Die tweede naam is niet eens nodig, dus wat maakt het uit dat ie er staat en wat er staat? Ze kijken er niet eens naar, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik lees gemengde reacties over dit, het is heel erg afhankelijk van wie er bij de gate staan. Heb maar een nieuw ticket geboekt. 50 euro is nog altijd goedkoper dan die 160 die ik kan riskeren... Domme fout, zeker voor een ticket van een paar tientjes. Maar ik kan het (gelukkig) nog wel hebben. Wijze les voor de volgende keer.
Dat wijf wilde dat ik 110 euro af ging tikken. Volgens haar moest alles wat er op jouw paspoort staat overeen komen met wat er jouw ticket staat. Vandaar dat ik eerst vroeg of er vaak naar een voornaam wordt gekeken. Maar heb maar gewoon voor de zekerheid een nieuw ticket geboekt, word een beetje bang van al die gemenge reacties... Voor je weet heb je ook zo'n troela bij de gate staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die tweede naam is niet eens nodig, dus wat maakt het uit dat ie er staat en wat er staat? Ze kijken er niet eens naar, waarschijnlijk.
En waarom niet eerst even gebeld voor een gratis wijziging?
Het ligt eraan waar je naartoe gaat. Binnen de Schengen-landen letten ze er niet zo goed. Als je naar Groot-Brittanië, Noorwegen, enz gaat, ga je door de paspoortcontrole op en dan hang je als er een foutje in zit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat wijf wilde dat ik 110 euro af ging tikken. Volgens haar moest alles wat er op jouw paspoort staat overeen komen met wat er jouw ticket staat. Vandaar dat ik eerst vroeg of er vaak naar een voornaam wordt gekeken. Maar heb maar gewoon voor de zekerheid een nieuw ticket geboekt, wordt een beetje bang van al die gemenge reacties... Voor je weet heb je ook zo'n troela bij de gate staan.
Ik heb pas zelfs gehad dat ze bij geen enkele controle op het vliegveld op mijn ID-bewijs hebben gekekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik lees gemengde reacties over dit, het is heel erg afhankelijk van wie er bij de gate staan. Heb maar een nieuw ticket geboekt. 50 euro is nog altijd goedkoper dan die 160 die ik kan riskeren... Domme fout, zeker voor een ticket van een paar tientjes. Maar ik kan het (gelukkig) nog wel hebben. Wijze les voor de volgende keer.
Ik ga naar de UK, welke geen Schengenland is. Dus de risico is dan best wel hoog.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je naartoe gaat. Binnen de Schengen-landen letten ze er niet zo goed. Als je naar Groot-Brittanië, Noorwegen, enz gaat, ga je door de paspoortcontrole op en dan hang je als er een foutje in zit.
Ze checken bij paspoortcontrole je ticket niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je naartoe gaat. Binnen de Schengen-landen letten ze er niet zo goed. Als je naar Groot-Brittanië, Noorwegen, enz gaat, ga je door de paspoortcontrole op en dan hang je als er een foutje in zit.
In Eindhoven laatst welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:33 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ze checken bij paspoortcontrole je ticket niet.
In Eindhoven hebben ze niet zoveel te doen en wordt er gekeken of je een ticket hebt welke je samen met je paspoort moet overleggen.quote:
Als je dat ding meeneemt in plaats van normale handbagage en het voldoet aan de afmetings- en gewichtseisen zie ik het probleem niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef Internepper het volgende:
Mag je bij Ryanair een (muziek)box meenemen? Ongeveer zo groot als de koffer van handbagage? Of mag je uberhaupt geen geluidsinstallatie meenemen? Kan het niet vinden in de voorwaarden.
Als hij niet in het rek past, wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:06 schreef Kerstballetje het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst met Ryanair vliegen. Mijn vraag aan jullie is: kan ik mijn sporttas als handbagage meenemen? De afmetingen zijn 50 x 20 x 26 cm, echter moet het niet 26 maar 20 cm zijn... Gaan ze hier problemen van maken of zijn het geen mierenneukers?
Ja hij past waarschijnlijk -precies- in zo een handbagage koffer die in dat rek past. Heb je hier toevallig ervaring mee? Dat iemand muziekinstallatie meenam?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:19 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Als je dat ding meeneemt in plaats van normale handbagage en het voldoet aan de afmetings- en gewichtseisen zie ik het probleem niet.
Het gaat toch niet om de functie van hetgeen wat je als handbagage bij je hebt... Al is het je opblaaspop, als ie maar past.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ja hij past waarschijnlijk -precies- in zo een handbagage koffer die in dat rek past. Heb je hier toevallig ervaring mee? Dat iemand muziekinstallatie meenam?
Of wellicht iemand anders?
mag!quote:Mag je bij Ryanair een (muziek)box meenemen? Ongeveer zo groot als de koffer van handbagage? Of mag je uberhaupt geen geluidsinstallatie meenemen? Kan het niet vinden in de voorwaarden.
Vanaf half/eind april ongeveer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Wij willen met een stel vrienden oud en nieuw gaan vieren in Dublin. Ik kan alleen nu nog geen tickets boeken. Is dat dan dat je een half jaar van te voren kan boeken?
Verplicht bagage inchecken? Wat een raar verhaal. Ik heb met Ryan Air pas 1 keer met bagage gevlogen. Voor de rest nooit iets ingecheckt (altijd met handbagage, of soms zelfs dat niet eens).quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef LUFC het volgende:
ns op de site van Ryanair een formaat voor ingecheckte bagage staan, maar dit zou op zich moeten lukken met een grote sporttas. Maar bij de boeking kan je dus per persoon aangeven wat je wilt inchecken (1 tas max 15 kg bijv.) Maar ik hoorde ooit van iemand dat die dat bij easyjet gedaan had maar dat de andere reiziger ook alsnog zijn bagage moest inchecken, o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |