Da's kut iddquote:Op zondag 10 maart 2013 05:11 schreef Keselo het volgende:
Super goed begin van het seizoen gehad met Heracles, won al mijn wedstrijden, ondanks enkele zware blessures bij belangrijke spelers. Het begint nu echter echt belachelijk te worden..
Ik ben mijn 3 beste centrale verdedigers kwijt voor een maand.
Ik ben mijn 2 beste centrale middenvelders kwijt voor 2 maanden.
Ik ben al 3 maanden mijn beste rechter middenvelder kwijt.
Ik ben mijn beste linker middenvelder nog 2 maanden kwijt.
Om gek van te worden, en dan worden ze bij het bestuur nog boos op je ook, als je niet alles wint. Erg vreemd, als ik met allemaal broekjes moet spelen.
Om gek van te worden, inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2013 05:11 schreef Keselo het volgende:
Super goed begin van het seizoen gehad met Heracles, won al mijn wedstrijden, ondanks enkele zware blessures bij belangrijke spelers. Het begint nu echter echt belachelijk te worden..
Ik ben mijn 3 beste centrale verdedigers kwijt voor een maand.
Ik ben mijn 2 beste centrale middenvelders kwijt voor 2 maanden.
Ik ben al 3 maanden mijn beste rechter middenvelder kwijt.
Ik ben mijn beste linker middenvelder nog 2 maanden kwijt.
Om gek van te worden, en dan worden ze bij het bestuur nog boos op je ook, als je niet alles wint. Erg vreemd, als ik met allemaal broekjes moet spelen.
Het is behoorlijk moeilijk, ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is het belachelijk moeilijk geworden op spelers te verkopen of doe ik iets fout
Nieuwe UI hèquote:Op zondag 10 maart 2013 02:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik herken je niet met die UI.. Of hoort dit bij de verschijnselen
Gewoon spelers aanbieden. Of door een technisch directeur laten doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is het belachelijk moeilijk geworden op spelers te verkopen of doe ik iets fout
Die gast is wel lelijk. Of moet hij jou voorstellenquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 12:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die gast is wel lelijk. Of moet hij jou voorstellen
Is 'ie goed dan?quote:
Zuurquote:Op zondag 10 maart 2013 12:12 schreef Silv het volgende:
Leuk. Sta je met 3-0 voor, scoort de tegenstander in de laatste 10 minuten 3 goals.
Denken dat ik haatquote:
Door zijn kapsel.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Denken dat ik haat
Waarom vind je dat hij de beste speler van de wereld is?
Ik doe een gokje op CR7quote:
Is op de lange termijn toch alleen maar goed?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:53 schreef TJV het volgende:
De tering, stadionuitbreiding van 90k op een balans van 200k. Top.
Nu zit steeds 25% van mijn stadion vol, dan ga je toch niet uitbreiden.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is op de lange termijn toch alleen maar goed?
Ja, dat is wel achterlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Nu zit steeds 25% van mijn stadion vol, dan ga je toch niet uitbreiden.
Nee, maar die oorbel en dat kapsel waren genoegquote:
Dat is wel erg stom, ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Nu zit steeds 25% van mijn stadion vol, dan ga je toch niet uitbreiden.
Het is dan ook een lelijke tekening.quote:
Mooizoquote:Op zondag 10 maart 2013 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar die oorbel en dat kapsel waren genoeg
edit: en laat ik het Realshirt niet vergeten
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is dan ook een lelijke tekening.
Die van mij is 75%quote:Op zondag 10 maart 2013 13:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, mijn transferinkomstenterugindegroepsteken-percentage is weer gestegen van 15% naar... 15%
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf net rolt die keeper van de tegenstander hem gewoon naar mijn spits toe die hem in een leeg doel mag inschieten![]()
![]()
![]()
Dat zie ik vaak genoeg, met die rare keepersquote:Op zondag 10 maart 2013 13:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]_!
Het sneuste wat ik tot nu toe heb gezien was een keeper die uitkwam maar de 16 niet uit durfde. Mijn spits kon de bal zó oppikken, de keeper dollen en scoren
van der Hartquote:Op zondag 10 maart 2013 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff is Tim Krul geblesseerd voor de beslissende kwalificatiewedstrijdenMoet ik nu prutsers als Erwin Mulder of Jeroen Zoet opstellen
Die is ook niksquote:
van der Hart is zo'n speler waarvan de stats slecht zijn maar speelt gewoon uitstekend.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is ook niksHeb nu maar een regen opgeroepen van Twente.
Overigens, Ajax stond na 7 wedstrijden laatste in de Eredivisie. Met Joop Gall als trainer
Ik heb hem er toch bij zag ikquote:Op zondag 10 maart 2013 13:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
van der Hart is zo'n speler waarvan de stats slecht zijn maar speelt gewoon uitstekend.
Toen ik Vermeer verkocht heb ik hem anderhalf seizoen als basisspeler gebruikt, beetje tegen mijn zin in tot hij zich 6 mnd later al stormachtig aan het ontwikkelen was![]()
Als ik een nieuwe game met Ajax start is hij van dag 1 mijn 1e keeper
Dat is wel irritant dat ze weg moeten met die jeugdinterlandsquote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, Europa League Finale tegen Newcastle.
Ik mis Eriksen en 2 reserves. Daarnaast zijn er 4 jeugdspelers, die samen 6 wedstrijden hebben gespeeld dit seizoen, weg met Nederland-19.
Ach, ik kan ze missen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel irritant dat ze weg moeten met die jeugdinterlands
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem er toch bij zag ik. Hij speelt bij Ipswich Town
. Ik zal hem wel basis zetten dan, want de andere 2 zijn ook niks. Dus als ik dan veel tegendoelpunten krijg en het WK niet haal, is het jouw schuld
.
Ik speel gewoon standaard tegen elke tegenstander hetzelfde, soms counter ik als ze veel spelers op het middenveld zetten en als ik uit speel.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik kan ze missen.
Ik vraag me alleen af hoe ik Newcastle moet gaan bespelen. Het is een goede ploeg en mijn spitsen zijn niet in vorm. Ik denk dat ik counterend begin.
Gewoon aanvallend spelen joh. Van eigen kracht uitgaanquote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik kan ze missen.
Ik vraag me alleen af hoe ik Newcastle moet gaan bespelen. Het is een goede ploeg en mijn spitsen zijn niet in vorm. Ik denk dat ik counterend begin.
Precies, gewoon ballen tonen! Ik ging er met 7-2 af tegen Watford, maar viel wél gewoon aanquote:Op zondag 10 maart 2013 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon aanvallend spelen joh. Van eigen kracht uitgaan
Soms speel je beter met 10 manquote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUCk.
Fischer, de peniskoker, pakt in 5 minuten 2 keer geel.
Nu kunnen we het helemaal op onze buik schrijven.
Gewoon erin blijven joh. Paar wedstrijden winnen en je doet mee om Europees voetbalquote:
Ben gevraagd als trainer van Heracles. Vergeet het maar, ik blijf lekker bij Cambuur!quote:Op zondag 10 maart 2013 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon erin blijven joh. Paar wedstrijden winnen en je doet mee om Europees voetbal.
Of is het niet zoals in het echt?
Welke datum zit je in het spel?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben gevraagd als trainer van Heracles. Vergeet het maar, ik blijf lekker bij Cambuur!
Ja, maar dan moet ik wel wat gaan winnen!
Ik hoop het.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog genoeg tijd om het om te keren dus.
Goede spits zoeken in de winter?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik domineer de wedstrijd tegen Feyenoord (ze staan 7e), maar ik maak de kansen niet af. Hoe kan dat verbeterd worden? Ik heb wel wat tieners in m'n basis staan, zal het daaraan liggen?
Heb nu 3 spitsen, eentje van 18, eentje van 19 en eentje van 22.quote:
Maar zijn geen echte afmakers zeker? En ook geen scorende vleugels?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb nu 3 spitsen, eentje van 18, eentje van 19 en eentje van 22.
Eentje is een complete spits en 2 zijn afmakers. Vleugels staan op aanvallend en die schieten er weleens eentje in, maar ze schieten vooral van grote afstand.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zijn geen echte afmakers zeker? En ook geen scorende vleugels?
Soms heeft het ook gewoon met vorm te maken. Of moet je teambespreking doen ofzo, of individueel met spelers praten wil ook wel eens helpen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Eentje is een complete spits en 2 zijn afmakers. Vleugels staan op aanvallend en die schieten er weleens eentje in, maar ze schieten vooral van grote afstand.
Zal zo screens plaatsen.
Inhaalduel?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:15 schreef DeHovenier het volgende:
Heb Feyenoord op een 0-0 weten te houden.
Nu tegen Ajax, maar waarom is die wedstrijd op een woensdag
Moet je rouleren.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar mijn spelers zijn nog niet fit genoeg
Wat vind je van m'n spitsen?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zijn geen echte afmakers zeker? En ook geen scorende vleugels?
Die Rauth vind ik wel een goede. Die eerste vind ik ook niet onaardig maar ik zou die laatste spits gaan verkopen.quote:
Als de rest allemaal in voorrondes of in de groepsfase wordt uitgeschakeld heeft het ook niet veel zin. Worden jouw punten door 6 gedeeld ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me af of die competitie coefficienten werken.
De Eredivisie haalt praktisch geen punten terwijl ik in 2 jaar tijd in 2 finales heb gestaan.
toevalligquote:Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef DeHovenier het volgende:
Heuj, 100 wedstrijden als manager bereikt als de as. wedstrijd tegen Groningen gespeeld wordt
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
toevallig
Kreeg net een bericht dat ik wedstrijd 300 ga spelen
Ze bedoelen het andersquote:Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef Doublepain het volgende:
Vraag ik om een nieuw contract, zeggen ze dat ze pas erover gaan praten als ik meer laat zien
trolololol
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:15 schreef Keselo het volgende:
Speel met deze competitie als Heracles.
Moet iedere maand tussen de 500k en 1,5m aan reiskosten betalen
Ik krijg maar 50kquote:Op zondag 10 maart 2013 17:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik krijg trouwens maar 3 miljoen uit kaartenverkoop elke maand, dat is toch weinig?
Lolquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Luigi Castaldo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baas!
Wat is het verschilquote:Op zondag 10 maart 2013 17:56 schreef The_Groove het volgende:
Hmmm in 2018 bondscoach worden van Kameroen of van Slowakije?
Eh Slowakije staat 88ste van de wereld en Kameroen 22ste..quote:
Gewoon Kameroen doen joh. Afrikaantjes leren voetballenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Eh Slowakije staat 88ste van de wereld en Kameroen 22ste..
Slowakijke betaald 1.9k per week en Kameroen 900 euro per week
De zeef!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De zeef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de kwartfinale van de beker bereikt
Moet nu tegen Sparta.
145k in the pocket
Children of the night. What music they make.
Haha, Olde Riekerink is mijn assistent in de Npower Championshiipquote:Op zondag 10 maart 2013 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
Wat
Grootmachten? Ik sta 15e
[ afbeelding ]
Jij kent ook écht helemaal niemand,hé?quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 19:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij kent ook écht helemaal niemand,hé?
Die man is populairquote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Haha, Olde Riekerink is mijn assistent in de Npower Championshiip
Zo'n klasbak als Zeefuik niet neequote:Op zondag 10 maart 2013 19:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij kent ook écht helemaal niemand,hé?
Net nog voetbal gekekenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TrololololMaar jij kijkt echt nooit voetbal hè
Fryslan boppequote:
Ronaldo is ook een klasbakquote:
Je ziet overduidelijk dat het CR7 isquote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ronaldo is ook een klasbak
En de tekenaar kan slecht tekenen
Bedanktquote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ronaldo is ook een klasbak
En de tekenaar kan slecht tekenen
Lul niet joh, mafkeesquote:
Nee hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 20:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je ziet overduidelijk dat het CR7 is
Wist niet dat jij het tekendequote:
Ik teken al die dingenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Wist niet dat jij het tekende
Laat je tekenlust je niet door mij ontnemen!
NEC wil me hebben.
NEIN!
Blijf doorgaan, het voegt wat toe aan het topic!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik teken al die dingenNou daar ben je mooi klaar mee
Ook dat jij telkens vraagt wie het isquote:Op zondag 10 maart 2013 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Blijf doorgaan, het voegt wat toe aan het topic!
Sorry hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dat jij telkens vraagt wie het is
Moet te doen zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef DeHovenier het volgende:
Winterstop is aangebroken, ik sta 16e met 17 punten uit 19 wedstrijden. Zal wel beter gaan in de 2e helft v/d competitie (hoop ik).
Ik ookquote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekak, beste rechtsback wéér 3 maanden kwijt
Dat had ik ook. En ik had zo weinig verdedigersquote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdekak, beste rechtsback wéér 3 maanden kwijt
Waarom scoor ik nooit vanuit een vrije trap/corner maar de tegenstander wel?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom mis ik 50% van mijn penalties en houd ik er geen een?
Ik scoor wel eens uit een vrije trap of corner, maar het afgelopen seizoen praktisch niet. Opvallend wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom scoor ik nooit vanuit een vrije trap/corner maar de tegenstander wel?
Rond de wedstrijddagen hoeven ze niet te trainen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geven jullie je spelers trouwens vaak rust? (zelfde manier als "Op vakantie gaan") Ik doe dat regelmatig tussen wedstrijden, en dan meteen 2 of 3 dagen
Ik scoor heel vaak uit corners en vrije trappenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom scoor ik nooit vanuit een vrije trap/corner maar de tegenstander wel?
Nooit gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geven jullie je spelers trouwens vaak rust? (zelfde manier als "Op vakantie gaan") Ik doe dat regelmatig tussen wedstrijden, en dan meteen 2 of 3 dagen
Dat doe ik nooit. Rust houden doen ze maar in hun eigen tijd.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het staat er goddomme gewoon inquote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nooit gedaan.
Hoe geef je ze dan rust?
Ok, zal wel ff zoeken dan.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het staat er goddomme gewoon in
Ok.quote:
Squad, rechtermuis op speler, training -> rustquote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nooit gedaan.
Hoe geef je ze dan rust?
(zelfde manier als "Op vakantie gaan")quote:
Genereusquote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Promoveer je met Sparta naar de Eredivise krijg je 17k transferbudget
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:19 schreef Keselo het volgende:
[..]
Squad, rechtermuis op speler, training -> rust
Ik geef mijn team altijd rust als ze binnen 4 dagen nog een pot moeten spelen. Anders mogen ze de dag na de wedstrijd weer op de training komen.
Ok.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
(zelfde manier als "Op vakantie gaan")
Transfervrij spelers aantrekken, jwz \m/quote:Op zondag 10 maart 2013 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Promoveer je met Sparta naar de Eredivise krijg je 17k transferbudget
En daarvan moest ik 2 linksbacks, 2 keepers en een defensieve middenvelder van halen eigenlijkquote:
Is er niets leuk dat je kan huren?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En daarvan moest ik 2 linksbacks, 2 keepers en een defensieve middenvelder van halen eigenlijk
Lijkt wel wat op Nicholas Cagequote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
DeHovenier mag raden wie dit is![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een transfervrije Belg aangetrokken en een linksback van Club Brugge met veel potentie. Nicky Hofs heb ik gehaald voor op CAM die doet het daar uitstekend maar is eigenlijk ook maar een tussen oplossing met zijn leeftijd.quote:
Een beetje ervaring kan nooit kwaad.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een transfervrije Belg aangetrokken en een linksback van Club Brugge met veel potentie. Nicky Hofs heb ik gehaald voor op CAM die doet het daar uitstekend maar is eigenlijk ook maar een tussen oplossing met zijn leeftijd.
Jeroenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Puush.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef Keselo het volgende:
Even snel vraagje tussendoor, hoe heet dat programma waarmee je een selectie van je scherm als screenshot krijgt en deze gelijk upload naar de internets? Weet dat de naam hier een paar keer langs is gekomen maar kan er niet meer op komen
Bij mij werkt heel puush niet meer opeensquote:Op zondag 10 maart 2013 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, puush werkt niet in FM12, welke keybind ik ook probeer, ik krijg steeds m'n desktop te zienIk speel niet in een window, maar fullscreen.
Kweenie, heb het pas net geïnstalleerdquote:Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij werkt heel puush niet meer opeensHoe activeer je het weer?
Pimpslap hem.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:04 schreef Keselo het volgende:
Wat de neuk is dit dan.
Mijn reservekeeper komt huilen dat ie vaker in het eerste wilt spelen, dit nadat ik hem al een wedstrijd heb laten spelen door blessureleed.
Nu begint ie boos te worden omdat ik me niet aan mijn woord zou houden. Die jongen heeft nu al 4 keer in de basis van het eerste gestaan (en er 7 ballen in laten gaan).
Ik ook, maar opeens ging hij uitquote:Op zondag 10 maart 2013 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kweenie, heb het pas net geïnstalleerd
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef Keselo het volgende:
Kampioen van World League 8 geworden met Heracles "Everton United" Almelo
Baal alleen wel een beetje, erg veel gezeik over hoge reiskosten met deze league en het feit dat je alleen Japanse regens krijgt is ook een grote tegenvaller.
Cambuur of Spartaquote:Op zondag 10 maart 2013 22:58 schreef Keselo het volgende:
Ik ga me denk ik toch maar wagen aan de Jupiler League, even een leuk team zoeken
Ik had dat ook afgelopen seizoen. Balen alom.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was weer regentijd, dus ik alle spelers checken... was de beste 2 sterren (en die was me een potje SLECHT)
Wie moet dit voorstellen danquote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Die UIquote:Op zondag 10 maart 2013 22:40 schreef Keselo het volgende:
Kampioen van World League 8 geworden met Heracles "Everton United" Almelo
Baal alleen wel een beetje, erg veel gezeik over hoge reiskosten met deze league en het feit dat je alleen Japanse regens krijgt is ook een grote tegenvaller.
Nou, als je het zegt sla ik mezelf waarschijnlijk voor mijn kopquote:Op zondag 10 maart 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit niet kunnen zienGa je nu ook al mijn paints afkraken
Derkie Boerrigter.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nou, als je het zegt sla ik mezelf waarschijnlijk voor mijn kop![]()
Maar nu weet ik het niet, dacht eerst Pedro en toen ik daaronder Nicolas Cage zag kreeg ik hem weer niet uit mijn kop
Nee je moet sowieso nog ff je paint skills trainenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me echt af hoe mensen daar Nicolas Cage in zienIk vond hem ook niet heel goed gelukt hoor
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee je moet sowieso nog ff je paint skills trainen
Zitten wel goede tussen hoorquote:
Echt nietquote:Op zondag 10 maart 2013 23:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zitten wel goede tussen hoor![]()
Zeker die van Eriksen is goed gelukt![]()
Alleen Janssen zie ik er totaal niet in, maar dat kan aan mij liggen
Moisander kijkt altijd een beetje treurig, dus die was wel makkelijkquote:Op zondag 10 maart 2013 23:28 schreef Keselo het volgende:
[..]
Die Moisander
Net zo sipjes als hij in het echt er altijd bijloopt. Geniaal werk
Sparta Cambuur it isquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
WAAROM MIS JE DIE BAL ALS JE RECHT VOOR DE GOAL STAAT @&$%^!
Bij mij spelen ze altijd wel redelijk naar vorenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]Herkenbaar
Of PASS DIE BAL NOU NAAR VOREN, ZIE JE NIET DAT IE VRIJ STAAT
Maar nee hoor, tikkie terug
Daarom zeg ik ook; Het zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt nietIk vind die juist nog een die wel gelukt is
Bij mij gaan ze altijd voor balbezit, en dan schiet een aanvallende mid de bal meters naast het doelquote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij spelen ze altijd wel redelijk naar voren
Ach joh is goedquote:Op zondag 10 maart 2013 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook; Het zal wel aan mij liggen
Ik heb bij de meeste een naam gezet dus kan je het googlen tochquote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze altijd voor balbezit, en dan schiet een aanvallende mid de bal meters naast het doel
Leuke tekeningetjes wel, alleen ik herken de meeste niet
Als hij daarom makkelijk is kan je beter de PSV en Feyenoord-selectie na het seizoen doen, dan kijken ze namelijk allemaal treurigquote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander kijkt altijd een beetje treurig, dus die was wel makkelijk
Bij PSV kijken ze vooral boosquote:Op zondag 10 maart 2013 23:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als hij daarom makkelijk is kan je beter de PSV en Feyenoord-selectie na het seizoen doen, dan kijken ze namelijk allemaal treurig
Uiteraard.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb bij de meeste een naam gezet dus kan je het googlen toch
Die Kromo heb ik dan ook niet gemaaktquote:Op zondag 10 maart 2013 23:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uiteraard.
Vind alleen Iniesta, Ribery, Huntelaar en Maradona wel lijken en Eriksen een beetje.
En Kromo komt klaar van die gouden medaille
Die van Özil is ook tof, Messi kan je ook beter overdoenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Kromo heb ik dan ook niet gemaaktSommige lijken wel wat meer, maar ik dacht "Ik pleur die hele tyfuszooi erop, en dan kan of mijn ego gestreeld of gebroken worden
"
Messi was ook mijn eerste ofzo, dat zie je duidelijkquote:Op zondag 10 maart 2013 23:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die van Özil is ook tof, Messi kan je ook beter overdoen
Leeds heeft wel veel potentie met jeugd etcquote:Op maandag 11 maart 2013 00:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik word benaderd door Leeds United terwijl ik bij Sparta echt tegen degradatie moet vechten. Twijfel heel hard of ik er mee in moet stemmen of door moet zetten bij Sparta
Precies en het financiële plaatje bij Sparta is ronduit afschuwelijkquote:Op maandag 11 maart 2013 00:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leeds heeft wel veel potentie met jeugd etc
Maar dat is juist een uitdaging, manquote:Op maandag 11 maart 2013 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies en het financiële plaatje bij Sparta is ronduit afschuwelijk
Het is zeker een uitdaging maar de selectie is zo bar slechtquote:Op maandag 11 maart 2013 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dat is juist een uitdaging, man
Gewoon gaan joh. Lekker met Leeds weer de tijden terughalen van rond 2000 toen ze de nationale top bestormden .quote:Op maandag 11 maart 2013 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies en het financiële plaatje bij Sparta is ronduit afschuwelijk
Good busyquote:Op maandag 11 maart 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fuck it heb het afgewezen we gaan gewoon bikkelen bij Sparta
Goser is naar bed, dus die zal over 5,5u wel weer online zitten (even FM'en voordat 'ie gaat werkenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:22 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hoe heb jij Rauth te pakken gekregen met Cambuur? Bij mij wilt hij niet bij m'n team
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Good busy
[..]
Goser is naar bed, dus die zal over 5,5u wel weer online zitten (even FM'en voordat 'ie gaat werken)
Ik ben dan zo erg dat als ik in eerste instantie er niet bij zat, dan ook niet na het overspelen van een wedstrijd.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol! Mijn spel sluit ineens af, dus ik start opnieuw op... moet ik de laatste wedstrijd opnieuw spelenMaak dus ineens weer kans op nacompetitie voor promotie
Ik zat er de eerste keer wel bij, maar het was sowieso een enorme lucky 2-1 winst (eerdere potten eindigden in een 0-4, 0-3, 0-1 en 1-1), dus heb maar gewoon gesimuleerd.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:29 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik ben dan zo erg dat als ik in eerste instantie er niet bij zat, dan ook niet na het overspelen van een wedstrijd.
Ook als het niet mijn fout is, net zoals bij jou FM word afgesloten.
Trial Match is toch gewoon tussen twee proefteams? Heb ik mijn aanvoerder vandaan gehaald die ook in de CL finale speeldequote:Op maandag 11 maart 2013 00:47 schreef Keselo het volgende:
Begonnen met Cambuur dus, na een Trial Match gelijk 2 nieuwe spelertjes gehaald, beiden als back-up maar toch grote talenten voor de toekomst. Daarna even gevraagd aan het bestuur of mijn jeugdfaciliteiten verbetert konden worden, en dat gaan ze doen
Zin an.
Ja, allemaal spelers zonder contract met redelijk goede beoordeling voor de toekomst.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Trial Match is toch gewoon tussen twee proefteams? Heb ik mijn aanvoerder vandaan gehaald die ook in de CL finale speelde
Is baas. Moet je ook mazzel mee hebben natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:54 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ja, allemaal spelers zonder contract met redelijk goede beoordeling voor de toekomst.
Klopt, ik heb gewoon alle spelers gescout die speelden op de posities waar ik mensen nodig had en daar de twee besten van gekozen. Een is al bijna goed genoeg voor het eerste elftalquote:Op maandag 11 maart 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is baas. Moet je ook mazzel mee hebben natuurlijk.
Hoeveel sterren PA?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:56 schreef Keselo het volgende:
[..]
Klopt, ik heb gewoon alle spelers gescout die speelden op de posities waar ik mensen nodig had en daar de twee besten van gekozen. Een is al bijna goed genoeg voor het eerste elftal
Genoeg om mee te beginnenquote:
Genoeg voor een clubje als Cambuur. Was het beste wat ik kon halen, had maar 1,4k over aan loonbudget.quote:
Ja die 3.5 ster vallen te snel terug naar 3 sterren. En die wil ik al zo snel mogelijk kwijtraken.quote:
Uiteindelijk wel ja, maar je moet roeien met de riemen die je hebt.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die 3.5 ster vallen te snel terug naar 3 sterren. En die wil ik al zo snel mogelijk kwijtraken.
Maar als je snel stappen wilt maken zal je moeten doorselecteren. Dus gaan ze vanzelf wel weer weg. Of gaat niemand hier zo rigoureus te werk als ik?quote:Op maandag 11 maart 2013 01:04 schreef Keselo het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar je moet roeien met de riemen die je hebt.
Plus, een 3,5 in de Jupiler levert misschien een 2,5 op in de Eredivisie. Niet genoeg om titelkandidaat mee te worden, maar voor een middenmoot is het zeker niet mis.
Doorselecteren is niet zo makkelijk als je maar 50k aan transferbudget krijgtquote:Op maandag 11 maart 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je snel stappen wilt maken zal je moeten doorselecteren. Dus gaan ze vanzelf wel weer weg. Of gaat niemand hier zo rigoureus te werk als ik?
Dat had ik ook hoor. En zeker de eerste seizoenen alles in het salarisbudget steken. En dan verkopen en transfervrij koopjes halen.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:07 schreef Keselo het volgende:
[..]
Doorselecteren is niet zo makkelijk als je maar 50k aan transferbudget krijgt
Ik ga me altijd teveel hechten aan spelersquote:Op maandag 11 maart 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor. En zeker de eerste seizoenen alles in het salarisbudget steken. En dan verkopen en transfervrij koopjes halen.
Ooh daar heb ik geen last van. Als ik ze voor veel geld kan verkopen, weg ermee. Alleen mijn aanvoerder blijft zijn hele carriere bij mij. Die laat ik niet vertrekken.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:09 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik ga me altijd teveel hechten aan spelers
Daar had ik ook altijd last van. Maar ik ben dan ook heel goed in het geld van anderen uitgevenquote:Op maandag 11 maart 2013 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pfff... heb 10 man laten vertrekken, 2 man transfervrij opgepikt en NOG zit ik qua salarissen in de rode cijfers
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 11 maart 2013 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En m'n halve staff is wegOmdat ik vlak voor het weggaan nog dik (-4k
) in het rood stond qua salarisbudget kon ik ze niet meer betalen wat ze wilden hebben. Er zaten zelfs wat eikels tussen die persé 475 wilden hebben terwijl ik maar tot 450 mag gaan
Klopt, ik heb er nog wat figuren uitgesodemieterd die te slecht voor woorden waren maar wel 300-750 per week kregen. Vrije transfers gegeven en heb nu weer 1.5k salarisbudget vrijquote:
En weer spelers halen. Doorselecteren vind ik echt het leukste in het spelquote:Op maandag 11 maart 2013 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er nog wat figuren uitgesodemieterd die te slecht voor woorden waren maar wel 300-750 per week kregen. Vrije transfers gegeven en heb nu weer 1.5k salarisbudget vrij
Dat vind ik het moeilijkste van het spel.quote:Op maandag 11 maart 2013 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En weer spelers halen. Doorselecteren vind ik echt het leukste in het spel
Ik zou op dit punt mijn computer door het raam hebben gedeponeerd.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:07 schreef Silv het volgende:
[ afbeelding ]
Soms heb ik zo'n hekel aan dit spel.
Wat vind je er moeilijk aan dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 08:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik het moeilijkste van het spel.
Mja, gewoon jong waardeloos grut weggooien en dan op koopjesjacht gaanquote:Op maandag 11 maart 2013 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je er moeilijk aan dan?
Oud waardeloos grut wegdoen, jonge spelers kan je nog wel houden als backupquote:Op maandag 11 maart 2013 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, gewoon jong waardeloos grut weggooien en dan op koopjesjacht gaan
Bij mij is het helaas andersomquote:Op maandag 11 maart 2013 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oud waardeloos grut wegdoen, jonge spelers kan je nog wel houden als backup
Jongere spelers kan je altijd nog wel verkopen, oudere spelers gaan gewoon ineens met pensioen en worden alleen maar minder.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij mij is het helaas andersomRedelijk wat jochies die 65 euro per week krijgen en geen bal kunnen raken
Ik vorm banden met mijn spelers en ik wil ze niet weg doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind je er moeilijk aan dan?
Ik wil altijd 2 spelers per positie. Al heb ik dat dit seizoen ook niet bij de verdedigersquote:Op maandag 11 maart 2013 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vorm banden met mijn spelers en ik wil ze niet weg doen.
Ook vind ik het moeilijk te kiezen welke speler te houden en welke weg te doen als ze even goed zijn. Ik koop vaak te veel spelers voor de zelfde posities.
Je traint ze gewoon op naar een nieuwe positie? Dat doe ik met mijn backs, die kunnen dan rechts en links spelen. En ook mijn CV's moeten of op de backs kunnen spelen of op VM.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe trouwens veel aan nieuwe positietraining, zo heb ik nu 2 VCRL's, 2 MCRL's en een S op de bank zitten
Dit is ook het leukste spelquote:Op maandag 11 maart 2013 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb in de afgelopen maanden heel veel nieuwe games gekocht waarvan ik er nog een heleboel moet uitspelen, maar toch zit ik hier op kantoor alweer te denken aan wie ik evt. zou kunnen halen als nieuwe keeper voor Avellino vanavond.
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je traint ze gewoon op naar een nieuwe positie? Dat doe ik met mijn backs, die kunnen dan rechts en links spelen. En ook mijn CV's moeten of op de backs kunnen spelen of op VM.
Heldquote:Op maandag 11 maart 2013 14:57 schreef The_Groove het volgende:
Kampioen met Havant&Waterlooville in de NPC in m'n 1ste seizoen
Volgend jaar Premier League ownen
Gewoon af en toe interactie met bestuur doen en om budget zeurenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop dat ik volgend seizoen wel wat geld krijg van het bestuur om wat transfers te doen bij Sparta. Ik ben wel knap in de middenmoot geëindigd en haalde de halve finale van de beker vloog eruit tegen PSV
Hoeveel geld staat er op je balans?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop dat ik volgend seizoen wel wat geld krijg van het bestuur om wat transfers te doen bij Sparta. Ik ben wel knap in de middenmoot geëindigd en haalde de halve finale van de beker vloog eruit tegen PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |