Thnx!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik heb hem net al gehad uitloggen, in loggen, spel opstarten
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zijn werkelijk alle 43 fokker's offline
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:17 schreef iScripters het volgende:
http://answers.ea.com/t5/(...)3/m-p/694284#U694284
dat heb ik nu dusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omdat origin servers ook failen toestraks zag ik niemand online
geen idee ik kom geen enkele server meer inquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:27 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Thnx!
Is het een beetje verholpen?
ik ontvang niksquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik zie je online staan, en ik praat nu tegen je
Ah ja, we zullen zo zien hopelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
geen idee ik kom geen enkele server meer in
Forenzen, vrachten naar andere steden, grondstoffen verkopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Welke onderdelen van regio-play zijn uitgeschakeld dan? Dat is hele verkoop punt geweest van dit spel, en dan gooien ze het uit omdat de servers het niet aankunnen
geen idee heeft denk ik te maken met het feit dat de wereld economie gebeuren er uit is, daarom heb ik al eens een stad faillit gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Mijn erts-depots zitten allemaal continue vol, hoe zorg ik dat die export wat sneller verloopt? Ik heb al 4 vrachtwagen bij elk depot..
En hij moet natuurlijk vol zijn maar voor nu iedereen eet smakkelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:32 schreef Kenkerlijp het volgende:
Ik ga zo een nieuwe regio maken en daarbij is de bedoeling dat iedereen 1 taak opzich neemt
Wie is er voor pm me als je wilt ga rond 7uur eentje maken de lijst tot nu toe is
1: iScripters
2: Kenkerlijp
Seriously. Dan ga ik maar wat gebouwen stilleggen voor ik ook over de kop gaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
geen idee heeft denk ik te maken met het feit dat de wereld economie gebeuren er uit is, daarom heb ik al eens een stad faillit gehad
Werd uit mijn stad gegooid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:17 schreef davedavy het volgende:
[..]
Don't leave without connection.
Golden Rule
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |