SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
BBC
quote:A diving argument has broken out - but neither Luis Suarez or Gareth Bale are involved on this occasion. It's Danny Sturridge breaking into the area but he hits the deck - nothing given either wayknow'm sayin?
word? word.![]()
Wat een doelpunt van Hazard
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Full time bij Liverpool - Tottentham (3-2).
Wel jammer dat ze daar geen mooie spelopvatting hebben zoals bij Ajax![]()
![]()
Arsenal maakt nu gelukkig nog kans op plek 4.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Arsenal.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:
Arsenal maakt nu gelukkig nog kans op plek 4.![]()
![]()
JA 2-2 RamiresOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Torres komt erin![]()
Benitez geeft het dus opOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Torres komt erin![]()
Benitez geeft het dus op
know'm sayin?
word? word.![]()
Smerige overtreding van Ferdinand
Wat een kans van Mata
In halve finales spelen ze toch altijd uit en thuis?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Genoten van Chelsea
Het hele laatste gedeelte van de wedstrijd..quote:Op zondag 10 maart 2013 19:13 schreef Syntix het volgende:
Valt toch tegen wat Man U laat zien laatste 20 minuten tegen Chelsea.
Wat waren ze zwak zeg![]()
Fuck ja, ik ging al uit van eventuele penalty's.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In halve finales spelen ze toch altijd uit en thuis?![]()
Godver 2-0 voorsprongen uit handen geven.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Nee op Wembley.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In halve finales spelen ze toch altijd uit en thuis?![]()
Net die speaker bij Everton. Dat de supporters van city bij "normal play" moeten zitten voor het zicht van de kinderen. Iedereen die het niet doet wordt het stadion gezet.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat een goal!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik denk niet dat de wedstrijd met 11 tegen 11 gaat eindigen als het zo door gaat
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:32 schreef JaimyLee het volgende:
Ik denk niet dat de wedstrijd met 11 tegen 11 gaat eindigen als het zo door gaatVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het zijn vooral aanvallende spelers die geel hebben. Die zullen minder snel een tweede gele kaart pakken dan verdedigers, denk ik. Misschien in een vlaag van verstandsverbijstering.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:32 schreef JaimyLee het volgende:
Ik denk niet dat de wedstrijd met 11 tegen 11 gaat eindigen als het zo door gaat![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:32 schreef JaimyLee het volgende:
Ik denk niet dat de wedstrijd met 11 tegen 11 gaat eindigen als het zo door gaat
Barts Padawan
Had hij ook wel direct rood voor kunnen geven, of gebeurde dat ook?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het zijn vooral aanvallende spelers die geel hebben. Die zullen minder snel een tweede gele kaart pakken dan verdedigers, denk ik. Misschien in een vlaag van verstandsverbijstering.![]()
![]()
Ja volgens mij was het direct rood. En terechtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:04 schreef Caland het volgende:
Had hij ook wel direct rood voor kunnen geven, of gebeurde dat ook?![]()
Die is ferhinderd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Rood.
Doet Leroy Fer niet mee trouwens?Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Mancini
Als je Moyes het materiaal van City geeft dan wordt hij meteen in het eerste seizoen kampioen.![]()
Mooie counter. Maar oh oh wat heeft de arbitrage gefaalt zeg. Was toch een overduidelijke pingel bij die hands van Fellaini.quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hahaquote:
Nou als Manchester United wint later vandaag tegen Reading, dan is het kampioenschap in Engeland beslist.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Arbitrage heeft zeker gefaald, maar tegenover die pingel staat toch ook wel de onterecht afgekeurde 1-0 van Everton, wat dat betreft dus wel een beetje gelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Mooie counter. Maar oh oh wat heeft de arbitrage gefaalt zeg. Was toch een overduidelijke pingel bij die hands van Fellaini.
Klopt, elke fout van de arbitrage is onterecht en niet goed te praten, maar een terechte overwinning van EvertonNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Zeker terechte overwinning. En was inderdaad geen buitenspel. Dat dit soort dingen in 2013 nog kunnen is gewoon belachelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Arbitrage heeft zeker gefaald, maar tegenover die pingel staat toch ook wel de onterecht afgekeurde 1-0 van Everton, wat dat betreft dus wel een beetje gelijk.
Klopt, elke fout van de arbitrage is onterecht en niet goed te praten, maar een terechte overwinning van EvertonMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dit, zeker met al die miljoenen op het spelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zeker terechte overwinning. En was inderdaad geen buitenspel. Dat dit soort dingen in 2013 nog kunnen is gewoon belachelijk.![]()
![]()
Chambo latOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ik hoop dat Villa wint
Southampton 2-1 Liverpool
Arsenal 2 keer de lat door OxOp vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
MONREALOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Wat een mooie solo man! 3-1 SouthamptonMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Goalll Nacho Monrealll
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Walcott voor Gibbs, ach jaOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Gervinho scoort????????Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Gunners winnen dusOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Kan nog zeker wel, ze hebben veel makkelijker programma dan Tottenham bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:50 schreef sausagin het volgende:
leuke overwinning voor Arsenal maar top 4 gaan ze niet eindigenOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Als je speelt met spelers als ramsey , gervinho , mertesacker , fabianski , jenkinsonquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kan nog zeker wel, ze hebben veel makkelijker programma dan Tottenham bijvoorbeeld.
Engelse topclub onwaardigsd![]()
Belangrijke overwinning van Villa, onderste 3 tekent zich nu wel echt af. Al zie ik Wigan nog wel ontsnappen
It Never Hurts To Help!![]()
Ze overleven nu al seizoenen lang door een opleving tegen het einde. Dus ze hebben er in ieder geval ervaring mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:57 schreef -Willempie- het volgende:
Belangrijke overwinning van Villa, onderste 3 tekent zich nu wel echt af. Al zie ik Wigan nog wel ontsnappen![]()
![]()
Wigan onstnapt de laatste jaren wel vaker, maar nu wordt dat moeilijker. Het zit gewoon niet goed in dat team.
Zou het overigens niet heel erg vindenOp vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Troosteloze club, al is dat wel een sympathieke manager die ze de afgelopen jaren tenminste aardig voetbal heeft laten spelen, althans geprobeerd met het matige materiaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:03 schreef Maraten het volgende:
Wigan onstnapt de laatste jaren wel vaker, maar nu wordt dat moeilijker. Het zit gewoon niet goed in dat team.
Zou het overigens niet heel erg vinden![]()
Hopppa 1-0
Rooneeeeeeeyy!Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Verder is het niet om aan te glurenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Waarom kan Sport1 nou niet gewoon even dat Engelse commentaar aanzetten
Barts Padawan
Weer geen goal voor RVP, volgens mij nam Giggs zijn corners nu ook zodat hij zou kunnen scoren.know'm sayin?
word? word.![]()
Spurs-Fulham 0-0 bij rust, het is de vraag of Bale fit genoeg is voor de tweede helft.sig verwijderd door FA![]()
Nou als hij er af gaat, gaan ze verliezen, zonder hem is het maar een matig elftal, een one-man-team zogezegd.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
Spurs-Fulham 0-0 bij rust, het is de vraag of Bale fit genoeg is voor de tweede helft.![]()
Dembe Ba
Maar die pass van Lampard
Echt typisch Spurs om het weer uitermate te verneuken.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Lampard 200!!!!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Lampard maakt zijn 200e doelpunt![]()
Zo goed zijn ze nu ook weer niet, dus het verbaasd me niets.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:17 schreef Dos37 het volgende:
Echt typisch Spurs om het weer uitermate te verneuken.![]()
Come on Fulham!
Tottenham wordt altijd zo gehyped, natuurlijk: ze hebben goede spelers. Maar dan nog vind ik ze niet veel verschillen van Arsenal op dit moment. Als gunner ben ik alleen jarloers dat ze Dembele en Bale hebben, voor de rest tjah.
Toch gun ik AVB succes, ik volg hem sinds Porto(kwam meer door Hulk en Falcao). Maar dan nog mag hij het niet beter doen dan Arsenal![]()
Ook leuk voor ons landgenoot Martin Jol natuurlijk. Come on Fulham!![]()
AVB die bij Chelsea Lampard op de bank zetquote:Op zondag 17 maart 2013 17:31 schreef Djibril het volgende:
Come on Fulham!
Tottenham wordt altijd zo gehyped, natuurlijk: ze hebben goede spelers. Maar dan nog vind ik ze niet veel verschillen van Arsenal op dit moment. Als gunner ben ik alleen jarloers dat ze Dembele en Bale hebben, voor de rest tjah.
Toch gun ik AVB succes, ik volg hem sinds Porto(kwam meer door Hulk en Falcao). Maar dan nog mag hij het niet beter doen dan Arsenal![]()
Ook leuk voor ons landgenoot Martin Jol natuurlijk. Come on Fulham!![]()
Toen nam ik hem niet meer serieusOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat een redding van Schwarzer! Kom op Fullham! Nog even volhouden en Arsenal staat nog maar één verliespunt achter Tottenham!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Hoppa, prima verhaal dit!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Arsenal
Die staan enkel zo hoog omdat ze 20 gratis goals door penalty's hebben gekregen.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:58 schreef vandermar het volgende:
Arsenal
Die staan enkel zo hoog omdat ze 20 gratis goals door penalty's hebben gekregen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Daar heeft hij toch ook nog gespeeld of was dat Lampard?quote:RvP; Feyenoord
Idd , ik denk dat Everton nog een bedreiging kan zijn voor de 4de plaatsquote:Op zondag 17 maart 2013 18:06 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Everton maakt meer kans op 4de dan Arsenal.sd![]()
Hazard![]()
Wat heeft die man bij zijn ontbijt gegeten?
Wat een machine 2-0Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Laatste wedstrijden echt goed in vorm , begint ook veel te scoren.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hazard![]()
Wat een machine 2-0sd![]()
Dia had hij de eerste helft moeten makenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hazard![]()
Wat een machine 2-0
RvP; Feyenoord
Is toch niks?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:20 schreef TLC het volgende:
Mooie club voor van Wolfswinkel dat Norwich CityOh.![]()
Ik mis de oude Vidic, de baas met korter haar, de beest achterin. De man die net van de Spetznaz kwam..
Dit is een totaal andere Vidic![]()
![]()
ach gutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis de oude Vidic, de baas met korter haar, de beest achterin. De man die net van de Spetznaz kwam..
Dit is een totaal andere Vidic![]()
Ja, hij was niet anders op goal gegaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zouden ze die als own goal rekenen? Denk het wel he?
Dan is het een eigen goal of als hij buiten de 16 op goal schoot en hij raakte iemand dan ook een eigen goal![]()
Suarez en Vertonghen doen het geweldig in Engeland. Zal de prijs van de Ajax spelers ook wel weer opdrijven. Eriksen voor 20 miljoen naar Liverpool met een 1-jarig contract, niets mis mee !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:14 schreef Pedroso het volgende:
Suarez en Vertonghen doen het geweldig in Engeland. Zal de prijs van de Ajax spelers ook wel weer opdrijven. Eriksen voor 20 miljoen naar Liverpool met een 1-jarig contract, niets mis mee !![]()
Hier geen penalty voor geven
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Arsenal-Reading al een tijdje 1-0 door Gervinho
Tha Foreheadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:31 schreef Maraten het volgende:
Arsenal-Reading al een tijdje 1-0 door Gervinho![]()
![]()
En Arsenal 2-0 door Santzeeh Cazorla
Arsenal 3-0, Giroud.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
3-1, Robson-Kanu.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Mooi. Nu de gelijkmaker nog even aub.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Arsenal 4-1, penalty Arteta.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
twitter:ArsenalGent twitterde op zaterdag 30-03-2013 om 17:35:37Splendid. Mr. Arkwright whips one in from Nelson's Eye. reageer retweet
Arsenal
Spelen echt geweldig.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nee, helaas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet op sport1 te zien nu of wel?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wel té aanvallend gespeeld imhoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:09 schreef Chiappucci het volgende:
Het bezoek van Harry heeft Büttner goed gedaan![]()
MooiPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Inmiddels 1-2Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
![]()
Onderin is het lekker spannend, eigenlijk is nog niemand vanaf Swansea uit de problemenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
WBA staat wel achterlijk hoog zeg.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ]
Onderin is het lekker spannend, eigenlijk is nog niemand vanaf Swansea uit de problemen![]()
Ik hoop dat Everton nog 4de wordt en hopen dat Aston Villa zich redt , kan idd nog echt spannend worden daar onderin.sd![]()
-twitter:SkySportsNews twitterde op maandag 01-04-2013 om 12:41:04Chelsea team v Man Utd: Cech, Azpilicueta, Ivanovic, Luiz, Cole, Ramires, Mikel,Hazard, Mata, Oscar, Ba #ssn reageer retweet
twitter:SkySportsNews twitterde op maandag 01-04-2013 om 12:48:09Man Utd team v Chelsea: De Gea, Jones, Smalling, Ferdinand, Evra, Valencia, Carrick, Cleverley, Nani, Hernandez, Welbeck #ssn reageer retweet
Geen Rooney,Van Persiequote:Op maandag 1 april 2013 12:53 schreef Dos37 het volgende:
-twitter:SkySportsNews twitterde op maandag 01-04-2013 om 12:41:04Chelsea team v Man Utd: Cech, Azpilicueta, Ivanovic, Luiz, Cole, Ramires, Mikel,Hazard, Mata, Oscar, Ba #ssn reageer retweet
twitter:SkySportsNews twitterde op maandag 01-04-2013 om 12:48:09Man Utd team v Chelsea: De Gea, Jones, Smalling, Ferdinand, Evra, Valencia, Carrick, Cleverley, Nani, Hernandez, Welbeck #ssn reageer retweet
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
RVP wel op de bank, Rooney helemaal niet in het team, blessure.
Bank van beide teams:
Chelsea: Turnbull, Terry, Benayoun, Bertrand, Moses, Lampard, Torres.
United: Giggs, Lindegaard, van Persie, Kagawa, Powell, Young, Vermijl.
Vermijl had ik nog nooit van gehoord maar is blijkbaar een jonge Belgische rechtsback die één keer heeft gespeeld in the League Cup.know'm sayin?
word? word.![]()
Eens kijken of de tweede helft nog een beetje actie brengt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Die ging er lekker in.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Rooney is er niet bij vandaag.quote:Op maandag 1 april 2013 14:37 schreef Monolith het volgende:
Dat wel. Tijd voor Rooney en van Persie.know'm sayin?
word? word.![]()
Rooney zal niet gebeuren vandaag.quote:Op maandag 1 april 2013 14:37 schreef Monolith het volgende:
Dat wel. Tijd voor Rooney en van Persie.sig verwijderd door FA![]()
Rooney is licht geblesseerd en zit niet eens bij de selectie.quote:Op maandag 1 april 2013 14:37 schreef Monolith het volgende:
Dat wel. Tijd voor Rooney en van Persie.![]()
Ah dat had ik even gemist.quote:
Het is inmiddels wel duidelijk hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat team van Chelsea heeft wel potentie hoor. Veel jonge talenten die behoorlijk bewegelijk zijn en wel aardig kunnen combineren en voetballen (a-typische Engelse spelers)
![]()
OMG wat een reddingPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Onwerkelijk man
Ja en Chelsea speelt donderdag weer ELquote:Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef Nober het volgende:
Eergisteren speelde ze toch hun laatste wedstrijd?ze hadden geen ruimte meer in het schema blijkbaar.
know'm sayin?
word? word.![]()
Hebben ze nog geluk dat Chelsea niet eerst uit moest tegen Rubin.quote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en Chelsea speelt donderdag weer ELze hadden geen ruimte meer in het schema blijkbaar.
![]()
Mata![]()
Ben alleen bang dat Barcelona hem wegkooptOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mooie/knappe kopbalquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die man is echt geniaal goed.quote:Op maandag 1 april 2013 14:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Mata![]()
Ben alleen bang dat Barcelona hem wegkoopt![]()
![]()
HazardNam hem mooi mee die bal
Zouden ze in Engeland nou echt niet door hebben dat alle goede creatieve voetballers NIET uit engeland komen (Nasri, Hazard, Mata etc.). En toch blijven ze maar doorgaan met hun fysieke/snelheid/lengte fetisj![]()
![]()
Komen ze wel achter wanneer alle ploegen er volgend jaar weer uitliggen in de kwartfinale van de CL.quote:Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef Syntix het volgende:
Zouden ze in Engeland nou echt niet door hebben dat alle goede creatieve voetballers NIET uit engeland komen (Nasri, Hazard, Mata etc.). En toch blijven ze maar doorgaan met hun fysieke/snelheid/lengte fetisj![]()
Ik weet niet hoe de analisten er nu over denken, maar ze hebben vrij lang een enorme plaat voor hun kop gehad. Men bleef maar volhouden dat het nationale team meer moest kunnen gezien het niveau van de premier League, maar bij het gros van de teams zijn bijna alle Engelse spelers de waterdragers.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tellen ze bij de FA cup, uitdoelpunten ook dubbel bij eventueel gelijke doelpunten?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik meende net te horen dat het bij een gelijkspel verlenging zou zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij heeft het over de nationale ploeg, niet over de clubteams waar weldegelijk technische buitenlandse spelers bij zittenquote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Komen ze wel achter wanneer alle ploegen er volgend jaar weer uitliggen in de kwartfinale van de CL.![]()
Thanks, dat wordt dus nog even billenknijpenquote:Op maandag 1 april 2013 15:08 schreef Monolith het volgende:
Ik meende net te horen dat het bij een gelijkspel verlenging zou zijn.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik krijg momenteel niet echt het gevoel dat United nog gaat scorenquote:Op maandag 1 april 2013 15:08 schreef Monolith het volgende:
Ik meende net te horen dat het bij een gelijkspel verlenging zou zijn.
Ze spelen erg matig![]()
Chelsea gaat zo wel met 10 man spelenquote:Op maandag 1 april 2013 15:11 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik krijg momenteel niet echt het gevoel dat United nog gaat scoren
Ze spelen erg matigOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op maandag 1 april 2013 15:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Chelsea gaat zo wel met 10 man spelen
know'm sayin?
word? word.![]()
RVP faalt
Nederlands commentaarquote:Op maandag 1 april 2013 15:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een zeikcommentator zeg : "Tis goed gevoetbald maar wat schiet je ermee op"
Die Engelsen zijn daar zoooo veel beter in.![]()
quote:
Van Dembe Ba geleend. Die had ook een gebroken neus onlangsquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ongekend slappe hap vandaagPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
twitter:tomvanhulsen twitterde op maandag 01-04-2013 om 21:53:30RT @Football__Tweet1h When Redknapp took over at QPR, they were 6 points from safety. He's spent £23m and are now 7 points from safety. reageer retweet
Strafschop QPRPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Hij pakt hem
En toen was het wel 3-2. Lekker potjePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Wat is die Berbatov een arrogante zak, zit iedereen uit te kafferen terwijl ie zelf ook slecht speelt.Het leven is een toverbal.![]()
blessure?quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef TheGeneral het volgende:
Urby ingebracht in de 38e minuut, en weer gewisseld in de 80e...![]()
twitter:forevruntd twitterde op woensdag 03-04-2013 om 09:27:36Petr Cech: "Hernandez walked up to me afterwards and asked how on earth that save was even possible." reageer retweet
En terechtPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Zijn antwoord was: ik ben niet gay (snap je hem; de geaquote:Op woensdag 3 april 2013 09:32 schreef Dos37 het volgende:
twitter:forevruntd twitterde op woensdag 03-04-2013 om 09:27:36Petr Cech: "Hernandez walked up to me afterwards and asked how on earth that save was even possible." reageer retweet
En terecht)
![]()
Bale heeft waarschijnlijk een gebroken enkel. Vervelend voor hem en de Spurs.
Hopelijk haalt Spurs ook zonder hem top 4 , gun ze echt CL. Zie het hen wel lukken want Arsenal heeft ook maar een middelmatig teamsd![]()
Bale is toch degene die het voor ze heeft moeten doen dit seizoen, terwijl er bij Arsenal niemand écht bovenuit steekt. Het verschil is bovendien maar één verliespunt. Alles kan nog gebeuren. Arsenal en Tottenham kunnen ook beide CL halen en dat Chelsea buiten de boot valt.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:37 schreef sausagin het volgende:
Hopelijk haalt Spurs ook zonder hem top 4 , gun ze echt CL. Zie het hen wel lukken want Arsenal heeft ook maar een middelmatig teamOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Spurs zal nu wel veel punten laten liggen met het lastige programma zonder Bale. Positief voor Chelsea en Arsenal, die pakken nu respectievelijk plaats 3 en 4 denk ik.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Spurs zonder Bale is als Barcelona zonder Messi.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ik zou Everton ook niet vergeten voor strijd om top 4. Sterk team dit seizoen en spelen komende weken tegen Spurs en Arsenal dacht ik , als ze daar punten winnen zal het wel razend spannend wordensd![]()
Klopt, over anderhalve week is de gelijkmakende speelronde met Arsenal - Everton.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Raar hè, dat wij het Arsenal meer gunnen dan de Spurs
Spelers blessures gunnenquote:Op vrijdag 5 april 2013 01:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Raar hè, dat wij het Arsenal meer gunnen dan de Spurs
Ook Lennon binnen 2 weken terug, just in time for City.quote:The results of a scan on Friday were encouraging and Bale, 23, could return for the Premier League match against Manchester City on 21 April.![]()
Je hebt het toch over misgunnen? En wij misgunnen Spurs een Champions League plaats, raar hè.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Oh, ok. Definieer 'mooi' eens in deze?quote:
Maar mooi dat het uiteindelijk maar 2 weken +- is uitgeschakeld![]()
![]()
Ik zie Bale het liefst zo lang mogelijk geblesseerd, dus wij hebben beide een andere definitie van mooi.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ok. Definieer 'mooi' eens in deze?
Gunners zijn geobsedeerd door Bale. Bale's blessure was dan ook een 'trending' topic op enkele Gunners forums en /r/gunners.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ok. Definieer 'mooi' eens in deze?
golgolgolgolgolgolOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
KOEKOEKOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Het voorhoofd geeft een assist, vergeet Messi, vergeet Ronaldo, loof het voorhoofd.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Weer een assist van Gervinho.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Gervinho
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Jezus Christus.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wie gaat er de CL in?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://www.henkeningrid.org/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: