Ha skatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wist dat de TT over dooie vissen zou gaan.
Hoi Justin
Ja, kutweerquote:
Welke smaak?quote:
Ah. Anti-oxidantenquote:
en koffie lust je wel?quote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef Samzz het volgende:
Thee, dat heb ik echt nooit gelust, gadverdamme, warm/heet water met een smaakje *rilt.
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en koffie lust je wel?
samenstelling is niks anders.
Ja dat is kut.. het onze ging wel door gister maar als je de kwaliteit zag had het beter afgelast kunnen worden.quote:
Graham Norton, jongequote:Op zondag 10 maart 2013 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
/Me lurkt aan filterkoffie.
Dual Survival blijft een cool programma.Cody.
"Here, you are not the hunter, you are the hunted. Better bring your bodybag"
voetbalquote:Op zondag 10 maart 2013 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker lurkt aan filterkoffie.
Dual Survival blijft een cool programma.Cody.
"Here, you are not the hunter, you are the hunted. Better bring your bodybag"
quote:
hardlopers bunt doodlopersquote:Op zondag 10 maart 2013 13:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Heerlijke 7,88 km door het bos gerent. Route was 6,2 maar verkeerd gelopen dus stukje langer gedaan.
Donder liever op mn 70e dood neer tijdens het hardlopen dan dat ik een pijnlijk ziekbed ofzo heb. Nofi offcourse.quote:
wie zegt dat je zonder hardlopen een ziektebed hebt?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Donder liever op mn 70e dood neer tijdens het hardlopen dan dat ik een pijnlijk ziekbed ofzo heb. Nofi offcourse.
Dat beweer ik niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie zegt dat je zonder hardlopen een ziektebed hebt?
Beide tegelijk! Das pas goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:19 schreef Kreator het volgende:
Kontneukn is beter voor je knieen en enkels dan hardlopen.
Henquote:
Lijkt me erg oncomfortabel...quote:
Heb je vanacht opgeruimd en schoongemaakt dan?quote:
Ik word nu al helemaal gek van die kerelquote:Op maandag 11 maart 2013 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is meer een soort twitter geworden hier
Komt omdat jij de sleur hier nooit meer doorbreektquote:Op maandag 11 maart 2013 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is meer een soort twitter geworden hier
Voor groepjes heb je postende users nodig .. die zie ik hier op een enkele 'hoi' 'doei' niet echtquote:Op maandag 11 maart 2013 11:32 schreef Mdrop het volgende:
Groepsvorming alles, en sowieso is heel fok rustiger dan 1 á 1.5 jaar geleden.
Dat gedoe met die zon enzoquote:
Ja, alleen ik ben nog maximaal aan het sparen nu..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt wel goed![]()
ga je ook daadwerkelijk op vakantie?
Je kunt toch ook gewoon liften?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Kroatie schijnt leuk te zijn en niet te duur dacht ik zo![]()
Nee, geen geld, dus dan houdt het snel op.
Uhm..... nehquote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Je kunt toch ook gewoon liften?
Gewoon langs de A1 gaan staan met een bordje
Er zijn ook niet echt nieuwe mensen bij gekomen hé de laatste tijd, vooral weg gegaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef Cue_ het volgende:
Voor groepjes heb je postende users nodig .. die zie ik hier op een enkele 'hoi' 'doei' niet echt
Helemaal niets. Ja eentje onlangs uit Almelo.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:24 schreef Mdrop het volgende:
Er zijn ook niet echt nieuwe mensen bij gekomen hé de laatste tijd, vooral weg gegaan.
Gewoon de tet'n laten zien aan truckers. Die nemen je dan wel meequote:
Dan vraag ik wel aan collega's of ze me mee willen nemen.. hoef ik m'n tet'n niet voor te laten zienquote:Op maandag 11 maart 2013 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon de tet'n laten zien aan truckers. Die nemen je dan wel mee
Hoeft niet, mag welquote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel aan collega's of ze me mee willen nemen.. hoef ik m'n tet'n niet voor te laten zien
vaker wassenquote:
dan had je je eerder moeten wassenquote:
Je moet glaswol niet als scrubspons gebruiken.quote:
Om nou 's nachts op te staanquote:Op maandag 11 maart 2013 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan had je je eerder moeten wassen
O, is dat het!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet glaswol niet als scrubspons gebruiken.
Uitkijken naar het weekendquote:Op maandag 11 maart 2013 21:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb niet eens het gevoel dat het maandag is![]()
hoe kom ik in godsnaam de week door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |