Oh ja, dat ik het schrijf, hoeven we het opeens niet serieus te nemen? Ik kom hier anders wel met serieuze dingen, zie niet in waarom we daar niet serieus mee om kunnen springen? Maar natuurlijk jij weet het beter allemaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
de rest neemt jou gewoon niet serieus, dat is iets heel anders.
Voor neuken zijn er 2 nodig hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:52 schreef Stickertje het volgende:
onterechte klacht..
TS heeft makkelijk praten als kerel
Nee met mannen gaan neuken, zonder over de gevolge te denken? Dat is pas tof! Gebruik gewoon een condoom of doe het niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:52 schreef Stickertje het volgende:
onterechte klacht..
TS heeft makkelijk praten als kerel
Een condoom is niet 100% effectief.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:53 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nee met mannen gaan neuken, zonder over de gevolge te denken? Dat is pas tof! Gebruik gewoon een condoom of doe het niet.
Pil.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een condoom is niet 100% effectief.
nee, omdat je een trol bent en dit post in KLB. als je serieuze reacties wilt, zet je het maar in R&P.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:53 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Oh ja, dat ik het schrijf, hoeven we het opeens niet serieus te nemen? Ik kom hier anders wel met serieuze dingen, zie niet in waarom we daar niet serieus mee om kunnen springen? Maar natuurlijk jij weet het beter allemaal.
ook nietquote:
Toch gebeuren er voor die 3% teveel abortussen. Het lijkt meer alsof condooms maar voor 60% werken als je de cijfers van abortus erbij haalt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ook niet 100% effectief.. maar 97%
Ok Freud, zeker ik kom hier trollen. Ik leg hier serieus tijd in een topic, nee man. Ik werd geraakt door dat liedje en wilde mijn mening uiten, maar dat is vast trollen? Wat heb je toch tegen mij man?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
nee, omdat je een trol bent en dit post in KLB. als je serieuze reacties wilt, zet je het maar in R&P.
je doet het puur om de aandacht.
heb je de rest van de reacties uberhaupt wel gelezen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:56 schreef Speedo-drager het volgende:
Ok Freud, zeker ik kom hier trollen. Ik leg hier serieus tijd in een topic, nee man. Ik werd geraakt door dat liedje en wilde mijn mening uiten, maar dat is vast trollen? Wat heb je toch tegen mij man?
Ja, maar daarop beantwoord je mijn vraag niet, wat heb ik je ooit misdaan. Overigens ben jij toch mans genoeg om gewoon normaal te doen? Of kan je dat niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
heb je de rest van de reacties uberhaupt wel gelezen?
waar heb je het over?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja, maar daarop beantwoord je mijn vraag niet, wat heb ik je ooit misdaan. Overigens ben jij toch mans genoeg om gewoon normaal te doen? Of kan je dat niet?
Cristina, is gewoon de enige die normaal doet. Zij kan blijkbaar wel gewoon een eigen oordeel maken. Dus kerel wat heb je tegen mij dat je altijd zo doet? Kom dan eerlijk er voor uit, wat heb ik je ooit misdaan?
Nou jij had ook gewoon een serieuze reactie kunnen geven. Net als Cristina, en als nog meer mensen dat deden was er niets aan de hand, nee maar laten we lekker met de stroom mee gaan. Overigens zijn goeie discussies wel degelijk mogelijk in KLB, het is dat de mods er nu niet zijn. Maar er komen vaak genoeg goeie discussies in KLB het kan dus wel. Helaas zijn alle goeie users echter weg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waar heb je het over?
ik zeg alleen dat als je serieuze reacties wilt, je dit beter ergens anders kunt posten.
dat weet je zelf trouwens ook best, je zit hier nu lang genoeg.
Maar dan wel het liefst als er geen andere oplossing is, in mijn ogen. Ik vind adoptie persoonlijk een betere oplossing, ook al is het zwaarder voor de ouders.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:03 schreef MichaelScott het volgende:
Overigens denk ik dat er niets mis is met abortus als het maar een weloverwogen besluit is.
sterker nog, ik heb helemaal geen reactie gegeven op je OP.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:03 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nou jij had ook gewoon een serieuze reactie kunnen geven. Net als Cristina, en als nog meer mensen dat deden was er niets aan de hand, nee maar laten we lekker met de stroom mee gaan. Overigens zijn goeie discussies wel degelijk mogelijk in KLB, het is dat de mods er nu niet zijn. Maar er komen vaak genoeg goeie discussies in KLB het kan dus wel. Helaas zijn alle goeie users echter weg.
En jij had ook met een serieuze openingspost kunnen komen. Het maakt niet uit dat je dat niet deed, het is immers slechts KLB, maar dan kun je natuurlijk wel bepaalde reacties verwachten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:03 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nou jij had ook gewoon een serieuze reactie kunnen geven. Net als Cristina, en als nog meer mensen dat deden was er niets aan de hand, nee maar laten we lekker met de stroom mee gaan. Overigens zijn goeie discussies wel degelijk mogelijk in KLB, het is dat de mods er nu niet zijn. Maar er komen vaak genoeg goeie discussies in KLB het kan dus wel. Helaas zijn alle goeie users echter weg.
Ja draai het maar om, eerst zoek ik aandacht, dan is het dat dan is het dit. Pfff weet niet wat het is met jou, maar blijf gewoon uit mijn topics als je mij en mijn topics niet mag. Ik heb geen zin in gekloot...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
sterker nog, ik heb helemaal geen reactie gegeven op je OP.
het is gewoon vervelend om een discussie te starten in KLB als niemand je serieus neemt. ik weet niet of je dat zelf door hebt, dus ik zei het maar even.
Fuck dat op is serieus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:07 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En jij had ook met een serieuze openingspost kunnen komen. Het maakt niet uit dat je dat niet deed, het is immers slechts KLB, maar dan kun je natuurlijk wel bepaalde reacties verwachten.
Je hebt dus uitsluitend problemen met abortus door meisjes van 14 en als ze eenmaal een jaar of 18 zijn vind je het allemaal prima? Dat is namelijk wat je openingspost insinueert, vandaar dat ik hem moeilijk serieus kan nemen.quote:
Dan denk je gewoon te ver, ik kan niet alles gaan coveren man.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt dus uitsluitend problemen met abortus door meisjes van 14 en als ze eenmaal een jaar of 18 zijn vind je het allemaal prima? Dat is namelijk wat je openingspost insinueert, vandaar dat ik hem moeilijk serieus kan nemen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:44 schreef GeorgeAgdgdgwngo het volgende:
Hadden je ouders maar abortus gepleegd.
Het gros van de reacties waarin TS werd gebashed ging wel degelijk over abortusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
Over abortus graag. TS bashen hoeft niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |