Nee, Benno Mentveld was ook voor niemand leuk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:05 schreef Karina het volgende:
En ik maar denken dat het met opzet was.
Is dat je nieuwe "stopwoordje": dat is voor niemand leuk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Benno Mentveld was ook voor niemand leuk.
Zeker voor Benno niet.
Nee, gaat om de toetsvolgorde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:08 schreef OProg het volgende:
Toen ik gister een typo maakte kreeg ik te horen dat je alleen typo's kan maken met letters die naast elkaar zitten.
Macaroni, saus had ik al eerder gemaakt, die komt dus uit de vriezer, alleen nog macaroni koken en de saus erdoor. Lekker makkeiijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:25 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Ik heb nog inspiratie nodig.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Macaroni, saus had ik al eerder gemaakt, die komt dus uit de vriezer, alleen nog macaroni koken en de saus erdoor. Lekker makkeiijk.
Lekker, maar niet inspirerend voor mij voor nu.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Macaroni, saus had ik al eerder gemaakt, die komt dus uit de vriezer, alleen nog macaroni koken en de saus erdoor.
Macaroni uit de vriezer, het is net een pittig kapsel.quote:Lekker makkeiijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |