Heb je vanacht opgeruimd en schoongemaakt dan?quote:
Ik word nu al helemaal gek van die kerelquote:Op maandag 11 maart 2013 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is meer een soort twitter geworden hier
Komt omdat jij de sleur hier nooit meer doorbreektquote:Op maandag 11 maart 2013 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is meer een soort twitter geworden hier
Voor groepjes heb je postende users nodig .. die zie ik hier op een enkele 'hoi' 'doei' niet echtquote:Op maandag 11 maart 2013 11:32 schreef Mdrop het volgende:
Groepsvorming alles, en sowieso is heel fok rustiger dan 1 á 1.5 jaar geleden.
Dat gedoe met die zon enzoquote:
Ja, alleen ik ben nog maximaal aan het sparen nu..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt wel goed![]()
ga je ook daadwerkelijk op vakantie?
Je kunt toch ook gewoon liften?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Kroatie schijnt leuk te zijn en niet te duur dacht ik zo![]()
Nee, geen geld, dus dan houdt het snel op.
Uhm..... nehquote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Je kunt toch ook gewoon liften?
Gewoon langs de A1 gaan staan met een bordje
Er zijn ook niet echt nieuwe mensen bij gekomen hé de laatste tijd, vooral weg gegaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef Cue_ het volgende:
Voor groepjes heb je postende users nodig .. die zie ik hier op een enkele 'hoi' 'doei' niet echt
Helemaal niets. Ja eentje onlangs uit Almelo.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:24 schreef Mdrop het volgende:
Er zijn ook niet echt nieuwe mensen bij gekomen hé de laatste tijd, vooral weg gegaan.
Gewoon de tet'n laten zien aan truckers. Die nemen je dan wel meequote:
Dan vraag ik wel aan collega's of ze me mee willen nemen.. hoef ik m'n tet'n niet voor te laten zienquote:Op maandag 11 maart 2013 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon de tet'n laten zien aan truckers. Die nemen je dan wel mee
Hoeft niet, mag welquote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel aan collega's of ze me mee willen nemen.. hoef ik m'n tet'n niet voor te laten zien
vaker wassenquote:
dan had je je eerder moeten wassenquote:
Je moet glaswol niet als scrubspons gebruiken.quote:
Om nou 's nachts op te staanquote:Op maandag 11 maart 2013 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan had je je eerder moeten wassen
O, is dat het!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet glaswol niet als scrubspons gebruiken.
Uitkijken naar het weekendquote:Op maandag 11 maart 2013 21:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb niet eens het gevoel dat het maandag is![]()
hoe kom ik in godsnaam de week door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |