Ik vind van niet. Niet als je geen buren hebtquote:
truuck was toch om naast je water pomp een sewage treatment plant neer te zetten voor onbeperkt water?quote:
of zorgen dat je een rivier hebtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
truuck was toch om naast je water pomp een sewage treatment plant neer te zetten voor onbeperkt water?
'The social experience'.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind SimCity een leuk spel, maar ik zit nu dus in een situatie waar ik afhankelijk ben van services van buren. Onderwijs, woning, winkels. Mijn stad is puur industrie en door alle shit die ze nu hebben uitgezet is mijn stad dus 1 groot niet functionerend eiland...
Water: Points to Rememberquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
truuck was toch om naast je water pomp een sewage treatment plant neer te zetten voor onbeperkt water?
quote:Another thing I realized: workers and shoppers are completely distinct classes of agents with no overlap. A worker agent goes between his home (actually, a home, it changes all the time) and a workplace, and a shopper agent goes between a home and a shop. So if you thought it might be a good idea to put your C zoning near people's commutes, you're actually actively fucking up your traffic because shoppers have no commutes, and you're routing your shoppers and your industrial workers into the same area for no reason.
Hebben ze al veranderd. Mijn stadje wordt wel grappig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:14 schreef KaasManiak het volgende:
Over ai gesproken, hier een mooi voorbeeld.
Verkeer neemt altijd de korte weg, in dit filmpje zie je dat auto's liever over een zandweg rijden dan over een iets langere 6baans aveneu
haha ja ken ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:06 schreef Longcat. het volgende:
Oke GG, Bankrupt geen water meer.
Al mijn handel ligt stil doordat er geen water meer is en mijn buren hebben ook geen water :'D
zit je in regio 2? dan geef ik je een lening van 500000quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:06 schreef Longcat. het volgende:
Oke GG, Bankrupt geen water meer.
Al mijn handel ligt stil doordat er geen water meer is en mijn buren hebben ook geen water :'D
handel ik verdien 1.5miljoen per maandquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:07 schreef Ensiferum het volgende:
Tot nu toe is echt niets zo winstgevend als electronics. Of misschien is het dat ik faal bij alle andere specializations
Jammer genoeg nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:07 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
zit je in regio 2? dan geef ik je een lening van 500000
Filequote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:09 schreef Thrilled het volgende:
fucking hell, dat forenzen is ook niet alles..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idem als http://harding.ae/simstat/#.UTulZletYWDquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:09 schreef Qunix het volgende:
http://173.172.103.29/
Inclusief een history van de servers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |