je zei inwonersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:50 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik dus die 30.000 simoleons nodig.
Ik zit nu ook op die server. Heb je een invite verstuurd. Kan ik nog even met jullie mee doen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:51 schreef S3R9I het volgende:
[..]
Verzoek verzonden :p Moet ik alvast een region creëren?
Dat zat ik net ook te denken. 1 stad voor wonen, 1 voor werk. Maar moet je wel constant switchen, wat me nogal irritant lijkt met die lange laadtijden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:51 schreef Jump het volgende:
Is het trouwens een goed idee om een tweede stad te beginnen waar enkel maar fabrieken zijn? En dan in d eeerste stad niks van fabrieken?
Ja ik ben er net uitgegooid dus ik probeer er weer in te komen. Momentjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:54 schreef Cameti het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op die server. Heb je een invite verstuurd. Kan ik nog even met jullie mee doen?
Inderdaad, en de kans dat je er uit ligt tijdens het switchen en zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook te denken. 1 stad voor wonen, 1 voor werk. Maar moet je wel constant switchen, wat me nogal irritant lijkt met die lange laadtijden.
met goed openbaar vervoer misschien wel maar ik zou het andersom doen. eerst industriestad met overschot aan industrie bouwen en daarna een forenzen stad?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:51 schreef Jump het volgende:
Is het trouwens een goed idee om een tweede stad te beginnen waar enkel maar fabrieken zijn? En dan in d eeerste stad niks van fabrieken?
Jij hoort toch gewoon in regio 2? DM LeaderRoel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:39 schreef Johan1994 het volgende:
Zijn er mensen die met mijn een regio willen beginnen ofzoIk verveel me de kippenziekte.
Industrie komt dan nooit van de grond. Mensen met lage inkomens trekken sowieso wel in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:55 schreef jogy het volgende:
[..]
met goed openbaar vervoer misschien wel maar ik zou het andersom doen. eerst industriestad met overschot aan industrie bouwen en daarna een forenzen stad?
mwoah; hoort erbij.. een beetje tegenslag.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
niet in de gewone mode..
ik zou het wel prettig vinden overigens
ah ok!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:55 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik bedoel ook inwonersSorry, het is al laat
Dat is het precies jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:57 schreef jogy het volgende:
[..]
ah ok!. duidelijk. maar bij de eerste update heb je dus een andere add on gekozen?
bij mij blijven ze janken om industrie.. anders maak je een stad. bouw je industrie die goed loopt inclusief bewoning en net voor je switched sloop je alle woningen en start je een nieuwe stad met hoofdzakelijk woningen. zorg wel voor bussen en treinstation.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Industrie komt dan nooit van de grond. Mensen met lage inkomens trekken sowieso wel in.
Volgens mij heb ik ergens anders gelezen dat het hele online gedeelte Maxis' idee was.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
True. https://www.facebook.com/SimCity/posts/10151510750774866
Care. Ik heb er geen moeite mee zolang de servers maar werken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens anders gelezen dat het hele online gedeelte Maxis' idee was.
wat lelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)e-the-city-of-your-d
On de global market die niet beschikbaar isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe kom ik van mijn ge recycle goederen af? mn center heeft 20 ton liggen maar ik krijg het niet weg
smerige hoerenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:11 schreef Jump het volgende:
[..]
On de global market die niet beschikbaar is
gewoon een trade depot bouwen je kan het wel verkopen. Lukte mij ook om plastic/metals en alloy's te verkopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe kom ik van mijn ge recycle goederen af? mn center heeft 20 ton liggen maar ik krijg het niet weg
Ja, die verkopen wel. Maar mn vrachtwagens kunnen hun goederen niet kwijt want dat ding zit vol.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:16 schreef trance_fan het volgende:
[..]
gewoon een trade depot bouwen je kan het wel verkopen. Lukte mij ook om plastic/metals en alloy's te verkopen.
Las net ook een stuk in de Simcity review in progress van IGN en die zei hetzelfde. Misschien een bug ofzo dankzij dat de servers nog steeds fu**ed zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, die verkopen wel. Maar mn vrachtwagens kunnen hun goederen niet kwijt want dat ding zit vol.
Jup, die was gister al bugged ineens.. mijn stad in de fok regio4 heb ik ook even niet meer aangeraakt hierdoor omdat recycle mijn main inkomstenbron is atmquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, die verkopen wel. Maar mn vrachtwagens kunnen hun goederen niet kwijt want dat ding zit vol.
Als je kan spelen en niet van stad verwisseld is het een leuk spel.quote:
Ik refereerde naar het plaatje boven mijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:30 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Als je kan spelen en niet van stad verwisseld is het een leuk spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk vrij snel maar denk dat EA hier heel slim op in gaat spelen door nieuwe features ingame toe te voegen en nieuwe gebouwen (tegen betaling als DLC)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:30 schreef overdoseh het volgende:
Ik heb echt geen problemen met simcity gehad. Nouja, 1x een queue van 20 min. Daarna ongeveer 4 uur aan stuk gebouwd. Leuke game. Vraag me wel af hoe snel ik me eraan ga vervelen :d
wat moet ik in de OP zetten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Met dat blauw hé, kan je hem plaatsen in de OP als vervanger van de count down?
zie hem welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef Qunix het volgende:
Oh, jullie zien hem niet denk ik?
http://qunix.net/simcity.php
Al de ganse avond aan eht spelen en zojuist van stad gewisseld. Duurde wel een minuut of vijf ongeveer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:30 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Als je kan spelen en niet van stad verwisseld is het een leuk spel.
Zou je het willen doen? Thanks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zie hem welmaar die moet dus in de OP?
Waar haal je die gegevens vandaan dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef Qunix het volgende:
Oh, jullie zien hem niet denk ik?
http://qunix.net/simcity.php
Check dit topic (paar reacties terug) Oh, alweer een nieuw deel... De vorige dusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar haal je die gegevens vandaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |