Geile prOn bok damnquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef bokkepoot het volgende:
Bam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn Momotaro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelf nog een project waar je mee bezig bent?quote:
Momenteel m'n Wrangler Spencer dry.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:12 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zelf nog een project waar je mee bezig bent?
quote:Dear zeedrager,
Thank you for your inquiry.
Unfortunately, we have no XX-012 in stock.
It has sold out due to we received many wholesale orders from overseas clients.
The following shops have XX-012.
Some of them may be able to do international shipping, so please visit their website.
・New York / USA
Blue In Green
http://blueingreensoho.com/
・Bangkok, Chiangmai / Thailand
PRONTO
http://prontodenim.com/home/
・Sydney / Austraria
CORLECTION
http://ithot123.blogspot.com/
Thank you.
Best regards,
Kozue Tamura
Atta, hoe duur was t?quote:
Oh, leuk. Ja dry denim is echt vet en er zitten hier aardig wat die hards en denimheads. Mocht je vragen hebben dan zal iemand vast wel een antwoordb hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:15 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Momenteel m'n Wrangler Spencer dry.
Ben nog een echte beginneling op het gebied van dry denim, m'n eerste post van dit topic staat op de vorige pagina (incl foto van cuff+timberland boot)
Moet zeggen dat ik het écht interessant vindt allemaal, zit ook aandachtig mee te lezen en te oriënteren.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Oh, leuk. Ja dry denim is echt vet en er zitten hier aardig wat die hards en denimheads. Mocht je vragen hebben dan zal iemand vast wel een antwoordb hebben.
Check SuperFuture eens als je tijd en zin hebt. Kijk verder dan deb elitaire lui die er rondhangen, er is werkelijk een schat aan info te vinden.
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:19 schreef zeedrager het volgende:
Heb een mail terug van pbj. Ze hebben niks in stock
[..]
[..]
Atta, hoe duur was t?
Dit is de beste tip voor elke beginneling, Sufu is een raar stukje fora. Maar de informatie en kennis die daar zit is het meeste qua dry denimquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Oh, leuk. Ja dry denim is echt vet en er zitten hier aardig wat die hards en denimheads. Mocht je vragen hebben dan zal iemand vast wel een antwoordb hebben.
Check SuperFuture eens als je tijd en zin hebt. Kijk verder dan deb elitaire lui die er rondhangen, er is werkelijk een schat aan info te vinden.
Die heb ik bij TdN helemaal niet gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef don-diablo het volgende:
Nieuwe TdN x momo collab is zeker niet onaardig. Vind em best tof geworden.
Als ik geen apc had gehaald had ik die momo vast snel gehaald hahah.
RRL is ook wel leuk spul inderdaad, alleen mag bijna niemand dat online verkopen en dat nekt ze behoorlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Atta-boy het volgende:
Rrl was imo ook verrassend cool. Had dat niet verwacht.
Tof merk he. De fit die ik daarvan aan had was net wat minder dan m'n IF en de prijs lag ook hoger, maar denim en details was niks mis mee. Backpocket stitching vond ik erg artistiek. Potentie genoeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die heb ik bij TdN helemaal niet gezien![]()
Bij de Momo x TdN was volgens mij de stof pas geverfd na het weven, volledig een lichtere tint Indigo. Inderdaad ook best tof.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die heb ik bij TdN helemaal niet gezien![]()
Dat vond ik dus het rare, had verwacht dat het een beetje een lame iets was omdat het van een fashion merk is. Maar de denim is volgens mij net zo intressant als bovengenoemde merken. Was de meest fluffy denim dat er lag geloof ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:53 schreef T_Fuff het volgende:
Dat RRL is van ralph lauren toch? Heb ik volgens mij anderhalf jaar terug eens gezegd hier, dat ik die zag liggen bij the globe. Maar wel prijzig vind ik, ik geloof 260 ofzo. Dan liever wat meer uitgeven voor momo, pbj, samurai ofzo
Ik kan me herinneren dat het fluffy was ja. Maar ik zou eerder voor andere details kiezen voor overige merken, patch, pink inseam, backpockets en zo. Maar ik kan me wel goed herinneren dat ik hem erg tof vond!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat vond ik dus het rare, had verwacht dat het een beetje een lame iets was omdat het van een fashion merk is. Maar de denim is volgens mij net zo intressant als bovengenoemde merken. Was de meest fluffy denim dat er lag geloof ik.
Miss ooit eens passen...
Die railcar x tdn is wel tof idd, die momo collab jammer genoeg niet gezien.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het fluffy was ja. Maar ik zou eerder voor andere details kiezen voor overige merken, patch, pink inseam, backpockets en zo. Maar ik kan me wel goed herinneren dat ik hem erg tof vond!
Ben jij dat? Sexy hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaar oude RRL.
Zal binnenkort weer eens update pics posten van m'n IF, 2 months update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |