Inderdaad..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig...vond het juist mooi dat hij het voor Ben opnam.
Ja je kunt er beter zingen dan er te moeten zitten want ik pas niet in die stoelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Goh dat is wel tof als je daar mag zingen zeg!
Ik vind het altijd al leuk om daar iets te zien, laat staan op dat podium staanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Ja idd schitterende zaal ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Hem voor lul zetten??? Hij doet het echt zelf hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Ben lijdt gewoon aan een mps.
Wel ontzettend minderwaardig dat ze hem en plein public nog een keer extra voor lul zetten terwijl hij zichzelf al mega voor paal heeft gezet!!
Die trap na had van mij ook niet gehoeven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die Ben lijdt gewoon aan een mps.
Wel ontzettend minderwaardig dat ze hem en plein public nog een keer extra voor lul zetten terwijl hij zichzelf al mega voor paal heeft gezet!!
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die trap na had van mij ook niet gehoeven.
Precies, hij had zichzelf al onsterfelijk belachelijk gemaakt, wel niet wel niet wel niet wel nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die trap na had van mij ook niet gehoeven.
Ja het Engels is te lastig en het nummer is te moeilijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is helaas iets te hoog gegrepen.
Er is al een Nederlandse versie van dit nummer, daarom snap ik ook niet dat ze die niet nemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen ze geen Nederlandse tekst op de melodie maken ofzo...
Precies, had een mooi Nederlands liedje gekozen...dan begrijpen ze tenminste wat ze zingen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen ze geen Nederlandse tekst op de melodie maken ofzo...
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja voor hen zijn het oudere mensen70 of 96 is toch 26 jaar verschil.
Een Nederlands rocknummer dan misschien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, had een mooi Nederlands liedje gekozen...dan begrijpen ze tenminste wat ze zingen.
Mijn Pa van 83 heeft het ook steeds over ''die ouwe wijven hier''quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]dat zei mijn overgrootvader altijd... die oude mensen hier, was ie zelf 90
zoals..?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Een Nederlands rocknummer dan misschien.
Kom van dat dak afquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt, het klonk zo grappigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja voor hen zijn het oudere mensen70 of 96 is toch 26 jaar verschil.
Die zijn allemaal in het Engelsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Datquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Starman89 het volgende:
Ach, aan het einde van de dag draait het niet om de zang, maar meer om de mooie tijd die deze oudjes nog beleven, zo aan het einde van hun leven.
Ik vind het niet eens zo storendquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
Laten we gewoon de lat hoog houden !! Engels
2quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn er al geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |