twitter:fr12live twitterde op zondag 10-03-2013 om 11:12:21Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè en Boëtius. #rodfey reageer retweet
Wel op film, hoop ik?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:29 schreef Onnoman het volgende:
Als feyenoord kampioen wordt ga ik naakt een dansje doen in mn tuin
Oké.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:29 schreef Onnoman het volgende:
Dan ben ik in De Kuip en ben ik de eerste week niet normaal aanspreekbaar (tot het Groene Haas toernooi op 18 meiquote:Op zondag 10 maart 2013 11:29 schreef Onnoman het volgende:
feyenoord is niet mijn 1e club, omdat ik niet uit die stad kom.. maar ik vind het stiekem wel de mooiste club van Nederland.. ik word altijd emotioneel als ik die supporters zie!quote:Op zondag 10 maart 2013 11:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ben ik in De Kuip en ben ik de eerste week niet normaal aanspreekbaar (tot het Groene Haas toernooi op 18 mei)
Dat zei hij ja, maar als linksback is hij niet zo bijzonder, dus als Feyenoord hem koste wat het kost kwijt wil stond hij wel in het centrumquote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Emile Schelvis gaat Feyenoord er alles aan doen om BMI te verkopen, ivm de dubbele bezetting met Mathijssen![]()
Ja, want dubbele bezetting is iets heel slechts inderdaad, je wilt op geen enkele positie dubbele bezetting hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef RvLaak het volgende:
Volgens Emile Schelvis gaat Feyenoord er alles aan doen om BMI te verkopen, ivm de dubbele bezetting met Mathijssen![]()
is toch ook het meest logische. Alleen verwacht Emile dat ze er 12 miljoen voor krijgen, dat is toch wat moeilijkerquote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef RvLaak het volgende:
Woudenberg back-up linksback, Kongolo centrum backupquote:Op zondag 10 maart 2013 11:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, want dubbele bezetting is iets heel slechts inderdaad, je wilt op geen enkele positie dubbele bezetting hebben. Ergo, ik geloof er niks van
Nou, het hoofd argument was het salaris van Mathijssen. Te duur om op de bank neer te zetten, aldus Schelvisquote:Op zondag 10 maart 2013 11:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, want dubbele bezetting is iets heel slechts inderdaad, je wilt op geen enkele positie dubbele bezetting hebben. Ergo, ik geloof er niks van
Ik wilde reageren met 2 talenten die nog amper wat bewezen hebben, maar ja, dat had JPB natuurlijk ook niet.. Op dit moment kan ik het niet geloven, maar mocht er een goed bedrag betaald worden is iedereen natuurlijk te koop bij onsquote:Op zondag 10 maart 2013 11:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Woudenberg back-up linksback, Kongolo centrum backup
Gewoon de jeugd het vertrouwen geven. Alleen aanwinsten halen op plekken waar het echt moet, back-up RB bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik wilde reageren met 2 talenten die nog amper wat bewezen hebben, maar ja, dat had JPB natuurlijk ook niet.. Op dit moment kan ik het niet geloven, maar mocht er een goed bedrag betaald worden is iedereen natuurlijk te koop bij ons
Moeten ze hem centraal zetten, scheelt 3/4 miljoen op zijn minst.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:32 schreef RvLaak het volgende:
Vorige keer tegen Roda in de eerste minuutquote:Op zondag 10 maart 2013 11:51 schreef macca728 het volgende:
Als ze maar wakker zijn, Roda heeft al 4x in de eerste min gescoord.
Feyenoord begint altijd sterk aan zijn wedstrijden, no worriesquote:Op zondag 10 maart 2013 11:51 schreef macca728 het volgende:
Als ze maar wakker zijn, Roda heeft al 4x in de eerste min gescoord.
Zw...quote:Op zondag 10 maart 2013 11:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord begint altijd sterk aan zijn wedstrijden, no worries
Sarcasmequote:
NL 1 uitzending gemist?quote:
Sneeuw in Kerkrade en oranje bal zeggen ze op het eind.. Is het zo erg daar dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:59 schreef Muto het volgende:
http://www.eredivisielive(...)-smsje-gestuurd.html
Het is Kerkrade, per definitie al ergquote:Op zondag 10 maart 2013 12:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sneeuw in Kerkrade en oranje bal zeggen ze op het eind.. Is het zo erg daar dan?
Had BMI liever centraal gezien ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:06 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik vind het ook jammer van Nelom. Speelde prima en misschien wel beter dan BMI op de linksback positie.
Kurto is nog slechter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |