Mooi!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:00 schreef crv het volgende:
Verloren van Hello Quickie
#64 Elzass (477) - Hello Quickie (484)
Liep continu achter de feiten aan en had slechte letters. weet toch langzaam terug te komen. Krijg ik op het laatst de Q. Leg ik die verkeerd neer wat me uiteindelijk dus de overwinning kost.
Gefeliciteerd en succes verd HQ
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:00 schreef crv het volgende:
Verloren van Hello Quickie
#64 Elzass (477) - Hello Quickie (484)
Liep continu achter de feiten aan en had slechte letters. weet toch langzaam terug te komen. Krijg ik op het laatst de Q. Leg ik die verkeerd neer wat me uiteindelijk dus de overwinning kost.
Gefeliciteerd en succes verd HQ
Ooh skieen!! wil ik ook!!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mocht ik wat onregelmatig spelen: dat is omdat ik dat tussen het (apres) skiën door doe![]()
@crv succes met het verwerken van de uitslagen
Ik krijg al vakantiegeldquote:Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien kan je er een toeslag op je uitkering voor krijgen
Whehehequote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt het hele jaar al vakantie op onze kosten
Je hebt het hele jaar vakantie én gebruikt wordfeudhelper? Omgquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt het hele jaar vakantie én gebruikt wordfeudhelper? Omg
quote:Op zondag 10 maart 2013 09:11 schreef -jos- het volgende:
[..]
Mooi!
Ik heb wel gewonnen van Hello Quickie
#29 JosDaBosS` 549 - 365 Hello_Quickie
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mocht ik wat onregelmatig spelen: dat is omdat ik dat tussen het (apres) skiën door doe![]()
@crv succes met het verwerken van de uitslagen
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Takaiki het volgende:
En natuurlijk kom ik met een update als het net bijgewerkt is
#50 Takke-FSTEO 455-363
#40 Takke-Socks 414-347
#39 Takke-Schunckelstar 407-339
om vervolgens natuurlijk weer net na de update te posten natuurlijkquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 08:09 schreef crv het volgende:
[..]
om vervolgens natuurlijk weer net na de update te posten natuurlijk
kan beide ook ?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:45 schreef Klummie het volgende:
Even een technische vraag. Vriendin van mij heeft een iPhone en die kan zien hoe lang iemand al speelt. Zelf heb ik een HTC en ik zie het niet. Ben ik scheel of is dat alleen iets voor de apple gebruikers?
misschien moet je daarvoor de gratis versie hebbenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Vast wel.
We hebben beiden de laatste betaalde versie en ik kan het gewoon niet vinden.
Dus jij weet het ook niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet je daarvoor de gratis versie hebben
In de iOS versie zit het ook pas vanaf v1.4, dus misschien komt het voor Android in de volgende versie.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Vast wel.
We hebben beiden de laatste betaalde versie en ik kan het gewoon niet vinden.
bij mij staat al sinds ik wf speel achter "playing wit ....." het aantal uren dat ik wacht sinds mijn laatste zet... of bedoel je dat nietquote:Op maandag 11 maart 2013 13:28 schreef remlof het volgende:
[..]
In de iOS versie zit het ook pas vanaf v1.4, dus misschien komt het voor Android in de volgende versie.
Vind het alleen vervelend dat je niet van jezelf kan zien hoeveel dagen geleden je Wordfeud hebt gejoined.
nee het gaat om het aantal dagen dat je begonnen met WF.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij staat al sinds ik wf speel achter "playing wit ....." het aantal uren dat ik wacht sinds mijn laatste zet... of bedoel je dat niet
Dat staat er al meer dan 2 jaar achter, tenminste op de iPhone. Ik bedoelde het profiel van je tegenstander dat je ziet als je op het poppetje rechtsboven in de chat klikt. Daarin staat het aantal dagen dat die ander al Wordfeud speeltquote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij staat al sinds ik wf speel achter "playing wit ....." het aantal uren dat ik wacht sinds mijn laatste zet... of bedoel je dat niet
de startdag staat er in hele kleine letters onderquote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
nee het gaat om het aantal dagen dat je begonnen met WF.
ja zo begreep ik het niet. maar daar hebben we toch feudfan voor ?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat staat er al meer dan 2 jaar achter, tenminste op de iPhone. Ik bedoelde het profiel van je tegenstander dat je ziet als je op het poppetje rechtsboven in de chat klikt. Daarin staat het aantal dagen dat die ander al Wordfeud speelt
Wat is dat nou weer?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef crv het volgende:
[..]
ja zo begreep ik het niet. maar daar hebben we toch feudfan voor ?
Nee met WF uberhaupt. Niet een potje.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:00 schreef crv het volgende:
[..]
de startdag staat er in hele kleine letters onder
statistieken voor WF google en instaleerquote:
ja nu begrijp ik het.... niet mijn scherpste dag vandaagquote:Op maandag 11 maart 2013 14:04 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee met WF uberhaupt. Niet een potje.
Okido, dank je. Hopen dat dat idd ook voor Android komt.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat staat er al meer dan 2 jaar achter, tenminste op de iPhone. Ik bedoelde het profiel van je tegenstander dat je ziet als je op het poppetje rechtsboven in de chat klikt. Daarin staat het aantal dagen dat die ander al Wordfeud speelt
Meh, dat gaat maar terug tot 5 oktober vorig jaar en ik speel het al bijna twee jaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef crv het volgende:
[..]
statistieken voor WF google en instaleer
bij mij is het totaal 364 potjesquote:Op maandag 11 maart 2013 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Meh, dat gaat maar terug tot 5 oktober vorig jaar en ik speel het al bijna twee jaar.
En dat ik sinds die datum maar 38 potjes gespeeld zou hebben kan ook niet kloppen.
ik feudfan hebquote:
Je speelt het al 626 dagenquote:Op maandag 11 maart 2013 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Meh, dat gaat maar terug tot 5 oktober vorig jaar en ik speel het al bijna twee jaar.
En dat ik sinds die datum maar 38 potjes gespeeld zou hebben kan ook niet kloppen.
Kom op Djeepquote:Op maandag 11 maart 2013 19:24 schreef -jos- het volgende:
#35 JosDaBosS` - djeep_64 is gestart
edit: begint goed, djeep legt het zo neer dat ik WEERGAAS voor 112 punten kan leggen
Waarom? Djeep heeft meer punten dan mij hoor!quote:
maar ik kan djeep nog verslaan en jij moet nog een verliespartij hebbenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waarom? Djeep heeft meer punten dan mij hoor!
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef crv het volgende:
Takkeding.... even wachten met posten, ik ga nu updaten
Misschien is een gelijkspel ook wel handig, maar dan moet jij nog ergens anders punten verliezen toch ?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waarom? Djeep heeft meer punten dan mij hoor!
Ik was naar cursusquote:
Affirmedquote:Op maandag 11 maart 2013 18:09 schreef djeep_64 het volgende:
#53 gewonnen
Takkedinges-Djeep_64 460-503
Het gaat in elk geval gelijk op dus wie weet...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien is een gelijkspel ook wel handig, maar dan moet jij nog ergens anders punten verliezen toch ?
Gewonnen!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:24 schreef -jos- het volgende:
#35 JosDaBosS` - djeep_64 is gestart
edit: begint goed, djeep legt het zo neer dat ik WEERGAAS voor 112 punten kan leggen
ja het ging een beetje hard in het begin, met je 3 woorden achter elkaar van 70+quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef djeep_64 het volgende:
#72 gewonnen
Djeep_64-Schunckelstar 527-306
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef Oognip het volgende:
Als iemand nog zin heeft in oefenpotjes dan mag die iemand mij uitnodigenIk heb nog 1 potje lopen en dan ben ik al klaar
is maar tijdelijk dus dacht dat het niet de moeite waard was te meldenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Zie ik dat goed? Hebben we een nieuwe koploper?
Die heeft anders wel àlle oneven maanden gewonnen sinds mei vorig jaar dus misschien toch enigszins serieus nemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
is maar tijdelijk dus dacht dat het niet de moeite waard was te melden
zou je denken ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Die heeft anders wel àlle oneven maanden gewonnen sinds mei vorig jaar dus misschien toch enigszins serieus nemen
Ja, ik kreeg van anderen geen uitnodiging dus ik moest watquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef crv het volgende:
[..]je hebt mij al uitgenodigd, wij oefenen wat af
klinkt een beetje als : bij gebrek aan beter, dan maar crvquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg van anderen geen uitnodiging dus ik moest wat
Dan doe ik het wel, is goed voor mn Feudfan rankingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg van anderen geen uitnodiging dus ik moest wat
Schatjepatje, het was maar een grapje (PI)...quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:03 schreef crv het volgende:
[..]
klinkt een beetje als : bij gebrek aan beter, dan maar crv
Honger ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Schatjepatje, het was maar een grapje (PI)...kusjekroel
niet meerquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:26 schreef Takaiki het volgende:
Crv heeft nog geen update gedaan? Zal ik toch iets doorgeven?
ik had al bijgewerkt. maar vermoedde dat er nog wel wat zou komen dusquote:
highscorequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:07 schreef djeep_64 het volgende:
#82 gewonnen
Djeep_64-OOTW 658-436
Het zat niet tegen dit potje
Zal ik haar even afleiden?quote:
nee dat hoeft niet, maar ik heb geupdate en meestal post zij gelijk de uitslagen nadat ik de update gepost hebtquote:
#151 verkeerd ingevuld in de sheetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
#146 Prikkeldraak vs Hello_Quickie 421 - 387
#147 Schunkelstar VS Hello_Quickie 351 - 377
#151 svk1985 VS Hello_Quickie 444 - 308
sorry, alledrie zelfsquote:
Hm, quorn, die kende ik nog niet.quote:
Echt niet? Hm, bij niet-competitiepotjes toch al een paar keer gebruiktquote:
70quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Graag even het matchnummer er bij vermelden.
Dat is het aantal "lopende" spelletjes van die deelnemer, oftewel matches waarbij wel een begin- maar geen einddatum is ingevuld.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is die "matches gestart" kolom eigenlijk?
Ah ok, duidelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:39 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Dat is het aantal "lopende" spelletjes van die deelnemer, oftewel matches waarbij wel een begin- maar geen einddatum is ingevuld.
mits het doorgegeven wordt, dit is nog wel voor verbetering vatbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:39 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Dat is het aantal "lopende" spelletjes van die deelnemer, oftewel matches waarbij wel een begin- maar geen einddatum is ingevuld.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Graag even het matchnummer er bij vermelden.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:32 schreef crv het volgende:
[..]gaan we bijdehand doen....
![]()
Excuus->Ik heb op mijn werk geen toegang tot googledocs
Oh hoiquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef MPG het volgende:
#157 MPGFOK - Socks_ is geeindigd in 391 - 288 (begin:4-3, eind 19-3)
Hoiquote:
Haha, jaquote:
niet echt een vluggertjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Oognip het volgende:
Na 2 weken, 1 dag en 7 uur is eindelijk klaar #157
MPGFOK - Socks_: 391 - 288
der zijn ook wel andere dingen waar die snel mee isquote:
ahum....quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, ja![]()
Drukke tijd gehad enzo,maar als ik online ben, dan wil t wel.
En hoe weet jij dat dan weer?quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:47 schreef crv het volgende:
[..]
niet echt een vluggertje
[..]
der zijn ook wel andere dingen waar die snel mee is
kwestie van op de juiste tijden in de juiste fora komenquote:
Bedankt!quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:19 schreef crv het volgende:
verloren van djeep in de laatste zet met 2 puntjes
![]()
hele pot redelijk voorgestaan in deze titanenstrijd. op het laatst blokkeerde die telkens mijn "laatste mogelijkheden
Goed gespeeld djeep, mooie pot![]()
#70 Djeep 437 - Elzass 435
Ja. Vanaf een desktop pc op een plek waar ik niet even uitgebreid met mn telefoon of tablet kan/mag spelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 07:47 schreef crv het volgende:
[..]
ahum....heb je vaak genoeg online gezien
Dat vraag ik me ook afquote:
wat regelmatiger naar het toilet gaan danquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Vanaf een desktop pc op een plek waar ik niet even uitgebreid met mn telefoon of tablet kan/mag spelen.
#70 gefixt. Dank voor de meldingquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:10 schreef -jos- het volgende:
Hoe wordt de rank bepaald bij gelijk puntenaantal?
Trouwens de stand van #70 is omgedraaid. Meneertje crv heeft weer eens niet op de goede manier de stand doorgegeven
Je moet ook wel de goede uitnodigen hequote:Op donderdag 21 maart 2013 16:30 schreef -jos- het volgende:
piet hein kaptein accepteert mijn uitnodiging(en) niet...
Ah, dan zal dat het wel zijn. Tnx.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je moet ook wel de goede uitnodigen he
piet hein kaptein. Met puntje dus.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:10 schreef -jos- het volgende:
Hoe wordt de rank bepaald bij gelijk puntenaantal?
Trouwens de stand van #70 is omgedraaid. Meneertje crv heeft weer eens niet op de goede manier de stand doorgegeven
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:30 schreef -jos- het volgende:
piet hein kaptein accepteert mijn uitnodiging(en) niet...
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je moet ook wel de goede uitnodigen he
piet hein kaptein. Met puntje dus.
Ja dat excuus kennen we nu wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:13 schreef crv het volgende:
[..]gaan we bijdehand doen
![]()
Ik dacht dat djeep voor mij stond vorige maand dus dan zou hij als eerste staan. en aangezien ik de stand op mijn werk doorgaf waar ik geen toegang had tot googledocs.....is het foutgegaan.
sorry OOTW
quote:Op zondag 17 maart 2013 @ 17:07 schreef crv het volgende:
Kan iedereen A.U.B. de standen doorgeven in de volgorde zoals de match ook in de sheet staat.
inderdaad, maar spelleiders hebben vrijstellingquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:32 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja dat excuus kennen we nu wel.
Tevens:
[..]
Gratis tip: aan het begin van de maand even je eigen speelschema (of alle spellen) in een documentje/notitie ofzo op het apparaat zetten waarmee je wordfeud speelt et voila: altijd alle wedstrijdgegevens bij de handquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
inderdaad, maar spelleiders hebben vrijstelling![]()
![]()
![]()
maar het is geen excuus, ik werk op een zwitserse bank en het is al bijzonder dat ik op fok kan. compleet gesloten client verder
en ik heb uitgelegd waarom ik deze volgorde aangegeven had dus
ja doe ik ook maar neem mijn laptop niet mee naar de zaakquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Gratis tip: aan het begin van de maand even je eigen speelschema (of alle spellen) in een documentje/notitie ofzo op het apparaat zetten waarmee je wordfeud speelt et voila: altijd alle wedstrijdgegevens bij de hand
Maar je speelt toch geen wf op je laptop?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
ja doe ik ook maar neem mijn laptop niet mee naar de zaak
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Maar je speelt toch geen wf op je laptop?
Gewoon het speelschema op je telefoon op tablet zetten. Desnoods door het in een mailtje aan jezelf te sturen
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef crv het volgende:
[..]weet ik wel, maar ikke telkens vergeet
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]Ah, eindelijk de echte reden van het verzaken
![]()
Ik zal je begin volgende maand even helpen herinneren
Wat we ook kunnen doen is het speelschema voortaan ook als tekst in een spoiler in de OP zetten, dan heeft iedereen het altijd ter beschikking. Zoiets dus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Wat we ook kunnen doen is het speelschema voortaan ook als tekst in een spoiler in de OP zetten, dan heeft iedereen het altijd ter beschikking. Zoiets dus:dat vind ik ook geen slecht idee, we kunnen ook een spoiler per persoon maken. omdat naar de onderste toe het lastiger is voor diegene om hun wedstrijden te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Kan ook, maar wel bewerkelijk. Het moet niet op werk gaan lijken natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
dat vind ik ook geen slecht idee, we kunnen ook een spoiler per persoon maken. omdat naar de onderste toe het lastiger is voor diegene om hun wedstrijden te vinden
ik wil dat wel aanleverenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:31 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Kan ook, maar wel bewerkelijk. Het moet niet op werk gaan lijken natuurlijk
Vanwaar eigenlijk altijd dezelfde volgorde? Ik sta altijd onderaan en das irritant met zoekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
dat vind ik ook geen slecht idee, we kunnen ook een spoiler per persoon maken. omdat naar de onderste toe het lastiger is voor diegene om hun wedstrijden te vinden
volgorde einduitslag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk altijd dezelfde volgorde? Ik sta altijd onderaan en das irritant met zoekenLigt dat er aan wanneer je je opgeeft voor de volgende maand of zo?
quote:
je zit toch niet de spelleiders in de zeik te nemen hequote:
ow dus als ik die lijstjes ga maken dan moet ik de jouwe vergeten ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Het is voor mij in ieder geval een extra motivatie om te winnen want lui.
Nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
ow dus als ik die lijstjes ga maken dan moet ik de jouwe vergeten ?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef Oognip het volgende:
Ik maak van maart even april
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie April 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. Elzass - crv
2. Remlof - Remlof
3. Socks_ - Oognip
Dat is wel erg snel, maar goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:57 schreef crv het volgende:
Aangeziem ik klaar ben en de paasvakantie voor de deur staat lijkt het me een goed moment de inschrijflijst voor april te openen
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Maart 2013
1. Elzass - crv
Misschien moet je even opletten wat je quote en de posts boven de jouwequote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:50 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel, maar goed.
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Maart 2013
1. Elzass - crv
2. JosDaBosS` - -jos-
Off course. Hij is stout geweest dus kan het nu niet zelfquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:49 schreef crv het volgende:
[..]ik neem aan dat remlof weet dat jij hem erin plant
heeft ie alweer een banquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien moet je even opletten wat je quote en de posts boven de jouwe
[..]
Off course. Hij is stout geweest dus kan het nu niet zelf
Sorry, ik heb een trage mobiele verbinding dus had die posts nog niet gezien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien moet je even opletten wat je quote en de posts boven de jouwe
graag gedaan no issuequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:05 schreef -jos- het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een trage mobiele verbinding dus had die posts nog niet gezien.
Bedankt voor het verbeteren crv.
Hmz, dan vind ik dat jullie voor straf allebei 0 punten moeten krijgenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:12 schreef Cat22 het volgende:
FSTEO en ik kwamen er zojuist achter dat we waren vergeten onze pot door te geven.hadden we 5 maart al afgerond.
We zijn overeen gekomen de volgende uitslag door te geven voor de statistieken:
#116 FSTEO -cat22 400-300
quote:-------------------------------------------------------------------------------
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie April 2013
1. Elzass - crv
2. Remlof - Remlof
3. Socks_ - Oognip
4. JosDaBosS' - -jos-
5. Cat_22 - Cat22
6. FSTEO - tomtomaat
7. OutOfThisWorld - OutOfThisWorld
8. Takkedinges - Takaiki
-------------------------------------------------------------------------------
Works for me!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hmz, dan vind ik dat jullie voor straf allebei 0 punten moeten krijgen
owquote:
Het zij je vergevenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:00 schreef crv het volgende:
[..]
owin het weekend ben ik niet zo aktief wegens vele huisklussen en zo
ga je accepteren
quote:
..en gestartquote:Op zondag 24 maart 2013 11:17 schreef djeep_64 het volgende:
EvertK uitgenodigd voor onze laatste partij: #16
Ook Djeep begint met in de eerste 2 beurten 2 keer zijn plankje leeg te maken.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:17 schreef djeep_64 het volgende:
EvertK uitgenodigd voor onze laatste partij: #16
Mooiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ook Djeep begint met in de eerste 2 beurten 2 keer zijn plankje leeg te maken.![]()
Tegen Joss had ik dat ook al ...![]()
Zo dreig ik deze maand op die ondankbare 4e plaats te eindigen ..
En nu dus 72 uur. Ergo:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is yissyuss er nog? Ons potje staat al 63 uur op zijn beurt te wachten...
je stond iig al voor, dat scheeltquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En nu dus 72 uur. Ergo:
#140 yissyuss - ziggyziggyziggy 347 - 352, na verstrijken van de speeltijd.
Dat wel, maar het blijft jammer. Maar goed, zoveel win ik er ook niet, dus het is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:43 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je stond iig al voor, dat scheelt
Scheelt weer met zoekenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat wel, maar het blijft jammer. Maar goed, zoveel win ik er ook niet, dus het is mooi meegenomen.
Feli.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef djeep_64 het volgende:
Laatste partij ook gewonnen![]()
#16 Evertk-Djeep_64 513-536
1000+ ook
Waarom doe je zelf niet mee?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
Mij is verzocht het volgende te posten, dus bij deze:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |