Goed dat je het zegt. Alhoewel ikzelf MSN al heel lang niet meer gebruik (met name omdat ik altijd druk bezig ben, en daarom liever geen chat programma's aan heb), moet ik misschien toch maar inlogggen, wat screenshots nemen, mijn contact lijst opschonen, en wellicht alles toch maar over zetten naar mijn Skype account.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:53 schreef TommyVercetti het volgende:
Eerste site waar ik echt veel opzat was animewolken.nl, alle powerlevels van dragonball Z personages opzoeken enzo, dag in dag uit weer opnieuw![]()
Trouwens, momenteel bevinden we ons vlak voor een ander keerpunt in internetgeschiedenis, want over precies 2 weken trekt microsoft de stekker uit de MSN messenger.. Weliswaar geen internetsite maar ik log toch af en toe nog eens in de laatste dagen, heb ook een paar printscreens gemaakt van mijn contactpersonen...
Zitten zat mensen bij die 6 jaar geleden voor het laatst online zijn geweest met allemaal br33z4h-namen etc, blijft tog nostalgie..
Ik was Skin op Yquote:Op zondag 17 maart 2013 13:40 schreef Prolapsje het volgende:
Onzin.com
Y-ch.at
Die laatste kent waarschijnlijk niemand. Ben trouwens door iemand die op die twee websites zat ook hier gekomen alleen heb ik hem lang niet meer gezien.
Oke mooizoquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht dat je Roffel was.En nee ik haat je niet.
Ja best wel. Robin en Steven enzo altijd lachen. Zit Stevenmaccie hier trouwens nog?quote:
Kijk anders even in Stevens posthistorie, ik heb hem de laatste tijd niet meer gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:07 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Ja best wel. Robin en Steven enzo altijd lachen. Zit Stevenmaccie hier trouwens nog?
Khoorde trouwens dat Vrieskist en Sanne enzo allemaal Eye was
LordNL? Die was er al op Onzin of dat was toen al een kloon ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Kijk anders even in Stevens posthistorie, ik heb hem de laatste tijd niet meer gezien.
http://forum.fok.nl/user/history/229647
En dat klopt inderdaad, net zoals een stuk of 30 anderen.Denk aan Cactus, Vagemahn en haar vriendje LordNL, Pox, blabla.
Grappig dit, de stijl van nu.nl is nagenoeg hetzelfde als op 15 november 1999quote:Op zondag 17 maart 2013 13:46 schreef peleetje het volgende:
Hier kun je alle websites nog eens terugkijken!
http://archive.org/web/web.php
Op onzin was hij geloof ik wel echt, maar op Y wsl niet. Ik heb Eye nog gevraagd hoe dat zat, want Vagemahn was niet echt maar wel het vriendinnetje van LordNL. Het enige wat er dan in me opkomt is dat de ekte LordNL niet naar Y is gekomen en dat Eye 'm gefaked heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:12 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
LordNL? Die was er al op Onzin of dat was toen al een kloon ofzo
Ik vraag me serieus af hoe t met Robin is no homo ofzo maar die jongen zei dat hij grote plannen had in dat boeren dorp als hij van Ychat af was.
Aahh had het wel verwacht. Op Onzin helemaal haten over hoe Nederlanders Nederland moeten overnemen enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Op onzin was hij geloof ik wel echt, maar op Y wsl niet. Ik heb Eye nog gevraagd hoe dat zat, want Vagemahn was niet echt maar wel het vriendinnetje van LordNL. Het enige wat er dan in me opkomt is dat de ekte LordNL niet naar Y is gekomen en dat Eye 'm gefaked heeft.
LordNL was dan ook een bloedmongool.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:15 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Aahh had het wel verwacht. Op Onzin helemaal haten over hoe Nederlanders Nederland moeten overnemen enzoen op Y-chat gewoon normaal doen.
Ja die ene eehh Skin ofzo was ook wel een kankerslet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
LordNL was dan ook een bloedmongool.
Jij ook
Klopt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Ja die ene eehh Skin ofzo was ook wel een kankerslet.
Waar blijft verdomme dat vaccin tegen roken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grappig dit, de stijl van nu.nl is nagenoeg hetzelfde als op 15 november 1999
[ afbeelding ]
Er staat toch op komst.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef peleetje het volgende:
[..]
Waar blijft verdomme dat vaccin tegen roken?
Ja zo kan ik ook nieuws maken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Er staat toch op komst.
Dat doen ze niet in een uur slimmert.
Wat lul je 14 jaar? Er staat duidelijk Woensdag 20 Maart 2013.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:15 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ja zo kan ik ook nieuws maken.
En we zijn 14 jaar verder. Dan mag je op z'n minst wel verwachten dat er nu 'iets' is.
Zucht...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:16 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Wat lul je 14 jaar? Er staat duidelijk Woensdag 20 Maart 2013.
Da's vandaag.
Ja potver3 waarom staat er dan maart 20quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:19 schreef peleetje het volgende:
[..]
Zucht...
en big brother is ook nog op t.v.
En prinsjesdag 99 is aanstaande.
En het Milinium staat voor de deur.
En Beatrix EN Prins Claus zijn op Curacao.
Dus... waar blijft verdomme dat vaccin tegen roken!???quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:20 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Ja potver3 waarom staat er dan maart 20
clubs heetten die toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:45 schreef Pap89 het volgende:
"het net" kon je van die mini-sites/blogs maken met midi-muziek eronder
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef Ferdo het volgende:
Wat prematuur nog, maar dan staat deze er alvast in: http://www.fyra.com/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |