Je achievements zijn per serverquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:34 schreef Troel het volgende:
Kan je trouwens alleen in het spel een overzicht vinden van je behaalde achievements, of wordt dit gekoppeld aan je originaccount?
Hmm ik zie nu dat wanneer ik energie koop hij aangeeft using 0/58mw. Dus hij gebruikt niks maar toch koop ik dat overschot... Zelfs na een dag wachten krijg ik niks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
het duurt ook even voordat je moet switchen van regio.. hij neemt niet alle wijzigingen direct over.. ik speel meestal nog even een minuutje door zodat ik weet dat alles gesynchroniseerd is..
zet je stroom aankopen vanuit de regio is aan en uitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hmm ik zie nu dat wanneer ik energie koop hij aangeeft using 0/58mw. Dus hij gebruikt niks maar toch koop ik dat overschot... Zelfs na een dag wachten krijg ik niks.
Het was toch zo'n goede AI?quote:
al een stuk of 6 keer gedaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zet je stroom aankopen vanuit de regio is aan en uit
Heeft EA expres gedaan. Ervoor zorgen dat niemand het spel kan spelen zodat niemand de bugs opmerkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het was toch zo'n goede AI?
Eerlijk gezegd denk ik dat de lol van dit spel redelijk gauw verdwenen is als blijkt dat je straks snel bij je 'endgame' bent aangekomen en er niet veel meer te doen is dan je stadje opnieuw opbouwen. En opnieuw. En opnieuw. Dan blijkt de AI ook niet zo denderend te zijn. Het ziet er allemaal levendig en mooi uit. Maar dan? Ik wacht wel tot deze in de budgetbak ligt.
bij 'endgame' kom je, net als bij SC4 in princiepe niet.. je kan altijd verbeteringen doorvoeren..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat de lol van dit spel redelijk gauw verdwenen is als blijkt dat je straks snel bij je 'endgame' bent aangekomen en er niet veel meer te doen is dan je stadje opnieuw opbouwen. En opnieuw. En opnieuw. Dan blijkt de AI ook niet zo denderend te zijn. Het ziet er allemaal levendig en mooi uit. Maar dan? Ik wacht wel tot deze in de budgetbak ligt.
Mja dat bereik je naar mijn gevoel bij dit deel veeeeel sneller dan bij de voorgaande delen omdat alles zoveel kleiner is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
bij 'endgame' kom je, net als bij SC4 in princiepe niet.. je kan altijd verbeteringen doorvoeren..
ik zou zeggen; probeer het eens te spelen want dit is niet waar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Nouja, bugs. Het ziet er allemaal gelikt uit, maar die mechanics:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heeft EA expres gedaan. Ervoor zorgen dat niemand het spel kan spelen zodat niemand de bugs opmerkt.
http://www.reddit.com/r/S(...)_bells_and_whistles/quote:Few things people have found out:
1. Traffic uses simple shortest route with no weight for traffic or road type.
2. Firetrucks all go to same fire even if there are multiple happening.
3. Service vehicles like to drive in herd.
4. Street cars use random generator to decide whether to turn in intersection.
5. Amount of jobs specialization buildings create depends on you city size. For example mine built in 5000 population city creates x jobs while mine built in 100 000 population city creates 20x jobs.
6. Buildings tend to work at 100% efficiency even when there is not enough people to fill the jobs.
7. Commercial buildings work just fine without any freight.
It seems that whenever someone takes some effort to figure out how things work they find out they find out they don't really work and everything is implemented with least possible effort for looks only.
grote transport gebeuren moet je hebben en dan via spoor of waterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:43 schreef kevinvl96 het volgende:
Ik heb nu dat archology great work aangevraag en is ook goed gekeurd , maar hoe krijg ik er nou resources naar toe?? Als ik het aan uit knopje aan zet gebeurt er niks.
Ik vind van niet. Niet als je geen buren hebtquote:
truuck was toch om naast je water pomp een sewage treatment plant neer te zetten voor onbeperkt water?quote:
of zorgen dat je een rivier hebtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
truuck was toch om naast je water pomp een sewage treatment plant neer te zetten voor onbeperkt water?
'The social experience'.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind SimCity een leuk spel, maar ik zit nu dus in een situatie waar ik afhankelijk ben van services van buren. Onderwijs, woning, winkels. Mijn stad is puur industrie en door alle shit die ze nu hebben uitgezet is mijn stad dus 1 groot niet functionerend eiland...
Water: Points to Rememberquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
truuck was toch om naast je water pomp een sewage treatment plant neer te zetten voor onbeperkt water?
quote:Another thing I realized: workers and shoppers are completely distinct classes of agents with no overlap. A worker agent goes between his home (actually, a home, it changes all the time) and a workplace, and a shopper agent goes between a home and a shop. So if you thought it might be a good idea to put your C zoning near people's commutes, you're actually actively fucking up your traffic because shoppers have no commutes, and you're routing your shoppers and your industrial workers into the same area for no reason.
Hebben ze al veranderd. Mijn stadje wordt wel grappig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:14 schreef KaasManiak het volgende:
Over ai gesproken, hier een mooi voorbeeld.
Verkeer neemt altijd de korte weg, in dit filmpje zie je dat auto's liever over een zandweg rijden dan over een iets langere 6baans aveneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |