SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En aan de belastingdienstquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Net als je denk dat je niet een nog grotere hekel aan tijn kan krijgen.
Goood mooorning sunshine!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Net als je denk dat je niet een nog grotere hekel aan tijn kan krijgen.
Ze hebben je auto gepikt en zijn daarmee naar de kuip gegaan gisteren?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben je auto gepikt en zijn daarmee naar de kuip gegaan gisteren?
Daar zag ik namelijk een centricauto crossen.
Ik ga lappen en ik ben bang dat het hoger uitvalt dan vorig jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan en werd blij van het bedrag wat ik terug ga krijgen
Ik kreeg niets terug maar de gedachte dat ik niets bij hoefde te betalen stemde mij tevreden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan en werd blij van het bedrag wat ik terug ga krijgen
Shit voor je man.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga lappen en ik ben bang dat het hoger uitvalt dan vorig jaar.
Mja ik zal hetzelfde krijgen wanneer ik over enkele jaren ook op mezelf ga.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kreeg niets terug maar de gedachte dat ik niets bij hoefte te betalen stemde mij tevreden.
Ik twijfel tussen hoefte en hoefde. Hmm.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kreeg niets terug maar de gedachte dat ik niets bij hoefte te betalen stemde mij tevreden.
Je dacht aan het fuckschaap he.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen hoefte en hoefde. Hmm.
Samzz!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Samzz!
Das lang geleden!Ik heb gisteren nog een one-liner gepost, geloof ik... Ik weet 't niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ook niet, ik zal wel al in bed gelegen hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een one-liner gepost, geloof ik... Ik weet 't niet meer.
Klopt. Dat je aan het bieren was met 2 FOK!kers.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een one-liner gepost, geloof ik... Ik weet 't niet meer.
Ik wou het niet zeggen, maar was wel onder de indruk dat er drank in het spel was!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Dat je aan het bieren was met 2 FOK!kers.
Zou kunnen, volgens mij was het redelijk vroeg in de avond.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zal wel al in bed gelegen hebben![]()
Hoe is het?
Ja, precies. Dus toch wel hier, ik wist niet of het SEX of R&P was, een van de tweequote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Dat je aan het bieren was met 2 FOK!kers.
Goed hoor. Ja die is al weken af. Foto staat ergens op mn fb.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen, volgens mij was het redelijk vroeg in de avond.
Goed, net terug van een ochtend werken in het asiel, helemaal kletsnat van de regen. Ben nu aan het opwarmen voor de verwarming.
[..]
Ja, precies. Dus toch wel hier, ik wist niet of het SEX of R&P was, een van de twee.
Hoe is het met Hups dan? Boeddha nog afgekregen?
Oh, dan moet ik FB even doorspittenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed hoor. Ja die is al weken af. Foto staat ergens op mn fb.![]()
Hups ligt nog lekker lui in bed.
Jupquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Vin
Met het goede been uit bed gestapt zie ik?
Sowieso trofast opbergmeubel voor op koen zijn kamer en spiegelkast voor badkamer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden
Waar ga je voor kijken?
Amsterdam + IKEA + lola = een te geile bedoeling voor Hups.quote:
Ah oké, have funquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sowieso trofast opbergmeubel voor op koen zijn kamer en spiegelkast voor badkamer.
En evt nieuw bestek.
oke tot zoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdam + IKEA + lola = een te geile bedoeling voor Hups.
Kon dat maar.quote:
Je wordt oudquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kon dat maar.![]()
Ik ben net door mn rug gegaan, ik zal blij zijn als ik nog naar de wc kan lopen.
Wat?quote:
Moffenlandquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kwam langs Venlo, ging naar moffenland.
Ik bedoel trouwens donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |