quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef crv het volgende:
[..]weet ik wel, maar ikke telkens vergeet
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:04 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]Ah, eindelijk de echte reden van het verzaken
![]()
Ik zal je begin volgende maand even helpen herinneren
Wat we ook kunnen doen is het speelschema voortaan ook als tekst in een spoiler in de OP zetten, dan heeft iedereen het altijd ter beschikking. Zoiets dus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Wat we ook kunnen doen is het speelschema voortaan ook als tekst in een spoiler in de OP zetten, dan heeft iedereen het altijd ter beschikking. Zoiets dus:dat vind ik ook geen slecht idee, we kunnen ook een spoiler per persoon maken. omdat naar de onderste toe het lastiger is voor diegene om hun wedstrijden te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Kan ook, maar wel bewerkelijk. Het moet niet op werk gaan lijken natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
dat vind ik ook geen slecht idee, we kunnen ook een spoiler per persoon maken. omdat naar de onderste toe het lastiger is voor diegene om hun wedstrijden te vinden
ik wil dat wel aanleverenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:31 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Kan ook, maar wel bewerkelijk. Het moet niet op werk gaan lijken natuurlijk
Vanwaar eigenlijk altijd dezelfde volgorde? Ik sta altijd onderaan en das irritant met zoekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:26 schreef crv het volgende:
[..]
dat vind ik ook geen slecht idee, we kunnen ook een spoiler per persoon maken. omdat naar de onderste toe het lastiger is voor diegene om hun wedstrijden te vinden
volgorde einduitslag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk altijd dezelfde volgorde? Ik sta altijd onderaan en das irritant met zoekenLigt dat er aan wanneer je je opgeeft voor de volgende maand of zo?
quote:
je zit toch niet de spelleiders in de zeik te nemen hequote:
ow dus als ik die lijstjes ga maken dan moet ik de jouwe vergeten ?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Het is voor mij in ieder geval een extra motivatie om te winnen want lui.
Nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
ow dus als ik die lijstjes ga maken dan moet ik de jouwe vergeten ?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:42 schreef Oognip het volgende:
Ik maak van maart even april
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie April 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. Elzass - crv
2. Remlof - Remlof
3. Socks_ - Oognip
Dat is wel erg snel, maar goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:57 schreef crv het volgende:
Aangeziem ik klaar ben en de paasvakantie voor de deur staat lijkt het me een goed moment de inschrijflijst voor april te openen
Wordfeud Eredivisie - Inschrijflijst Competitie Maart 2013
Nr. - Wordfeudnaam - Fok!naam
1. Elzass - crv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |