Mooi!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:00 schreef crv het volgende:
Verloren van Hello Quickie
#64 Elzass (477) - Hello Quickie (484)
Liep continu achter de feiten aan en had slechte letters. weet toch langzaam terug te komen. Krijg ik op het laatst de Q. Leg ik die verkeerd neer wat me uiteindelijk dus de overwinning kost.
Gefeliciteerd en succes verd HQ
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:00 schreef crv het volgende:
Verloren van Hello Quickie
#64 Elzass (477) - Hello Quickie (484)
Liep continu achter de feiten aan en had slechte letters. weet toch langzaam terug te komen. Krijg ik op het laatst de Q. Leg ik die verkeerd neer wat me uiteindelijk dus de overwinning kost.
Gefeliciteerd en succes verd HQ
Ooh skieen!! wil ik ook!!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mocht ik wat onregelmatig spelen: dat is omdat ik dat tussen het (apres) skiën door doe![]()
@crv succes met het verwerken van de uitslagen
Ik krijg al vakantiegeldquote:Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien kan je er een toeslag op je uitkering voor krijgen
Whehehequote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt het hele jaar al vakantie op onze kosten
Je hebt het hele jaar vakantie én gebruikt wordfeudhelper? Omgquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt het hele jaar vakantie én gebruikt wordfeudhelper? Omg
quote:Op zondag 10 maart 2013 09:11 schreef -jos- het volgende:
[..]
Mooi!
Ik heb wel gewonnen van Hello Quickie
#29 JosDaBosS` 549 - 365 Hello_Quickie
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mocht ik wat onregelmatig spelen: dat is omdat ik dat tussen het (apres) skiën door doe![]()
@crv succes met het verwerken van de uitslagen
quote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Takaiki het volgende:
En natuurlijk kom ik met een update als het net bijgewerkt is
#50 Takke-FSTEO 455-363
#40 Takke-Socks 414-347
#39 Takke-Schunckelstar 407-339
om vervolgens natuurlijk weer net na de update te posten natuurlijkquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 08:09 schreef crv het volgende:
[..]
om vervolgens natuurlijk weer net na de update te posten natuurlijk
kan beide ook ?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:45 schreef Klummie het volgende:
Even een technische vraag. Vriendin van mij heeft een iPhone en die kan zien hoe lang iemand al speelt. Zelf heb ik een HTC en ik zie het niet. Ben ik scheel of is dat alleen iets voor de apple gebruikers?
misschien moet je daarvoor de gratis versie hebbenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Vast wel.
We hebben beiden de laatste betaalde versie en ik kan het gewoon niet vinden.
Dus jij weet het ook niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:17 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet je daarvoor de gratis versie hebben
In de iOS versie zit het ook pas vanaf v1.4, dus misschien komt het voor Android in de volgende versie.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Vast wel.
We hebben beiden de laatste betaalde versie en ik kan het gewoon niet vinden.
bij mij staat al sinds ik wf speel achter "playing wit ....." het aantal uren dat ik wacht sinds mijn laatste zet... of bedoel je dat nietquote:Op maandag 11 maart 2013 13:28 schreef remlof het volgende:
[..]
In de iOS versie zit het ook pas vanaf v1.4, dus misschien komt het voor Android in de volgende versie.
Vind het alleen vervelend dat je niet van jezelf kan zien hoeveel dagen geleden je Wordfeud hebt gejoined.
nee het gaat om het aantal dagen dat je begonnen met WF.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij staat al sinds ik wf speel achter "playing wit ....." het aantal uren dat ik wacht sinds mijn laatste zet... of bedoel je dat niet
Dat staat er al meer dan 2 jaar achter, tenminste op de iPhone. Ik bedoelde het profiel van je tegenstander dat je ziet als je op het poppetje rechtsboven in de chat klikt. Daarin staat het aantal dagen dat die ander al Wordfeud speeltquote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij staat al sinds ik wf speel achter "playing wit ....." het aantal uren dat ik wacht sinds mijn laatste zet... of bedoel je dat niet
de startdag staat er in hele kleine letters onderquote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef Klummie het volgende:
[..]
nee het gaat om het aantal dagen dat je begonnen met WF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |