Ha skatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik wist dat de TT over dooie vissen zou gaan.
Hoi Justin
Ja, kutweerquote:
Welke smaak?quote:
Ah. Anti-oxidantenquote:
en koffie lust je wel?quote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef Samzz het volgende:
Thee, dat heb ik echt nooit gelust, gadverdamme, warm/heet water met een smaakje *rilt.
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en koffie lust je wel?
samenstelling is niks anders.
Ja dat is kut.. het onze ging wel door gister maar als je de kwaliteit zag had het beter afgelast kunnen worden.quote:
Graham Norton, jongequote:Op zondag 10 maart 2013 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
/Me lurkt aan filterkoffie.
Dual Survival blijft een cool programma.Cody.
"Here, you are not the hunter, you are the hunted. Better bring your bodybag"
voetbalquote:Op zondag 10 maart 2013 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker lurkt aan filterkoffie.
Dual Survival blijft een cool programma.Cody.
"Here, you are not the hunter, you are the hunted. Better bring your bodybag"
quote:
hardlopers bunt doodlopersquote:Op zondag 10 maart 2013 13:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Heerlijke 7,88 km door het bos gerent. Route was 6,2 maar verkeerd gelopen dus stukje langer gedaan.
Donder liever op mn 70e dood neer tijdens het hardlopen dan dat ik een pijnlijk ziekbed ofzo heb. Nofi offcourse.quote:
wie zegt dat je zonder hardlopen een ziektebed hebt?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Donder liever op mn 70e dood neer tijdens het hardlopen dan dat ik een pijnlijk ziekbed ofzo heb. Nofi offcourse.
Dat beweer ik niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie zegt dat je zonder hardlopen een ziektebed hebt?
Beide tegelijk! Das pas goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:19 schreef Kreator het volgende:
Kontneukn is beter voor je knieen en enkels dan hardlopen.
Henquote:
Lijkt me erg oncomfortabel...quote:
Heb je vanacht opgeruimd en schoongemaakt dan?quote:
Ik word nu al helemaal gek van die kerelquote:Op maandag 11 maart 2013 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is meer een soort twitter geworden hier
Komt omdat jij de sleur hier nooit meer doorbreektquote:Op maandag 11 maart 2013 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is meer een soort twitter geworden hier
Voor groepjes heb je postende users nodig .. die zie ik hier op een enkele 'hoi' 'doei' niet echtquote:Op maandag 11 maart 2013 11:32 schreef Mdrop het volgende:
Groepsvorming alles, en sowieso is heel fok rustiger dan 1 á 1.5 jaar geleden.
Dat gedoe met die zon enzoquote:
Ja, alleen ik ben nog maximaal aan het sparen nu..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt wel goed![]()
ga je ook daadwerkelijk op vakantie?
Je kunt toch ook gewoon liften?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Kroatie schijnt leuk te zijn en niet te duur dacht ik zo![]()
Nee, geen geld, dus dan houdt het snel op.
Uhm..... nehquote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Je kunt toch ook gewoon liften?
Gewoon langs de A1 gaan staan met een bordje
Er zijn ook niet echt nieuwe mensen bij gekomen hé de laatste tijd, vooral weg gegaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef Cue_ het volgende:
Voor groepjes heb je postende users nodig .. die zie ik hier op een enkele 'hoi' 'doei' niet echt
Helemaal niets. Ja eentje onlangs uit Almelo.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:24 schreef Mdrop het volgende:
Er zijn ook niet echt nieuwe mensen bij gekomen hé de laatste tijd, vooral weg gegaan.
Gewoon de tet'n laten zien aan truckers. Die nemen je dan wel meequote:
Dan vraag ik wel aan collega's of ze me mee willen nemen.. hoef ik m'n tet'n niet voor te laten zienquote:Op maandag 11 maart 2013 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon de tet'n laten zien aan truckers. Die nemen je dan wel mee
Hoeft niet, mag welquote:Op maandag 11 maart 2013 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan vraag ik wel aan collega's of ze me mee willen nemen.. hoef ik m'n tet'n niet voor te laten zien
vaker wassenquote:
dan had je je eerder moeten wassenquote:
Je moet glaswol niet als scrubspons gebruiken.quote:
Om nou 's nachts op te staanquote:Op maandag 11 maart 2013 20:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan had je je eerder moeten wassen
O, is dat het!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet glaswol niet als scrubspons gebruiken.
Uitkijken naar het weekendquote:Op maandag 11 maart 2013 21:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb niet eens het gevoel dat het maandag is![]()
hoe kom ik in godsnaam de week door
Succes man!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh... ik ga zometeen bepakt en bezakt voor onbepaalde tijd naar Goes toe om intern te revalideren. Niet dat ik al helemaal beter ben, maar dit moet een stapje in de goede richting zijnZal waarschijnlijk de hele dag bezig zijn met sport om aan conditie en kracht te winnen en m'n hart kunnen luchten bij leu er die daar voor zitten.
Niet dat ik vanaf zometeen niet meer op Fok! te vinden ben aangezien er draadloos internet is, maar ik wilde het gewoon even mededelen
Nog wat laatste wijze woorden voordat ik zometeen opgehaald word: kontneuk'n 14.gif
tja, hele dag fokken zit er niet inquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tja, hele dag fokken zit er niet in
Geniet er dan maar van!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Mdrop het volgende:
Heerlijk, op school niets doen en op FOK! niets doen. Top dagje dus.
De DOOD aan Prince2!
Hier ook niet.. maar boeie!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ben aan het werk, en dat gaan ze niet waarderen
Ga ik zeker doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Cue_ het volgende:
Geniet er dan maar van!Gelukkig nooit heel veel van gehad. Maar wordt wel veel gebruikt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:39 schreef Mdrop het volgende:
Nja ben nu 'projectleider' dus moet alles via Prince, en dat was dus een van de lessen die ik niet heel boeiend achtte.
Je moet het ook via je pc doen hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ben nu bij een klant en als ik daar continue met mijn telefoon loop te kloten, dan valt dat wel op
Dankje, maar ik ga dus zo weinig mogelijk doen in de hoop dat de assistent projectleider het vandaag op paktquote:
Die schoolmentaliteit ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:41 schreef Mdrop het volgende:
Dankje, maar ik ga dus zo weinig mogelijk doen in de hoop dat de assistent projectleider het vandaag op pakt.
zou eventueel kunnen, maar ze lopen ook continue achter mij langsquote:
alt-tab for the winquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zou eventueel kunnen, maar ze lopen ook continue achter mij langs
Heb ik wel gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hah, natuurlijk nooit meer doen dan de rest
Joa, heb tijdens het eten met een ouwe Feyenoorder en een jonge Ajacied zitten discussierenquote:
Dat je nog leeft danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, heb tijdens het eten met een ouwe Feyenoorder en een jonge Ajacied zitten discussieren
Natuurlijk, het is FOK.. FOK werkt ALTIJDquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:32 schreef ACT-F het volgende:
Poging 2:
Hopen dat het forum nu wel blijft werken
Nu jij nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is FOK.. FOK werkt ALTIJD
Oh snapquote:
Doe ikquote:
Nee, alleen maar collectantes hier die langskomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef Oldenzaal het volgende:
Komt Markooooooooooo hier eigenlijk nog weleens?
Oh Oke, goed verhaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, alleen maar collectantes hier die langskomenDaarom gaat rond deze tijd de deur niet open als er aangebeld wordt
ja hoor. als ie wat gedaan wil hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef Oldenzaal het volgende:
Komt Markooooooooooo hier eigenlijk nog weleens?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef rulerofdeath het volgende:
is dat nou niet eng? zo ver weg van je zolderkamertje?
Het is bijna hetzelfde, alleen loopt hier oud volk rondquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:58 schreef rulerofdeath het volgende:
is dat nou niet eng? zo ver weg van je zolderkamertje?
Zo te horen moet jij je wel thuis voelenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is bijna hetzelfde, alleen loopt hier oud volk rond
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo te horen moet jij je wel thuis voelen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zo te horen moet jij je wel thuis voelen
Yupquote:
Jonkiequote:
correctie: jonge godquote:
Zo noemde mijn milf mequote:
hahaquote:
krantje onder de arm.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik ga eens even op m'n pantoffels een bakje thee halen, als een echte ouwe baas.
ik las eerst kratjequote:
Waar het hart vol van is, gaat de lever aan kapot.quote:
Iddquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeiendag!
Ik ben op zoek naar 20m coax kabel....iemand?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja hoor. als ie wat gedaan wil hebben
Code... En fok natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:45 schreef Cue_ het volgende:
Zo.. m'n twee breedbeeldschermen maar even in de lengte (hoogte) gezet. Iets makkelijker met code
Voor fok heb ik maar een klein schermpje nodig hoorquote:
Hier helemaal nietsquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dikke sneeuwbuien hier in Deventer...donders
Wat doe je er ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dikke sneeuwbuien hier in Deventer...donders
Ow oke, had het idee dat het top zou kunnen werken ;-).quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor fok heb ik maar een klein schermpje nodig hoor
Nu staat ie ineens over de hele breedte.. best irritant
Ligt eraan wat je gewend bent. Het kan top werken ja als je van grote lappen (fok)tekst in je beeld houdtquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:02 schreef Mdrop het volgende:
Ow oke, had het idee dat het top zou kunnen werken ;-).
Nee Apeldoorn is geweldig :-), waar werk je tegenwoordig voor dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geen idee.
Snel door naar Apeldoorn.
Waar ook sneeuw zal liggen.
Henquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:16 schreef norich het volgende:
Mogge
Hier ligt nog steeds veel sneeuw, opbokken met die zooi
Conditie, kracht, uithoudingsvermogen en een deeltje acceptatie omtrent m'n neurologische coeliakie (met de evenwichtsstoornissen en last van drukte, herrie, meerdere conversaties tegelijkertijd om me heen, etc.)quote:
Heb je dit jaar nog niet weer gevoetbald?quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk een keer weer voetballen...
quote:
quote:
is wel beetje tegenstrijdig hè werken aan conditie en ondertussen maar door roken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, peuken gerookt met een ouwe goser en zometeen eten
Even Apeldoorn Bellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee Apeldoorn is geweldig :-), waar werk je tegenwoordig voor dan?
Och het heft elkaar op. Niet te moeilijk over doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
is wel beetje tegenstrijdig hè werken aan conditie en ondertussen maar door roken.
Heh, facial.quote:
Ga je vrijwillig sportief doen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga nog eens even een stukje roeien ofzo, gewoon omdat het kan
Dat dit kan, he?quote:
Voel je voorhoofd eens, ik kan niet geloven dat dit goed isquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat dit kan, he?
Ik ga gewoon nog een rondje doen, hoppa! Even kijken of de sportzaal open is zodat ik een balletje kan trappen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zooo, heb me ff uitgeleefd met een voetbal... MAN wat was dat lang geleden
Als ik het rustig aan doe heb ik er weinig last van, gelukkig was ik ook alleen, dat helpt ook welquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef sjoemie1985 het volgende:
en dat is allemaal goed voor je evenwichtsstoornis Enzo?
kloptquote:
Senkjoequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Drizzt, ook nog veel succes gewenst vanaf deze kant
Joa, mocht zo'n 10 pijlen afschieten. 3 stuks kwamen in de buurt van de roos, de rest kwam in het bord terechtquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Koffiedrinken ook![]()
Jij weer aan t sporten geweest dus
gelukkig was er niemand van het centrum of 1 van je mede "patiënten"aan wezig?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joa, mocht zo'n 10 pijlen afschieten. 3 stuks kwamen in de buurt van de roos, de rest kwam in het bord terecht
Bienoa.quote:
Henquote:
nog 9 minuten hier op mijn computer.quote:
Nog 1 minuutquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
nog 9 minuten hier op mijn computer.
Ik verhuis nergens heenquote:Op donderdag 14 maart 2013 07:57 schreef Cue_ het volgende:
Zo te horen verhuist t de verkeerde kant op
quote:
en terecht! Tis niet voor nies een kleinequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kleine t voelt zich nu achtergesteld
Syntax error.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en terecht! Tis niet voor nies een kleine
iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 07:57 schreef Cue_ het volgende:
Zo te horen verhuist t de verkeerde kant op
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gister een tablet voor mn ma gekocht bij de MediaMarkt. Nog 30 euro van de prijs afgekregen
Bie de apotheker bint ze goedkoper hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gister een tablet voor mn ma gekocht bij de MediaMarkt. Nog 30 euro van de prijs afgekregen
Godverquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Bie de apotheker bint ze goedkoper hoor!
Daar had ik laatst 12 tabletten voor 2 euro gekocht.
als jij die grap niet had gemaakt had ik het wel gedaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wat voor één is het geworden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Deden mensen ook altijd bij mijn oom en tante als ze bijv. de hond uitlieten, dom naar binnen kijken, sommige mensen stonden gewoon te staren. Tante ging er dan even goed voor zitten en terugstarenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Altijd als ik naar huis loop, loop ik langs een huis waar een man dan altijd op de bank zit voor de tv, laptop erbij en vaak telefonerend. Eerder keek ik altijd even naar binnen (bij ale huizen gewoon ter vervelibg) maar nu kijky ie terug
En niet boos of juis enthausiast nee, gewoon dom terugkijken. Nu durf ik niet mer te kijken
Weekendverlofquote:
hele dagen niks doen en dan ook nog verlof krijgen?quote:
Hele dagen praten, praten, praten en sportenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hele dagen niks doen en dan ook nog verlof krijgen?
Geen drank in het weekend ?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hele dagen praten, praten, praten en sportenAangezien er in het weekend niks te doen is en daar ook geen alcohol geschonken wordt in het weekend... tja
Dat is kut, zo slecht is het weer toch niet?quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
az ajax zo.. En daarna natuurlijk 3 punten in grunn stelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu AZ - Ajax / Feyenoord - FC Utrechten straks nog FC Groningen - FC Twente
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op zondag 17 maart 2013 07:38 schreef Kreator het volgende:
Morge. Zo. Verhuizen.... lekker weer ook.
Verder alles goed?quote:zondag 17 maart 2013 @ 07:38:46
Hij wil seks met je.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Altijd als ik naar huis loop, loop ik langs een huis waar een man dan altijd op de bank zit voor de tv, laptop erbij en vaak telefonerend. Eerder keek ik altijd even naar binnen (bij ale huizen gewoon ter vervelibg) maar nu kijky ie terug
En niet boos of juis enthausiast nee, gewoon dom terugkijken. Nu durf ik niet mer te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |