Nu nog 116... was/is echt heel veel belangstelling voor!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe groot is de wachtlijst eigenlijk ?
op GSM is primaquote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef Essiejj het volgende:
Dus morgen krijgen we de mail? Ik heb alleen geen printer (al komt die morgen net misschien binnen, heb er 1 gekocht van een mede-fokker) moet ik dan gewoon het mailtje op mijn tel laten zien? Of sta ik met mijn naam op de lijst?
Als jouw telefoon de QR code kan laten zien is dat prima.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef Essiejj het volgende:
Dus morgen krijgen we de mail? Ik heb alleen geen printer (al komt die morgen net misschien binnen, heb er 1 gekocht van een mede-fokker) moet ik dan gewoon het mailtje op mijn tel laten zien? Of sta ik met mijn naam op de lijst?
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als jouw telefoon de QR code kan laten zien is dat prima.
Ik kom niet met de treinquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef MPG het volgende:
Mja. De NS is al in paniek ook.
Let dus op als je met de trein komt morgen!
Dinsdag minder treinen
Yup.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:53 schreef xminator het volgende:
De qr code komt in een pdf bestandje toch?
Die hebben we vorige week nog gedaan. We blijven je mailbox niet volspammen.quote:Misschien nog handig om een herrineringsmailtje te sturen aan iedereen..
Ohhhhja zo'n dingetje, kan dat gescand worden vanaf een mobiel dan?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:02 schreef Essiejj het volgende:
[..]
Ohhhhja zo'n dingetje, kan dat gescand worden vanaf een mobiel dan?
Even inloggen op Patje's of mijn telefoon andersquote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
Hoelaat komt die mail eigenlijk?
Ik vertrek rond 2 uur naar Amsterdam, en mail op telefoon laten zien wordt moeilijk i.v.m. geen internet.
Is het anders beter als ik het emailadres nu nog aanpas naar iemand anders die wel een telefoon met internet heeft?
Je mag ook wel even op mijn telefoon inloggen en anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
Ik vertrek rond 2 uur naar Amsterdam, en mail op telefoon laten zien wordt moeilijk i.v.m. geen internet.
Is het anders beter als ik het emailadres nu nog aanpas naar iemand anders die wel een telefoon met internet heeft?
overal heb je wifi daar.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef SiIk het volgende:
"op mijn telefoon inloggen"quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Even inloggen op Patje's of mijn telefoon anders
Ok, wil je ook Patje identificeren dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag ook wel even op mijn telefoon inloggen en anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.
Kost 'm 5 euro en dan lullen we nergens overquote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ok, wil je ook Patje identificeren dan?
Ik hoor het al, komt wel goed dit
Ja, jij! Ben jij er ook?quote:
Alsof iemand jou gelooft.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
anders wil ik wel tegen de ingangcontrole zeggen dat jij toch echt Silk bent.
jajaquote:
Dan kan ik eindelijk door je haar kroelenquote:
Yvonne en Grays geloven mij wel. En anders verblind ik de toegangscontrole met mijn flitser en schuif ik Silk en Patjen er snel doorheen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |