PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Pica?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ik speel op mijn trade account met mijn Chelsea-PSV squad. 3x achter elkaar al dat ze binnen 20 min quitten. Terwijl ik tegen een full gold BPL team speelde met Suarez tevez etc
Trailer park boysquote:
Die zit in dit team:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:10 schreef Reemi het volgende:
Behoorlijk psv-gehalte ja. Waarom niet marcelo ipv Terry, die past goed en maakt het iets meer psv-Chelsea
Niet veel PSVquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/5781669/ dit zo
Da's ook niet verkeerd natuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Engelaar waarschijnlijk dan als CDM
Terry is wel traagquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet veel PSVMaar speelt Terry een beetje aardig? Wel tof team verder
Geluisterdquote:
?quote:
1,7quote:
1 goal...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
1.7 voor 2 goals in een kwartier bij een slecht spelend Bayern is wel echt baggerlaag..ook al win je hem nu toevallig
oh, ik dacht dat je hem meteen na de 1-2 had gepakt.quote:
Nee, die was over de 4.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je hem meteen na de 1-2 had gepakt.
Zinloze opmerking verwerkt met wat haat en zeer zeker sprake van open deuren intrappenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
1.7 voor 2 goals in een kwartier bij een slecht spelend Bayern is wel echt baggerlaag..ook al win je hem nu toevallig
Lukaku Benteke Vargas Kanu (Anderlecht) Vadisquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil een 3e silver squad, maar welke speler(s) moet ik sowieso een keer proberen ?
Jouw team maken dus haha ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku Benteke Vargas Kanu (Anderlecht) Vadis
La-ca-zette.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil een 3e silver squad, maar welke speler(s) moet ik sowieso een keer proberen ?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zinloze opmerking verwerkt met wat haat en zeer zeker sprake van open deuren intrappen
Oftewel dat team wat ik straks gepost hebquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku Benteke Vargas Kanu (Anderlecht) Vadis
Lekker recentquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, die was over de 4.
Tevens
ONZ / [paint] Wie laat zich niet koeioneren?
Ik kan het je aanraden.quote:
Voor iedere bet krijg je punten en na een tijdje kan je die inruilen voor gifts uit de shop.quote:
Oh, net als het vpp/fpp systeem op pokerstars.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor iedere bet krijg je punten en na een tijdje kan je die inruilen voor gifts uit de shop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |