SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En aan de belastingdienstquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Net als je denk dat je niet een nog grotere hekel aan tijn kan krijgen.
Goood mooorning sunshine!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Net als je denk dat je niet een nog grotere hekel aan tijn kan krijgen.
Ze hebben je auto gepikt en zijn daarmee naar de kuip gegaan gisteren?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben je auto gepikt en zijn daarmee naar de kuip gegaan gisteren?
Daar zag ik namelijk een centricauto crossen.
Ik ga lappen en ik ben bang dat het hoger uitvalt dan vorig jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan en werd blij van het bedrag wat ik terug ga krijgen
Ik kreeg niets terug maar de gedachte dat ik niets bij hoefde te betalen stemde mij tevreden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan en werd blij van het bedrag wat ik terug ga krijgen
Shit voor je man.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga lappen en ik ben bang dat het hoger uitvalt dan vorig jaar.
Mja ik zal hetzelfde krijgen wanneer ik over enkele jaren ook op mezelf ga.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kreeg niets terug maar de gedachte dat ik niets bij hoefte te betalen stemde mij tevreden.
Ik twijfel tussen hoefte en hoefde. Hmm.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kreeg niets terug maar de gedachte dat ik niets bij hoefte te betalen stemde mij tevreden.
Je dacht aan het fuckschaap he.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen hoefte en hoefde. Hmm.
Samzz!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz!
Das lang geleden!Ik heb gisteren nog een one-liner gepost, geloof ik... Ik weet 't niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ook niet, ik zal wel al in bed gelegen hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een one-liner gepost, geloof ik... Ik weet 't niet meer.
Klopt. Dat je aan het bieren was met 2 FOK!kers.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een one-liner gepost, geloof ik... Ik weet 't niet meer.
Ik wou het niet zeggen, maar was wel onder de indruk dat er drank in het spel was!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Dat je aan het bieren was met 2 FOK!kers.
Zou kunnen, volgens mij was het redelijk vroeg in de avond.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zal wel al in bed gelegen hebben![]()
Hoe is het?
Ja, precies. Dus toch wel hier, ik wist niet of het SEX of R&P was, een van de tweequote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Dat je aan het bieren was met 2 FOK!kers.
Goed hoor. Ja die is al weken af. Foto staat ergens op mn fb.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen, volgens mij was het redelijk vroeg in de avond.
Goed, net terug van een ochtend werken in het asiel, helemaal kletsnat van de regen. Ben nu aan het opwarmen voor de verwarming.
[..]
Ja, precies. Dus toch wel hier, ik wist niet of het SEX of R&P was, een van de twee.
Hoe is het met Hups dan? Boeddha nog afgekregen?
Oh, dan moet ik FB even doorspittenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed hoor. Ja die is al weken af. Foto staat ergens op mn fb.![]()
Hups ligt nog lekker lui in bed.
Jupquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Vin
Met het goede been uit bed gestapt zie ik?
Sowieso trofast opbergmeubel voor op koen zijn kamer en spiegelkast voor badkamer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden
Waar ga je voor kijken?
Amsterdam + IKEA + lola = een te geile bedoeling voor Hups.quote:
Ah oké, have funquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso trofast opbergmeubel voor op koen zijn kamer en spiegelkast voor badkamer.
En evt nieuw bestek.
oke tot zoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdam + IKEA + lola = een te geile bedoeling voor Hups.
Kon dat maar.quote:
Je wordt oudquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon dat maar.![]()
Ik ben net door mn rug gegaan, ik zal blij zijn als ik nog naar de wc kan lopen.
Wat?quote:
Moffenlandquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kwam langs Venlo, ging naar moffenland.
Ik bedoel trouwens donderdag.
Aha, langs die schitterende stad dus... ahum.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kwam langs Venlo, ging naar moffenland.
Ik bedoel trouwens donderdag.
Weet ik veel. Kempen geloof ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Aha, langs die schitterende stad dus... ahum.
Waar moest je zijn?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet eens denk ik. Kwartiertje rijden vanuit mijn huis.
Maar in de stad ga je niet sneller dan 40quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Snelweg mag je 120(+), doe eens rekenen:')
Dan nog klopt dat aardig 15 minuten. Van deur tot deur iigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Snelweg mag je 120(+), doe eens rekenen:')
Je meent hetquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar in de stad ga je niet sneller dan 40
Nou danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
22km vanuit centrum Venlo tot deur.
Ik heb gelijk, want ik zei "30km of zo"Plus ik kijk niet continu op de navigatie
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou dan
Ik ben echt kreupel vandaag
Geen idee, maar m'n knie voel echt belabberd aan, daarnaast heb ik pijn aan m'n schouders, koppijn en voel ik me gewoon ontzettend zwakquote:
Griepje?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee, maar m'n knie voel echt belabberd aan, daarnaast heb ik pijn aan m'n schouders, koppijn en voel ik me gewoon ontzettend zwak
Denk het niet. Gewoon een slechte dag verwacht ik zoquote:
wacht maar tot je 34 bentquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Denk het niet. Gewoon een slechte dag verwacht ik zo
Met 22 jaar beginnen de jaren ook al te tellen..
Anders ik welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou dan
Ik ben echt kreupel vandaag
Leuk he, voetbal!quote:
Not sure if compliment or not.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HuppelmutsIk heb nu zoveel drank dat ik zelfs jou kan huizen
Tuurlijk is dat een compliment.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not sure if compliment or not.![]()
Wanneer kom je weer borrelen schat?
Als het aan mn buren ligt nooit meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat een compliment.
En dan heb ik nog geen eens HJ
Wanneer is je casa weer geopend?
Maar hebben ze guns/zijn ze joegoslavisch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het aan mn buren ligt nooit meer.
Stomme burenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wanneer ging het foutquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach voor sommige mensen is praten van andere al overlastquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer ging het fout
De meets waar ik bij was, waren vrij rustig toch?
?quote:
hoe kan het ook andersquote:
Jij had al eens gezegd een Ikea addict te zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha Hoezo? Was wel erg gezellug hoor
Valt mee hoor.....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij had al eens gezegd een Ikea addict te zijn
Dekentje, kruik en warme choco met rum of baileysquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:55 schreef fietsie het volgende:
Ik heb vandaag met mijn pa het glas in de kas gezet... ben nu nog koud na 2x doesjen en een warme maaltijd...
Of gewoon een whiskeyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dekentje, kruik en warme choco met rum of baileys
Goed idee!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb bier, dekentje en film.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uit tegen heerenveen, altijd lastig.quote:
Goed nieuws voor onsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit tegen heerenveen, altijd lastig.
En voor ons!quote:
Ergo: comfiquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Inmiddels thuis![]()
Koffie, joggingbroek, vest en kacheltje aan.
Ah je bent niet alleen film aan het kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En voor ons!
Nu ga ik verder met uhm... film kijken.
Wie zit er dan nog meer bij?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah je bent niet alleen film aan het kijken.
Ik dacht dat jij bij haar was, Roy.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk iemand met wie ze as we speak aan het sporten is.
Ik ben al ergens andersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bij haar was, Roy.
Dan had ik de film wel gevolgd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij bij haar was, Roy.
quote:
Vlam is ook weer wat overdreven, scharrel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]!
Vertel me alles! Ik wist niet dat je een nieuwe vlam had!
Een Fok!ster?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vlam is ook weer wat overdreven, scharrel.
Hoeveel ben jij per maand kwijt aan chloroform?quote:
Ik bedwelm ze met met mijn sprankende persoonlijkheidquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel ben jij per maand kwijt aan chloroform?
Ik las net een doodsverwensing van jou aan mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ken haar al een paar jaar, heeft ooit iets gehad met een kennis van me
Zo noem ik mijn sperma.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedwelm ze met met mijn sprankende persoonlijkheid
En terechtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las net een doodsverwensing van jou aan mij.![]()
Bring it on bitch!
Dat vindt hij fijn.quote:
Dat doet ze niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vindt hij fijn.![]()
Kans is groter dat Evie langs gaat bij hem met een shitload aan naalden!
Die mogelijkheid is natuurlijk ook aanwezigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vindt hij fijn.![]()
Kans is groter dat Evie langs gaat bij hem met een shitload aan naalden!
Maar ik ben keiliefquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is natuurlijk ook aanwezig
Hé, ja wel oké, ik ben weer eens wat wiskunde aan het ophalen (divgradcurl je kent het wel) op de zaterdagavond.quote:
quote:
Hoe staat dit in relatie tot je "ondertitel" ?quote:
Niet godverdomme.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe staat dit in relatie tot je "ondertitel" ?
Een vervelende en drukke poes, zou ik grapjens maken over kutjes.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:09 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, m'n poesje is al heel de avond vervelend en druk. Wat moet ik nu doen? Jij bent bioloog jij weet het wel. Wat zou je bijvoorbeeld doen bij een vervelende slak?
Ik miste hem ook. Daarom heb ik hem een berichtje gestuurd.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:13 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat dat het is ja. Daar heb ik ook last van.
nooooooo niet doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 00:09 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, m'n poesje is al heel de avond vervelend en druk. Wat moet ik nu doen? Jij bent bioloog jij weet het wel. Wat zou je bijvoorbeeld doen bij een vervelende slak?
Mensen slapenquote:Op zondag 10 maart 2013 03:43 schreef Faxie het volgende:
Waarom is het hier tegenwoordig altijd zo dood op de late uurtjes?
Niet geweestquote:Op zondag 10 maart 2013 03:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ga ik zo ook maar doen dan
Hoe was STRP?
Ow tjaquote:Op zondag 10 maart 2013 04:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik ga niet in mijn eentje en een maat vierde toen zijn verjaardag dusja prioriteten enz
Uiteraard heb jij spanning meid, het mag bestquote:Op zondag 10 maart 2013 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Koppijn!
Nog steeds verkouden.
Te vroeg wakker.
En spanning
Oh noes, nog steedsquote:Op zondag 10 maart 2013 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Koppijn!
Nog steeds verkouden.
Te vroeg wakker.
En spanning
Eeuwquote:Op zondag 10 maart 2013 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
Hopen dat 020 verliest en Feijenoord wintDie spanning!
Altijd lastig, Zwolle.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
Hoiquote:
Ik de grensrechterquote:
Roda doet het goed!quote:
Hoeft niet hoor!quote:Op zondag 10 maart 2013 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. We denderen er zo dadelijk vol doorheen.
Je bent zelf een zondagstopic met je UI.feraquote:
Je bent zelf een Fera met je tietjes, Rokje.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een zondagstopic met je UI.fera
dit gaat te ver kaneel..quote:Op zondag 10 maart 2013 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een Fera met je tietjes, Rokje.
Shitquote:Op zondag 10 maart 2013 15:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dit gaat te ver kaneel..ik zie je zo in het steegje achter de bar
![]()
(nohetero voor de vuigerds hier)
quote:
Arme Kaneelquote:
Ja, zo maar in elkaar geramd worden door Rokjequote:
Laat je dan ombouwen dan wil rokje je welquote:Op zondag 10 maart 2013 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zo maar in elkaar geramd worden door Rokje
Er blijft niks over van mijn mannelijkheid
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat je dan ombouwen dan wil rokje je wel
Jammerquote:
Goed plan wel van je.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn plan was om lekker op te ruimen en schoon te maken. En dan twi op te wachten in een leuk jurkje met een lekker biefstukje.
Maar ik ben nog niet verder dan de helft van de afwas en heb geen zin meer.
A spoon full of sugar helps the medicine go down, hequote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef Myraela het volgende:
Klaar.
Overigens scheelt het ook wel als je gewoon de muziek kei hard aanzet. Alles is leuker als je ondertussen mee kan schreeuwen met muziek.
Kom haten dan.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een zondagstopic met je UI.fera
Waz met jou?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een Fera met je tietjes, Rokje.
Daar veeg je hooguit je reet mee afquote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef Myraela het volgende:
Zou twi het waarderen als ik in plaats van een jurkje zijn Ajax shirt aanheb als hij straks thuis komt? Of zijn dat soort shirts te heilig om te dragen ofzo.
Mogge Foto, dat waren weer wijze woordenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar veeg je hooguit je reet mee af
Hoi, ik ben net uit bed
Daar wordt je reet wel vies van hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 16:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daar veeg je hooguit je reet mee af
Hoi, ik ben net uit bed
Mits geen BH eronder... prima!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef Myraela het volgende:
Zou twi het waarderen als ik in plaats van een jurkje zijn Ajax shirt aanheb als hij straks thuis komt? Of zijn dat soort shirts te heilig om te dragen ofzo.
Haiquote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mogge Foto, dat waren weer wijze woorden
Hoi Vinniieequote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
Tering Jantje het is koud buiten.
Goedemiddag btw
Het had hier gesneeuwd zei mamquote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
Tering Jantje het is koud buiten.
Goedemiddag btw
Ajax een voetbalclub noemenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef Myraela het volgende:
Hetzelfde idee maar dan met jullie favoriete voetbalclub shirt dan.
Dat was ik al, moest even naar familie.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Vinniiee
Nu weer veilig en warm onder je steen terug?
Dan liever een jurkje. Zo'n voetbalshirt van welke club dan ook is nogal a seksueelquote:Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef Myraela het volgende:
Dat lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef Myraela het volgende:
Ligt eraan wat ze eronder aan heeft.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan liever een jurkje. Zo'n voetbalshirt van welke club dan ook is nogal a seksueel
Ik ging alweer vrolijk met de motor naar het werk. Nu mag ik met het OVquote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet normaal dat weer. Vrijdag zat ik nog op het terras
Ik heb geen favoriete voetbalclub dus dat wordt dan shirtloos.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef Myraela het volgende:
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze eronder aan heeft.
Blijft nog tot vrijdag zo las ik netquote:Op zondag 10 maart 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging alweer vrolijk met de motor naar het werk. Nu mag ik met het OV
Zo weinig mogelijk!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze eronder aan heeft.
Wel goed je handen wassen daarnaquote:Op zondag 10 maart 2013 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriete voetbalclub dus dat wordt dan shirtloos.
OPBOKKEN ERMEEquote:Op zondag 10 maart 2013 16:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Blijft nog tot vrijdag zo las ik net
Dinsdag 5-10 cm sneeuw hierquote:Op zondag 10 maart 2013 16:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OPBOKKEN ERMEE
Nu haal ik het niet om naar rijles te gaan, en ook niet naar die FOK! Film actie
Witte Pasenquote:
Ik sta nergens meer van te kijken nu...quote:Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Witte Pasenoh wacht dat is nog 2 weken weg
Dan zou die jezusgast het wel koud krijgen aan het kruis.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken nu...
Kan mij het verrekken. Lul van een vent of wat het ook moest voorstellenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou die jezusgast het wel koud krijgen aan het kruis.
Dat doet hij sowieso al, althans volgens het grote sprookjesboekquote:Op zondag 10 maart 2013 16:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan mij het verrekken. Lul van een vent of wat het ook moest voorstellen
Ik zal alleen merken dat het Pasen is omdat tweede paasdag iedereen thuis isquote:Op zondag 10 maart 2013 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doet hij sowieso al, althans volgens het grote sprookjesboek
Ik ga bij mijn ouders wel de paashaas opetenmet Pasen
Gister is nog het regen-record gebroken: nog nooit eerder had het in De Bildt 24 uur lang non-stop geregend....quote:Op zondag 10 maart 2013 16:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken nu...
Hmm, dat doet het hier zo vaakquote:Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gister is nog het regen-record gebroken: nog nooit eerder had het in De Bildt 24 uur lang non-stop geregend....
Mooi toch zo'n dag vrijquote:Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zal alleen merken dat het Pasen is omdat tweede paasdag iedereen thuis is
Mooiquote:
Daar is toch altijd wel een vrijwilliger voor te vinden?quote:
Was dat maar zo.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar is toch altijd wel een vrijwilliger voor te vinden?
Heheheh same herequote:Op zondag 10 maart 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind piepers jassen echt een kutklus!
Hihihi je zei komenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef Tamashii het volgende:
Is de datum nou nog niet bekend van de weerwolvenmeet? Wij willen gewoon komen!!!
Dat kan geregeld wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef Tamashii het volgende:
Is de datum nou nog niet bekend van de weerwolvenmeet? Wij willen gewoon komen!!!
Wat die weerwolvenmeet?quote:
Oh je bedoeld dat anderequote:
Taalnaziquote:
Ben bang dat dat er voor mij vandaag niet meer in zit....quote:Op zondag 10 maart 2013 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben al gekomen, dus ik bedoel echt dat we willen komen.
Nog een keer?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:08 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben al gekomen, dus ik bedoel echt dat we willen komen.
Je zit er vandaag niet in?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef Cod013 het volgende:
[..]
Ben bang dat dat er voor mij vandaag niet meer in zit....
Ik ben drooggeneukt.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:12 schreef Cod013 het volgende:
@huppelmuts: Wil je niet of zit het er niet meer in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |