IETZ MAI LAIHAIHAIVVVVVVVVVVVquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:14 schreef Andromache het volgende:
Ergens.... gaat het liedje toch enorm in je kop zitten.
Dat denk ik dan ook weer niet. Zoals ik in een ander topic al zei, ik zie ze als de Russische omatjes van vorig jaar. Heel hoog komen, maar gelukkig toch niet winnen.quote:
ja dit!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:31 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dit serieus leuk. Krijg er zo'n Army of Lovers-gevoel bij.
Respectquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zou nog best eens kunnen gaan winnen.
hij gaat winnen I can feel itquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:40 schreef Karina het volgende:
Zou me niets verbazen als hij nog gaat winnen ook
Uit Zweden?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
Oh en nu ik de titel weer zie heb ik meteen een heel ander nummer in mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
Oh en nu ik de titel weer zie heb ik meteen een heel ander nummer in mijn hoofd
dan zijn ze ook geen vakjury, dit nummer is gewoon een act, heeft verder niks met zingen te makenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik las dat dit nummer van de Griekse, Duitse, Russische en Oostenrijkse jury enorm veel punten heeft gekregen.
Maar die vakjury bestaat toch ook niet aan mensen die aan het conservatorium hebben gestudeerd toch? Gewoon mensen zoals als Sieneke en Gordon toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef TLC het volgende:
[..]
dan zijn ze ook geen vakjury, dit nummer is gewoon een act, heeft verder niks met zingen te maken
waarom heet het dan vakjuryquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar die vakjury bestaat toch ook niet aan mensen die aan het conservatorium hebben gestudeerd toch? Gewoon mensen zoals als Sieneke en Gordon toch?
80% van het songfestival is een act, afgezien van dat er zo nu en dan 'sterren' opdagen die zo nu en dan een 'best te prakken' nummer zingen om hun nieuwe album te promoten, gaat het meer om de aankleding van de act zolang men geen valse noot zingt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef TLC het volgende:
[..]
dan zijn ze ook geen vakjury, dit nummer is gewoon een act, heeft verder niks met zingen te maken
Vraag ik me al jaren afquote:
Dat is wel diep triest.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
maar in NL zijn het dit jaar geloof ik Sieneke, Gordon, Cornald Maas, Kim Lian, etc etc
Ik denk dat Friesland en Limburg ons geen 12 punten zouden geven...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef Lemans24 het volgende:
Of we moeten alle West-Europese landen ook opsplitsen, net als in het oosten.
Maakt niks uit, dit is een publiek feestje met commerciele artiesten en papparazzi die daar op inspringen, de vakjury zorgt er tenminste voor dat er een beetje kwaliteit toegelaten word tot de finale, anders zou je het net zo goed european idols kunnen noemen en 52 juryleden neer kunnen zetten die alle details afzeiken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef Lemans24 het volgende:
Nog even geduld en we hebben Schotland apart en wellicht Vlaanderen en Wallonië gescheidenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef Lemans24 het volgende:
Vind ik een beetje neerbuigend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Ik kan niet neerbuigend gaan doen over de zang, echt niet...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind ik een beetje neerbuigend.
Ja het is een act maar zangtechnisch is hij juist één van de betere deelnemers.
We hebben hier echt te maken met een getrainde vocalist, een onvervalste tenor.
Het klinkt misschien niet zoals velen gewend zijn maar ik vind het toch wel erg knap.
Ik sluit niet eens uit dat hij uiteindelijk met de winst aan de haal gaat. Zou zo maar kunnen.
Hier wordt het een glas whisky, anders trek ik het echt niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb ranja en van die smakeloze zoutjes gehaald, ben er helemaal klaar voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |