hee paardquote:
idgafquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:23 schreef badschaap het volgende:
Fuuck ben al sinds 11 uur bezig met tafeltennissen en moet hierna nog
JA DAT WETEN WEquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:23 schreef badschaap het volgende:
true storyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:23 schreef supersof het volgende:
Hij had hem uiteindelijk toch niet gemaakt joh
tafeltennis?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:23 schreef badschaap het volgende:
jaquote:
ja watquote:
Ik vergeef jequote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wathij post nu precies hetzelfde bericht in het nieuwe topic
Ik vond het wel grappigquote:
gelukkig maarquote:
mono ging hardquote:
jaquote:
Jaquote:
Waar draaide hij danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
JaMONO
Wacht maar tot ik een keer ga draaien, dan komt er gewoon goede muziek
bahquote:
Nee alleen die sliertjes. Nasi of bami weet ik veelquote:
Oh ja dat ken ik wel, maar wist niet dat hij dat aan het doen wasquote:
Lees jij de topics en TC niet ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja dat ken ik wel, maar wist niet dat hij dat aan het doen was
Ik lees niet veel topics neequote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Lees jij de topics en TC niet ofzo?![]()
Noodlesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee alleen die sliertjes. Nasi of bami weet ik veel
Doe dat maar meisjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
Zal ik een nieuw topic openenIk heb wel een ideetje
moet je wel echt reageren hequote:
Wat voor topic wil je openen dan?quote:
Oude PUB topics rondneuzen kom ik zomaar dit tegen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:56 schreef boskameel het volgende:
ik vind beyonce vet goed, goeie beat enso!
Ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:
oke okequote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Dat is een kloon van jequote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oude PUB topics rondneuzen kom ik zomaar dit tegen.
Alsof je voor een topic maken moeite moet doenquote:
Zat ik in spanning te wachten krijgen we ditquote:
Kan je doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
Zal ik straks eens een zooi krasloten halen van £2 en £5
Misschien kras ik wel een kwart miljoen dan of een miljoen zelfs![]()
Een zooi klinkt wel erg overdreven mongoolquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
Zal ik straks eens een zooi krasloten halen van £2 en £5
Misschien kras ik wel een kwart miljoen dan of een miljoen zelfs![]()
Zat zeker alleen maar op mijn cam te focussen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik lees niet veel topics neeEn dacht al wel zoiets maar lette niet echt op in tc
Ik dacht dat je het stadium middelbare school wel gepasseerd wasquote:
En na de middelbare school heb je geen schoolwerk meer?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het stadium middelbare school wel gepasseerd was
Uni is toch ook een schoolquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het stadium middelbare school wel gepasseerd was
dan is het studiewerk, of uniquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En na de middelbare school heb je geen schoolwerk meer?
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik dan zeggen, studiewerk of uniwerk, klinkt ook zo dom
hoeveelste jaars ben je?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat moet ik dan zeggen, studiewerk of uniwerk, klinkt ook zo dom
Je doet wel uit de hoogte hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom noem jij het nog school
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je wil een 'tosti super' maken dacht ik, sorryquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je wil een 'tosti super' maken dacht ik, sorry
Ik dacht dat een tosti super' een soort tosti was, gelijk boos.
Wordt het niet eens tijd dat jij op kamers gaatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom zou ik op kamers gaan als ik
1. Op 20 minuten reizen van de uni woon, en mijn vriend ook.
2. Heel mijn school zelf moet betalen en op kamers wonen niet bepaald goedkoop is.
3. Een badkamer/keuken/woonruimte met mensen gaan delen die ik niet ken
4. In een klein stinkhok gaan wonen om precies hetzelfde te doen wat ik thuis doe, waar ik alleen met mijn moeder woon van wie ik totaal geen last heb?![]()
Het is niet alsof ik een klein verwend kreng ben dat door mama wordt verzorgd ofzoTypisch wel weer.
Ja, sorry Stuartquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat jij op kamers gaat
Omdat je dan de ultieme vrijheid hebtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
2. Heel mijn school zelf moet betalen en op kamers wonen niet bepaald goedkoop is.
4. In een klein stinkhok gaan wonen om precies hetzelfde te doen wat ik thuis doe, waar ik alleen met mijn moeder woon van wie ik totaal geen last heb?![]()
Het is niet alsof ik een klein verwend kreng ben dat door mama wordt verzorgd ofzoTypisch wel weer.
Verwend krengquote:
Die heb ik nu al?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat je dan de ultieme vrijheid hebt
Goeden edit, ik ben 1.64mquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verwend kreng
Edit: Klein verwend kreng
Iddquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Want ze zit nu gevangenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ultieme vrijheid als je zelfs je wc deelt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Koop er dan eenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch geen tostiapparaat
Wat een quotequote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik op mezelf ga wonen, dan is dat samenwonen. Niet in mn eentje in een klein stinkhok
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ultieme vrijheid als je zelfs je wc deelt?
Als jij nu om 11 uur s'ochtends met een zak chips op de bank wilt gaan zitten en een krat bier aan het leegzuipen bent is er echt wel iemand die daar wat van zegt hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet?Leg mij uit waarom ik nu geen ultieme vrijheid zou hebben dan.
Nope, zo is mijn moeder niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als jij nu om 11 uur s'ochtends met een zak chips op de bank wilt gaan zitten en een krat bier aan het leegzuipen bent is er echt wel iemand die daar wat van zegt hoor
Ik begrijp best dat iedereen daar ook de behoefte toe voelt. Hoe stom om dat niet te willenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als jij nu om 11 uur s'ochtends met een zak chips op de bank wilt gaan zitten en een krat bier aan het leegzuipen bent is er echt wel iemand die daar wat van zegt hoor
Zelf je eten regelen, nooit schoonmaken als je niet wilt, onbeperkt harde muziek luisteren, slapen wanneer je wilt, met al je vrienden je huis verbouwen etcquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nope, zo is mijn moeder niet.
Tevens drink ik amper alcohol en eet ik geen chips om 11 uur, dat scheelt ook.
Deed ik dat wel dan was ik nu 200kg
Je bent niet zon autist die 24 uur per dag boven in je zolderkamer zit en alleen je moeder ziet bij het eten? :")quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bepaal wat we eten, ik maak het eten, ik doe vaak genoeg boodschappen. Ik zeg doei als ik wegga en hoi als ik thuis kom, wat een probleem boehoe
Neinz, ik kom alleen in mijn kamer om te slapenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent niet zon autist die 24 uur per dag boven in je zolderkamer zit en alleen je moeder ziet bij het eten? :")
Good girlquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz, ik kom alleen in mijn kamer om te slapen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zelf je eten regelen, nooit schoonmaken als je niet wilt, onbeperkt harde muziek luisteren, slapen wanneer je wilt, met al je vrienden je huis verbouwen etc
Tilburg is echt uitschot jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tevens wil ik niet in Tilburg wonen, dus ik zie al HELEMAAL geen redenen om op kamers te gaan
Same! Lekker wel met studeren met een stel luidruchtige, smerige en halfdronken medebewonersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou die mensen die nooit opruimen en altijd herrie maken na 3 dagen zat zijn, dat is niet goed voor mijn bloeddruk en niet goed voor hun welzijn, waarom die shit opzoeken als ik dat van mezelf al weet
Omdat je ook gewoon met normale mensen huisgenoot kunt zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou die mensen die nooit opruimen en altijd herrie maken na 3 dagen zat zijn, dat is niet goed voor mijn bloeddruk en niet goed voor hun welzijn, waarom die shit opzoeken als ik dat van mezelf al weet
Dat niet eens, die stad trekt mij gewoon niet. Ik weet niet waarom maar het straalt echt niets uitquote:
Omdat het armoe isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat niet eens, die stad trekt mij gewoon niet. Ik weet niet waarom maar het straalt echt niets uit
Meh ik vind den bosch niets. In eindhoven zou ik op zich wel willen wonen, maar dan in die villawijk bij het van abbe museum (dream onquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het armoe isEindhoven ook. Breda en den Bosch stralen veel meer uit.
Hee. Waren ze boos op je werk?quote:
Stuquote:
Ik heb niks gezegdquote:
Haha misschien maar beter jaquote:
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha misschien maar beter jaHopen dat je hem maandag terughebt
Alles goed verder?quote:
quote:
quote:
Oeh. korter?quote:
nah valt meequote:
Ik weet geen goede OPquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je voor een topic maken moeite moet doen
ja echt welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zat zeker alleen maar op mijn cam te focussen?
Waar wil je topic over maken dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekkahquote:
ja ga ik ook doenquote:
Oh dearquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ga ik ook doen
maar alsnog
mijn hele verjaardag is aan me voorbij gegaan zo'n beetje, nu moet ik nog 364 dagen wachten tot de volgende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg ik nietquote:
wie watquote:
Pffquote:
quote:
een of ander klote statistiekprogrammaquote:
Maak je een regressie analyse, flikkert hij er ineens 3 uitquote:
ja je zult het wel zienquote:
oh leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een of ander klote statistiekprogramma
[..]
Maak je een regressie analyse, flikkert hij er ineens 3 uitda fuck
Ik ben over een kwartier weg maar dan zie ik het later vandaag vast welquote:
Ik snap niets van wat je zegtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
quote:
Ik weet niet wanneer die er is hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben over een kwartier weg maar dan zie ik het later vandaag vast wel
Als je geen SPSS voor je studie hoeft te gebruiken mag je je gelukkig prijzenquote:
Ik merk het wel danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer die er is hoor
Wat ga je doen?
leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik merk het wel dan
Eten halen en wat andere kleine dingen
Hoezo 3?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net een half jaar spss gehad, maar ik heb geen idee wat je met regressie shit en 3 dingen bedoeltquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je geen SPSS voor je studie hoeft te gebruiken mag je je gelukkig prijzen
zo stoer jijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb een super chille lerares.
We hadden een SO en ik was vergeten te leren dus had ik een spiekbriefje gemaakt maar zij zag dat vanuit achterin de klas want we hadden les van een stagaire en ze zei er pas de week erna wat van en zei toen dat we les hadden van iemand anders en dat ze er dus niets mee te maken had wat we in die les deden.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef AppelCake het volgende:
We hadden een SO en ik was vergeten te leren dus had ik een spiekbriefje gemaakt maar zij zag dat vanuit achterin de klas want we hadden les van een stagaire en ze zei er pas de week erna wat van en zei toen dat we les hadden van iemand anders en dat ze er dus niets mee te maken had wat we in die les deden.![]()
nicequote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef AppelCake het volgende:
Wel iets van 15 variabelen ofzoquote:
Nou meid. Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef AppelCake het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik was het vergeten dat we dat hadden.
quote:
een linear regression, en hij gooit er random 3 variables uitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb net een half jaar spss gehad, maar ik heb geen idee wat je met regressie shit en 3 dingen bedoelt
quote:
quote:
quote:
ah chillquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://os1.amc.nl/mediawiki/index.php?title=OVERZICHT
huilenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah chill
alleen dit is in het Nederlands, en ik moet het natuurlijk weer in het Engels doen![]()
Meer halen danquote:
Ooitquote:
Ik wil ookquote:
Hebben ze die ja?quote:
Ik heb het nog maar een keer opquote:
Hier is het soms voor de helft van de prijs. Dan is het goed te doenquote:
Oh ja beter!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het soms voor de helft van de prijs. Dan is het goed te doen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat Chinees eten halen en nog wat andere dingen
Tot later mensen
ook cookie dough?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Joah, en die is goed te nassen
volgens mij welquote:
Hoe zien ze eruit dan?!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Joah, en die is goed te nassen
omg omgquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens mij wel
In ieder geval: chunky monkey, brownie, strawberry cheescake
hou je inquote:
quote:
Ja maar eens een keertje kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik hoor het nu ook voor het eerst, chill
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zullen je vast leuk staan.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, wat voor antwoord verwachtte je dan?
omg cookie doughquote:
quote:
Die vind ik zo smerig hequote:
quote:
veel plezierquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
even kijken of ik nog goed kan mario karten![]()
Viel Spass!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
even kijken of ik nog goed kan mario karten![]()
mario kartquote:
ja ik ookquote:
waar ga je naar kijken dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:16 schreef JRRY het volgende:
Ik ga vanavond met mama naar Linda de Mol kijken
Oh leuk idee van haarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/arti(...)iz_van_Linda_de_Mol/
En ik heb de app al en ik ga winnen MUWHAHA
wat maakt het uitquote:
hmm we zullen zien vanavondquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
niks, maar het ziet er wel gek uit.
want eerst was ze niet dik-dik
okequote:
oke ff kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke
moet je ook meespelen
app downloaden enz.
en dan krijg je een cijfer
ofcourse krijg ik een 9<
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:29 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
zou dit d'r echt zijn, niet gephotoshopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |