quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik meet met geile Fokkers en vermoord ze
Kan je meestal weken mee doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik eet heus niet iedereen op.
Dikke mensen
zeg gewoonquote:
Kan je ook gebruiken om ander vlees in te bakkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar het zit vol met vet, ik hou van mager/stevig
Doei Stuart
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik maakte geen grapje ik mag het echt niet zeggen
Das waar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kan je ook gebruiken om ander vlees in te bakken
je he!!quote:
ah zieligquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
Lol moet je dit lezen: http://www.borm.nl/
Die gast geeft alles wat ie nog heeft weg, verhuurde vroeger springkussen etc.
HEE JIJ XD XD XD LEKKer gedr0nken hihehihaihiquote:
hahahquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Upload you file (max. 200MB each)
1 file 199MB
Welke?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
Ik kijk een film die ik al 15 keer gezien heb ofzohopelijk leest fokit dit niet
neequote:
denk niet dat je hem wilt zienquote:
ik heb denk ik wel slechtere films gezienquote:
die ik nu kijk heeft een 5,3quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb denk ik wel slechtere films gezien
10 Items or Less (2006) - IMDbwaarom heeft die een 6.6
wat ik tot nu toe heb gehoord, super nicequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb het nog geen goede naam gegeven en het is nog lang niet zo vlekkeloos als ik wil, maar enjoy:
MIJN MIXJUH
Love is all i got al gehoord?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ik tot nu toe heb gehoord, super nice
Tofquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb het nog geen goede naam gegeven en het is nog lang niet zo vlekkeloos als ik wil, maar enjoy:
MIJN MIXJUH
Vanaf 1:20-2:15 vind ik het wat minder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MIJN MIXJUH
ik vind hem best tofquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MIJN MIXJUH
Nee nog niet. zit die er in jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Love is all i got al gehoord?
Thanks!![]()
![]()
www.youtube.com/user/OfficialRobertJeanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Tof
Wist niet dat je dat deed, heb je een youtube kanaal?
Thanks!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind hem best tofal is het niet mijn soort muziek en zo
maar wel goed.
Alleen mijn kat flipt helemaaldie vindt het minder geloof ik.
Jaquote:
ja ik hoorde hetquote:
Jij houdt van Buik dus bakkesquote:
pics van AJ's lichaamquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn lichaam nooit gezien hebben en dit denken____!
Ik heb het gezien en het bevestigd enkel mijn mening.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn lichaam nooit gezien hebben en dit denken____!
Hommoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en het bevestigd enkel mijn mening.
Neuh ik heb Hypo tochquote:
quote:
Wat heeft een schatje zijn met papzak te maken?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Af en toe ben je wel een schatje hoor
terechte klachtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef 2Happy4U het volgende:
'Strafbaarheid illegaliteit moet verdwijnen'
Eerst moest ik lachen, daarna treurde ik dat dit soort mensen over het volk regeren.
Dat je ondanks je ronde vormen toch aardig bent. Soms.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat heeft een schatje zijn met papzak te maken?
Ik zou het heel veel beter doenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
terechte klacht
Niet dat jij het beter zou doen, maar toch.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat je ondanks je ronde vormen toch aardig bent. Soms.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zou het heel veel beter doenniet dat dat echt een uitdaging is met wat er nu in de Kamer zit
dat is die die je gisteren stuurde toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
i will let you go if you want me tooooooooooOOOOoOOOooooo
jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat is die die je gisteren stuurde toch?
Koetsjiekoequote:
Ik zal regeren met een ijzeren vuist.quote:
Enkel voor Hypoquote:
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Leukik ga daar binnenkort ook heen maar dan met school
Nooit geweestquote:
hjb mijn moeder is overleden aan vaders, niet spotte ;squote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doe narmaal mijn vader is ook een papzak is echt niet grapig ofzo !!
Nooitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nooit?wat heb je dan gedaan toen je klein was?
![]()
![]()
Ja
kunnen we daarop stemmen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een foto ingezonden voor US winactie![]()
Gamen en met mij praten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nooitnet zoveel als dat ik nu doe
![]()
kan je daar overnachten?
Nopequote:
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gamen en met mij praten?![]()
Volgens mij.
ik ken de hele actie niet eigenlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nopemaar welke vind jij leuker?
Echt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben daar ook nooit geweest hoor
US / Maak de mooiste userfoto, en WIN!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ken de hele actie niet eigenlijk
Neequote:
faalactiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Wel een faal actie als ik heel eerlijk ben
Ja in US wel maar in de andere fora is er flink gepostquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Die foto die je ingestuurd hebtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
US / Maak de mooiste userfoto, en WIN!
Wat zijn jullie allemaal voor rare mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel naar bijna alle andere pretparken in NL
quote:
IK GA MORGEN JAquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal voor rare mensen
Ja maar Efteling > de rest.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Je kan niet stemmenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Als iedereen hier op LB stemt heeft ze al gewonnen
Op een zondag, mag niet, moet je rusten.quote:
Ondemocratischquote:
eigenlijk wel ja maar yolo xdxdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op een zondag, mag niet, moet je rusten.
In SEX ook maar 3 foto's, dus jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja in US wel maar in de andere fora is er flink gepost
Ohquote:
Je bent bij mij morgen. Rusten ja?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op een zondag, mag niet, moet je rusten.
nu nu?quote:
Viespeukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je bent bij mij morgen. Rusten ja?
Ga zelf kijken danquote:
prachtige fotosquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga zelf kijken dan
TRV / Maak de mooiste vakantie of reisfoto, en WIN!
Alleen hier is het geen faal
woowquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga zelf kijken dan
TRV / Maak de mooiste vakantie of reisfoto, en WIN!
Alleen hier is het geen faal
krabs kom tcquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
SEX / Maak de mooiste naaktfoto, en WIN!
Ene van soldier2000![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
SEX / Maak de mooiste naaktfoto, en WIN!
Ene van soldier2000![]()
ja echt vetquote:
nee?quote:
heyquote:
10 maart 23:59quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
mss kan ik ook niet iets insturen voor TRV, tot wanneer kan het?
jij mak gedigtequote:
fucking creepy shitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:57 schreef Trollscience het volgende:
https://soundcloud.com/trollscience-1
hey ik maak ook geode muziek hoor!!!!
ik kan piano spelen.quote:
Triangel?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan piano spelen.
en triangel. en ook blokfluit
2 keer zelfsquote:
Iedereen kan de triangle spelenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan piano spelen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 keer zelfsEerste nummer was breathe, Zeds Dead Remix
Triangeltalent?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan piano spelen.
Wanneer jij mij leert drummen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Hypo wanneer ga je me nou gitaar leren spelen?
Eerst jijquote:
Okéquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Eerst jij![]()
Hoe wil je gaan drummen?
Ja dat moest met muziekquote:
Vanaf 10:00 tot 11:30quote:
ja nou enquote:
zekerquote:
proostquote:
Leer mijquote:
Haha obviouslyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
Ik vind dat stukje met Love is all I got leuk![]()
Oke ik leer je het wel een keerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leer mij
[..]
Haha obviously
jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij praat erover alsof het best lastig is.
Madeonquote:
je moet wel op precies het goede moment slaan hoor!!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hij praat erover alsof het best lastig is.
Heb jij ook een launchpad?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MadeonMijn techniek hoe ik het draaien nu doe, maar dan OVER NINE THOUSAAAAAAAAND
en nooit roeren!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je moet wel op precies het goede moment slaan hoor!!!
Nee een APC40. Is in principe een lauchpad met meer er om heenquote:
kan ik toch nietquote:
googlde het alquote:
Als ie opstartquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
googlde het al
Lichtjes zijn tof
quote:
ik weet niet wat dat ding doet, maar die lichtjesquote:
Iedereens standaard reactie maar ik ben er trots opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat ding doet, maar die lichtjes
Tuurlijk wel, DJ'en is echt niet moeilijkquote:
Maar al die knopjesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, DJ'en is echt niet moeilijk
beetje random drukkenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Random pitch veranderen
Beatmatchen is overbodig
FEEDBACK IN JE MICROFOON FUCK YEAH
Laat ik vooral het flanger effect gebruiken!
MEER FEEDBACK!!!!!!![]()
![]()
je hebt er wel erg veel verstand van zegquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Random pitch veranderen
Beatmatchen is overbodig
FEEDBACK IN JE MICROFOON FUCK YEAH
Laat ik vooral het flanger effect gebruiken!
MEER FEEDBACK!!!!!!![]()
![]()
Een grote hoop ongeorganiseerd geluid, LATEN WE DANSENquote:
Meer dan die attentieprostitueequote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt er wel erg veel verstand van zeg
Cant even listen to itquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een grote hoop ongeorganiseerd geluid, LATEN WE DANSEN
om eerlijk te zijn klinkt vrijwel alles in dat genre zo voor mijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
whehhequote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn klinkt vrijwel alles in dat genre zo voor mij![]()
of iemand het nou enorm slecht doet of niet.
WB IK HEB JE GEMISSTTTTquote:
XZquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, wat in andere topics niet toegestaan is. Ben, of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee en stel je voor, iedereen is hier welkom! Wij nodigen je van harte welkom!
Heeft iemand de lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk teveel en onnodig, dat snapt iedereen
JNG / JONG! voorstel topic
JNG / [Veiligheid] Weet wat je post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De muziek die ze draaide was dan ook de grootste poep die er is hoor, maar alsnog...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn klinkt vrijwel alles in dat genre zo voor mij![]()
of iemand het nou enorm slecht doet of niet.
quote:
ehm??quote:
opetenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK JOU OOK, WIST NIET WAT IK MET MIJN POPCORN MOEST DOEN ALLES
quote:
Ik kon er niets aan doenquote:
oh neeequote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Ik kon er niets aan doenik ging drinken halen en ik denk dat de kat over het toetsenbord liep of zo.
OF OF OF EEN FOK!GEEST
jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
water, vuur, donker, geesten en sommige dieren.
Toch?
jerquote:
tagjeeeequote:
ooh ik dacht gat in maken en dan je penis erin en dan iemand anders laten etenquote:
Jouw penis is zo klein jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh ik dacht gat in maken en dan je penis erin en dan iemand anders laten eten
Ja, ik noem 'm muisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
goed, met jou? Weet ik veel was saaaaiquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, ik noem 'm muisjeMuisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pielemuis
ok.
Ik heb het afgekeken, ik had 50 punten maar de eerste deel van de vragen deed de app het niet wegens overbelasting.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
goed, met jou? Weet ik veel was saaaaiben na eerste ronde gestopt met kijken
ja die deed het niet meerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb het afgekeken, ik had 50 punten maar de eerste deel van de vragen deed de app het niet wegens overbelasting.
Weet Ik Fail
Ohja en goed met mij hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
goed, met jou? Weet ik veel was saaaaiben na eerste ronde gestopt met kijken
jupquote:
weet niet. ik kijk een film. en het is zaterdag hequote:
Stop met die film en ga met mij praten, ik ben lonely deze avond, niks te doen behalve met mama beneden zitten of FOK!kenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet. ik kijk een film. en het is zaterdag he
Zeg jij mama?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Stop met die film en ga met mij praten, ik ben lonely deze avond, niks te doen behalve met mama beneden zitten of FOK!ken
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
Zitten alle FOK!kers die toevallig niet autistisch zijn en wel een leven hebben dan nou nét in JNG SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Wij allemaal gok ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Stop met die film en ga met mij praten, ik ben lonely deze avond, niks te doen behalve met mama beneden zitten of FOK!ken
neequote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
sorority warsquote:
jij niet?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Hey ik ben net naar de flm geweest met vrienden jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Ohquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey ik ben net naar de flm geweest met vrienden ja
Vroeger wel. Nu meestal 'mam' of gewoon haar voornaam.quote:
Ik zou mijn moeder echt niet bij haar echte naam kunnen of willen noemen hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vroeger wel. Nu meestal 'mam' of gewoon haar voornaam.
Maar als ik met anderen over mijn ouders praat zeg ik 'mijn moeder'niet 'ik zit met mama tv te kijken' maar 'ik zit met mijn moeder tv te kijken' zeg maar
Dit ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou mijn moeder echt niet bij haar echte naam kunnen of willen noemen hoorvind ik zo afstandelijk
ik zeg ook wel vaak mam of pap.
OMG NEE WAT NUquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHA IK HEB MEER LEVEN DAN JIJ
Bij mijn moeder doe ik dat ook wel minder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou mijn moeder echt niet bij haar echte naam kunnen of willen noemen hoorvind ik zo afstandelijk
plebquote:
Ik noem mijn ouders gewoon mam of pap of u.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heel raar. Ik durf ook niet tegen grootouders u te zeggen, ik zeg altijd jij. Ik zeg alleen u tegen vreemde mensenequote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bij mijn moeder doe ik dat ook wel minder.Maar mijn vader heb ik nooit 'pap(a)' genoemd of zo. Altijd bij zijn voornaam. Gewoon omdat ik dat gewend was.
Hmm ja, ik zou het niet willenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bij mijn moeder doe ik dat ook wel minder.Maar mijn vader heb ik nooit 'pap(a)' genoemd of zo. Altijd bij zijn voornaam. Gewoon omdat ik dat gewend was.
jij zegt u tegen je ouders?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik noem mijn ouders gewoon mam of pap of u.
ja leuk hequote:
ok doeiquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even de trein pakken doei
Als je van jongs af aan je vader over zich zelf hoort praten met zijn voornaam en niet als papa of zo dan is dat niet zo vreemd toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lijkt mij echt heel raar. Ik durf ook niet tegen grootouders u te zeggen, ik zeg altijd jij. Ik zeg alleen u tegen vreemde mensene
ja iddquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
lijkt me echt heel erg om zo tegen je ouders te moeten praten. heel afstandelijk en koel.
oh dat wel.quote:
Waarom zou ikquote:
Soms wel jaquote:
Mijn ouders geven me gewoon een knuffel als ik zou willenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
lijkt me echt heel erg om zo tegen je ouders te moeten praten. heel afstandelijk en koel.
nou ehen ik heb em voorgezet op een heel speciaal stukje, die moet je echt kijken hoeft maar 4 sec.quote:
Wanneer dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Soms wel ja
[..]
Mijn ouders geven me gewoon een knuffel als ik zou willenniets afstandelijks en koels aan ze 'u' noemen, respecteer ze gewoon.
ja op hbo iddquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
er zijn scholen waar kidneren leraren aanspreken met de voornaam.
waarom zou je ze niet respecteren als je geen u zou zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Soms wel ja
[..]
Mijn ouders geven me gewoon een knuffel als ik zou willenniets afstandelijks en koels aan ze 'u' noemen, respecteer ze gewoon.
tegen stuquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik zeg tegen iedereen boven de 23 u
Welke wil je nemen danquote:
Als ik iets vraag, of het wat formeler is, dus bezoek o.i.d. of als ik mee moet uit eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |