Da's kut iddquote:Op zondag 10 maart 2013 05:11 schreef Keselo het volgende:
Super goed begin van het seizoen gehad met Heracles, won al mijn wedstrijden, ondanks enkele zware blessures bij belangrijke spelers. Het begint nu echter echt belachelijk te worden..
Ik ben mijn 3 beste centrale verdedigers kwijt voor een maand.
Ik ben mijn 2 beste centrale middenvelders kwijt voor 2 maanden.
Ik ben al 3 maanden mijn beste rechter middenvelder kwijt.
Ik ben mijn beste linker middenvelder nog 2 maanden kwijt.
Om gek van te worden, en dan worden ze bij het bestuur nog boos op je ook, als je niet alles wint. Erg vreemd, als ik met allemaal broekjes moet spelen.
Om gek van te worden, inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2013 05:11 schreef Keselo het volgende:
Super goed begin van het seizoen gehad met Heracles, won al mijn wedstrijden, ondanks enkele zware blessures bij belangrijke spelers. Het begint nu echter echt belachelijk te worden..
Ik ben mijn 3 beste centrale verdedigers kwijt voor een maand.
Ik ben mijn 2 beste centrale middenvelders kwijt voor 2 maanden.
Ik ben al 3 maanden mijn beste rechter middenvelder kwijt.
Ik ben mijn beste linker middenvelder nog 2 maanden kwijt.
Om gek van te worden, en dan worden ze bij het bestuur nog boos op je ook, als je niet alles wint. Erg vreemd, als ik met allemaal broekjes moet spelen.
Het is behoorlijk moeilijk, ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is het belachelijk moeilijk geworden op spelers te verkopen of doe ik iets fout
Nieuwe UI hèquote:Op zondag 10 maart 2013 02:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik herken je niet met die UI.. Of hoort dit bij de verschijnselen
Gewoon spelers aanbieden. Of door een technisch directeur laten doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is het belachelijk moeilijk geworden op spelers te verkopen of doe ik iets fout
Die gast is wel lelijk. Of moet hij jou voorstellenquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 12:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die gast is wel lelijk. Of moet hij jou voorstellen
Is 'ie goed dan?quote:
Zuurquote:Op zondag 10 maart 2013 12:12 schreef Silv het volgende:
Leuk. Sta je met 3-0 voor, scoort de tegenstander in de laatste 10 minuten 3 goals.
Denken dat ik haatquote:
Door zijn kapsel.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Denken dat ik haat
Waarom vind je dat hij de beste speler van de wereld is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |