Ha skatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wist dat de TT over dooie vissen zou gaan.
Hoi Justin
Ja, kutweerquote:
Welke smaak?quote:
Ah. Anti-oxidantenquote:
en koffie lust je wel?quote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef Samzz het volgende:
Thee, dat heb ik echt nooit gelust, gadverdamme, warm/heet water met een smaakje *rilt.
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en koffie lust je wel?
samenstelling is niks anders.
Ja dat is kut.. het onze ging wel door gister maar als je de kwaliteit zag had het beter afgelast kunnen worden.quote:
Graham Norton, jongequote:Op zondag 10 maart 2013 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
/Me lurkt aan filterkoffie.
Dual Survival blijft een cool programma.Cody.
"Here, you are not the hunter, you are the hunted. Better bring your bodybag"
voetbalquote:Op zondag 10 maart 2013 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker lurkt aan filterkoffie.
Dual Survival blijft een cool programma.Cody.
"Here, you are not the hunter, you are the hunted. Better bring your bodybag"
quote:
hardlopers bunt doodlopersquote:Op zondag 10 maart 2013 13:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Heerlijke 7,88 km door het bos gerent. Route was 6,2 maar verkeerd gelopen dus stukje langer gedaan.
Donder liever op mn 70e dood neer tijdens het hardlopen dan dat ik een pijnlijk ziekbed ofzo heb. Nofi offcourse.quote:
wie zegt dat je zonder hardlopen een ziektebed hebt?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Donder liever op mn 70e dood neer tijdens het hardlopen dan dat ik een pijnlijk ziekbed ofzo heb. Nofi offcourse.
Dat beweer ik niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie zegt dat je zonder hardlopen een ziektebed hebt?
Beide tegelijk! Das pas goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:19 schreef Kreator het volgende:
Kontneukn is beter voor je knieen en enkels dan hardlopen.
Henquote:
Lijkt me erg oncomfortabel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |