nope, is er uitgehaald met een patch voor betere server stabaliteitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:20 schreef Rezania het volgende:
Is er eigenlijk ook een markt naast andere steden in de regio? Kan het niet vinden?
Wat? Zakelijke investeringen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:18 schreef lordteddybeer het volgende:
Zo ik ben er klaar mee voor vandaag. Was een mooi dagje in Regio 7, waar ik bijna failliet ging omdat ik teveel grondstoffen liep te importen. Gelukkig mij zelf er weten uit te redden en nu een lekker budget.
[ afbeelding ]
Ik begin mij trouwens wel steeds meer te irriteren aan de kleine map size. Zeker omdat ik nu alles wel heb vol gebouwd.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nope, is er uitgehaald met een patch voor betere server stabaliteit
aapquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:27 schreef Blistering het volgende:
175000 inwoners, en deze boy sloopt z'n halve stad zodat 'ie een vliegveld kan bouwenHet gevolg is dat ik de belastingen omhoog moet doen tot ~17% om toch nog enigszins inkomsten te hebben, aangezien alles nu op verlies staat.
Fail.
Ja erg héquote:
Taxes verhogen, andere services dichtgooienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:29 schreef S3R9I het volgende:
Kan je de tarieven van het openbaar vervoer nog aanpassen, want door de tram maak ik alleen maar verlies?
Oke want ik had heel veel winst door het vervoer en opeens niet meer en er komen geen toeristen meer via het openbaar vervoerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:30 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Taxes verhogen, andere services dichtgooien
de global market kan je nog steeds mee handelen hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nope, is er uitgehaald met een patch voor betere server stabaliteit
http://www.destructoid.co(...)#JWTv2fot0cH62CJq.99quote:In what has to be the most incredible display of PR spin seen in a videogame crisis, an Electronic Arts spokesperson has claimed SimCity's notoriously awful DRM setbacks are a result of the game being just too gosh-darn enjoyable to quit! No, this isn't an Onion article.
"What we saw was that players were having such a good time they didn't want to leave the game, which kept our servers packed and made it difficult for new players to join," explained senior producer Kip Katsarelis on EA's forums.
The remark has already led to SimCity being renamed to SpinCity (thanks to Hollander Cooper!) in celebration of an almost impressive bit of damage control. SimCity is now the game too fun to work, and it's all your fault for wanting to play it so badly.
Daar kun je zo over doen, maar het is wel een waarheid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:34 schreef bjorntju het volgende:
Het is allemaal onze schuld:
[..]
http://www.destructoid.co(...)#JWTv2fot0cH62CJq.99![]()
Halve stad staat in de fik door een meteoorregen, heb ik dus echt geen zin in...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
niet in de gewone mode..
ik zou het wel prettig vinden overigens
meltdown, aliens, godzilla, meteoorregen, aardbeving..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Halve stad staat in de fik door een meteoorregen, heb ik dus echt geen zin in...
Ik had een tornadoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:42 schreef mschol het volgende:
[..]
meltdown, aliens, godzilla, meteoorregen, aardbeving..
allen al gehad
Ik wil wel een regio beginnen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:39 schreef Johan1994 het volgende:
Zijn er mensen die met mijn een regio willen beginnen ofzoIk verveel me de kippenziekte.
zorgen voor hogere dichtheid, of je hebt veel te ruim gebouwd...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:43 schreef davedavy het volgende:
Mijn hele stad is vol, geen verlies, en toch maar 12000 inwoners
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:35 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Daar kun je zo over doen, maar het is wel een waarheid.
Voeg me maar toe op Orginquote:
pics!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:43 schreef davedavy het volgende:
Wat is je Origin naam en Ik zal even kijken welke ik inkom -.- in West lukt het me niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:44 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Voeg me maar toe op Orgin! En welke server dan?
Dat staat er niet. Er staat letterlijk dat wanneer mensen eindelijk het spel in kunnen komen, ze daar in blijven. En dat is gewoon knetterhard waar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:44 schreef bjorntju het volgende:
[..]Dit is gewoon een fancy manier om te zeggen dat het eigenlijk onze schuld is. Dat alles niet 100% goed gaat bij de launch oke, maar 4 dagen na de relase zijn er nog steeds problemen. Dat kan je gewoon niet goedpraten
Ik zie daar geen schuldverwijzing in, eerlijk gezegd. Het hele bericht (dus niet die enkele quote) was een schuldbekentenis en belofte dat ze het verschrikkelijk vinden dat het zo is gelopen en ze niet stoppen voor het goed werkt dus tja. Je mag denken van EA wat je wil maar hier kan ik niet veel slechts uit halen..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:34 schreef bjorntju het volgende:
Het is allemaal onze schuld:
[..]
http://www.destructoid.co(...)#JWTv2fot0cH62CJq.99![]()
Oceanie lukt mijn wel in 1x, Me orginnaam is Johan1994quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:46 schreef S3R9I het volgende:
[..]
Wat is je Origin naam en Ik zal even kijken welke ik inkom -.- in West lukt het me niet.
Oceanie 1? En ik voeg je toe!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:46 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Oceanie lukt mijn wel in 1x, Me orginnaam is Johan1994
wegen upgraden en je gemeentehuis ook. zal wel helpen denk ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:43 schreef davedavy het volgende:
Ja? Zeg ik dan dat EA mensen uit de game kickt? (howel ik trouwens al vaak zat gehad heb dat de connectie verloren was en mijn stad weg was) Het punt is dat ze zeggen dat ze niet hadden verwacht dat zoveel mensen zolang bleven spelen wat gewoon een bullshit excuus is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:46 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Er staat letterlijk dat wanneer mensen eindelijk het spel in kunnen komen, ze daar in blijven. En dat is gewoon knetterhard waar.
ik zit ellendig lang te wachten op wat cash in het begin..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:48 schreef AppleMartini het volgende:
De groei naar 30.000 inwoners duurt me te lang, ik wil andere scholen kunnen bouwen
Jupquote:
Dat duurt me ook te lang jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit ellendig lang te wachten op wat cash in het begin..
onderwijs add on bouwen bij je gemeentehuis. 15000 simoleons.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:48 schreef AppleMartini het volgende:
De groei naar 30.000 inwoners duurt me te lang, ik wil andere scholen kunnen bouwen
Daarvoor heb ik dus die 30.000 simoleons nodig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:50 schreef jogy het volgende:
[..]
onderwijs add on bouwen bij je gemeentehuis. 15000 simoleons.
Ze hadden het wel kunnen weten ja en waarschijnlijk deden ze dat ook maar dan nog zie ik geen schuldverwijzing onze kant op.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:48 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja? Zeg ik dan dat EA mensen uit de game kickt? (howel ik trouwens al vaak zat gehad heb dat de connectie verloren was en mijn stad weg was) Het punt is dat ze zeggen dat ze niet hadden verwacht dat zoveel mensen zolang bleven spelen wat gewoon een bullshit excuus is.
je zei inwonersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:50 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik dus die 30.000 simoleons nodig.
Ik zit nu ook op die server. Heb je een invite verstuurd. Kan ik nog even met jullie mee doen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:51 schreef S3R9I het volgende:
[..]
Verzoek verzonden :p Moet ik alvast een region creëren?
Dat zat ik net ook te denken. 1 stad voor wonen, 1 voor werk. Maar moet je wel constant switchen, wat me nogal irritant lijkt met die lange laadtijden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:51 schreef Jump het volgende:
Is het trouwens een goed idee om een tweede stad te beginnen waar enkel maar fabrieken zijn? En dan in d eeerste stad niks van fabrieken?
Ja ik ben er net uitgegooid dus ik probeer er weer in te komen. Momentjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:54 schreef Cameti het volgende:
[..]
Ik zit nu ook op die server. Heb je een invite verstuurd. Kan ik nog even met jullie mee doen?
Inderdaad, en de kans dat je er uit ligt tijdens het switchen en zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook te denken. 1 stad voor wonen, 1 voor werk. Maar moet je wel constant switchen, wat me nogal irritant lijkt met die lange laadtijden.
met goed openbaar vervoer misschien wel maar ik zou het andersom doen. eerst industriestad met overschot aan industrie bouwen en daarna een forenzen stad?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:51 schreef Jump het volgende:
Is het trouwens een goed idee om een tweede stad te beginnen waar enkel maar fabrieken zijn? En dan in d eeerste stad niks van fabrieken?
Jij hoort toch gewoon in regio 2? DM LeaderRoel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:39 schreef Johan1994 het volgende:
Zijn er mensen die met mijn een regio willen beginnen ofzoIk verveel me de kippenziekte.
Industrie komt dan nooit van de grond. Mensen met lage inkomens trekken sowieso wel in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:55 schreef jogy het volgende:
[..]
met goed openbaar vervoer misschien wel maar ik zou het andersom doen. eerst industriestad met overschot aan industrie bouwen en daarna een forenzen stad?
mwoah; hoort erbij.. een beetje tegenslag.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
niet in de gewone mode..
ik zou het wel prettig vinden overigens
ah ok!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:55 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik bedoel ook inwonersSorry, het is al laat
Dat is het precies jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:57 schreef jogy het volgende:
[..]
ah ok!. duidelijk. maar bij de eerste update heb je dus een andere add on gekozen?
bij mij blijven ze janken om industrie.. anders maak je een stad. bouw je industrie die goed loopt inclusief bewoning en net voor je switched sloop je alle woningen en start je een nieuwe stad met hoofdzakelijk woningen. zorg wel voor bussen en treinstation.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Industrie komt dan nooit van de grond. Mensen met lage inkomens trekken sowieso wel in.
Volgens mij heb ik ergens anders gelezen dat het hele online gedeelte Maxis' idee was.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
True. https://www.facebook.com/SimCity/posts/10151510750774866
Care. Ik heb er geen moeite mee zolang de servers maar werken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ergens anders gelezen dat het hele online gedeelte Maxis' idee was.
wat lelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)e-the-city-of-your-d
On de global market die niet beschikbaar isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe kom ik van mijn ge recycle goederen af? mn center heeft 20 ton liggen maar ik krijg het niet weg
smerige hoerenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:11 schreef Jump het volgende:
[..]
On de global market die niet beschikbaar is
gewoon een trade depot bouwen je kan het wel verkopen. Lukte mij ook om plastic/metals en alloy's te verkopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe kom ik van mijn ge recycle goederen af? mn center heeft 20 ton liggen maar ik krijg het niet weg
Ja, die verkopen wel. Maar mn vrachtwagens kunnen hun goederen niet kwijt want dat ding zit vol.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:16 schreef trance_fan het volgende:
[..]
gewoon een trade depot bouwen je kan het wel verkopen. Lukte mij ook om plastic/metals en alloy's te verkopen.
Las net ook een stuk in de Simcity review in progress van IGN en die zei hetzelfde. Misschien een bug ofzo dankzij dat de servers nog steeds fu**ed zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, die verkopen wel. Maar mn vrachtwagens kunnen hun goederen niet kwijt want dat ding zit vol.
Jup, die was gister al bugged ineens.. mijn stad in de fok regio4 heb ik ook even niet meer aangeraakt hierdoor omdat recycle mijn main inkomstenbron is atmquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, die verkopen wel. Maar mn vrachtwagens kunnen hun goederen niet kwijt want dat ding zit vol.
Als je kan spelen en niet van stad verwisseld is het een leuk spel.quote:
Ik refereerde naar het plaatje boven mijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:30 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Als je kan spelen en niet van stad verwisseld is het een leuk spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk vrij snel maar denk dat EA hier heel slim op in gaat spelen door nieuwe features ingame toe te voegen en nieuwe gebouwen (tegen betaling als DLC)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:30 schreef overdoseh het volgende:
Ik heb echt geen problemen met simcity gehad. Nouja, 1x een queue van 20 min. Daarna ongeveer 4 uur aan stuk gebouwd. Leuke game. Vraag me wel af hoe snel ik me eraan ga vervelen :d
wat moet ik in de OP zetten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Met dat blauw hé, kan je hem plaatsen in de OP als vervanger van de count down?
zie hem welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef Qunix het volgende:
Oh, jullie zien hem niet denk ik?
http://qunix.net/simcity.php
Al de ganse avond aan eht spelen en zojuist van stad gewisseld. Duurde wel een minuut of vijf ongeveer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:30 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Als je kan spelen en niet van stad verwisseld is het een leuk spel.
Zou je het willen doen? Thanks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zie hem welmaar die moet dus in de OP?
Waar haal je die gegevens vandaan dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:32 schreef Qunix het volgende:
Oh, jullie zien hem niet denk ik?
http://qunix.net/simcity.php
Check dit topic (paar reacties terug) Oh, alweer een nieuw deel... De vorige dusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar haal je die gegevens vandaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |