Duidelijker zoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
waarom zou je ze niet respecteren als je geen u zou zeggen
Maakt niet uit. Ga hem toch koppenquote:
en tegen je opa en oma?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als ik iets vraag, of het wat formeler is, dus bezoek o.i.d. of als ik mee moet uit eten.
hoezo zou ik hem kijken?quote:
oke leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ga hem toch koppen
whahaahquote:
viessquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
ik hoor mijn kat vanaf hier snurken tsss
ja jammerquote:
Dat spreekt voor zich imo. Mijn opa en oma zijn redelijk streng enzo, dus kan me niet eens anders voorstellenquote:
ik kan daar echt niet tegenquote:
Ook met u ja?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich imo. Mijn opa en oma zijn redelijk streng enzo, dus kan me niet eens anders voorstellen
ja huilie huiliequote:
je moest eens weten hoe erg een vriend van mij snurkt pfoehquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan daar echt niet tegendan lig ik de hele nacht wakker
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe erg een vriend van mij snurkt pfoeh
net een varken. zijn vriendin was hier ook laatst en ze sliepen hier en godsamme wat een herrie zij en ik konden dus niet slapen door zijn gesnurk![]()
Ja anders zouden ze teleurgesteld in me zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ook met u ja?
Ik echt niet hoormijn nichten (
) en neef wel, maar de rest van mijn nichtjes en neven dan weer niet
ja graagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
XDquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
Ik heb dat hele interview van CT gekeken XD
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
jer, deze film keek ikKen ik niet. Lijkt leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem al 15 keer gezien ofzoquote:
dankjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsjeblieft
[ afbeelding ]
ga niet haten op roosvicee jonguh.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
bah roosvicee daar zit zoveel vruchtvlees in toch
UPTOWN GIRL tutututututuutututuquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
I was in the 212
On the uptown A, nigga you know what’s up or don’t you
jeeujquote:
snap je het niet XD XD XDquote:
ik had 4 posts achter elkaar XD xdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik denk het wel maar ik weet niet seker XD XD XD XD
dan kom ik morgen niet :Squote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
morgen ben ik heel de dag wegvan 12 tot 21 ofzo
dat jullie het even weten
Wat moet ik doen dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
morgen ben ik heel de dag wegvan 12 tot 21 ofzo
dat jullie het even weten
ik ben wel op whatsapp denk ik maar daar heb ik jou niet op XD XD :ssquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan kom ik morgen niet :S
nee grapje maar ik ben morgen ook wel weg, en leren. dus geen foktijd ook voor mij.
denk ik.
loquote:
OK XD XD XD XD XDquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben wel op whatsapp denk ik maar daar heb ik jou niet op XD XD :ss
huh om kinderen te hebben moet je toch eerst seks hebben gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En nu gaat mijn zoontje naar bed. Hele tijd maar roosvicee inschenken we zijn er al weer bijna doorheen
HOU GVD EENS OP OVER MIJN MOEDERquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
huh om kinderen te hebben moet je toch eerst seks hebben gehad
whatsappennnnnquote:
wel leren dan he :s :squote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
OK XD XD XD XD XD
Ik moet morgen echt keihard leren :S
met beyoncequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
Sof wat vind je van Kendrick Lamar en dit liedje?
ken ik niet en klinkt grappig maar domquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
Sof wat vind je van Kendrick Lamar en dit liedje?
joooo stu from tha hood whaddupquote:
Of aan mijn communicatieplan werken JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
ja dan niet hequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of aan mijn communicatieplan werken JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Of allebei
Hoiquote:
Ja too much funquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ken ik niet en klinkt grappig maar dom
Jerryquote:
DJquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
STU
Zoals beloofd nog voor jou:
http://www6.zippyshare.com/v/1662297/file.html
En drink dropshotquote:
was je chineesje lekker?quote:
oke mooiquote:
maak me maar weer jaloersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En drink dropshot
*slokje nemen doet*
Nee, dat viel nogal tegen. Garry stond niet in de keuken en deze gast wist niet precies wat ik wildequote:
quote:
Was ze er niet zelf dan? Kon je dr niet gelijk zelf pakken? Moest het per se via de pooier, tssssquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat viel nogal tegen. Garry stond niet in de keuken en deze gast wist niet precies wat ik wilde
Mag het ook dan 12 minuten duren? Ik vind dit echt tofquote:
I thank you for your kind wordsquote:
Hij verdraaid de lyrics van Thriftshop een beetje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
iemand op fb:
I'm gonna touch some tits only got 20 $ in my Pocket..
--
Is dit een grap
verdraaitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:15 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hij verdraaid de lyrics van Thriftshop een beetje.
Nooit van jou verwacht dat je ging vloeken tbhquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
Godverdomme VA heeft een paar lekkere nummers erin zitten zeg
vieze players julliequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:14 schreef bjanaan het volgende:
Me kleine broertje heeft ze eerste feestje gehad, vraag ik hoe was het?
Zegt hij ja leuk ik heb ook geschuifeld.
Ik:met wie?
Hij: weet ik niet ken ze niet.
Playboy is het ook heeft hij vast zeker van ze grote broer!
Dat doe ik ook eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nooit van jou verwacht dat je ging vloeken tbh
zei ik alquote:
quote:
Nee als mij een stukje vrouwelijk schoon aanstaat blijf ik ook bij dat meisje. Al moet ik ervoor van de Mount Everest bungeejumpen!quote:
Nelly Furtado,quote:
D-E hockeyfeestje was het geval vanavond!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
schuifelen, doe je op schoolgala met je entree ofzo
Hij is nog niet af hoor, de definitiever versie+video krijgen jullie nogquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag het ook dan 12 minuten duren? Ik vind dit echt tof
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
D-E hockeyfeestje was het geval vanavond!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Nee als mij een stukje vrouwelijk schoon aanstaat blijf ik ook bij dat meisje. Al moet ik ervoor van de Mount Everest bungeejumpen!
OMG OMG *fangirl scream*quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is nog niet af hoor, de definitiever versie+video krijgen jullie nog
Ik geef niet om kijkcijfers van artiestenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:18 schreef JRRY het volgende:
Maar het gaat neit zo goed met N. Furtado he sof,
dit is het aantal views op haar laatste videoclip van paar weken terug:
216777
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
VA als je niet wint, komt de JNGFOK!knokploeg langs
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
Godverdomme VA heeft een paar lekkere nummers erin zitten zeg
Ik zie het als een complimentquote:
ik alleen als ik die artiest fan van ben.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geef niet om kijkcijfers van artiesten
ja die is leukquote:
opeens ben je fan van nellyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik alleen als ik die artiest fan van ben.
dus bij
Beyonce
Kelly Rowland
Nelly Furtado
Rihanna
Eerlijk is eerlijk, dit vind ik heel erg leuk, die adoratiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ben nu in ieder geval al enthousiast en onder de indruk moet ik zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is nog niet af hoor, de definitiever versie+video krijgen jullie nog
Dit in elkaar zetten voor 12 minuten is al behoorlijk pas en meetwerk, een hele avond laat ik nummers wel langer doorlopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nu in ieder geval al enthousiast en onder de indruk moet ik zeggen
Echt heel tof man!
En ook nog een video? Je hebt in ieder geval talent, dat is wel duidelijk. Kan hier wel de hele avond naar luisteren
Dat is het ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het als een compliment
Ik geloof graag dat je hier wel even mee bezig bent geweest. Het is echt goed gelukt manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit in elkaar zetten voor 12 minuten is al behoorlijk pas en meetwerk, een hele avond laat ik nummers wel langer doorlopen
Thanksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat je hier wel even mee bezig bent geweest. Het is echt goed gelukt man
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit vind ik heel erg leuk, die adoratieverdien je ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
sjoooow toe maarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:17 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Nee als mij een stukje vrouwelijk schoon aanstaat blijf ik ook bij dat meisje. Al moet ik ervoor van de Mount Everest bungeejumpen!
Maar bij elke positieve reactie denk ik ''Ja maar het kan beter hoor''quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit vind ik heel erg leuk, die adoratieverdien je toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
jajaquote:
heb ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar bij elke positieve reactie denk ik ''Ja maar het kan beter hoor''
Wat iz met mij
Het houd je iig scherpquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heb ik ook
Achteraf ben je wel trots
Vandaag nog geluisterdquote:
Leukquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Van vorig jaar:
https://soundcloud.com/robertjean/kunstbende-2012-mix
Op 5:50 wordt ie echt leuk iksdee
quote:
Ja iedereen kent die welquote:
Je had het publiek moeten zienquote:
Hoe reageerden ze danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je had het publiek moeten zien![]()
En de Jury![]()
![]()
All Good things Come To An End krijgt mij altijd stilquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
Welke is nou het leukste van Nelly.
want deze zijn ook leuk
I'm Like A Bird, Shit on The Radio, Anybody Out There en Poweless zijn het leukst.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
want deze zijn ook leuk
Waar is die Forza? EK Tune vond het altijd een leuk liedje + clipjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
want deze zijn ook leuk
Ja die is mooi iddquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
All Good things Come To An End krijgt mij altijd stil
wow nelly is best goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
I'm Like A Bird, Shit on The Radio, Anybody Out There en Poweless zijn het leukst.
Idd, en een aparte herkenbare eigenzinnige stem. Jammer dat d'r laatste album zo slecht verkocht, straks maakt ze nooit meer nieuwe muziek #BANGquote:
Ja dit waren de enige die ik op dit moment open heb staanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Waar is die Forza? EK Tune vond het altijd een leuk liedje + clipje
Een paar moesten lachen, de rest stomverbaasdquote:
als je het niet kent is het ook best apart jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een paar moesten lachen, de rest stomverbaasd
QFTquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
En deze niet te vergeten
Al haar hits zijn gewoon goed, niks is slecht. Het een is misschien minder dan het andere maar alles is gewoon echt geweldig van haar
omg jaaa, wooow ze heeft veel goede. ik was dr helemaal vergetenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
En deze niet te vergeten
Al haar hits zijn gewoon goed, niks is slecht. Het een is misschien minder dan het andere maar alles is gewoon echt geweldig van haar
Altijd zo creepy hoe krabs opeens reageertquote:
Ik heb soms mijn momenten dat ik haar hele Spotifybestand ga afluisteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
omg jaaa, wooow ze heeft veel goede. ik was dr helemaal vergeten
Nee juist omdat ze het kenden. Je verwacht het niet in een DJ-setquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
als je het niet kent is het ook best apart ja
ik ben het een keer met JRRY eens over muziek okquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Altijd zo creepy hoe krabs opeens reageert
Maar waarom flopt ze dan zo, als IEDEREEN haar en haar muziek magquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben het een keer met JRRY eens over muziek ok
ja okequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee juist omdat ze het kenden. Je verwacht het niet in een DJ-set
ja is goed lurkerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben het een keer met JRRY eens over muziek ok
oooohjaaaa.quote:
When one door closes another door opensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:42 schreef supersof het volgende:
om nog leukere dingen te laten beginnen
ja iddquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
When one door closes another door opens
Fok-itquote:
Wat vind je van Nelly Furtado?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fok-it
Wat een kut naam met die dash erin eigenlijk![]()
![]()
Ik heette vroeger altijd Stranger op internet. past ook goed bij mequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fok-it
Wat een kut naam met die dash erin eigenlijk![]()
![]()
dusquote:
Wel leukquote:
Welke? I'm Like A Bird?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuk1 nummer vind ik heel erg mooi en die heb je nog niet gepost haha
oh welke?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuk1 nummer vind ik heel erg mooi en die heb je nog niet gepost haha
In gods handsquote:
je luistert toch niet naar dr tieten XD XDquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:45 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Gouden keeltje (klinkt fout) dat wel
Noem me een hommo, maar het gezicht dat ze trekt is meer een turnoff voor mij dan een kleine cupmaatquote:
Af en toequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
je luistert toch niet naar dr tieten XD XD
hommoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem me een hommo, maar het gezicht dat ze trekt is meer een turnoff voor mij dan een kleine cupmaat
ohjaquote:
Met maar een klein beetje make-up is het een prachtige vrouw met stijl. Ik vind haar een leuke vrouw.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noem me een hommo, maar het gezicht dat ze trekt is meer een turnoff voor mij dan een kleine cupmaat
Ja lekker simpele ziel ben je dan als je alleen maar naar tieten kijktquote:
ze kunnen niet praten hoorquote:
Stuur mij je DJ-mix ook eensquote:
Je prefereert billen boven titten?quote:
Lees is wat Posts terug zeg dat ze een gouden keeltje heeft..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker simpele ziel ben je dan als je alleen maar naar tieten kijkt
Nelly F. hoor je nog best wel vaak op Sky, vooral I'm Like A Bird en Forca heb ik al meerdere keren gehoord xdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ohjadie hoor je ook niet zo vaak meer
Bijna oldbie accountquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik heette vroeger altijd Stranger op internet. past ook goed bij memaar die was al bezet dus
ja im like a birdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nelly F. hoor je nog best wel vaak op Sky, vooral I'm Like A Bird en Forca heb ik al meerdere keren gehoord xd
Billen hoeven ook niet latina- proporties te hebben. Zolang het niet plat is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je prefereert billen boven titten?
Voor mij moet het echt wel gelijk verdeeld zijn, anders krijg je Alicia Keys-achtige toestanden.
dub much?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www6.zippyshare.com/v/1662297/file.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Electro, Dubstep en Drum and Bassquote:
Gewoon vrouwelijke vormen, en noem me een irritante Beyonce fan maar ja iemand als Beyonce heeft een perfect lichaamquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Billen hoeven ook niet latina- proporties te hebben. Zolang het niet plat is.
Maar een setje leuke ogen en een glimlach doet nog steeds alles voor mij
Wat voor programma gebruik je voor je mixes?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Electro, Dubstep en Drum and Bass
Iemand met een verfijnd petite kontje kan ook heel vrouwelijk zijn qua vormenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gewoon vrouwelijke vormen, en noem me een irritante Beyonce fan maar ja iemand als Beyonce heeft een perfect lichaam
Ik mix met Ableton Livequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat voor programma gebruik je voor je mixes?
Kies mijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand met een verfijnd petite kontje kan ook heel vrouwelijk zijn qua vormen
Veel asians hebben een goed lichaam jaquote:
Heus niet, alleen ik heb dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel asians hebben een goed lichaam ja
Jup, heb een APC40. Veel knoppen en potmeters andere functies gegeven, loopt als een treinquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oeh, geen ervaring mee.
Heb je zo'n apc ding?
We hebben een kenner !quote:
quote:
Soft-straight als we dan toch mogen kiezenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij maar lekker soft-curved.
Ik neig straight soft-straight eigenlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, heb een APC40. Veel knoppen en potmeters andere functies gegeven, loopt als een trein
[..]
We hebben een kenner !
Totallyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neig straight soft-straight eigenlijk
die poppetjes zijn eng getekendquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:53 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voel me verder niet in de positie om specifieke voorkeuren te hebben maar ach
Heel dun vind ik engquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Al vind ik sharp-straight ook aantrekkelijk als het bij het meisje hoort dan, heel dun bijvoorbeeld. en lang.
Ja en de meeste hebben wel een beetje te brede schouders, net mannenquote:
Vind het wel wat hebben hahaquote:
ja die is grappigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en de meeste hebben wel een beetje te brede schouders, net mannen
Enneuh er is 1 liedje van Nelly F. die ik echt minder vind, maar die vind ik dan net zo goed als Britney Spears' beste liedje dus dat betekent alsnog goed
Geen fatty?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Bij mannen moet het gespierd of gewoon slank zijn.
lol wat een onzinquote:
KLopt je kan toch gewoon kijken waar je het dichts bij in de buurt zit.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
lol wat een onzindie overgang van meso naar die andere is vet groot
Je moet het ook niet te letterlijk nemenquote:Op zondag 10 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Jij zegt net zelf ook meso te zijnquote:
Onredelijk groot inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat kan ook niet met dat plaatjequote:Op zondag 10 maart 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te letterlijk nemen
Jij zegt dat jij dát bentquote:Op zondag 10 maart 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Jij zegt net zelf ook meso te zijn
Komt nogquote:Op zondag 10 maart 2013 00:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerder blij zou zijn.
Dientje Gquote:
quote:
Het zal de drank wel zijn want ik heb geen idee wat je nu precies bedoelt. Ik zeg slechts dat ik er ongeveer qua bouw zo uitzie als nummer 2 maar hey, fuck it matequote:
tssss ik heb maar 3 biertjes de heule avond op :Squote:Op zondag 10 maart 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal de drank wel zijn want ik heb geen idee wat je nu precies bedoelt. Ik zeg slechts dat ik er ongeveer qua bouw zo uitzie als nummer 2 maar hey, fuck it mate![]()
Jij misschien maar ik nietquote:Op zondag 10 maart 2013 00:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
tssss ik heb maar 3 biertjes de heule avond op :S
Hij bedoelt het ook bij zichzelf lolquote:Op zondag 10 maart 2013 00:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
tssss ik heb maar 3 biertjes de heule avond op :S
5 x 440mlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |