PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Pica?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ik speel op mijn trade account met mijn Chelsea-PSV squad. 3x achter elkaar al dat ze binnen 20 min quitten. Terwijl ik tegen een full gold BPL team speelde met Suarez tevez etc
Trailer park boysquote:
Die zit in dit team:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:10 schreef Reemi het volgende:
Behoorlijk psv-gehalte ja. Waarom niet marcelo ipv Terry, die past goed en maakt het iets meer psv-Chelsea
Niet veel PSVquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/5781669/ dit zo
Da's ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Engelaar waarschijnlijk dan als CDM
Terry is wel traagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet veel PSVMaar speelt Terry een beetje aardig? Wel tof team verder
Geluisterdquote:
?quote:
1,7quote:
1 goal...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
1.7 voor 2 goals in een kwartier bij een slecht spelend Bayern is wel echt baggerlaag..ook al win je hem nu toevallig
oh, ik dacht dat je hem meteen na de 1-2 had gepakt.quote:
Nee, die was over de 4.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je hem meteen na de 1-2 had gepakt.
Zinloze opmerking verwerkt met wat haat en zeer zeker sprake van open deuren intrappenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
1.7 voor 2 goals in een kwartier bij een slecht spelend Bayern is wel echt baggerlaag..ook al win je hem nu toevallig
Lukaku Benteke Vargas Kanu (Anderlecht) Vadisquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil een 3e silver squad, maar welke speler(s) moet ik sowieso een keer proberen ?
Jouw team maken dus haha ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku Benteke Vargas Kanu (Anderlecht) Vadis
La-ca-zette.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil een 3e silver squad, maar welke speler(s) moet ik sowieso een keer proberen ?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zinloze opmerking verwerkt met wat haat en zeer zeker sprake van open deuren intrappen
Oftewel dat team wat ik straks gepost hebquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku Benteke Vargas Kanu (Anderlecht) Vadis
Lekker recentquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, die was over de 4.
Tevens
ONZ / [paint] Wie laat zich niet koeioneren?
Ik kan het je aanraden.quote:
Voor iedere bet krijg je punten en na een tijdje kan je die inruilen voor gifts uit de shop.quote:
Oh, net als het vpp/fpp systeem op pokerstars.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor iedere bet krijg je punten en na een tijdje kan je die inruilen voor gifts uit de shop.
Welk team?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oftewel dat team wat ik straks gepost heb
Dat is precies hetzelfde bij Pokerstars (porsche dan ). Duurt wel eeuwen. Minieriquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je er meer dan 1 miljoen hebt kan je een lamborghini kopen.
Die ga ik nog een keer makenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Driehoekje Up Brown-Up Wanyama-Kayal.
Ik las Gues who's black black, black again.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:28 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Guess who's back back, back again.
Aardig team ja, al lijkt Vargas me veel beter als centrale CAM.quote:
Op unibet kon je een villa in spanje kopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde bij Pokerstars (porsche dan ). Duurt wel eeuwen. Minieri
http://www.pokerstarsblog(...)-porsche-032488.html
Omdat jij nog niet geboren was toen het nummer uitkwam waar hij op doeldequote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik las Gues who's black black, black again.
Dit staat op de voorpagina van de site van mijn school.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik las Gues who's black black, black again.
Ik las.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit staat op de voorpagina van de site van mijn school.![]()
[ afbeelding ]
Ja is hij denk ik ook, maar hij bevalt wel heel goed hoor. Best aardig qua goals ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Aardig team ja, al lijkt Vargas me veel beter als centrale CAM.
Stond op mijn eerste gekochte CDquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat jij nog niet geboren was toen het nummer uitkwam waar hij op doelde
Ik had hem in 352 als CAM, beter dan 1op 1quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja is hij denk ik ook, maar hij bevalt wel heel goed hoor. Best aardig qua goals ook
[ afbeelding ]
Waarom zou je erop gaan staan? Zielig voor die CD. Helemaal kapot.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom zou je erop gaan staan? Zielig voor die CD. Helemaal kapot.
Niet normaal idd..mijn favo silver CAM dit jaar. Compleet tweebenig, geniaal schot, geniale dribbel. Echt een held. Belachelijk gemiddeldequote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had hem in 352 als CAM, beter dan 1op 1hij is zo ziek goed
Ja bedankt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet normaal idd..mijn favo silver CAM dit jaar. Compleet tweebenig, geniaal schot, geniale dribbel. Echt een held. Belachelijk gemiddelde
[ afbeelding ]
Moet weer wat meer met dat team gaan spelen, maar heb teveel teams atm
Doen danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja bedankt.Nu wil ik wéér een team met hem.
Ik wil hem denk ik ook weer alleen... alleen...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet normaal idd..mijn favo silver CAM dit jaar. Compleet tweebenig, geniaal schot, geniale dribbel. Echt een held. Belachelijk gemiddelde
[ afbeelding ]
Moet weer wat meer met dat team gaan spelen, maar heb teveel teams atm
Omdat we allemaal zo trots op je zijn, krijg je een stickerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:32 schreef MRN89 het volgende:
Heerlijk om met een zilveren team de gouden cup te winnen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat we allemaal zo trots op je zijn, krijg je een sticker
[ afbeelding ]
Ga lekker sparen joh.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
FLink wat bets plaatsen dus
twitter:SuleyOzturk twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 17:32:56Bayern kan al op 30 maart kampioen worden. De 27ste speeldag... Voorsprong op Dortmund bedraagt na vandaag twintig punten. reageer retweet
Hilarischquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:46 schreef Maver24 het volgende:
Lol, goal van Swansea wordt afgekeurd voor buitenspel van lamah terwijl hij het helemaal alleen doet en de bal via een verdediger van West brom weer bij lamah terrecht was gekomen(daar werd dus voor gefloten voor buitenspeler, yeah right :S ). Dan ben je echt blind hoor als grensrechter
wauwquote:
quote:
Zeker wel. Lekker op de camping enzoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:51 schreef strakkeman het volgende:
Graham holt mag van mij zijn been breken. Motherfucker mist een penalty als hij scoorde won ik 200 euro
Ik denk dat hij dat expres deed, om jou te trollen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:51 schreef strakkeman het volgende:
Graham holt mag van mij zijn been breken. Motherfucker mist een penalty als hij scoorde won ik 200 euro
Grant bedoel jequote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:51 schreef strakkeman het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:51 schreef strakkeman het volgende:
Dit was wel een gevalletje van gewoon niet opletten en een verkeerde beslissing nemen, was duidelijk te zien dat de bal van de tegenstander kwam en niet van een swansea spelerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ben een paar keer grensrechter geweest, maar het is echt een verdomd moeilijk vak. Vind het knap hoe vaak ze nog iets goed kunnen beoordelen
twitter:Grantholt31 twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 17:56:07Haha strakkeman lekker puhh reageer retweet
Dan heb je geluk dat ik niet met Balotelli tegen je speelde.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:54 schreef Rijst het volgende:
Vandaag 2 potjes met Martinez gespeeld. Hij speelt net als Balotelli maar dan met een slechter schot.
Ik grensde dan vrouwen wedstrijden, dus ik lette ook niet echt op de balquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit was wel een gevalletje van gewoon niet opletten en een verkeerde beslissing nemen, was duidelijk te zien dat de bal van de tegenstander kwam en niet van een swansea speler
IF of NIF?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:54 schreef Rijst het volgende:
Vandaag 2 potjes met Martinez gespeeld. Hij speelt net als Balotelli maar dan met een slechter schot.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik grensde dan vrouwen wedstrijden, dus ik lette ook niet echt op de bal
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat ik niet met Balotelli tegen je speelde.
Sample van niks ook natuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:55 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Zo te zien kan niet iedereen met hem overweg.
[ afbeelding ]
Ik had atlijd het idee dat grensrechters bij het vrouwenvoetbal altijd van die verstokte vrijgezelle kereltjes zijn die vlaggen in de hoop dat ze daarna mee in de kleedkamer in mogen. Wordt mijn vermoeden gewoon weer bevestigd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik grensde dan vrouwen wedstrijden, dus ik lette ook niet echt op de bal
Daarom fluit VDM ook een dameselftal, en gaat hij vantevoren eerst de tegenstanders checken op de clubsitequote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had atlijd het idee dat grensrechters bij het vrouwenvoetbal altijd van die verstokte vrijgezelle kereltjes zijn die vlaggen in de hoop dat ze daarna mee in de kleedkamer in mogen. Wordt mijn vermoeden gewoon weer bevestigd.
Nice ik zit er nog inquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ook via Xbox kan ik er niet in komen
Wel weer vrij goed gecommuniceerd van EA gelukkig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ook via Xbox kan ik er niet in komen
Ik verwacht nu een gratis game!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wel weer vrij goed gecommuniceerd van EA gelukkig.
Ik was al blij geweest met 3 zoenen op de wang na de wedstrijdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had atlijd het idee dat grensrechters bij het vrouwenvoetbal altijd van die verstokte vrijgezelle kereltjes zijn die vlaggen in de hoop dat ze daarna mee in de kleedkamer in mogen. Wordt mijn vermoeden gewoon weer bevestigd.
Jij hebt je duidelijk af laten schepenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was al blij geweest met 3 zoenen op de wang na de wedstrijd
De linksback gaf knipoogjes naar mequote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt je duidelijk af laten schepen
Als jij vlagger bent bij een team, moet je de tegenstander toch alleen afvlaggen voor buitenspel?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De linksback gaf knipoogjes naar meDus ik vlagde veel af. Terwijl ik een vriendin had in het andere team. Ik mocht daarna nooit meer vlaggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Klopt, maar ik moest daar gaan staan. Ik denk dat ze geen grens hadden, want ik was eigenlijk gewoon toeschouwer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als jij vlagger bent bij een team, moet je de tegenstander toch alleen afvlaggen voor buitenspel?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom fluit VDM ook een dameselftal, en gaat hij vantevoren eerst de tegenstanders checken op de clubsite
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
Je bent daarna toch wel even de kantine in geweest met ze, Toefjes?
Op zoek naar de toiletjuffrouwHaha, ik heb dat filmpje wat jij bedoelt ook al vaak gezien. Dat ze 2 lullen er in kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Stacey
Web app doet het hier gewoonquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:13 schreef vandermar het volgende:
GElukkig is de webapp down, kan ik lekker geen team maken
Heel irritant om tegen te spelen, supersnel en zo'n typische speler die gebruikt wordt door mensen die alleen maar hoge steekpassjes gevenquote:
Xbox hé!quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
Je bent daarna toch wel even de kantine in geweest met ze, Toefjes?
Op zoek naar de toiletjuffrouwrt trSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem echt niet goed dit jaar though..vorig jaar was hij zoveel beter.,(lees: vervelender om tegen te spelen).quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heel irritant om tegen te spelen, supersnel en zo'n typische speler die gebruikt wordt door mensen die alleen maar hoge steekpassjes geven
Hij scoort gewoon 4x tegen mequote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heel irritant om tegen te spelen, supersnel en zo'n typische speler die gebruikt wordt door mensen die alleen maar hoge steekpassjes geven
Hoge kut passes bahquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je was me voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:19 schreef Maver24 het volgende:
Lees dat Ibra al 2x heeft gescoord, doe er nog maar 1tje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |