Halina is opzich ook enorm klachtwaardig, Yo is iniedergeval nog mooi en lijkt mij best een grappig meisje en dat kan ik van Halina niet zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Joh! heb je het door. Moet je eens naar deze link kijken en dan zie je andermaal hoe de BNers zichzelf belangrijk vinden en over het minste geringste de trompet ( in negatieve zin) laten schallen.
was altijd al zo, heeft nog nooit iets zinnigs gemeldquote:Op zondag 10 maart 2013 11:58 schreef female81 het volgende:
Ik heb vanochtend eens naar dat interview in Shownieuws zitten kijken. Ze zegt heel erg veel en tegelijkertijd zegt ze helemaal niks. Ook een kunst.
Daarom werd Willem de Zwijger zo genoemd.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:58 schreef female81 het volgende:
Ik heb vanochtend eens naar dat interview in Shownieuws zitten kijken. Ze zegt heel erg veel en tegelijkertijd zegt ze helemaal niks. Ook een kunst.
Ach niet veel aan gedaan dan wat meer actuele plaatjes aan toegevoegd. Bedankt i.i.g.quote:
Plakken en meten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Als het aan Yolanthe Sneijder-Cabau ligt is ze snel terug te zien op de Turkse televisie. Nu Yolanthe met haar man Wesley Sneijder naar Istanboel is verhuisd, lonkt het acteren in een tv-serie.
Er ligt nog niks echt vast wat ik kan vertellen, maar ik ben wel van plan iets te gaan doen op Turkse televisie. Er zijn mogelijkheden nu, maar het kost allemaal een beetje tijd om mijn draai te vinden want er is nog heel veel werk wat loopt en wat ik nog moet afronden.
Morgen vliegt ze terug naar Istanboel om mee te lopen in de Istanboel Fashion Week. 'Dat is heel intensief, met campagnes enzo', bekent ze. Bovendien is er nog de zorg voor Jessey Sneijder, de zoon van Wesley. 'Ik ga hem straks uit school halen en hij vliegt mee naar Istanboel', legt ze uit. 'Het is plakken en meten, maar uiteindelijk zijn we gezond en gelukkig.'
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)evisiecarriere.dhtml
Vast dat ze Hollywood laat schieten omdat ze zo gelukkig is met Wes in Turkijequote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat zegt ze in dat Turkse artikel over Hollywood? Dat ze het helemaal gemaakt heeft daar?
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef alors het volgende:
![]()
Ik keek de Boekenquiz, nu op Ned 2 en Özcan Akyol zit daar, en hij schrijft voor Hard Gras een artikel over Yo en Wes en zijn reactie op de vraag hoe het in Istanbul was: 'Iedereen in Istanbul vindt Wesley echt kut.'
! Omdat hij niet presteert en Yolanthe is nog meer in de media en die was ook niet heel geliefd volgens hem.
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau is niet alleen maar glamour
Yolanthe Sneijder-Cabau is blij dat ze in de film Valentino een heel andere kant van zichzelf kan laten zien.
"De regisseur wilde alle acteurs totaal het tegenovergestelde van hun karakter laten spelen. Dus ik ben te zien met slordige haren, zonder make-up, in een overalletje met verfspetters", vertelt de brunette in Grazia.
"Maar ik voelde me helemaal in m’n hummie. Het was leuk om ook deze kant van mezelf te laten zien, wat ik ben natuurlijk niet alleen maar glamour. Laat mij maar lekker normaal blijven. Het kunstzinnige aspect van mijn personage trekt me ook heel erg, omdat ik dat zelf ook ben. In mijn vrije tijd ben ik altijd bezig met schilderen en tekenen", aldus de vrouw van voetballer Wesley Sneijder.
Volgens de actrice en presentatrice had de regisseur van de Nederlandse film dit niet achter haar gezocht. "Maar ik ben niet iemand die heel erg met zijn privéleven naar buiten komt. Door de roddelbladen lijkt dat misschien zo, maar mensen weten bijna niets van mij."
Billen en heupen
Afgelopen week liep Yolanthe ook mee in een modeshow tijdens Istanbul Fashion Week. Ze blijft in vorm door zo’n vier tot vijf keer per week te sporten. De drukte rondom de verhuizing naar Turkije maakt dat soms lastig. "Dan moet ik echt een innerlijke strijd voeren om mezelf ertoe te zetten… Maar het voordeel is dat ik dan wel kan eten wat ik wil."
"Ik krijg weleens opmerkingen dat ik zo dun ben geworden, maar dat is niet waar", vervolgt ze. "Ik ben slank, maar tijdens de fitting voor Fashion Week moesten er toch echt kleine aanpassingen gemaakt worden. Want ik heb nog steeds billen en heupen, en daar ben ik blij mee."
Door: NU.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |