te grote bek.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want ik mag je niet aanspreken? Of je wil liever niet dat ik je aanspreek?
Nee, Radiohead komt zelfs alleen de naam me bekend voor.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ken je de zanger van Radiohead wel dan
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 10 maart 2013 19:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, Radiohead komt zelfs alleen de naam me bekend voor.
De meeste hier denk ik zo.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef Purplesparks het volgende:
Niemand die de band 'Joy Division' geprobeert heeft? Hoewel, nogal zware muziek.
Oja wat vind jij van Beyoncé?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef Purplesparks het volgende:
Niemand die de band 'Joy Division' geprobeert heeft? Hoewel, nogal zware muziek.
Daarbij je hebt veel zwaarderquote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef Purplesparks het volgende:
The Who, Dire Straits, Simon and Garfunkel, Beastie Boys, Deep Purple, Pink Floyd. Denk dat je die ook allemaal niet kentquote:Op zondag 10 maart 2013 19:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, Radiohead komt zelfs alleen de naam me bekend voor.
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Who, Dire Straits, Simon and Garfunkel, Beastie Boys, Deep Purple, Pink Floyd. Denk dat je die ook allemaal niet kent
Tuurlijk wel, maar vind het niet heel fantastisch. Love will tear us apart is wel een goed nummer. Helaas zó overhyped met al die t-shirts met de cover van unknown pleasures (imo)quote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef Purplesparks het volgende:
And here's to you, Mrs. Robinson Jesus loves you more than you will knowquote:Op zondag 10 maart 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Who, Dire Straits, Simon and Garfunkel, Beastie Boys, Deep Purple, Pink Floyd. Denk dat je die ook allemaal niet kent
lp'squote:Op zondag 10 maart 2013 19:46 schreef JRRY het volgende:
Van Pink Floyd liggen bij mijn pa helaas van die oude grammofoonplaten (of hoe ze dat ook willen noemen)
Doel ik voornamelijk op de teksten. Maar misschien bedoelde jij dat ook. :pquote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarbij je hebt veel zwaarder
Ik denk dat zwaarder bedoeld wordt als in emotie, niet als in instrumenten, want Joy Division is toch vrij zwaar qua emotie hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarbij je hebt veel zwaarder
Bedoelde ik ook jaquote:Op zondag 10 maart 2013 19:47 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Doel ik voornamelijk op de teksten. Maar misschien bedoelde jij dat ook. :p
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik denk dat zwaarder bedoeld wordt als in emotie, niet als in instrumenten, want Joy Division is toch vrij zwaar qua emotie hoor
Dat bedoelde ik dus welquote:Op zondag 10 maart 2013 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik denk dat zwaarder bedoeld wordt als in emotie, niet als in instrumenten, want Joy Division is toch vrij zwaar qua emotie hoor
Kan je al Teamviewen?quote:
Jij verwoord het momenteel beter dan ik, thanx. Mijn concentratie is nogal beroerd op het moment kan af en toe niet eens op de meeste simpele woorden komen. :pquote:Op zondag 10 maart 2013 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoezo niet danquote:Op zondag 10 maart 2013 19:48 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Jij verwoord het momenteel beter dan ik, thanx. Mijn concentratie is nogal beroerd op het moment kan af en toe niet eens op de meeste simpele woorden komen. :p
Ik ben ook nog aan het uitkateren van gisterenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:48 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Jij verwoord het momenteel beter dan ik, thanx. Mijn concentratie is nogal beroerd op het moment kan af en toe niet eens op de meeste simpele woorden komen. :p
Ohquote:Op zondag 10 maart 2013 19:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja dm maar het id en code
[..]
pizza bedoelde qua instrumenten
Hoi zie je mijn UI? Ik moet er nog steeds aan wennen, ik verwacht nog steeds een gaymuis als ik post.quote:
Behoorlijk slaaptekort + bier. Verder geen probleem, alleen slechte concentratie enzo.quote:
Hoiquote:
ik vond die muis leukerquote:Op zondag 10 maart 2013 19:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoi zie je mijn UI? Ik moet er nog steeds aan wennen, ik verwacht nog steeds een gaymuis als ik post.
hoi, jij bent koelquote:Op zondag 10 maart 2013 19:51 schreef steenkoel het volgende:
heyhoihallo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoiquote:Op zondag 10 maart 2013 19:51 schreef steenkoel het volgende:
heyhoihallo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind de teksten niet veel heftiger ofzoquote:Op zondag 10 maart 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neutral Milk Hotel, niet mijn smaak, maar wel 'heftiger'.
But then they buried her alivequote:Op zondag 10 maart 2013 19:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vind de teksten niet veel heftiger ofzo
Alles goed? ^^quote:
lelijkquote:Op zondag 10 maart 2013 19:52 schreef AppelCake het volgende:
PROMISIONXEXPOSED WAT VIND JE VAN MIJN NIEUWE UI?
hahaha dat is echt zo domquote:Op zondag 10 maart 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
![]()
Mensen bij mij op wap:
'Ik denk dat we het beter eind april kunnen doen, dus in mei'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |