quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag een kleine overwinning: ik reed op het linksrijdersparadijs, de A1 van Hoevelaken naar Apeldoorn. Iedereen reed uiteraard in het midden en ik helemaal rechts, ruimte zat en amper vrachtwagens. Na de zoveelste rechts ingehaald te hebben (en boos aangekeken) ging deze zowaar naar de spitsstrook! Ongelofelijk!
Heeft er waarschijnlijk meer mee te maken dat men het gewoon niet prettig rijden vindt op de vluchtstrook omdat men dat niet gewend is en het normaal gesproken ook niet mag. Ik kan me dat voorstellen. En als er dan toch genoeg ruimte op de weg is.. ach..quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:29 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]herkenbare klacht.
kansloze gasten die bang zijn om hun Stuurbekrachtiging te verslijten.
Heel simpel, je moet zoveel mogelijk rechts houden, je moet daar dus rijden en niet in het midden omdat je bang bent.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heeft er waarschijnlijk meer mee te maken dat men het gewoon niet prettig rijden vindt op de vluchtstrook omdat men dat niet gewend is en het normaal gesproken ook niet mag. Ik kan me dat voorstellen. En als er dan toch genoeg ruimte op de weg is.. ach..
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel simpel, je moet zoveel mogelijk rechts houden, je moet daar dus rijden en niet in het midden omdat je bang bent.
Dat moet nog gebeuren ooit aan de datum te zien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef Het_Biertje het volgende:
Mensen die hun auto parkeren op de A28
verrek, die datum staat verkeerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat moet nog gebeuren ooit aan de datum te zien.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef Het_Biertje het volgende:
Mensen die hun auto parkeren op de A28
http://www.carmera.eu/car(...)/id/24/#.UUDXmRwgaXsquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
Mooie Cam zo met die km/h enzo erbij. Welke is dat?
Echt het is echt ziek hoe weinig mensen daar die spitsstrook doorhebben. En inderdaad ook verbaasd omhoogkijken als je voorbij komt zeilen aan de rechterkantquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vandaag een kleine overwinning: ik reed op het linksrijdersparadijs, de A1 van Hoevelaken naar Apeldoorn. Iedereen reed uiteraard in het midden en ik helemaal rechts, ruimte zat en amper vrachtwagens. Na de zoveelste rechts ingehaald te hebben (en boos aangekeken) ging deze zowaar naar de spitsstrook! Ongelofelijk!
Tja, auto zegt al genoeg... Wat een sneu figuur.... Eigenlijk had je af moeten stappen en moeten vragen wat zijn probleem was....quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik had vandaag één of andere frustig achter me die het niet kon verkroppen dat ik op de motor eerder thuis zou zijn volgens mij
Ik rijdt, zoals is toegestaan, met de motor naar voren bij een stoplicht. 5, hooguit 6 auto's, maar toch. Links vooraan staan één of andere donkergroene kut VW Golf (jaja..) die begint te toeteren en lelijk te kijken. Boeiend verder.
Stoplicht op groen, rij ik weg. Natuurlijk veel sneller dan het Golfje, maar bewust niet al te hard, want ik had geen zin om zijn ego te hard te deuken aangezien het nogal wat lompe stukken komen na dat punt, en ik had geen zin in een opgefokt petje wat me van mijn motor af wilde rijden.
Schijnbaar toch te hard, want waar ik wil uitvoegen komt ie godverdomme een halve meter achter me rijdenHet was dat ik hem aan zag komen, want ik kon hem niet meer zien in de spiegel van mijn motor
Ten eerste hoor je bij een snelheid van rond de 90 meer afstand te houden dan een halve meter, ten tweede doe je dat al helemaal bij een motorrijder, en ten derde is dat nog een stapje belangrijker wanneer het nog een beetje glad is en de kans dat de motorrijder onderuit gaat vrij reëel is.
Deze droplul niet. Gebaar ik naar hem dat hij meer afstand moet houden, gaat ie (overigens geheel volgens verwachting..) nog wat dichterop rijden.Aan het einde van die uitvoegweg was een stoplicht. Ik stoppen, rijdt ie godverdomme weer achterop. Gelukkig de motor in de versnelling gehouden en op het laatste moment nog een stukje naar voren gereden, anders vrees ik dat ie achterop had gezeten. Stoplicht op groen, zo hard mogelijk weggereden maar helaas het volgende stoplicht niet meer kunnen halen.
Gelukkig zat er nu wat ander verkeer tussen en kon ik weer naar voren rijden. Begint ie te toeteren en het algemene gebaar van vriendschap te geven. Droplul.
Snap werkelijk niet wat dat soort mensen bezielt![]()
![]()
Als ik in die bocht onderuit gegaan was, wat niet ondenkbaar was geweest, had hij over me heen gereden. Blij dat ik uiteindelijk een buffertje kon opbouwen met ander verkeer, want zo iemand wil je dus echt niet achter je op de motor.
Rijbewijs voor het leven ontnemen, zulke malloten
Was overigens hier: https://maps.google.com/m(...)bp=12,54.68,,0,15.32
Ik voelde er bijzonder weinig voor om in de buurt te komen bij dat figuur. Je bent erg kwetsbaar op de motor en hoewel je niet zeker weet dat iemand daadwerkelijk stupide genoeg is je omver te rijden wil je dat risico echt niet nemen als je niet in een kooiconstructie zit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, auto zegt al genoeg... Wat een sneu figuur.... Eigenlijk had je af moeten stappen en moeten vragen wat zijn probleem was....
Ik laat motorrijders altijd voor of in files maak ik ruimte.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik voelde er bijzonder weinig voor om in de buurt te komen bij dat figuur. Je bent erg kwetsbaar op de motor en hoewel je niet zeker weet dat iemand daadwerkelijk stupide genoeg is je omver te rijden wil je dat risico echt niet nemen als je niet in een kooiconstructie zit.
Heb het liefst zo weinig mogelijk met dat soort frusti's te makenSnap wel dat het zuur is hoor, als iemand anders eerder thuis is, maar kom op. Gelukkig trek ik vele malen sneller op en kan ik doorgaans makkelijk weg komen van dit soort opgefokte lui. Dat doe ik liever dan de confrontatie aan gaan. Beetje laf wellicht, maar jammer dan.
Tsja, mensen die dat soort gedrag vertonen.. Ik vertrouw ze meestal niet zo :quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, auto zegt al genoeg... Wat een sneu figuur.... Eigenlijk had je af moeten stappen en moeten vragen wat zijn probleem was....
Waarschijnlijk wel, en als je af zou stappen zouden ze waarschijnlijk niet weten hoe hard ze weg moeten rijden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, mensen die dat soort gedrag vertonen.. Ik vertrouw ze meestal niet zo :
Hoewel het misschien eigenlijk wel de grootste pussy's zijn met de kleinste piemeltjes..
En vriendelijk dank, trouwensquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik laat motorrijders altijd voor of in files maak ik ruimte.
Ik zou zijn afgestapt bij dat volgende stoplicht en dwars door zijn ruit hebben geslagen. Kan me echt opfokken door zulk soort gasten...quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik had vandaag één of andere frustig achter me die het niet kon verkroppen dat ik op de motor eerder thuis zou zijn volgens mij
Ik rijdt, zoals is toegestaan, met de motor naar voren bij een stoplicht. 5, hooguit 6 auto's, maar toch. Links vooraan staan één of andere donkergroene kut VW Golf (jaja..) die begint te toeteren en lelijk te kijken. Boeiend verder.
Stoplicht op groen, rij ik weg. Natuurlijk veel sneller dan het Golfje, maar bewust niet al te hard, want ik had geen zin om zijn ego te hard te deuken aangezien het nogal wat lompe stukken komen na dat punt, en ik had geen zin in een opgefokt petje wat me van mijn motor af wilde rijden.
Schijnbaar toch te hard, want waar ik wil uitvoegen komt ie godverdomme een halve meter achter me rijdenHet was dat ik hem aan zag komen, want ik kon hem niet meer zien in de spiegel van mijn motor
Ten eerste hoor je bij een snelheid van rond de 90 meer afstand te houden dan een halve meter, ten tweede doe je dat al helemaal bij een motorrijder, en ten derde is dat nog een stapje belangrijker wanneer het nog een beetje glad is en de kans dat de motorrijder onderuit gaat vrij reëel is.
Deze droplul niet. Gebaar ik naar hem dat hij meer afstand moet houden, gaat ie (overigens geheel volgens verwachting..) nog wat dichterop rijden.Aan het einde van die uitvoegweg was een stoplicht. Ik stoppen, rijdt ie godverdomme weer achterop. Gelukkig de motor in de versnelling gehouden en op het laatste moment nog een stukje naar voren gereden, anders vrees ik dat ie achterop had gezeten. Stoplicht op groen, zo hard mogelijk weggereden maar helaas het volgende stoplicht niet meer kunnen halen.
Gelukkig zat er nu wat ander verkeer tussen en kon ik weer naar voren rijden. Begint ie te toeteren en het algemene gebaar van vriendschap te geven. Droplul.
Snap werkelijk niet wat dat soort mensen bezielt![]()
![]()
Als ik in die bocht onderuit gegaan was, wat niet ondenkbaar was geweest, had hij over me heen gereden. Blij dat ik uiteindelijk een buffertje kon opbouwen met ander verkeer, want zo iemand wil je dus echt niet achter je op de motor.
Rijbewijs voor het leven ontnemen, zulke malloten
Was overigens hier: https://maps.google.com/m(...)bp=12,54.68,,0,15.32
Dat maakt je geen haar beter.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:05 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik zou zijn afgestapt bij dat volgende stoplicht en dwars door zijn ruit hebben geslagen. Kan me echt opfokken door zulk soort gasten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |