SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Ik heb er een paar keer mee gebeld en wat apps gedraaid (oa. whatsapp en facebook)quote:Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Maar dan doe je er wss niks mee?
Laat iemand anders maar openen, zo kan de OP up to date blijven aangezien ik geen S2 heb
Ach, hang hem gewoon elke nacht aan de lader joh, hoef je je daar geen druk om te maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb er een paar keer mee gebeld en wat apps gedraaid (oa. whatsapp en facebook)
Niet superveel gebruikt maar ook niet helemaal niks gebruikt.
Eigenlijk redelijk zoals ik 'm altijd gebruik alleen nu doet ie dus een dag langer met de batterij.
Dat deed ik eerst dus ook maar da's na de upgrade dus niet meer nodig.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ach, hang hem gewoon elke nacht aan de lader joh, hoef je je daar geen druk om te maken.
Hmm wel frappant. Mijn vader heeft de telefoon nu een maand en klaagt ook enkel over de batterijduur, ik dacht dat het overdreven was maar heb even wat reacties gelezen en het klopt dus wel blijkbaar. zal er vanavond even 4.1 op zetten. Vind het overigens belachelijk dat het zo lang duurde voordat jullie die kregen, 4.2 is al 4 maand uit...quote:Op zondag 10 maart 2013 18:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst dus ook maar da's na de upgrade dus niet meer nodig.
Ik heb ook eerder geregeld gehad dat ik met 100% batterij de deur uit ging en dat ik halverwege de dag al bijna te weinig power had om nog een telefoontje te plegen.. deed ik verder niet echt iets raars met de telefoon ofzo.
Nu hoef ik me daar dus ook minder zorgen om te maken en hoef ik ook niet steeds als ik ergens op bezoek ben een oplader te vragen (of zelf mee te nemen)
We hebben mazzel dat er überhaupt nog een nieuwe rom uitkomt voor een toestel van 2 jaar oud.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hmm wel frappant. Mijn vader heeft de telefoon nu een maand en klaagt ook enkel over de batterijduur, ik dacht dat het overdreven was maar heb even wat reacties gelezen en het klopt dus wel blijkbaar. zal er vanavond even 4.1 op zetten. Vind het overigens belachelijk dat het zo lang duurde voordat jullie die kregen, 4.2 is al 4 maand uit...
Bwa toch wel 2/3, maar dat is ook de reden dat ik een Nexus 4 heb gekocht. De Galaxy Nexus kwam met 4.0 en draait nu 4.2, hij zal ook de update naar 5.0 nog krijgen, of er nog iets volgt weet ik niet, maar denk het iig welquote:Op zondag 10 maart 2013 18:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
We hebben mazzel dat er überhaupt nog een nieuwe rom uitkomt voor een toestel van 2 jaar oud.
Meestal krijgen telefoons maar 1 update, da's niet alleen bij Samsung zo.
Maar de Nexus 4 is net uit, zal wel heel cru zijn als die de recente upgrades niet krijgt. Moeten maar zien wat daar over 2 jaar mee gebeurt.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bwa toch wel 2/3, maar dat is ook de reden dat ik een Nexus 4 heb gekocht. De Galaxy Nexus kwam met 4.0 en draait nu 4.2, hij zal ook de update naar 5.0 nog krijgen, of er nog iets volgt weet ik niet, maar denk het iig wel
Nee. Wel denk ik dat de batterij sneller leeggaat bij gebruik.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:45 schreef delano.888 het volgende:
Hebben hier meer mensen problemen met de 4.1 update? Zowel mijn vriendin als collega hebben sinds de update elke paar minuten vastlopers..
Vergeet niet dat de Galaxy S II wereldwijd mega populair was en zeer veel verkocht is, en dat nog steeds miljoenen mensen de telefoon gebruiken. Ik vind dat dat genoeg reden is om te zeggen dat we nog recht hadden op deze zeer nodige update. Het is echt niet zo dat we blij moeten zijn dat ons oude goedkope Samsungetje nog een update mag krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
We hebben mazzel dat er überhaupt nog een nieuwe rom uitkomt voor een toestel van 2 jaar oud.
Meestal krijgen telefoons maar 1 update, da's niet alleen bij Samsung zo.
Ik heb nu géén vastlopers meer en hiervoor welquote:Op maandag 11 maart 2013 15:45 schreef delano.888 het volgende:
Hebben hier meer mensen problemen met de 4.1 update? Zowel mijn vriendin als collega hebben sinds de update elke paar minuten vastlopers..
Daar had ik het wel over de Galaxy Nexusquote:Op maandag 11 maart 2013 15:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar de Nexus 4 is net uit, zal wel heel cru zijn als die de recente upgrades niet krijgt. Moeten maar zien wat daar over 2 jaar mee gebeurt.
[..]
Nee. Wel denk ik dat de batterij sneller leeggaat bij gebruik.
Meld! Ze hebben hem natuurlijk overgeklokt om 4.1 te kunnen draaien..quote:Op maandag 11 maart 2013 19:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Samsung Galaxy S2 kampt met batterijproblemen na update
Veel bezitters van een Galaxy S2-smartphone van Samsung kampen na het installeren van een nieuwe Android-versie met batterijproblemen. Bij sommigen is er zelfs sprake van een afname in batterijduur met 50 procent.
oh jaquote:Op maandag 11 maart 2013 19:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Daar had ik het wel over de Galaxy Nexus
Zou het serieus verschil maken als jij hem nu weer onderklokt?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef videonatic het volgende:
[..]
Meld! Ze hebben hem natuurlijk overgeklokt om 4.1 te kunnen draaien..
Na de factory reset heb ik het precies andersom, 50% meer batterijduur.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Samsung Galaxy S2 kampt met batterijproblemen na update
Veel bezitters van een Galaxy S2-smartphone van Samsung kampen na het installeren van een nieuwe Android-versie met batterijproblemen. Bij sommigen is er zelfs sprake van een afname in batterijduur met 50 procent.
Wie recentelijk Android 4.1.2 geïnstalleerd heeft op zijn Galaxy S2-smartphone, heeft mogelijk last van een batterij die sneller dan gewoonlijk leegloopt – sommige gebruikers zien zelfs een afname in batterijduur van 50 procent.
Samsung heeft het probleem erkend ten opzichte van de website Androidworld.Gebruikers die problemen ondervinden, worden door het bedrijf aangeraden een kopie te maken van hun gegevens
http://datanews.knack.be/(...)le-4000260681583.htm
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef videonatic het volgende:
[..]
Meld! Ze hebben hem natuurlijk overgeklokt om 4.1 te kunnen draaien..
Dat idee had ik ook.. andere kleurbalans en misschien iets ander lettertypequote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:25 schreef shaderon het volgende:
Net naar 4.1.2 geupdate. Ligt het aan mij of is het scherm veel helderder en scherper?
Hij gaat ook super snel leeg nu. Ik heb hem zelf op energie spaarstand oid staan met al die instellingen aan, en als ik dan 1 nummer luister is er zeker 2-3% af..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook.. andere kleurbalans en misschien iets ander lettertype
middelste knop ingedrukt houden en dan task manager (heb engels als taal, dus geen idee wat hier in de nlse versie staat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:28 schreef automatic_ het volgende:
Jongens... Waar zit taakbeheer om apps snel geforceerd te sluiten?
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat je je eigen trilpatronen kan ontwerpen? 3 keer kort 1 keer lang bv?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:15 schreef Gutz het volgende:
Fuck yeah, je kan dus gewoon eigen tril melodieen instellen nu!
Instellingen -> geluid -> Tirlstand apparaat.
je moet in 10 seconden ofzo een eigen trillpatroon opnemen, dmv het touchscreen op eigen ritme aan te tikkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat je je eigen trilpatronen kan ontwerpen? 3 keer kort 1 keer lang bv?
Jupsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef super-mario het volgende:
Om goed over te gaan naar 4.1.2 is het beste om
-Contacten, Apps, bestanden e.d back-uppen
-Telefoon 100% opladen?
-Updaten naar 4.1.2
-Factory reset ivm batterij problemen
-Alles weer terug zetten en installeren
Correct?
O? Ik heb gewoon de update gedraait, telefoon aan de lader gehangen ondertussen en klaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:07 schreef super-mario het volgende:
Om goed over te gaan naar 4.1.2 is het beste om
-Contacten, Apps, bestanden e.d back-uppen
-Telefoon 100% opladen?
-Updaten naar 4.1.2
-Factory reset ivm batterij problemen
-Alles weer terug zetten en installeren
Correct?
Ik ook, heb nog nooit wat gebackupt, het is zo klaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef Gutz het volgende:
[..]
O? Ik heb gewoon de update gedraait, telefoon aan de lader gehangen ondertussen en klaar.
Spaar stand bestaat al heel lang en is bedoeld om je batterij langer mee te laten gaan door zaken als gps, wi-fi, bluethooth ed. uit te zettenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb net geüpdatet naar versie 4. Dat ging helemaal goed!
Wat is die blokkademodus?
En spaarstand?
Ik heb trouwens geen roms geflashed oid, gewoon standaard gehouden.
Heb ik ook gehad. Factory reset was de enige optie voor mij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:03 schreef geelkuikentje het volgende:
De telefoon was vastgelopen (gebeurt heel af en toe). Na uitzetten en opnieuw starten gebeurt er helemaal niks meer. Alleen Samsung Galaxy SII GT-I9100 blijft in beeld staan (er staat al een week of 2 Android 4.1.2 op). Batterij er uit, helpt niet. Soft restart (Home + Power + volume up) helpt niet. Iemand nog een idee?
Je zou wipe cache kunnen proberen, had voor mij geen effect dacht ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:13 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb de volgende opties:
reboot system now
apply update from ADB
apply update from external storage
wipe data/factory reset
wipe cache partition
apply updat from cache
wipe data/factory reset mijn enige optie of zijn er nog andere?
Lekker dan.. ik heb dus nu precies hetzelfde maar ná de update. Toestel hing na het unlocken en reageerde verder nergens meer op. Na het eruit/erin doen van de batterij weer aangezet en ik kom nu niet verder als het Galaxy S II splash screen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef leeell het volgende:
gister SII kapod, ging niet verder dan splash, recovery mode en new os mode werkte niet.
batterij eruit gehaald een nacht, laten opladen zonder boot, en ja hoor, bootte nog steeds niet verder maar wel recovery mode.
dus data + cache wipe.
nu maar gelijk JellyBean erop gedaan
Wat heb je allemaal aan processen draaien op je phone?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:07 schreef speknek het volgende:
Heb de factory reset gedaan, maar heb nou niet echt het idee dat ie minder snel leeggaat...
Alleen met de spaarstand aan.
je hebt heus geen virus als je net alles gewiped hebt. Had er zelf ook last van, en heel internet staat er vol mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja.. hoe check je op virussen? Het zal wel een van mijn widgets zijn, de klok of agenda, maar die zijn wel essentieel voor mijn gebruikerservaring..
Nou met een virusscanner (te downloaden in de google playstore)quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja.. hoe check je op virussen? Het zal wel een van mijn widgets zijn, de klok of agenda, maar die zijn wel essentieel voor mijn gebruikerservaring..
Ik denk dat het aan google services ligt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus ook zwaar irritant. Helaas heb ik geen antwoord maar wil het wel graag wetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:37 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus echt zwaar kutIk doe meestal mijn reisplanner als vergrendelschermachtergrond, want anders blijf ik checken waar ik ook alweer over moet stappen en naar welk spoor enzo. Maar dat kan nu gewoon niet meer.. Iemand enig idee of dit te omzeilen is?
Ik moet hem gewoon vaker op spaarstand zetten. Normaal loopt ie met zo'n 7% per uur leeg ofzo. Toen ik begin van de avond uiteten ging had ik nog maar 9% over, dus ik dacht laat ik hem maar op de spaarstand zetten, dan haal ik het misschien net totdat ik thuis ben. Nu ruim drie uur later staat ie op 7%. Geen idee waarom het zoveel langzamer gaat. Moet maar eens testen of er belangrijke processen uitgezet worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:38 schreef netolk het volgende:
[..]
Nou met een virusscanner (te downloaden in de google playstore)
En het ziet er naar uit dat als je phone in standby staat behoorlijk wat verbruikt (21%) en je scherm natuurlijk (misschien overwegen om helderheid te verminderen/automatisch laten variëren?)
Verder zie ik zo niks vreemds, die 21% voor standby is best veel en daarom denk ik eigenlijk ook dat er een app/widget dingen doet terwijl je phone in standby staat bijvoorbeeld data syncen oid
Heel kut idd, hoort bij JB. Je MOET croppen als je wallpaper installeert, volgens mij ivm het feit dat bureaublad nu in landscape kan en je dan niet in de knoei komt met de wallpaper.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:37 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit dus echt zwaar kutIk doe meestal mijn reisplanner als vergrendelschermachtergrond, want anders blijf ik checken waar ik ook alweer over moet stappen en naar welk spoor enzo. Maar dat kan nu gewoon niet meer.. Iemand enig idee of dit te omzeilen is?
Ja maar dan heb je 1 patroon voor zowel oproep als meldingen. Dat wil ik nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:01 schreef shaderon het volgende:
[..]
je moet in 10 seconden ofzo een eigen trillpatroon opnemen, dmv het touchscreen op eigen ritme aan te tikken
Waar zie jij verbinden? Ik als usb erin druk gebeurt er niets..hij laadt alleen opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:55 schreef Pumatje het volgende:
> isntellingen
met usb verbinden...klikken
kabeltje erin.
Klik op verbinden
android plaatje verschijnt.
klik nog een keer op de knop
android poppetje wordt oranje
voila, verbonden
Ok en waar zie jij "met usb verbinden?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:14 schreef Pumatje het volgende:
je moet ook niet beginnen met het erin stoppen van dat usb kabeltje.
Lees mijn post nog eens, en dan nog een keer proberen.
In KIES.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ok en waar zie jij "met usb verbinden?
Wat je kan doen is in paint je screenshot grote witte randen geven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:37 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Nog niet tegengekomen. maar ook sinds net 4.1.2 erop staan.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb sinds net 4.1.2 erop staan. Prima verder maar nu trilt hij een bepaald patroon om de 10minuten uit zichzelf. Denk steeds dat ik een sms heb maar zie verder niets. Komt iemand dat bekend voor?
Ik heb het nu ook opeens :/quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb sinds net 4.1.2 erop staan. Prima verder maar nu trilt hij een bepaald patroon om de 10minuten uit zichzelf. Denk steeds dat ik een sms heb maar zie verder niets. Komt iemand dat bekend voor?
Schijn met gmail of andere mail acounts te maken....check je instelling van mail of andere dingen dat die geen notificaties/meldingen geven.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 12:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een tijdje gehad. Bleek de Email app te zijn die zo nu en dan heel mijn postvak als ongelezen markeerde en dus dacht dat ik vele nieuwe emails binnengekregen had. Hij gaf dan in de notificatiebalk aan dat ik 1, 2, 3, 4, 5 etc nieuwe emails binnengekregen had, en vervolgens verdween de melding compleet uit de notificatiebalk. Dit kwam dan door een storing aan de kant van de server. Hierbij ging mijn telefoon dus ook trillen en als ik dan niet snel genoeg op mijn telefoon keek dan leek het een spookmelding omdat er niets in de notificatiebalk stond..
opslagruimte, instellingen, usb instellingen...? Of denk ik te makkelijk?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kies? Ik wil helemaal niets in kies..ik wil dat mijn telefoon bij het inpluggen automatisch zijn inhoud laat zien bij de verkenner op mijn pc.
Nee, niet bij KIES.quote:
Ja waar zie jij USB opties vriend?quote:Op zondag 17 maart 2013 13:11 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee, niet bij KIES.
Gewoon bij instellingen, USB opties
Ik heb dus geen USB hulpprogramma's in mijn instellingen menu. dat probeer ik steeds te zeggen.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:22 schreef Pumatje het volgende:
bij instellingen.
USB hulpprogramma's heet dat.
Dan kom ik bij USB massaopslag en dan moet je dat hele riedeltje aflopen wat ik zei![]()
gewoon ff moeite doen, en ga eens door instellingen heen bladeren, alle mapjes af. Je komt er vanzelf.
idd, wat ik denk is dat hij denkt dat er een oplader of iets dergelijks in gaat en weer uit. Zo'n korte tril is het iig bij mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Godver ik wordt nu een beetje moe van dat getril zonder melding.
Nou het is bij mij kort-lang kort-lang kort-langquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
idd, wat ik denk is dat hij denkt dat er een oplader of iets dergelijks in gaat en weer uit. Zo'n korte tril is het iig bij mij
mindfuckquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou het is bij mij kort-lang kort-lang kort-lang
als ik em in de oplader doe is het laaaang
Ik heb een app voor tril patronen: sms is bij mij kort-kort kort-kort kort-kortquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:40 schreef shaderon het volgende:
[..]
mindfuck
oplader is toch een kortere trill dan dat je een sms ontvangt?
Bij wifi settings: linkerknop onder het beeld>advanced en dan network notification uitzetten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:48 schreef CindieY het volgende:
Sinds de update krijg ik allerlei meldingen die ik voorheen niet had, zoals een open wifi-netwerk en laag batterijniveau. Kan de melding wel wissen, maar het blijft terug komen. Hoe kom ik er vanaf?
Dit is zwaar kut inderdaad. Ik snap niet waarom ze dit zo hebben gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:37 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zijn de wifi settings dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bij wifi settings: linkerknop onder het beeld>advanced en dan network notification uitzetten.
Die melding van batterij nivo kan ik niet vinden maar staat misschien ook wel ergens in de settings.
evt. alles even doorlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |