Je zou wipe cache kunnen proberen, had voor mij geen effect dacht ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb de volgende opties:
reboot system now
apply update from ADB
apply update from external storage
wipe data/factory reset
wipe cache partition
apply updat from cache
wipe data/factory reset mijn enige optie of zijn er nog andere?
Lekker dan.. ik heb dus nu precies hetzelfde maar nį de update. Toestel hing na het unlocken en reageerde verder nergens meer op. Na het eruit/erin doen van de batterij weer aangezet en ik kom nu niet verder als het Galaxy S II splash screen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef leeell het volgende:
gister SII kapod, ging niet verder dan splash, recovery mode en new os mode werkte niet.
batterij eruit gehaald een nacht, laten opladen zonder boot, en ja hoor, bootte nog steeds niet verder maar wel recovery mode.
dus data + cache wipe.
nu maar gelijk JellyBean erop gedaan
Wat heb je allemaal aan processen draaien op je phone?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:07 schreef speknek het volgende:
Heb de factory reset gedaan, maar heb nou niet echt het idee dat ie minder snel leeggaat...
Alleen met de spaarstand aan.
je hebt heus geen virus als je net alles gewiped hebt. Had er zelf ook last van, en heel internet staat er vol mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja.. hoe check je op virussen? Het zal wel een van mijn widgets zijn, de klok of agenda, maar die zijn wel essentieel voor mijn gebruikerservaring..
Nou met een virusscanner (te downloaden in de google playstore)quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja.. hoe check je op virussen? Het zal wel een van mijn widgets zijn, de klok of agenda, maar die zijn wel essentieel voor mijn gebruikerservaring..
Ik denk dat het aan google services ligt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus ook zwaar irritant. Helaas heb ik geen antwoord maar wil het wel graag wetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:37 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus echt zwaar kutIk doe meestal mijn reisplanner als vergrendelschermachtergrond, want anders blijf ik checken waar ik ook alweer over moet stappen en naar welk spoor enzo. Maar dat kan nu gewoon niet meer.. Iemand enig idee of dit te omzeilen is?
Ik moet hem gewoon vaker op spaarstand zetten. Normaal loopt ie met zo'n 7% per uur leeg ofzo. Toen ik begin van de avond uiteten ging had ik nog maar 9% over, dus ik dacht laat ik hem maar op de spaarstand zetten, dan haal ik het misschien net totdat ik thuis ben. Nu ruim drie uur later staat ie op 7%. Geen idee waarom het zoveel langzamer gaat. Moet maar eens testen of er belangrijke processen uitgezet worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef netolk het volgende:
[..]
Nou met een virusscanner (te downloaden in de google playstore)
En het ziet er naar uit dat als je phone in standby staat behoorlijk wat verbruikt (21%) en je scherm natuurlijk (misschien overwegen om helderheid te verminderen/automatisch laten variėren?)
Verder zie ik zo niks vreemds, die 21% voor standby is best veel en daarom denk ik eigenlijk ook dat er een app/widget dingen doet terwijl je phone in standby staat bijvoorbeeld data syncen oid
Heel kut idd, hoort bij JB. Je MOET croppen als je wallpaper installeert, volgens mij ivm het feit dat bureaublad nu in landscape kan en je dan niet in de knoei komt met de wallpaper.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:37 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus echt zwaar kutIk doe meestal mijn reisplanner als vergrendelschermachtergrond, want anders blijf ik checken waar ik ook alweer over moet stappen en naar welk spoor enzo. Maar dat kan nu gewoon niet meer.. Iemand enig idee of dit te omzeilen is?
Ja maar dan heb je 1 patroon voor zowel oproep als meldingen. Dat wil ik nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:01 schreef shaderon het volgende:
[..]
je moet in 10 seconden ofzo een eigen trillpatroon opnemen, dmv het touchscreen op eigen ritme aan te tikken
Waar zie jij verbinden? Ik als usb erin druk gebeurt er niets..hij laadt alleen opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:55 schreef Pumatje het volgende:
> isntellingen
met usb verbinden...klikken
kabeltje erin.
Klik op verbinden
android plaatje verschijnt.
klik nog een keer op de knop
android poppetje wordt oranje
voila, verbonden
Ok en waar zie jij "met usb verbinden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:14 schreef Pumatje het volgende:
je moet ook niet beginnen met het erin stoppen van dat usb kabeltje.
Lees mijn post nog eens, en dan nog een keer proberen.
In KIES.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ok en waar zie jij "met usb verbinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |