quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hij start nu al helemaal niet meer op
Het is ook zo zodra je verbonden bent en je zit erin , ga je wel veel uur plezier achter elkaar hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:11 schreef SeculasStatius het volgende:
Misschien nog maar even wachten met mijn aankoop
Het aantal problemen neemt al wel af hoor, de drukte op de servers komt nu denk ik vooral omdat de nieuwe servers erbij kwamen nadat iedereen al op de eerste servers een stad heeft gemaakt, dus iedereen blijft op die servers zitten. Als je nu nog koopt heb je vrije keuze in een rustige server.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:11 schreef SeculasStatius het volgende:
Misschien nog maar even wachten met mijn aankoop
Ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:12 schreef mschol het volgende:
ik ben trouwens benieuwd of het ooit mogelijk wordt om zelf regio's te maken..
EA heeft wel gezegd dat ze serieus aan het kijken zijn naar modding mogelijkheden. Ook dat ze daarna zouden kijken welke modtools hun zelf beschikbaar zouden stellen.quote:
zou wel mooi zijn als je dan zelf kan bepalen hoeveel van elke resource waar ligt..quote:
je moet kiezen tussen de bestaande regio's, je niet zelf regio's aanmakenquote:
Gewoon 1 resource per stad, dan MOET je haast wel samenwerkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn als je dan zelf kan bepalen hoeveel van elke resource waar ligt..
dan heb je een rolback gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef Wilskracht het volgende:
Zit weer in oost 4 maar een deel van mij stad is weg.
Idd en de grote zelf bepalenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
zou wel mooi zijn als je dan zelf kan bepalen hoeveel van elke resource waar ligt..
Don't leave without connection.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef Wilskracht het volgende:
Zit weer in oost 4 maar een deel van mij stad is weg.
Dat is een goed idee idd 1tje alleen olie 1tje erts ect ectquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:16 schreef iScripters het volgende:
[..]
Gewoon 1 resource per stad, dan MOET je haast wel samenwerken
volgens mij zijn ze te enthousiast geweest met de vriendenlijst, in origin werkt ie ook niet meerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:17 schreef iScripters het volgende:
http://answers.ea.com/t5/(...)3/m-p/694284#U694284
Betekent dit dat er minder file's komen en/of dat de brandweer beter gaat rijden?quote:· Traffic was optimized for complex road sections.
ik wou dat ik offline kon gaan maar dan kan ik niet spelen voor de volgende 2 dagenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zijn werkelijk alle 43 fokker's offline
waarom kun je dan niet meer spelenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik wou dat ik offline kon gaan maar dan kan ik niet spelen voor de volgende 2 dagen
omdat je dan niet in kan loggen!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waarom kun je dan niet meer spelen
ik heb hem net al gehad uitloggen, in loggen, spel opstartenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:26 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Weet er iemand wanneer die patch gaat komen? Mijn stad gaat het niet langer volhouden met brandweermannen die door de files te laat komen
Thnx!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik heb hem net al gehad uitloggen, in loggen, spel opstarten
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zijn werkelijk alle 43 fokker's offline
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:17 schreef iScripters het volgende:
http://answers.ea.com/t5/(...)3/m-p/694284#U694284
dat heb ik nu dusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat origin servers ook failen toestraks zag ik niemand online
geen idee ik kom geen enkele server meer inquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:27 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Thnx!
Is het een beetje verholpen?
ik ontvang niksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik zie je online staan, en ik praat nu tegen je
Ah ja, we zullen zo zien hopelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
geen idee ik kom geen enkele server meer in
Forenzen, vrachten naar andere steden, grondstoffen verkopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Welke onderdelen van regio-play zijn uitgeschakeld dan? Dat is hele verkoop punt geweest van dit spel, en dan gooien ze het uit omdat de servers het niet aankunnen
geen idee heeft denk ik te maken met het feit dat de wereld economie gebeuren er uit is, daarom heb ik al eens een stad faillit gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Mijn erts-depots zitten allemaal continue vol, hoe zorg ik dat die export wat sneller verloopt? Ik heb al 4 vrachtwagen bij elk depot..
En hij moet natuurlijk vol zijn maar voor nu iedereen eet smakkelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:32 schreef Kenkerlijp het volgende:
Ik ga zo een nieuwe regio maken en daarbij is de bedoeling dat iedereen 1 taak opzich neemt
Wie is er voor pm me als je wilt ga rond 7uur eentje maken de lijst tot nu toe is
1: iScripters
2: Kenkerlijp
Seriously. Dan ga ik maar wat gebouwen stilleggen voor ik ook over de kop gaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
geen idee heeft denk ik te maken met het feit dat de wereld economie gebeuren er uit is, daarom heb ik al eens een stad faillit gehad
Werd uit mijn stad gegooid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:17 schreef davedavy het volgende:
[..]
Don't leave without connection.
Golden Rule
dan draai je ditquote:
zolang je geen andere stad in de regio hebt staan met inwoners komen er ook geen werknemersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:35 schreef KaasManiak het volgende:
Ik ben bezig met een olieboor stad en ik wil dat er mensen van andere steden bij mij komen werken.
Zelf wil ik eigenlijk uiteindelijk geen inwoners in mijn stad hebben voor zover dat mogelijk is.
Nu is het zo dat er vanuit mijn regio maar 6 werkers van buiten mijn stad komen, terwijl ik 710 banen vrij heb.
Openbaar vervoer is goed geregeld, enig idee wat ik er nog meer aan kan doen om werkers naar mijn stad te krijgen?
nah maar vind 'm geweldigquote:
Is in regio 2, zijn genoeg andere steden met veel inwoners.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:40 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zolang je geen andere stad in de regio hebt staan met inwoners komen er ook geen werknemers
Uit de laatste patchnotes:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:34 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Wat hoop ik hard dat het fileprobleem is opgelost zeg
Tis een begin.quote:Traffic was optimized for complex road sections.
Die denken weg met die spellenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe kunnen die webshops die em voor ¤ 31,- aanbieden winst maken? Hoe komen ze aan de codes?
Partijtje inkopen in landen waar het goedkoper kan zijn of de euro bijv niet is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe kunnen die webshops die em voor ¤ 31,- aanbieden winst maken? Hoe komen ze aan de codes?
Ik heb deze game nog niet, maar veel files wordt meestal veroorzaakt door een sub-optimaal stadsontwerp en niet perse door een bugquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:09 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Ik hoop dat er snel nog een update komt, want al die files zijn er gewoon nog steeds bij mij.
Oh ja dat klopt maar ik bedoel meer deze fix ;quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:11 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik heb deze game nog niet, maar veel files wordt meestal veroorzaakt door een sub-optimaal stadsontwerp en niet perse door een bug
Kan me ook nog voorstellen dat je denkt: maar wat doe ik verkeerd? maar dat is een kwestie van uitzoeken en proberen
Wie? Wat? Waar?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |