Oh! Vooruit dan maar.quote:
Haha! Nee,quote:
Ik ben heel leuk hoor. Vraag Greys maar. Zo erg is het niet als ik er bij ben,quote:
Wat moet jij nou met een knappe vrouw? Je bent al bezet.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:53 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, ga je nou knappe vrouwen wegjagen?
Zie!quote:
Mij niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohja! Gelijk Fendy gespot in mijn fobo.
Ja tuurlijk. Ik wilde weten of je je naam eer aan doet.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohja! Gelijk Fendy gespot in mijn fobo.
Glimmend en inhoudsloos?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik wilde weten of je je naam eer aan doet.
Is dat zoiets? ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25quote:Op maandag 11 maart 2013 14:55 schreef Fendy het volgende:
Was er een FOK! Soagram na de vorige film? Zo ja, gaat ie bijgewerkt moeten worden na morgen?
En?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ben ik geslaagd?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vettig en ongezondquote:
Dat is een zakchips, zij is een chipszak.quote:
Ik ben alleen de zak! Niet de chipjes.quote:
Eenmaal geopend niets meer waard.quote:
quote:
Ja klopt, in UVT heette dat een paar jaar terug het UVT Soagram. Soort van flowchart met wie wat met wie gedaan had. Interessante kruisbestuivingen kwam je daar tegen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Is dat zoiets? ONZ / boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25
Haha, je doet je naam geen eer aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En?
Ben ik geslaagd?
Edit; wtf is dit nou weer,. Ik wilde maar 1 quote.
Ook maar even checken dan.quote:
Wie?quote:
Die lekkerding.quote:
Hallo,quote:
Newbiequote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hallo,.
Trouwens, die ene mislukte quote die een multi-quote werd is de eerste keer dat multi-quoten me lukte en ik weet niet eens hoe ik het gedaan heb,.
Ja, erg hequote:
Kom jij ook bij de postmeet?quote:
Nooit van gehoord.quote:
Ik loop tenminste niet met een LED-tshirtquote:
Nee,quote:
Dat was natuurlijk ook wel het bazenshirt van de avondquote:Op maandag 11 maart 2013 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet met een LED-tshirt.
Maar ik heb gewonnen, dus puh.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook wel het bazenshirt van de avond.
Doen we datquote:Op maandag 11 maart 2013 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee,. Maar je mag best hoi zeggen in de bioscoop!
Hij schijnt te komen. Dus ik ga zeker weten ook dan.quote:
Ik zat al aan mijn knopjes, maar ik ben niet in UVT bedacht ik me op tijd.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hallo,.
Trouwens, die ene mislukte quote die een multi-quote werd is de eerste keer dat multi-quoten me lukte en ik weet niet eens hoe ik het gedaan heb,.
Ik las WET-tshirtquote:Op maandag 11 maart 2013 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik loop tenminste niet met een LED-tshirt.
JA HALLO. Er was ook een prijs voor beste mannelijke en die heb je ook al niet in de wacht gesleept,quote:
Is het een lekker wijf?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij schijnt te komen. Dus ik ga zeker weten ook dan.
Daarin hoef ik Heatwave ook niet te zien,quote:
heb jij die ook gewonnen dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
JA HALLO. Er was ook een prijs voor beste mannelijke en die heb je ook al niet in de wacht gesleept,.
Niet? Lekkere knul toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daarin hoef ik Heatwave ook niet te zien,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |