SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Johan Cruijff (en met hem wel meer jeugdtrainers) zegt dat een jeugdspeler tot zijn 12e-14e echt helemaal niks moet doen met tactiek. Die laat je gewoon ballen tegen sterke tegenstanders en het liefst op zo veel mogelijk posities.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is ook helemaal niks mis mee. Maar zeg dan gewoon dat je die jongens hebt gescout. Dat is ook enorm knap. Maar ga dan niet net doen alsof je ze allemaal zelf hebt opgeleid. Dat staat me een beetje tegen. Verder alleen maar lof voor die goede scouting.
Pas daarna komt tactiek kijken en worden de posities bezet door jongens die daadwerkelijk wat kunnen daar. Dat betekent dat de Ajax jeugdopleiding pas echt Ajax wordt van zijn 14e tot aan grofweg 18-19 en op dat moment biedt Ajax als voordeel dat die spelers vaak al eens mogen spelen.
Als je een speler op zijn 15e/16e haalt scheelt dat uiteindelijk helemaal niet zo veel met iemand die vanaf zijn 6e daar speelt. De laatste jaren zijn echt het belangrijkst. Als een speler dan op zijn 19e eens mee mag doen, dan is het helemaal niet gek om te zeggen dat hij uit de jeugd komt (het is dan nog een jeugdspeler) en er valt wat voor te zeggen dat ze zeggen eigen jeugd. De laatste belangrijke jaren zijn volgens de Ajax filosofie.
Verder is deze discussie helemaal niet zo interessant. De enigen die huilen om het eigen jeugd verhaal zijn de PSV'ers.![]()
1 Ajax 54 (+33)
2 PSV 53 (+52)
3 Feyenoord 53 (+19)
4 Vitesse 48 (+19)
5 Twente 44 (+16)
6 Utrecht 43 (+9)![]()
+19 voor Feyenoord?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Ajax 54 (+33)
2 PSV 53 (+52)
3 Feyenoord 53 (+19)
4 Vitesse 48 (+19)
5 Twente 44 (+16)
6 Utrecht 43 (+9)
wtf![]()
Ik kan dat Twente anders niet meer aanzien.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk wel uit naar twente-vitesse![]()
Nee dat is er echt één voor alleen het scoreboordquote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik kan dat Twente anders niet meer aanzien.![]()
de groene hel van groningenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:18 schreef Saind het volgende:
Wat slecht
Die aankondiging van wedstrijden van volgende week![]()
NOSquote:Op zondag 10 maart 2013 15:18 schreef Saind het volgende:
Wat slecht
Die aankondiging van wedstrijden van volgende week
Eredivisielive
laat ze eens naar Sky en BBC kijken hoe het WEL moet.![]()
Eredivisie Live doet het juist steeds beter.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
NOS
Eredivisielive
laat ze eens naar Sky en BBC kijken hoe het WEL moet."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dan kunnen ze alsnog naar BBC en Sky kijken, want dat is echt nog 100 keer beter dan wat we hier krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eredivisie Live doet het juist steeds beter.![]()
Kan wel. Ik kijk niet zo vaak naar aankondigingen an Sky en BBC.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan kunnen ze alsnog naar BBC en Sky kijken, want dat is echt nog 100 keer beter dan wat we hier krijgen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Eredivisie Live wordt steeds beter inderdaad, én misschien (nadruk op misschien) halen ze de PL-rechten wel binnen.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:27 schreef Gramulanion het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)bij-corner-roda.html
Wat is dit dan.![]()
![]()
Zijn ook hele andere budgetten, is niet te vergelijkenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Eredivisie Live wordt steeds beter inderdaad, én misschien (nadruk op misschien) halen ze de PL-rechten wel binnen.![]()
Een discutabel momentquote:Op zondag 10 maart 2013 15:27 schreef Gramulanion het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)bij-corner-roda.html
Wat is dit dan.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
zolang je niet met de bus gaat is er weinig aan de hand.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bibberde wel even toen ik dat hoorde.![]()
Soms lijkt het net alsof de ajax-selectie schijt heeft aan jou.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zozo 3 dagen vrij
Ik moet 40 uur per week werken, niks 3 dagen vrij![]()
Als ik 40 uur werk heb ik andere 4 dagen van de week vrijquote:Op zondag 10 maart 2013 15:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zozo 3 dagen vrij
Ik moet 40 uur per week werken, niks 3 dagen vrij
luie flikker![]()
ongelooflijk hoe vaak Feyenoord mazzel heeft met penalty's krijgen en penalties die gegeven horen te worden aan de tegenpartij niet worden gegeven![]()
Fishergod![]()
![]()
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Daar had hij meer rust moeten hebben en niet zo snel moeten schieten. Eerste aanname was wel top"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
*tyronquote:Op zondag 10 maart 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
Eriksen complete faalhaas
Waar is Tjacka?![]()
uitverkocht weerquote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef onlogisch het volgende:
Wat een sfeer in de aRENa overigens.
Goed vol ook![]()
Wat wil je met zo'n achternaam?quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, je moet toch ergens over zeiken hequote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef onlogisch het volgende:
Goed vol ook![]()
![]()
Wat dacht je van seizoenskaarthouderplaatsenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verkochten ze maar 80% van de kaartjes dan?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik doe dat liever op het toilet :Squote:Op zondag 10 maart 2013 15:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, je moet toch ergens over zeiken he![]()
aRENa! Lekker lachen gieren brullenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef onlogisch het volgende:
Goed vol ook![]()
![]()
![]()
Die niet op kwamen dagen? Dat zal het zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 15:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat dacht je van seizoenskaarthouderplaatsen![]()
![]()
Zelfs Paul de Leeuw is grappiger.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik doe dat liever op het toilet :S"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik doe dat liever op het toilet :Squote:Op zondag 10 maart 2013 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n achternaam?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je gevoel voor humor is weg.quote:![]()
Je moet toch ergens over zeiken als je wederom afgetroefd gaat worden in de strijd om het kampioenschap door je veel betere en veel succesvollere rivaal genaamd Ajaxquote:![]()
![]()
M'n internetverbinding heeft wat kuren, dus beeld heb ik op het moment niet.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Over de scheids hoor je ze dit seizoen niet zeiken neequote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet toch ergens over zeiken als je wederom afgetroefd gaat worden in de strijd om het kampioenschap door je veel betere en veel succesvollere rivaal genaamd Ajax![]()
![]()
Helemaal top.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt al gewonnen, melk hem niet verder uit.
Leermomentje van je zuurkool![]()
![]()
Ach, die heb je 3 keer mee in een seizoen en je hebt hem ook 3 keer tegen in een seizoen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:49 schreef Capi het volgende:
[..]
Over de scheids hoor je ze dit seizoen niet zeiken nee![]()
Werkelijk niemand cared hier om.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk niemand vindt dit grappig.![]()
Neequote:Op zondag 10 maart 2013 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, die heb je 3 keer mee in een seizoen en je hebt hem ook 3 keer tegen in een seizoen.![]()
Doe jij toch ook bij iedere corner van Ajax? Dat vindt ook niemand leuk hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk niemand vindt dit grappig.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe jij toch ook bij iedere corner van Ajax? Dat vindt ook niemand leuk hoor.quote:![]()
Ik wel hoor. Klopt dus niet wat je zegt.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Doe jij toch ook bij iedere corner van Ajax? Dat vindt ook niemand leuk hoor.![]()
Ja maar jou neem ik niet serieus.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Klopt dus niet wat je zegt.![]()
vertel.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef Mandéra het volgende:
Net terug van Roda - feyenoord, vies kut team die laatste, en dan met name hun leuke 'supporters'![]()
Als je dit ziet als PSVer dan vraag je je toch af waarom PSV zoveel moeite had met Zwolle.
Is PSV dan zó slecht?![]()
Bloed je neus nog?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef Mandéra het volgende:
Net terug van Roda - feyenoord, vies kut team die laatste, en dan met name hun leuke 'supporters'![]()
0-3 twee weken terugquote:Op zondag 10 maart 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
Als je dit ziet als PSVer dan vraag je je toch af waarom PSV zoveel moeite had met Zwolle.
Klein deel vond het ruig om in de thuisvakken te gaan zitten en achteraf langs de fanatieke Roda-zijde te lopen en "Roda, Jupiler League blablabla" te schreeuwen. Vervolgens braken er rellen uit.quote:
Ze vielen gewoon mensen met kleine kinderen aan enzo, echt te gek voor woorden.![]()
Dit heeft hij verzonden vanaf de bank.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit meen je? Want dat zie ik echt niet gebeuren wordt gewoon een ontzettend lastige wedstrijd![]()
Dat is echt zielig.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klein deel vond het ruig om in de thuisvakken te gaan zitten en achteraf langs de fanatieke Roda-zijde te lopen en "Roda, Jupiler League blablabla" te schreeuwen. Vervolgens braken er rellen uit.
Ze vielen gewoon mensen met kleine kinderen aan enzo, echt te gek voor woorden.
Nee, dat zeg je niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch dat LitmanenAFCA erin komt?![]()
quote:Boerrichter
Tja en als je Ajax tegen Ado ziet is het andersom. Kleinere clubs zijn over het algemeen wisselvalliger en gevoeliger voor een bal die een keer goed valt.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
Is altijd alleen maar gezeik met feyenoord hier, Ajax/PSV/Twente nooit problemen. Steward zei nog dat er Roda-fans met een seizoenskaart bedreigd waren door feyenoord supporters om kaarten te kopen voor thuisvakken op hun naam.quote:![]()
![]()
Ja en zijn mede supporters hier noemen hem zwakbegaafd.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff meespelen. Op PSV-netwerk moeten ze altijd keihard lachen om Tom z'n kont-grappen.![]()
![]()
Zo noemen ze jou op het Ajax Netwerk jaquote:Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en zijn mede supporters hier noemen hem zwakbegaafd.![]()
![]()
Zit toch nog wel een niveauverschil tussen de netwerksite en Fok dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en zijn mede supporters hier noemen hem zwakbegaafd.![]()
kom eens vaker op ajax netwerk zou ik zeggenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zo noemen ze jou op het Ajax Netwerk ja![]()
ik check altijd de laatste posts van jordiquote:Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kom eens vaker op ajax netwerk zou ik zeggen![]()
Kom maar met bewijs dan, niemand heeft mij daar zwakbegaafd genoemd.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Triest dat Feyenoordvolk altijd.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.l1.nl/112/208247-gewonden-bij-rellen-na-roda-feyenoord
mooie bende idd![]()
wat je zegt ben je zelf, beetje groepje 3 niveau ditquote:Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet letterlijk nee. Maar het komt er wel op neer.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kom maar met bewijs dan, niemand heeft mij daar zwakbegaafd genoemd.![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mooie bende idd
Was echt een grote zooi inderdaad man. Te triest voor woorden.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mooie bende idd![]()
Ook niet. Maar goed, je lult maar weer wat dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet letterlijk nee. Maar het komt er wel op neer.![]()
Typisch feyenoord gedrag.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klein deel vond het ruig om in de thuisvakken te gaan zitten en achteraf langs de fanatieke Roda-zijde te lopen en "Roda, Jupiler League blablabla" te schreeuwen. Vervolgens braken er rellen uit.
Ze vielen gewoon mensen met kleine kinderen aan enzo, echt te gek voor woorden.![]()
:S :S :S :Squote:Op zondag 10 maart 2013 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want het zijn nooit de tegenstanders :S:S:S:S:![]()
Groep 3 dit. Maar zij begonnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want het zijn nooit de tegenstanders :S:S:S:S:
Moet dat ':S:S:S:S:' nou per se? Zonder die zwakzinnige act ben je ook leuk hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee daar valt het niet onder. Goed gezien.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stigmatiseren valt daar gelukkig niet onder"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
In dit geval niet inderdaad, maar jij als teletekstsupporter hebt dat toch niet gezien met je eigen ogen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
maar als je kampioen wil worden moet je uit en thuis de punten halen', besluit de middenvelder.
Aldus Strootman_!
![]()
Whehe, Lieder ging waus tegen een Utregger.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Utrecht gaat winnenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:03 schreef Paul het volgende:
Rodney Sneijder erin bij RKC!!!!!!!!!!!!!!!
Van Bommel bij NOS was ook wel leuk, die concludeerde dat je Strootman en hijzelf de bal niet moet geven.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
maar als je kampioen wil worden moet je uit en thuis de punten halen', besluit de middenvelder.
Aldus Strootman_!
![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
En hij gooide er een dooddoener tegenaan, als we vanaf nu alles winnen, worden we kampioenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Bommel bij NOS was ook wel leuk, die concludeerde dat je Strootman en hijzelf de bal niet moet geven.![]()
Dit snap ik niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Bommel bij NOS was ook wel leuk, die concludeerde dat je Strootman en hijzelf de bal niet moet geven.
Wat bedoel je?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat zei Frans de Boer vorige week ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij gooide er een dooddoener tegenaan, als we vanaf nu alles winnen, worden we kampioen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Frank de Boer zei vorige week precies hetzelfde. Toen hoorde ik je niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij gooide er een dooddoener tegenaan, als we vanaf nu alles winnen, worden we kampioen![]()
1-0quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
optyfen met die gifquote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
goltje boerrigter, hij is geil voor de goal
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Bommel zegt dat ze de bal niet aan hem moeten geven.Hij is echt de grootste mongool na een verlies partij. Altijd onzin. Tegen PEC: 'Als we de kansen afmaakte dan wonnen we', Tegen Heerenveen 'We moesten winnen op basis van de tweede helft'.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat z'n medespelers niet naar Van Bommel en Strootman moeten passen.
Moet dan altijd dit doen:
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
goltje boerrigter, hij is geil voor de goal
[ afbeelding ]
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Niet te missen assist gevenquote:
oke mclaren, vertel me meerquote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft alleen zichzelf nog als tegenstander.![]()
Als je verliest kan je niks goeds zeggen. Daarover klagen is pas onzin.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Hij is echt de grootste mongool na een verlies partij. Altijd onzin. Tegen PEC: 'Als we de kansen afmaakte dan wonnen we', Tegen Heerenveen 'We moesten winnen op basis van de tweede helft'.
Moet dan altijd dit doen:![]()
Wat een onzinquote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je verliest kan je niks goeds zeggen. Daarover klagen is pas onzin.Jij snapt er niks van.
![]()
Ik vind Strootman altijd wel zinnige dingen zeggen. Hij komt niet met smoesjes, maar geeft zichzelf en het team de schuld.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je verliest kan je niks goeds zeggen. Daarover klagen is pas onzin."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Maar ook hij zegt ongeveer iedere keer hetzelfde. Die interviews moet je niet zo serieus nemen joh.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind Strootman altijd wel zinnige dingen zeggen. Hij komt niet met smoesjes, maar geeft zichzelf en het team de schuld.![]()
Dat lijkt vooral zo doorquote:![]()
![]()
Ajax
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar ook hij zegt ongeveer iedere keer hetzelfde. Die interviews moet je niet zo serieus nemen joh.quote:quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je verliest kan je niks goeds zeggen. Daarover klagen is pas onzin.![]()
![]()
Heb ik ook op gestemdquote:Op zondag 10 maart 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
http://eredivisielive.nl/sidekick/wedstrijd/1697363/opstellingOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, leuk. Quote nog meer posts van mij.
Dan kunnen ze er beter mee stoppen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar ook hij zegt ongeveer iedere keer hetzelfde. Die interviews moet je niet zo serieus nemen joh."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
nee moisander blijkbaarquote:Op zondag 10 maart 2013 16:14 schreef Mandéra het volgende:
Toby is toch captain nu?
Der Siemmeister wisselen = 100% zeker van je winst zijn![]()
Nee,Moisander.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:14 schreef Mandéra het volgende:
Toby is toch captain nu?
Met 3-0, nog vijf minuten en een compleet onmachtig PEC zou het ook een beetje raar zijn als je niet zeker bent van je winstquote:Op zondag 10 maart 2013 16:14 schreef Mandéra het volgende:
Toby is toch captain nu?
![]()
Maar we kunnen wel concluderen dat Ajax niet heeft gewonnen omdat Ajax zo goed was maar omdat Zwolle zo slecht was natuurlijk.![]()
kraamt hijquote:Op zondag 10 maart 2013 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus kramen ze maar de grootst mogelijke onzin uit? Oke dan."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
tuurlijk, ajax staat ook eerste omdat de rest gefaald heeft, moge dat duidelijk zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar we kunnen wel concluderen dat Ajax niet heeft gewonnen omdat Ajax zo goed was maar omdat Zwolle zo slecht was natuurlijk.![]()
Oh zo. Ik dacht dat we nog over Van Bommel hadden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tom stelt dat je geen enkel interview serieus kan nemen na een verliespartij.
Zwolle speelt niet slechter dan anders, maar Ajax heeft het perfecte spel om Zwolle zoek te spelen en dat hebben de meeste andere ploegen niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat moeten ze zeggen dan? Als je zegt dat het aan de tegenstander ligt die goed speelt is het niet goed. Als je zegt dat de instelling bij sommige spelers niet goed was dan is het ook niet goed. Zeg jij maar eens wat je moet zeggen na een verliespartij.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus kramen ze maar de grootst mogelijke onzin uit? Oke dan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: