abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123821568
Welkom in de topicreeks van Yo & Wes!

Sinds mei 2009 zijn Yo & Wes onafscheidelijk, in december 2009 verloofden
de 2 zich. Op 17 juli 2010 heeft het koppel elkaar het ja-woord gegeven in Italië.
Zij hebben het luxe Toscaanse Castel Monastero afgehuurd voor het echte trouwfeest.
Na het huwelijk ontstond een relletje met de weddingplanners van The Class Company,
over de onvoorziene kosten van de bruiloft en de rekening die niet betaald werd.
Wes bleek een ware Kerstengel en betaalde toch de rekening.

Yo & Wes hebben de afgelopen jaren niet stilgezeten, waar Wes nog bij Internazionale
speelt, is de carrière van Yo in een stroomversnelling geraakt.
Via diverse acteer - en presentatie klussen in en buiten Hillywood is ze in Hollywood
beland.

In een interview wat Yolanthe met Wesley had voor het tijdschrift VROUW kwamen
een paar bijzondere onthullingen. Vanaf het moment dat Wesley Yolanthe in ONM
zeg (zo'n 10 jaar geleden) wist hij dat ze zijn droomvrouw was.
De grootste droom van Wesley is het krijgen van een voetbaleftal met Yolanthe.

In deze reeks zijn vele geruchten over de vermeende verbouwingen van Yo voorbij
gekomen, maar vooralsnog lijkt vooral Wes degene te zijn die zijn lijf heeft laten bewerken.
Zo onderging hij een haartransplantatie en heeft zijn lichaam met diverse afbeeldingen
verminkt versierd.Een van de meest opvallendste tatoeages is een afbeelding die
eigenlijk Yo moet voorstellen, maar weer wegheeft van Michael Jackson.

Op een gegeven moment was Wes een beetje inspiratieloos geraakt, wat voor tatoeage
moest er nu toch komen? Yo schoot meteen haar liefje ten hulp, en plaatste een oproep
op twitter, om haar volgers vroeg mee te denken over een nieuwe tatoeage.
Een volger gaf als tip Wes een sleeve te laten aanmeten, en zo geschiedde.

Yo & Wes reeks:
Yo & Wes cashen in Istanbul.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2013 11:34:18 ]
pi_123821698
Nou, het schiet niet echt op met dat voetbalelftal met Yolanthe en haar acteercarriere in LA.
pi_123823056
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Joh! heb je het door. Moet je eens naar deze link kijken en dan zie je andermaal hoe de BNers zichzelf belangrijk vinden en over het minste geringste de trompet ( in negatieve zin) laten schallen.
Halina is opzich ook enorm klachtwaardig, Yo is iniedergeval nog mooi en lijkt mij best een grappig meisje en dat kan ik van Halina niet zeggen _O-
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:45:43 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123832868
Is ze nu werkelijk uit die film met Markie Mark geknipt, trouwens?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  † In Memoriam † zaterdag 9 maart 2013 @ 20:38:37 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_123840795
Welke film was dat ook weer? Moet hier nog draaien toch?
Als dat al gebeurt. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_123845449
Pain & Gain, maar daar zit ze toch nog wel in, is een tijdje onduidelijk geweest.

De trailer is uit trouwens

lijkt me echt een kutfilm trouwens :') in April in de VS in de bios dus.
know'm sayin?
word? word.
pi_123857139
Wat een luxe OP! Nice :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_123859584
Ik heb vanochtend eens naar dat interview in Shownieuws zitten kijken. Ze zegt heel erg veel en tegelijkertijd zegt ze helemaal niks. Ook een kunst. :{
pi_123862867
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:58 schreef female81 het volgende:
Ik heb vanochtend eens naar dat interview in Shownieuws zitten kijken. Ze zegt heel erg veel en tegelijkertijd zegt ze helemaal niks. Ook een kunst. :{
was altijd al zo, heeft nog nooit iets zinnigs gemeld
  zondag 10 maart 2013 @ 14:58:12 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123867603
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:58 schreef female81 het volgende:
Daarom werd Willem de Zwijger zo genoemd.
Niet omdat hij niet sprak, maar omdat hij niets zei.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123911415
Maar het grote verschil is dat dat een historisch persoon is en hij daarvoor al e.a. had bewerkstelligd.

Yolanthe heeft nooit echt wat gepresteerd dan alleen gefortuneerde BNers aan de haak te slaan en vervolgens de eeuwige liefde aan hem te verklaren en zichzelf als zo "gewoon" neer te zetten in diverse media.

quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een luxe OP! Nice :Y
Ach niet veel aan gedaan dan wat meer actuele plaatjes aan toegevoegd. Bedankt i.i.g. :)

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2013 14:38:33 ]
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:09:53 #12
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_124074974

Als het aan Yolanthe Sneijder-Cabau ligt is ze snel terug te zien op de Turkse televisie. Nu Yolanthe met haar man Wesley Sneijder naar Istanboel is verhuisd, lonkt het acteren in een tv-serie.
Er ligt nog niks echt vast wat ik kan vertellen, maar ik ben wel van plan iets te gaan doen op Turkse televisie. Er zijn mogelijkheden nu, maar het kost allemaal een beetje tijd om mijn draai te vinden want er is nog heel veel werk wat loopt en wat ik nog moet afronden.

Morgen vliegt ze terug naar Istanboel om mee te lopen in de Istanboel Fashion Week. 'Dat is heel intensief, met campagnes enzo', bekent ze. Bovendien is er nog de zorg voor Jessey Sneijder, de zoon van Wesley. 'Ik ga hem straks uit school halen en hij vliegt mee naar Istanboel', legt ze uit. 'Het is plakken en meten, maar uiteindelijk zijn we gezond en gelukkig.'

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)evisiecarriere.dhtml
pi_124075020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 00:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[ afbeelding ]
Als het aan Yolanthe Sneijder-Cabau ligt is ze snel terug te zien op de Turkse televisie. Nu Yolanthe met haar man Wesley Sneijder naar Istanboel is verhuisd, lonkt het acteren in een tv-serie.
Er ligt nog niks echt vast wat ik kan vertellen, maar ik ben wel van plan iets te gaan doen op Turkse televisie. Er zijn mogelijkheden nu, maar het kost allemaal een beetje tijd om mijn draai te vinden want er is nog heel veel werk wat loopt en wat ik nog moet afronden.

Morgen vliegt ze terug naar Istanboel om mee te lopen in de Istanboel Fashion Week. 'Dat is heel intensief, met campagnes enzo', bekent ze. Bovendien is er nog de zorg voor Jessey Sneijder, de zoon van Wesley. 'Ik ga hem straks uit school halen en hij vliegt mee naar Istanboel', legt ze uit. 'Het is plakken en meten, maar uiteindelijk zijn we gezond en gelukkig.'

[ afbeelding ]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)evisiecarriere.dhtml
Plakken en meten.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 00:22:53 #14
384473 Tuinfluitert
pi_124075556
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:

Welkom in de topicreeks van Yo & Wes!

Dank je wel voor de openingspost.

pi_124080170
Wat zegt ze in dat Turkse artikel over Hollywood? Dat ze het helemaal gemaakt heeft daar? :')
pi_124101962

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 15-03-2013 18:52:28 (Doe eens niet) ]
pi_124102055
:o

So sad...
pi_124164880
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 07:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat zegt ze in dat Turkse artikel over Hollywood? Dat ze het helemaal gemaakt heeft daar? :')
Vast dat ze Hollywood laat schieten omdat ze zo gelukkig is met Wes in Turkije :+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 18 maart 2013 @ 10:52:05 #19
384473 Tuinfluitert
pi_124197941
Je woont nu in Turkije, ben je van plan je ook voor dat land in te zetten in de strijd tegen kindermisbruik?
Ik heb wel verhalen gehoord over het land die schokkend waren en daar luister ik zeker naar, maar ik woon er nu zes weken, waarvan ik er drie in het buitenland heb doorgebracht. De drie weken in Turkije bestonden vooral uit verhuizen, chaos en drukte. Ik ben benieuwd wat ik daar nog te zien ga krijgen. Als we iets voor het land kunnen betekenen met de stichting dan zal ik dat zeker doen.

http://www.metronieuws.nl(...)SrZmcn!SnRasmHumLWw/
  maandag 18 maart 2013 @ 10:52:20 #20
384473 Tuinfluitert
pi_124197951

Johnny de Mol is meer dan blij met zijn rol in de film Valentino. 'Ik heb om eerlijk te zijn vooral 'ja' gezegd tegen de rol omdat ik mocht zoenen met Yolanthe.'
'Zij speelt mijn vriendin en ik ken Wesley Sneijder al sinds de Ajax tijd'. 'Hij zit in het management bij mijn stiefvader Sören Lerby. Wel grappig om hem zo een hak te zetten.'

'We hebben die scène, ik schat, zo'n 10 keer overgedaan. Het probleem was dat het licht steeds weer niet helemaal goed was. Nee hoor, het was een one taker', verzekert hij.

Dat is waarschijnlijk een rustgevende gedachte voor zijn vriendin Josje Huisman, die hij overigens 'veel te weinig ziet'. 'Josje woont in Antwerpen en dat blijft zo want haar werk is daar. Ik rijd er vaak voor één avond naar toe.'

http://www.parool.nl/paro(...)e-met-Yolanthe.dhtml
  maandag 18 maart 2013 @ 21:40:04 #21
123170 alors
zlata1234
pi_124226439
_O- _O- Ik keek de Boekenquiz, nu op Ned 2 en Özcan Akyol zit daar, en hij schrijft voor Hard Gras een artikel over Yo en Wes en zijn reactie op de vraag hoe het in Istanbul was: 'Iedereen in Istanbul vindt Wesley echt kut.' :D! Omdat hij niet presteert en Yolanthe is nog meer in de media en die was ook niet heel geliefd volgens hem.
know'm sayin?
word? word.
pi_124245271
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef alors het volgende:
_O- _O- Ik keek de Boekenquiz, nu op Ned 2 en Özcan Akyol zit daar, en hij schrijft voor Hard Gras een artikel over Yo en Wes en zijn reactie op de vraag hoe het in Istanbul was: 'Iedereen in Istanbul vindt Wesley echt kut.' :D! Omdat hij niet presteert en Yolanthe is nog meer in de media en die was ook niet heel geliefd volgens hem.
:D Ik ruik afgunst. Sneijder zijn populariteit groeit alleen maar, ook nu hij langer blijft op trainingen en begint te scoren.
-nee-
pi_124281081
Ze is aan het crash-dieten geslagen?

http://www.telegraaf.nl/p(...)he_graatmager__.html

@debroervanroos (BNN's Tim Hofman) op Twitter:

"had Yolanthe dus gisteren voor de camera en als ik haar familie/vriendenkring was zou ik me eens zorgen gaan maken om d'r gewicht. niet ok."

en:

"een skelet met make up. serieus, niet ok. weinig lekker wijf meer over"

---------------------------------------------------------------------------

Nog een edit: foto's van deze week gevonden.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 08:52:24 ]
pi_124283764
Volgens Yo zelf niet hoor...
quote:
Yolanthe Sneijder-Cabau is niet alleen maar glamour
Yolanthe Sneijder-Cabau is blij dat ze in de film Valentino een heel andere kant van zichzelf kan laten zien.

"De regisseur wilde alle acteurs totaal het tegenovergestelde van hun karakter laten spelen. Dus ik ben te zien met slordige haren, zonder make-up, in een overalletje met verfspetters", vertelt de brunette in Grazia.

"Maar ik voelde me helemaal in m’n hummie. Het was leuk om ook deze kant van mezelf te laten zien, wat ik ben natuurlijk niet alleen maar glamour. Laat mij maar lekker normaal blijven. Het kunstzinnige aspect van mijn personage trekt me ook heel erg, omdat ik dat zelf ook ben. In mijn vrije tijd ben ik altijd bezig met schilderen en tekenen", aldus de vrouw van voetballer Wesley Sneijder.

Volgens de actrice en presentatrice had de regisseur van de Nederlandse film dit niet achter haar gezocht. "Maar ik ben niet iemand die heel erg met zijn privéleven naar buiten komt. Door de roddelbladen lijkt dat misschien zo, maar mensen weten bijna niets van mij."

Billen en heupen
Afgelopen week liep Yolanthe ook mee in een modeshow tijdens Istanbul Fashion Week. Ze blijft in vorm door zo’n vier tot vijf keer per week te sporten. De drukte rondom de verhuizing naar Turkije maakt dat soms lastig. "Dan moet ik echt een innerlijke strijd voeren om mezelf ertoe te zetten… Maar het voordeel is dat ik dan wel kan eten wat ik wil."

"Ik krijg weleens opmerkingen dat ik zo dun ben geworden, maar dat is niet waar", vervolgt ze. "Ik ben slank, maar tijdens de fitting voor Fashion Week moesten er toch echt kleine aanpassingen gemaakt worden. Want ik heb nog steeds billen en heupen, en daar ben ik blij mee."

Door: NU.nl
know'm sayin?
word? word.
pi_124283787
Die is flink afgeslankt inderdaad, ze heeft er wel eens beter uit gezien.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')