Joh grammar-nazi, anders pleeg je ff lekker sudoku.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Sterrenkinderen, benaming voor "bijzondere" kinderen net als Nieuwetijdskinderen of Indigokinderen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sterrenkind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo! Kak + baby's = succes!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef MissVanity het volgende:
Haha! Ik zal zeker even over de baby heen kakken. Waarschijnlijk doet hij het ook bij mij. Dus!
Voorweeen zeggen trouwens niks over hoe lang het nog duurt voordat de baby komt. Kan ook nog weken duren.
De TT is prachtig
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Joh grammar-nazi, anders pleeg je ff lekker sudoku.Harakiri ook goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is only one religion
Sommige mensen zeggen dat ik een nieuwetijdskind ben. Vind ik onzin.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Sterrenkinderen, benaming voor "bijzondere" kinderen net als Nieuwetijdskinderen of Indigokinderen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sterrenkind
Je bent een nieuwetijdsvolwassene?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:13 schreef Catnip het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen dat ik een nieuwetijdskind ben. Vind ik onzin.
Goedemiddag!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef MissVanity het volgende:
Haha! Ik zal zeker even over de baby heen kakken. Waarschijnlijk doet hij het ook bij mij. Dus!
Voorweeen zeggen trouwens niks over hoe lang het nog duurt voordat de baby komt. Kan ook nog weken duren.
De TT is prachtig
Zoiets natuurlijks is helemaal niet vies, zelfs al laat het me bij de gedachte alleen al kokhalzen!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Nee, de TT klinkt vies!![]()
Waarom vind je het dan onzin?quote:
Ik weet haast niet wat het inhoud, en ik ben daar gewoon iets te nuchter voor.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Zoiets natuurlijks is helemaal niet vies, zelfs al laat het me bij de gedachte alleen al kokhalzen!
[..]
Waarom vind je het dan onzin?
Leuk labeltje, meer niet. In de psychologie heeft men er ook allerlei namen voor, al zijn ze voorzichtig met het hanteren van zo'n breed begrip aan kenmerken.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:55 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik weet haast niet wat het inhoud, en ik ben daar gewoon iets te nuchter voor.
De wattes?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef MissVanity het volgende:
De TT is prachtig
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Goedemiddag!
Nee, de TT klinkt vies!![]()
Hehe, I see what you did there...quote:Op zondag 10 maart 2013 17:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
@ Gray: Nee inderdaad, het is zeer natuurlijk, maar het ligt zo vies in het gehoor, toch?
*ril*
Maar toch spannend!quote:Op zondag 10 maart 2013 10:25 schreef MissVanity het volgende:
's Morgens!Wat een nacht zeg. Ik dacht even dat de baby zou komen. Weeen als een idioot.
Gelukkig zakte het weer af. Maar vanmorgen had ik het weer even. Dus net snel de laatste babykleren en beddengoed in de was gedaan en de babykamer op orde gebracht. Ziekenhuistas staat ook klaar. Nu duimen dat het nog 6 dagen blijft zitten. Dan mag ik namelijk thuis bevallen. Is wel spannend hoor!! Poeh.
Ja, inderdaad.quote:
Beter ideequote:Op zondag 10 maart 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg, ik moet nog eten![]()
Kunnen we het over iets smakelijks hebben
Snijboontjes met een schnitzel .quote:Op zondag 10 maart 2013 18:14 schreef Natalie het volgende:
[..]
Beter idee
Moet ook nog eten.
Weet nog niet wat. Misschien een pastaatje
Patat en pasta ('een pastaatje') zijn verschillende dingen...quote:Op zondag 10 maart 2013 18:16 schreef Catnip het volgende:
Morgen ga ik ook weer naar die vrouw die dr voet heeft gebroken. Was vorige week Maandag en Woensdag ook geweest voor het eerst echt bij haar thuis. Gingen we planningen maken voor de week. Echt superfijn! Geeft een goed gevoel.
Haha en Natalie mijn oma die heeft ook patat voor meEcht patat is zo supperlekker, tenminste dat vind ik.
Ohh oeps!!! Lekker snugger van mequote:Op zondag 10 maart 2013 18:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Patat en pasta ('een pastaatje') zijn verschillende dingen...
Mmmm..oliebollenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
het is je vergeven hoor. Ik kan ook een geweldige oliebol zijn
Hoeft niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Patat en pasta ('een pastaatje') zijn verschillende dingen...
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef Catnip het volgende:
[..]
Mmmm..oliebollenDat vind ik pas echt lekker.
Ja! Verrassend lekker. Had er zelfs sperziebonen doorheen gegooidquote:
Lijkt me wel lekkerquote:Op zondag 10 maart 2013 20:36 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja! Verrassend lekker. Had er zelfs sperziebonen doorheen gegooid
Ik heb daarna nog wat uurtjes geslapen. Ik ben inmiddels 36 weken zwanger! De tijd is echt voorbij gevlogen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Maar toch spannend!
Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Hoeveel weekjes zwanger ben je intussen? Zo te horen hoef je nog maar eventjes.
Ja dat is het ook wel een beetjequote:Op zondag 10 maart 2013 21:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
Een irritante vent vind ik dat, echt heel irritant.
Hoeft niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik las patat met zelfgemaakte pastasaus...
Lijkt me nog lekker ook.
Ik vind sperziebonen ook niet zo lekker wokken . Blijven altijd hard. Als je die zakken gemengde wokgroente hebt en daar zitten boontjes is dan lukt het wel, Dus dat zal idd een bepaald soort zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb afgelopen maandag voor het eerst in mijn leven gewokt!Ik had geen wokpan, maar via het vervangende kerstpakket van PostNL heb ik er maar eens één besteld.
Mjah, alles ging op zich wel goed, groenten en vlees enzo, maar de bonen waren toch nog niet zo gaar, ook niet na tien minuten koken en zeven minuten wokken. Zijn er soms bonen die speciaal geschikt zijn om te wokken ofzo?
Okay!quote:
'Murica!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:18 schreef Dance99Vv het volgende:
Kwam toenstraks het woord Idiocracy tegen.....![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Idiocracy
uh-Merica (was de oorspronkelijke titel)
Echt? Ik kan veel onsmakelijkere dingen verzinnen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind sperziebonen ook niet zo lekker wokken . Blijven altijd hard. Als je die zakken gemengde wokgroente hebt en daar zitten boontjes is dan lukt het wel, Dus dat zal idd een bepaald soort zijn.
Verder vond je het wel lekker? Het is hartstikke gezond ook nog eens![]()
Ik zal blij zijn als dit topic vol is, vind de TT echt onsmakelijk.
Ik zit er helemaal niet mee hoor, was meer een grapje omdat ik het in mijn post over eten hadquote:Op maandag 11 maart 2013 18:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Echt? Ik kan veel onsmakelijkere dingen verzinnen.
Maar als je er zo mee zit kun je de TT aanpassen toch? Je bent mod.
Ik zag net inderdaad dat je mod bent op BNW en niet hier.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet mee hoor, was meer een grapje omdat ik het in mijn post over eten had![]()
Verder ben ik hier geen mod meer dus blijf overal met mijn handjes af.
Wees blij dat je kat geen 666 typtequote:Op maandag 11 maart 2013 18:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zag net inderdaad dat je mod bent op BNW en niet hier.
+6333 <- Dit krijg je als de kat je toetsenbord kopjes geeftDoet ze echt al de hele dag. Zal wel een superlief toetsenbord zijn dan...
Je moet die sperziebonen dan ook eerst een minuutje of 3-5 koken, zodat ze nét beetgaar zijn. Dan nog even in gesneden stukken in de wok, lekker sausje erover en mjam mjam!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind sperziebonen ook niet zo lekker wokken . Blijven altijd hard. Als je die zakken gemengde wokgroente hebt en daar zitten boontjes is dan lukt het wel, Dus dat zal idd een bepaald soort zijn.
Verder vond je het wel lekker? Het is hartstikke gezond ook nog eens![]()
Ik zal blij zijn als dit topic vol is, vind de TT echt onsmakelijk.
Als je het echt erg vindt, zou ik dat kunnen, als TS daarmee kan leven, natuurlijk..quote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zit er helemaal niet mee hoor, was meer een grapje omdat ik het in mijn post over eten had![]()
Verder ben ik hier geen mod meer dus blijf overal met mijn handjes af.
Nee natuurlijk niet joh. En als ik het wel erg zou vinden; jammer dan .quote:Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je het echt erg vindt, zou ik dat kunnen, als TS daarmee kan leven, natuurlijk..
Ik vraag me nou al een hele tijd af hoe patat en pasta géén verschillende dingen kunnen zijn..quote:
Gelukkig maar!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet joh. En als ik het wel erg zou vinden; jammer dan .
Was maar een grapje .
Op de patatapastaplate natuurlijk!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vraag me nou al een hele tijd af hoe patat en pasta géén verschillende dingen kunnen zijn..
Het is in ieder geval eens niet "zoetsappig" te noemen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
Nee natuurlijk niet joh. En als ik het wel erg zou vinden; jammer dan .
Was maar een grapje .
Hahaquote:
Zeker weten!quote:
Het ziet er inderdaad veelbelovend uit. Maar koud! Brrr. Ik ben het ook zat. Zon en warmte!! NU!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zeker weten!
Het is trouwens prachtig blauw buiten. Zonnetje en alles.
Niet te geloven dat het daarbij zo koud is. Je zou me zo wijs kunnen maken dat het 15 graden is.
Hoop dat het snel wat warmer wordt. Heb het wel gehad met de kou. Zon willen we!
Zo te zien hebben de weergoden daar geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:06 schreef MissVanity het volgende:
Het ziet er inderdaad veelbelovend uit. Maar koud! Brrr. Ik ben het ook zat. Zon en warmte!! NU!
Ze voorspellen kutweer tot eind april zelfs heb ik ergens gelezenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zo te zien hebben de weergoden daar geen boodschap aan.
Zoals het zich nu aan laat zien, komt het kwik de komende 14 dagen niet of nauwelijks aan de 10°C. (van 21 t/m 25 wordt 10°C als max. opgegeven. (& al die tijd bewolkt))
hier geen vlok gevallenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:02 schreef sararaats het volgende:
hier ligt echt veel sneeuw en ik durf niet te rijden. gelukkig mocht ik vandaag thuisblijven.
Je bent vast jaloersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:07 schreef Catnip het volgende:
Ahw, mijn broertje heeft een knuffelbeer (Flip) meegekregen van school, en nu moeten ze in een boekje schrijven wat hij allemaal gedaan heeft.. Echt zo liefHeeft zelfs een bed voor de beer gemaakt.
Ja echt wel!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:33 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je bent vast jaloers
b.t.w. al nieuwe Nike-veters in "die"kleur?
Vond wel dat al warmer aanvoelde dan gisteren. Begreep ook dat de temperatuur langzaam omhoog kruipt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad veelbelovend uit. Maar koud! Brrr. Ik ben het ook zat. Zon en warmte!! NU!
De gedachte aan fitness is al vermoeiend genoegquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:56 schreef Dance99Vv het volgende:
fitness is vermoeiend.....heb nergens meer zin in.Vooral niet in morgen weer naar fitness te gaan.
Is ook levensgevaarlijk. Beter gewoon een dagje thuis idd. Als hier zoveel sneeuw had gelegen als in sommige zuidelijke gebieden, dan was ik lekker in bed gebleven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:02 schreef sararaats het volgende:
hier ligt echt veel sneeuw en ik durf niet te rijden. gelukkig mocht ik vandaag thuisblijven.
Ik ben vooral die winterjas zat. Ik vind ze niet lekker zitten. Sowieso krijg ik het benauwd van al die lagen. Gewoon lekker een broek en een shirtje en hup naar buiten. Dat is ideaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vond wel dat al warmer aanvoelde dan gisteren. Begreep ook dat de temperatuur langzaam omhoog kruipt.
Weet nog dat het vorig jaar op Koninginnedag uitzonderlijk warm was. De eerste dag dat je met je zomerjas (en die los!) naar buiten kon. De dag er na was het weer pet. Geloof dat ik zelf begin mei m'n winterjas nog aan had. Pruts.
Ik heb ook een hekel aan winterjassen daarom draag ik nu gewoon een dikke zomerjas yeah.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben vooral die winterjas zat. Ik vind ze niet lekker zitten. Sowieso krijg ik het benauwd van al die lagen. Gewoon lekker een broek en een shirtje en hup naar buiten. Dat is ideaal.
Ik hoop dat het in elk geval vanaf een week na mijn bevalling mooi weer is. Dan kan ik lekker wandelen. Goed voor mij en de baby
FitnessVermoeiend, saai en niet leuk. Sporten is sowieso niet echt aan mij besteed
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zeker weten!
Het is trouwens prachtig blauw buiten. Zonnetje en alles.
Niet te geloven dat het daarbij zo koud is. Je zou me zo wijs kunnen maken dat het 15 graden is.
Hoop dat het snel wat warmer wordt. Heb het wel gehad met de kou. Zon willen we!
Ik houd erg van kou, maar na 4 maanden kou verlang zelfs ik naar een warm zonnetjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En je hield zo van kou?
[..]
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En je hield zo van kou?
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik houd erg van kou, maar na 4 maanden kou verlang zelfs ik naar een warm zonnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |