jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Alleen aanmelden (bij je nieuwe gemeente) is toch genoeg?
Het adres op hun "scan" van de brief is juist, deze had ik gewoon ontvangen moeten hebben. Dat is echter niet gebeurd.quote:
De oorspronkelijke strook:quote:Op woensdag 29 mei 2013 04:14 schreef lost95 het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar een scan van die loon strook waar +472,99 opstaat.
Ze zien het wel, maar ze weten uit ervaring dat als ze maar dreigend genoeg door blijven drammen, veel mensen tóch gewoon betalen omdat een proces ook weer tijd, geld en energie kost.quote:
Ik vind het wel erg raar dat een (onderdeel van) een grote organisatie als DAS hieraan meedoet. Ik heb ook wel eens een halve dreigbrief gehad (over 9 euroquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ze zien het wel, maar ze weten uit ervaring dat als ze maar dreigend genoeg door blijven drammen, veel mensen tóch gewoon betalen omdat een proces ook weer tijd, geld en energie kost.
Gewoon een vorm van gelegaliseerde criminaliteit imho.
Sterker nog, ik heb heel die rekening niet meer..quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef Dr..Evil het volgende:
Ja die 2 stroken zijn precies identiek, behalve dat bij de herberekening de personeelskorting van precies 17,58 erbij gekomen is die op de eerste strook ontbrak. Er is dus ergens een foutje gemaakt en dat hebben ze gecorrigeerd door die 18 euro extra over te maken. Alleen als ze op dat moment nogmaals 490 euro hebben overgemaakt hebben ze een punt, maar daar is geen enkel bewijs voor. Je rekeningafschriften van 2006 heb je zeker niet meer?
Zo klinkt het wel... "het staat er wel, maar het is niet zo". Prima, maar dan moeten ze dus alsnog met bewijs komen dat al dan niet ten onrechte suggereert dat de vordering NIET betaald is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:22 schreef Maax het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb heel die rekening niet meer..![]()
Zij zeggen in die mail ook (die ook hier ergens boven staat) dat er "ten onrechte gesuggereerd" word dat de vordering betaald is..juist.. ze zeggen dus eigenlijk dat het bewijs dat hun aan mij geven niet klopt? (Hier heb je het bewijs, maar dat is niet juist..)
Inderdaad. Als dat argument van hun standhoud dan is mijn verweer dat ik 5000 Euro van hun krijg. Dat staat niet ergens maar dat is ten onrechte en het is toch echt wel zo. Of ze even binnen 5 minuten over willen maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:29 schreef Flurry het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel... "het staat er wel, maar het is niet zo". Prima, maar dan moeten ze dus alsnog met bewijs komen dat al dan niet ten onrechte suggereert dat de vordering NIET betaald is.
Nee inderdaad. Ik zal ze anders vanaf heden volkomen negeren en hun naar de rechter laten stappen. Dan zal ik mijn verweer gaan voeren aan de rechter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:11 schreef FUFR het volgende:
gelet op het bovenstaande hoef je niet te betalen. ikzelf zou niet meer reageren op mijn collega's en afwachten wat ze gaan doen. gaan ze dagvaarden draaien ze zelf voor de kosten op. Let wel, jij moet altijd in verweer gaan als je een DV hebt gekregen. als je niet reageert of naar de zitting komt word je alsnog veroordeeld tot betalen.
Ik kan niet, ik heb een begrafenisquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef Maax het volgende:
Ik hoop dat dat zo ver komt en wanneer de rolzitting geweest is en een datum bekend is voor de echte zitting zal ik daar een meet organiseren![]()
Er is nog niet eens een datumquote:
lekker schriftelijk doen, heeft ook de voorkeur van de rechter. (meer zaken per uur mogelijk, cynisch doen kan ook schriftelijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:42 schreef Maax het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ik zal ze anders vanaf heden volkomen negeren en hun naar de rechter laten stappen. Dan zal ik mijn verweer gaan voeren aan de rechter.
Ik hoop dat dat zo ver komt en wanneer de rolzitting geweest is en een datum bekend is voor de echte zitting zal ik daar een meet organiseren![]()
er is ook nog niemand dood..quote:
Joh ...quote:
Je ging er van uit dat je ook was uitgenodigd?quote:
openbare zitting he!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Je ging er van uit dat je ook was uitgenodigd?
Een WGR-meet en ik zou niet mogen komen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:19 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Je ging er van uit dat je ook was uitgenodigd?
Dan heb je ook geen uitnodiging nodig!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |