twitter:fr12live twitterde op zondag 10-03-2013 om 11:12:21Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè en Boëtius. #rodfey reageer retweet
Wel op film, hoop ik?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:29 schreef Onnoman het volgende:
Als feyenoord kampioen wordt ga ik naakt een dansje doen in mn tuin
Oké.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:29 schreef Onnoman het volgende:
Dan ben ik in De Kuip en ben ik de eerste week niet normaal aanspreekbaar (tot het Groene Haas toernooi op 18 meiquote:Op zondag 10 maart 2013 11:29 schreef Onnoman het volgende:
feyenoord is niet mijn 1e club, omdat ik niet uit die stad kom.. maar ik vind het stiekem wel de mooiste club van Nederland.. ik word altijd emotioneel als ik die supporters zie!quote:Op zondag 10 maart 2013 11:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ben ik in De Kuip en ben ik de eerste week niet normaal aanspreekbaar (tot het Groene Haas toernooi op 18 mei)
Dat zei hij ja, maar als linksback is hij niet zo bijzonder, dus als Feyenoord hem koste wat het kost kwijt wil stond hij wel in het centrumquote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Emile Schelvis gaat Feyenoord er alles aan doen om BMI te verkopen, ivm de dubbele bezetting met Mathijssen![]()
Ja, want dubbele bezetting is iets heel slechts inderdaad, je wilt op geen enkele positie dubbele bezetting hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Emile Schelvis gaat Feyenoord er alles aan doen om BMI te verkopen, ivm de dubbele bezetting met Mathijssen![]()
is toch ook het meest logische. Alleen verwacht Emile dat ze er 12 miljoen voor krijgen, dat is toch wat moeilijkerquote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef RvLaak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |