Hoezo? Als iemand als LH hier in de SC zit gaat hij toch ook niet zo overdreven lopen doen als iemand eens hou je bek zegt.quote:
Er is je gevraagd om minder te schelden. Waarom blaas je de boel zo op en ga je zo uit je dak?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent als mod geen een of andere oppergod hoor die je met ere aan moet spreken. Doe even normaal zeg. Ken genoeg mods hier die een stuk makkelijker zijn over een beetje schelden dan jij.
Ik begrijp niet dat je zo aan het door drammen bent eigenlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Als iemand als LH hier in de SC zit gaat hij toch ook niet zo overdreven lopen doen als iemand eens hou je bek zegt.Sorry hoor
waarom voel je je zo aangevallen? je kan toch wel tegen een klein grapjequote:Op zondag 10 maart 2013 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
misschien moet het nog even tot je doordringen dat je mods serieus moet nemen en dat je als 14 jarige puber denkt dat te kunnen veranderen, je nog veel te leren hebt
alsof jij op je vijftiende contacten hebt om lsd te bemachtigenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan blots voor jou krijgen, maar dan betaal je voor de drugs en je betaalt mij €3 omdat ik aardig ben.
Ja want alleen maar ja en amen zeggen werkt.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je zo aan het door drammen bent eigenlijk
Hou zelf dan ook op, laat het gewoon. Iquote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je zo aan het door drammen bent eigenlijk
Rare mensen in mijn klas manquote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alsof jij op je vijftiende contacten hebt om lsd te bemachtigen
Ik ben pas 12!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraagt niemand van je maar jij doet precies het omgekeerde en dat is ook niet nodigquote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want alleen maar ja en amen zeggen werkt.
Laat maar, ik hou al op
ja hoor, maar niet tegen zijn grote bekquote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waarom voel je je zo aangevallen? je kan toch wel tegen een klein grapje
Ja, nu heb ik het gedaan. Bedankt voor je zinvolle bijdrage zegquote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hou zelf dan ook op, laat het gewoon. I
Ik mis alleen nog de kush and wizdom quotes op je tumblrquote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw tumblr is pas slechte kwaliteit
Mijn tumblrquote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jouw tumblr is pas slechte kwaliteit
Ooh deze jongen is niet psychisch gek, gewoon beetje vaag figuur met wat verkeerde vriendenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hier ook eerst maar hij is opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis
kush? wizdom?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de kush and wizdom quotes op je tumblr
Daar heb ik ook nog wel gepostquote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens heb ik jarenlang in de voorloper van deze sc gepost....
Waarom post je nu niet meer dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens heb ik jarenlang in de voorloper van deze sc gepost....
ohquote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh deze jongen is niet psychisch gek, gewoon beetje vaag figuur met wat verkeerde vrienden
naar wie refereer je met 'zijn', naar mij? ik bedoel er niks mee (zie ook pi), ikverkloot de halve tijd mijn eigen spelling dus ik heb echt geen recht van sprekenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja hoor, maar niet tegen zijn grote bek
Stuart, relax en pak een biertjequote:Op zondag 10 maart 2013 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik het gedaan. Bedankt voor je zinvolle bijdrage zeg
bier is voor homo'squote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef JRRY het volgende:
In mijn klas worden de mensjes opgewonden als er bier in handbereik is. Op bv. het klassenfeest. iedereen eerste keer bier oh ah geweldig xd
Ik stel jou nou voor als iemand die zegt dat hij af en toe zin heeft in een biertjequote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef JRRY het volgende:
In mijn klas worden de mensjes opgewonden als er bier in handbereik is. Op bv. het klassenfeest. iedereen eerste keer bier oh ah geweldig xd
Dan ben jij vast een stevige drinker?quote:
geen tijd meer voor/ andere dingen te doenquote:
Iets leuksquote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens ben ik er nu klaar mee en ga ik nog even iets leuks doen met mijn vriendin voor ze naar huis gaat.
anaal?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens ben ik er nu klaar mee en ga ik nog even iets leuks doen met mijn vriendin voor ze naar huis gaat.
nee, naar fok-itquote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
naar wie refereer je met 'zijn', naar mij? ik bedoel er niks mee (zie ook pi), ikverkloot de halve tijd mijn eigen spelling dus ik heb echt geen recht van spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |