Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:33 schreef vault_tec het volgende:
Broek 4 cm ingekort en nu de fit die ik wil.
[ afbeelding ]
Hier zijn ze nog in een 32: http://item.rakuten.co.jp/gpanya/10003484/quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:10 schreef Atta-boy het volgende:
Die oni's die zeedrager postte vind ik btw ook super awesome. Maar volgens mij zijn die er alleen nog maar in w34 of niet?
Misschien een ideetje om de broeken die weinig tot niet gefade zijn eruit te halen bij de pics?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:17 schreef don-diablo het volgende:
Binnenkort de OP maar eens updaten met nieuwe projecten e.d.
Daar doe ik het natuurlijk ook voorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wel nice die pbj, dan ben je de eerste die er 1 heeft in dit topic
32 past me ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog in een 32: http://item.rakuten.co.jp/gpanya/10003484/
Ben het wel met je eens wat betreft het blaadje op de achterzak...
[..]
Misschien een ideetje om de broeken die weinig tot niet gefade zijn eruit te halen bij de pics?
Mijn eternal 883 mag er ook wel bij
Die oni is tof. 32 is de maat die ik doorgaans heb maar volgens mij zijn die dingen allemaal unsanforized en vind dat rakuten altijd zo onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:06 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
32 past me ook niet![]()
Ik wil ooit ook een oni. Maar heb nog zo veel dat ik graag eens zou willen. Volgens mij moet ik tot m'n 70e dry's dragen wil ik alles kunnen dragen wat ik leuk vind.
Miss maar beter dat ik niet goed kan rakutennen, dan zou ik de hele dag broeken en visvim kijken.
Ps: miss ga je niet de eerste zijn met een pbj
Vind het er altijd zo amateuristisch uitzien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef Atta-boy het volgende:
Je kan toch de info op big of een andere site checken en dan via rakuten bestellen mocht je ze echt willen?
Ik snap ook nooit zo veel van rakuten. Soms zit ik er heel lang op te kijken en lijk ik het een beetje te snappen, dan kijk ik een paar maanden niet meer en begint dat weer van voor af aan
Toch taperen voor je kleine voetjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef Atta-boy het volgende:
Ziet er idd best uit.
Zit nu bij de burgermeester![]()
Oldblue afgegeven bij TdN om hem een beetje te laten taperen voordat hwdc2 start.
De denham store is ook heel erg vet, veel coole spullen en de opzet is ook leuk. Bij TdN en denham vonden ze mijn apc en oldblue erg cool![]()
Bij denham durfden ze het niet aan, bij TdN dus maar laten taperen.
Waarom durfden ze het niet? Vanwege de HW?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef Atta-boy het volgende:
Ziet er idd best uit.
Zit nu bij de burgermeester![]()
Oldblue afgegeven bij TdN om hem een beetje te laten taperen voordat hwdc2 start.
De denham store is ook heel erg vet, veel coole spullen en de opzet is ook leuk. Bij TdN en denham vonden ze mijn apc en oldblue erg cool![]()
Bij denham durfden ze het niet aan, bij TdN dus maar laten taperen.
Picspicspics?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef Ditty het volgende:
vanochtend me kast opgeruimd en een oude donker blauwe jeans gevonden die ik vroeger veel aanhad. Echt leuk er is best wel wat fading op te zien
Omdat hun tailor nog niet zo goed is dat hij met zulke denim goed kan taperen. En mocht het fout gaan kunnen ze je geen alternatief aanbieden. Als het bv een denham broek was konden ze je dan een nieuwe geven.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Waarom durfden ze het niet? Vanwege de HW?
Wil mijn Denimasa denk ik toch laten taperen, dus wel handig om te weten waar ik het beste heen kan. Nu een legopening van 8 wil denk ik 7,25. Sorry Ali
[..]
Picspicspics?
Thanksquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:04 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Je elephant in de was gegooid dus?
Ja het is even afwachten tot mijn geldschip weer langs komt dan haal ik misschien of een Unbranded als vervanging of een elephant 3. Waar had jij hem gekocht Blue Owl?quote:
Dikke cuff man! Fit is moeilijk te beoordelen. Ziet er ook heavy uit gewoon.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:50 schreef vault_tec het volgende:
Fit pic van unbranded. Heel de dag aangehad. Begint nu lekker te zitten. Mooi broekje, helemaal voor 70 eu.
[ afbeelding ]
Zal wel even kijken of vanavond of morgen ochtend foto kan maken, is geen dry trouwens maar wel leuk om te zien.quote:
ziet er goed uit!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef bokkepoot het volgende:
Bam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn Momotaro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geile prOn bok damnquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:02 schreef bokkepoot het volgende:
Bam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn Momotaro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelf nog een project waar je mee bezig bent?quote:
Momenteel m'n Wrangler Spencer dry.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:12 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zelf nog een project waar je mee bezig bent?
quote:Dear zeedrager,
Thank you for your inquiry.
Unfortunately, we have no XX-012 in stock.
It has sold out due to we received many wholesale orders from overseas clients.
The following shops have XX-012.
Some of them may be able to do international shipping, so please visit their website.
・New York / USA
Blue In Green
http://blueingreensoho.com/
・Bangkok, Chiangmai / Thailand
PRONTO
http://prontodenim.com/home/
・Sydney / Austraria
CORLECTION
http://ithot123.blogspot.com/
Thank you.
Best regards,
Kozue Tamura
Atta, hoe duur was t?quote:
Oh, leuk. Ja dry denim is echt vet en er zitten hier aardig wat die hards en denimheads. Mocht je vragen hebben dan zal iemand vast wel een antwoordb hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:15 schreef Modjopower het volgende:
[..]
Momenteel m'n Wrangler Spencer dry.
Ben nog een echte beginneling op het gebied van dry denim, m'n eerste post van dit topic staat op de vorige pagina (incl foto van cuff+timberland boot)
Moet zeggen dat ik het écht interessant vindt allemaal, zit ook aandachtig mee te lezen en te oriënteren.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Oh, leuk. Ja dry denim is echt vet en er zitten hier aardig wat die hards en denimheads. Mocht je vragen hebben dan zal iemand vast wel een antwoordb hebben.
Check SuperFuture eens als je tijd en zin hebt. Kijk verder dan deb elitaire lui die er rondhangen, er is werkelijk een schat aan info te vinden.
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:19 schreef zeedrager het volgende:
Heb een mail terug van pbj. Ze hebben niks in stock
[..]
[..]
Atta, hoe duur was t?
Dit is de beste tip voor elke beginneling, Sufu is een raar stukje fora. Maar de informatie en kennis die daar zit is het meeste qua dry denimquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Oh, leuk. Ja dry denim is echt vet en er zitten hier aardig wat die hards en denimheads. Mocht je vragen hebben dan zal iemand vast wel een antwoordb hebben.
Check SuperFuture eens als je tijd en zin hebt. Kijk verder dan deb elitaire lui die er rondhangen, er is werkelijk een schat aan info te vinden.
Die heb ik bij TdN helemaal niet gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:28 schreef don-diablo het volgende:
Nieuwe TdN x momo collab is zeker niet onaardig. Vind em best tof geworden.
Als ik geen apc had gehaald had ik die momo vast snel gehaald hahah.
RRL is ook wel leuk spul inderdaad, alleen mag bijna niemand dat online verkopen en dat nekt ze behoorlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Atta-boy het volgende:
Rrl was imo ook verrassend cool. Had dat niet verwacht.
Tof merk he. De fit die ik daarvan aan had was net wat minder dan m'n IF en de prijs lag ook hoger, maar denim en details was niks mis mee. Backpocket stitching vond ik erg artistiek. Potentie genoeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die heb ik bij TdN helemaal niet gezien![]()
Bij de Momo x TdN was volgens mij de stof pas geverfd na het weven, volledig een lichtere tint Indigo. Inderdaad ook best tof.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die heb ik bij TdN helemaal niet gezien![]()
Dat vond ik dus het rare, had verwacht dat het een beetje een lame iets was omdat het van een fashion merk is. Maar de denim is volgens mij net zo intressant als bovengenoemde merken. Was de meest fluffy denim dat er lag geloof ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:53 schreef T_Fuff het volgende:
Dat RRL is van ralph lauren toch? Heb ik volgens mij anderhalf jaar terug eens gezegd hier, dat ik die zag liggen bij the globe. Maar wel prijzig vind ik, ik geloof 260 ofzo. Dan liever wat meer uitgeven voor momo, pbj, samurai ofzo
Ik kan me herinneren dat het fluffy was ja. Maar ik zou eerder voor andere details kiezen voor overige merken, patch, pink inseam, backpockets en zo. Maar ik kan me wel goed herinneren dat ik hem erg tof vond!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat vond ik dus het rare, had verwacht dat het een beetje een lame iets was omdat het van een fashion merk is. Maar de denim is volgens mij net zo intressant als bovengenoemde merken. Was de meest fluffy denim dat er lag geloof ik.
Miss ooit eens passen...
Die railcar x tdn is wel tof idd, die momo collab jammer genoeg niet gezien.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het fluffy was ja. Maar ik zou eerder voor andere details kiezen voor overige merken, patch, pink inseam, backpockets en zo. Maar ik kan me wel goed herinneren dat ik hem erg tof vond!
Ben jij dat? Sexy hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaar oude RRL.
Zal binnenkort weer eens update pics posten van m'n IF, 2 months update.
Dat vind ik ook een van de tofste details aan Tellason, leather patches by Tanner Goodsquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef kipknots het volgende:
De fit van de RRL die ik aan had was het voor mij net niet. Was me net wat te wijd. Verder toffe broek, backpockets vind ik prima. Patch mag van mij zelfs nog simpeler, vind de patch van m'n Tellason erg tof omdat het gewoon een dik, mooi ouder wordend stuk leer is.
[ afbeelding ]
Wat betreft fashion merken, de eigenaar van Momo leverde eerst veel denim aan merken als Chanel. Plus naast RRL staat bv Dior toch ook erg goed bekend?
M'n broer gaat naar Canada volgende maand voor z'n werk en die wil niet eens dat ik iets naar z'n hotel laat versturen wat ik bij tanner goods zou willen bestellen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een van de tofste details aan Tellason, leather patches by Tanner Goods
Zit er aan te denken om ook een wallet bij Tanner Goods te bestellen, maar daar moet ik eerst even voor sparen
Ook, maar RRL heeft sowieso geen goeie fit voor Smurf.quote:
Ik ben eig niet bekend met hun fits. Ze hebben we mooie bovenkleding. Wel eens zien liggen bij TdN, alleen iets te prijzig voor me.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ook, maar RRL heeft sowieso geen goeie fit voor Smurf.
Nee, dat was een foto van de TdN facebook pagina om te laten zien hoe zo'n RRL kan worden. Ik draag zulke schoenen niet, dat weet je toch.quote:
Ze hadden er eentje die in de buurt kwam, maar die zat alsnog behoorlijk strak op m'n bovenbenen en maat groter werd te wijd in de waist. IF fit was beter.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ook, maar RRL heeft sowieso geen goeie fit voor Smurf.
Oh ja, nou ja, je kan er een voorbeeld aannemen. Hoeven niet perse die schoenen te zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:28 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nee, dat was een foto van de TdN facebook pagina om te laten zien hoe zo'n RRL kan worden. Ik draag zulke schoenen niet, dat weet je toch.
Ik hou het lekker bij Allstars zolang ik nog student ben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, nou ja, je kan er een voorbeeld aannemen. Hoeven niet perse die schoenen te zijn.
En nog vrijgezel zeker?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:14 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik hou het lekker bij Allstars zolang ik nog student ben.
T_Fuff en ik hebben zulke (soort) boots icm dry denim, goedgekeurd?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh ja, nou ja, je kan er een voorbeeld aannemen. Hoeven niet perse die schoenen te zijn.
Flikker op met die onzin joh. Net of heb jij enig idee wat studentes mee naar huis nemen.quote:
Ja, jullie hebben een goede smaak. Jij sowieso, ook strak in het pak enzo, zo sexy. Als ik de vriendin van BigSmurf zou zijn had ik wel een beetje gekneed. Kneden algemeen werkt natuurlijk vaak averechts bij een vent. Ik heb dat geprobeerd met mijn vent. Hem geprobeerd van het voetbal af te krijgen, de wekelijkse voetbaltraining en de biertjes drinken erna. Ik had dat daar zo'n gruwelijke hekel aan. Ik bellen waar hij bleef.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
T_Fuff en ik hebben zulke (soort) boots icm dry denim, goedgekeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |