Hmm ok, en gewoon 1 uur per antwoord rekenen? Plus 2 uur voor het narekenen loonstroken.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:30 schreef bluuf het volgende:
[..]
Meestal zoiets ja..
Overigens betaalde ze natuurlijk nooit maar ze wisten daardoor wel dat ze met een "zeikerd" te maken hadden waardoor ze ineens wel aandachtig naar een case keken.
Wat je ook kan doen is gewoon aangeven dat ze je maar moeten dagvaarden als ze overtuigd blijven van hun gelijk.
en er natuurlijk bij schrijven dat als betaling uitblijft dat je de vordering uit handen geeft aan edrquote:Op maandag 27 mei 2013 17:31 schreef Maax het volgende:
[..]
Hmm ok, en gewoon 1 uur per antwoord rekenen? Plus 2 uur voor het narekenen loonstroken.
Bedragen ex btw natuurlijk. Dan is het wel goed toch?
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:12 schreef Sjacq het volgende:
[..]
en er natuurlijk bij schrijven dat als betaling uitblijft dat je de vordering uit handen geeft aan edr
Oh ja, laat ze weten dat ze je op de kast hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Maax het volgende:
Mijn antwoord:
[..]
Niet bijzonder tactvol maar hij kan mn rug op..
Van mij mogen ze.quote:
Mocht je het geluk hebben voor de rechter te worden gedaagd door hun, dien dan idd gewoon keihard een tegenvordering in. Misschien krijg je de rechter mee en word jouw vordering toegekend!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben niks, en dat weet je.
En rechters zijn ook echt niet dom
En wat dacht je van 'consultatie derden'? Wij, ja.....quote:Op maandag 27 mei 2013 17:31 schreef Maax het volgende:
[..]
Hmm ok, en gewoon 1 uur per antwoord rekenen? Plus 2 uur voor het narekenen loonstroken.
Bedragen ex btw natuurlijk. Dan is het wel goed toch?
Komt zo dom over als je zoveel fouten in een boze mail maakt.quote:Ik ben jouw domme gedrag ondertussen helemaal zat. Ga verdomme die loonstroken zelf eens nalezen voordat je met je onzin verhaaltje komt.
Er is GEEN bewijs. Er is GEEN vordering. Er zal NIET betaald worden. Ik heb verdomme bewijs dat de vordering betaald is. Kijk maar op het loonstrookje. Jouw gelul dat "dit ten onrechte gesuggereerd" wordt interesseert mij niet. BEWIJS is BEWIJS. Ik heb het BEWIJS. Jij niet. Case closed.
Tevens, jullie hebben de vordering nooit gestuit, de vordering is dus verjaard. Jullie "bewijs" van stuiting betwist ik, deze is voor zover ik weet nooit verstuurd.
Stuur je nog een mail?Goed, Dan doe ik AANGIFTE van LASTER.
Opdonderen nu, ik ben jou zat.
Ah gossie..daar maak ik me nu echt zorgen overquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt zo dom over als je zoveel fouten in een boze mail maakt.
Kennelijk niet nee. Ik zou je ieg niet meer serieus nemen na zo'n mail.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef Maax het volgende:
[..]
Ah gossie..daar maak ik me nu echt zorgen over
Scheelt dat dat 'incassobureau' zich gelukkig ook niet belachelijk maaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk niet nee. Ik zou je ieg niet meer serieus nemen na zo'n mail.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:00 schreef SvenM het volgende:
[..]
Scheelt dat dat 'incassobureau' zich gelukkig ook niet belachelijk maakt.
Wat is 'ieg'? Is dat in elk geval? Is dat weer nieuw ofzo?
Goede vraag! Wat is ieg?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:00 schreef SvenM het volgende:
[..]
Scheelt dat dat 'incassobureau' zich gelukkig ook niet belachelijk maakt.
Wat is 'ieg'? Is dat in elk geval? Is dat weer nieuw ofzo?
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar een scan van die loon strook waar +472,99 opstaat.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Maax het volgende:
De eerste is een plus van 472,99 (het bedrag wat nu teruggevorderd word)
De tweede een herberekening, -472,99 (de vorige) plus 490,57. Op mijn rekening dus 17,58.
Nogsteeds geen bewijs..wat een mongolen daar...
niet als je je netjes hebt af en aangemeld bij de gemeente (GBA)quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:39 schreef LogiteX het volgende:
het verbaasd mij dat je een vordering kan stuiten en bij elke stuit de termijn met 5 jaar kan ophogen. Wist niet dat dat kon. Moeten ze dat kunnen bewijzen? Is post op een oud adres ook een geldige stuit?
Alleen aanmelden (bij je nieuwe gemeente) is toch genoeg?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet als je je netjes hebt af en aangemeld bij de gemeente (GBA)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |