Wat je kan doen is in paint je screenshot grote witte randen geven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:37 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus echt zwaar kutIk doe meestal mijn reisplanner als vergrendelschermachtergrond, want anders blijf ik checken waar ik ook alweer over moet stappen en naar welk spoor enzo. Maar dat kan nu gewoon niet meer.. Iemand enig idee of dit te omzeilen is?
Nog niet tegengekomen. maar ook sinds net 4.1.2 erop staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb sinds net 4.1.2 erop staan. Prima verder maar nu trilt hij een bepaald patroon om de 10minuten uit zichzelf. Denk steeds dat ik een sms heb maar zie verder niets. Komt iemand dat bekend voor?
Ik heb het nu ook opeens :/quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb sinds net 4.1.2 erop staan. Prima verder maar nu trilt hij een bepaald patroon om de 10minuten uit zichzelf. Denk steeds dat ik een sms heb maar zie verder niets. Komt iemand dat bekend voor?
Schijn met gmail of andere mail acounts te maken....check je instelling van mail of andere dingen dat die geen notificaties/meldingen geven.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 12:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een tijdje gehad. Bleek de Email app te zijn die zo nu en dan heel mijn postvak als ongelezen markeerde en dus dacht dat ik vele nieuwe emails binnengekregen had. Hij gaf dan in de notificatiebalk aan dat ik 1, 2, 3, 4, 5 etc nieuwe emails binnengekregen had, en vervolgens verdween de melding compleet uit de notificatiebalk. Dit kwam dan door een storing aan de kant van de server. Hierbij ging mijn telefoon dus ook trillen en als ik dan niet snel genoeg op mijn telefoon keek dan leek het een spookmelding omdat er niets in de notificatiebalk stond..
opslagruimte, instellingen, usb instellingen...? Of denk ik te makkelijk?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kies? Ik wil helemaal niets in kies..ik wil dat mijn telefoon bij het inpluggen automatisch zijn inhoud laat zien bij de verkenner op mijn pc.
Nee, niet bij KIES.quote:
Ja waar zie jij USB opties vriend?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee, niet bij KIES.
Gewoon bij instellingen, USB opties
Ik heb dus geen USB hulpprogramma's in mijn instellingen menu. dat probeer ik steeds te zeggen.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef Pumatje het volgende:
bij instellingen.
USB hulpprogramma's heet dat.
Dan kom ik bij USB massaopslag en dan moet je dat hele riedeltje aflopen wat ik zei![]()
gewoon ff moeite doen, en ga eens door instellingen heen bladeren, alle mapjes af. Je komt er vanzelf.
idd, wat ik denk is dat hij denkt dat er een oplader of iets dergelijks in gaat en weer uit. Zo'n korte tril is het iig bij mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Godver ik wordt nu een beetje moe van dat getril zonder melding.
Nou het is bij mij kort-lang kort-lang kort-langquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
idd, wat ik denk is dat hij denkt dat er een oplader of iets dergelijks in gaat en weer uit. Zo'n korte tril is het iig bij mij
mindfuckquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou het is bij mij kort-lang kort-lang kort-lang
als ik em in de oplader doe is het laaaang
Ik heb een app voor tril patronen: sms is bij mij kort-kort kort-kort kort-kortquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
mindfuck
oplader is toch een kortere trill dan dat je een sms ontvangt?
Bij wifi settings: linkerknop onder het beeld>advanced en dan network notification uitzetten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:48 schreef CindieY het volgende:
Sinds de update krijg ik allerlei meldingen die ik voorheen niet had, zoals een open wifi-netwerk en laag batterijniveau. Kan de melding wel wissen, maar het blijft terug komen. Hoe kom ik er vanaf?
Dit is zwaar kut inderdaad. Ik snap niet waarom ze dit zo hebben gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:37 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus echt zwaar kutIk doe meestal mijn reisplanner als vergrendelschermachtergrond, want anders blijf ik checken waar ik ook alweer over moet stappen en naar welk spoor enzo. Maar dat kan nu gewoon niet meer.. Iemand enig idee of dit te omzeilen is?
Waar zijn de wifi settings dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij wifi settings: linkerknop onder het beeld>advanced en dan network notification uitzetten.
Die melding van batterij nivo kan ik niet vinden maar staat misschien ook wel ergens in de settings.
evt. alles even doorlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |