abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:35:35 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_123843969
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:34 schreef Troel het volgende:
Kan je trouwens alleen in het spel een overzicht vinden van je behaalde achievements, of wordt dit gekoppeld aan je originaccount?
Je achievements zijn per server
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:36:05 #182
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_123843987
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:28 schreef Thrilled het volgende:

[..]

het duurt ook even voordat je moet switchen van regio.. hij neemt niet alle wijzigingen direct over.. ik speel meestal nog even een minuutje door zodat ik weet dat alles gesynchroniseerd is..
Hmm ik zie nu dat wanneer ik energie koop hij aangeeft using 0/58mw. Dus hij gebruikt niks maar toch koop ik dat overschot... Zelfs na een dag wachten krijg ik niks.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:37:10 #183
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_123844029
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hmm ik zie nu dat wanneer ik energie koop hij aangeeft using 0/58mw. Dus hij gebruikt niks maar toch koop ik dat overschot... Zelfs na een dag wachten krijg ik niks.
zet je stroom aankopen vanuit de regio is aan en uit
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:37:39 #184
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_123844049
lossen bomen echt verontreiniging op?

god zelfs dit lettertype begint op die van de sims te lijken.. of is dat het ook? :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_123844075
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:18 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk die pathfinding :')
Het was toch zo'n goede AI?

Eerlijk gezegd denk ik dat de lol van dit spel redelijk gauw verdwenen is als blijkt dat je straks snel bij je 'endgame' bent aangekomen en er niet veel meer te doen is dan je stadje opnieuw opbouwen. En opnieuw. En opnieuw. Dan blijkt de AI ook niet zo denderend te zijn. Het ziet er allemaal levendig en mooi uit. Maar dan? Ik wacht wel tot deze in de budgetbak ligt.
pi_123844104
1: iScripters
2: Kenkerlijp
3:Katth
4:Yvdvaart
5:CaptSmits
6:S3R9I
7:Dennis3d
8:rmosselveld
9:thieskeb100
10:76072
11:Swensal
12:RDockx
13: CaptainCrabcake
14:Johan1994
15:piekartz
16:Luctor

iedereen is verstuurd alleen piekartz krijg ik gewoon echt niet te zien wtf en hij was volgensmij 1 van de eerste in me lijst
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:39:37 #187
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_123844126
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

zet je stroom aankopen vanuit de regio is aan en uit
al een stuk of 6 keer gedaan. :{
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:40:27 #188
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_123844161
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

Het was toch zo'n goede AI?

Eerlijk gezegd denk ik dat de lol van dit spel redelijk gauw verdwenen is als blijkt dat je straks snel bij je 'endgame' bent aangekomen en er niet veel meer te doen is dan je stadje opnieuw opbouwen. En opnieuw. En opnieuw. Dan blijkt de AI ook niet zo denderend te zijn. Het ziet er allemaal levendig en mooi uit. Maar dan? Ik wacht wel tot deze in de budgetbak ligt.
Heeft EA expres gedaan. Ervoor zorgen dat niemand het spel kan spelen zodat niemand de bugs opmerkt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_123844179
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

Het was toch zo'n goede AI?

Eerlijk gezegd denk ik dat de lol van dit spel redelijk gauw verdwenen is als blijkt dat je straks snel bij je 'endgame' bent aangekomen en er niet veel meer te doen is dan je stadje opnieuw opbouwen. En opnieuw. En opnieuw. Dan blijkt de AI ook niet zo denderend te zijn. Het ziet er allemaal levendig en mooi uit. Maar dan? Ik wacht wel tot deze in de budgetbak ligt.
bij 'endgame' kom je, net als bij SC4 in princiepe niet.. je kan altijd verbeteringen doorvoeren..

De pathfinding is verre van optimaal (had sc4 ookal last van overigens :+)
andere zaken lijken (iig voor mij) wel goed te gaan
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:41:56 #190
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_123844219
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef mschol het volgende:

[..]

bij 'endgame' kom je, net als bij SC4 in princiepe niet.. je kan altijd verbeteringen doorvoeren..
Mja dat bereik je naar mijn gevoel bij dit deel veeeeel sneller dan bij de voorgaande delen omdat alles zoveel kleiner is.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:42:00 #191
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_123844222
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

Het was toch zo'n goede AI?

Eerlijk gezegd denk ik dat de lol van dit spel redelijk gauw verdwenen is als blijkt dat je straks snel bij je 'endgame' bent aangekomen en er niet veel meer te doen is dan je stadje opnieuw opbouwen. En opnieuw. En opnieuw. Dan blijkt de AI ook niet zo denderend te zijn. Het ziet er allemaal levendig en mooi uit. Maar dan? Ik wacht wel tot deze in de budgetbak ligt.
ik zou zeggen; probeer het eens te spelen want dit is niet waar.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_123844225
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Heeft EA expres gedaan. Ervoor zorgen dat niemand het spel kan spelen zodat niemand de bugs opmerkt.
Daarover gesproken. Nouja, bugs. Het ziet er allemaal gelikt uit, maar die mechanics:
quote:
Few things people have found out:

1. Traffic uses simple shortest route with no weight for traffic or road type.

2. Firetrucks all go to same fire even if there are multiple happening.

3. Service vehicles like to drive in herd.

4. Street cars use random generator to decide whether to turn in intersection.

5. Amount of jobs specialization buildings create depends on you city size. For example mine built in 5000 population city creates x jobs while mine built in 100 000 population city creates 20x jobs.

6. Buildings tend to work at 100% efficiency even when there is not enough people to fill the jobs.

7. Commercial buildings work just fine without any freight.

It seems that whenever someone takes some effort to figure out how things work they find out they find out they don't really work and everything is implemented with least possible effort for looks only.
http://www.reddit.com/r/S(...)_bells_and_whistles/
pi_123844254
me vriendenlijst gaat maar niet online wtf
pi_123844287
Ik heb nu dat archology great work aangevraag en is ook goed gekeurd , maar hoe krijg ik er nou resources naar toe?? Als ik het aan uit knopje aan zet gebeurt er niks.
pi_123844331
Wat voor soort mensen heb je nodig om in te universiteit te werken? :P
pi_123844336
quote:
me vriendenlijst gaat maar niet online wtf
Bij mij ook niet
pi_123844411
hmmm ik heb 11Mw excess maar nog zijn er enkele gebouwen die niet gepowered worden -O-
pi_123844455
Tuurlijk er springt een Godzilla boven op mijn hoogste gebouw..
pi_123844608
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:43 schreef kevinvl96 het volgende:
Ik heb nu dat archology great work aangevraag en is ook goed gekeurd , maar hoe krijg ik er nou resources naar toe?? Als ik het aan uit knopje aan zet gebeurt er niks.
grote transport gebeuren moet je hebben en dan via spoor of water
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:54:25 #200
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_123844693
Handig dat water ook op raakt....
The more debt, the better
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:55:22 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_123844747
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:54 schreef flyguy het volgende:
Handig dat water ook op raakt....
Ik vind van niet. Niet als je geen buren hebt :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123844809
Ik vind SimCity een leuk spel, maar ik zit nu dus in een situatie waar ik afhankelijk ben van services van buren. Onderwijs, woning, winkels. Mijn stad is puur industrie en door alle shit die ze nu hebben uitgezet is mijn stad dus 1 groot niet functionerend eiland...
No amount of money ever bought a second of time.
pi_123844810
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:54 schreef flyguy het volgende:
Handig dat water ook op raakt....
truuck was toch om naast je water pomp een sewage treatment plant neer te zetten voor onbeperkt water?
pi_123844874
https://help.ea.com/article/simcity-patch-notes

Update: 03/09/2013 - This update to SimCity contains the following updates and fixes:

General

Fix for a crash related to the highway interchanges and vehicles.
Traffic was optimized for complex road sections.
Fix for a specific case of city processing that forced players to rollback their cities to a previous state.
Fix for a crash some players saw when exiting their city.
Rapidly clicking or accidently double clicking the Claim city button will no longer create multiple regions.
We temporarily removed filtering by friends and maps on the Join Game screen to better support database performance. Players can still find friends' regions by going to their friends' profile pages.

Servers

Various database optimization to address issues with connecting to our servers
We added 8 additional servers!
pi_123844879
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef mschol het volgende:

[..]

truuck was toch om naast je water pomp een sewage treatment plant neer te zetten voor onbeperkt water?
of zorgen dat je een rivier hebt :P
pi_123844880
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind SimCity een leuk spel, maar ik zit nu dus in een situatie waar ik afhankelijk ben van services van buren. Onderwijs, woning, winkels. Mijn stad is puur industrie en door alle shit die ze nu hebben uitgezet is mijn stad dus 1 groot niet functionerend eiland...
'The social experience'.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 21:59:44 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_123844955
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef mschol het volgende:

[..]

truuck was toch om naast je water pomp een sewage treatment plant neer te zetten voor onbeperkt water?
Water: Points to Remember

Place Water Towers to provide water.

RCI buildings that don’t get enough water will go abandoned.

If a building doesn’t get water it will stop providing services.

Dark blue areas of the Water map hold the most water.

Rain will replenish the water table.

Rivers and lakes supply unlimited water.

Water Towers on polluted ground will make many Sims sick.

A city creating water makes its excess water available to its neighbors.

Purchase water with the Buy button in Region View.

Cities pay a fee to their neighbors for water they purchase.

Cities only buy the amount of water they need.

Cities automatically increase the amount of water they buy as needs increase.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_123845176
Kan iemand dit bevestigen?
quote:
Another thing I realized: workers and shoppers are completely distinct classes of agents with no overlap. A worker agent goes between his home (actually, a home, it changes all the time) and a workplace, and a shopper agent goes between a home and a shop. So if you thought it might be a good idea to put your C zoning near people's commutes, you're actually actively fucking up your traffic because shoppers have no commutes, and you're routing your shoppers and your industrial workers into the same area for no reason.
  PR/Manusje van alles zaterdag 9 maart 2013 @ 22:04:55 #209
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_123845208
bijna 192.000 mensen. *O*
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_123845218
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:14 schreef KaasManiak het volgende:
Over ai gesproken, hier een mooi voorbeeld.

Verkeer neemt altijd de korte weg, in dit filmpje zie je dat auto's liever over een zandweg rijden dan over een iets langere 6baans aveneu :P

Hebben ze al veranderd. Mijn stadje wordt wel grappig.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')