abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125221654
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Thefaceman88 het volgende:
Ik ben nadat ik gister begon met het lezen van jouw post eens gaan buurten met een maat van me die hetzelfde probleem heeft gehad.

Had ook via een incassobureau een vordering lopen van 594 Euro een een hoop getouwtrek.
Bij hem bleek ook dat het helemaal nergens op gebaseerd was, EDR probeert gewoon geld te verdienen over de rug van anderen (Zijn waarschijnlijk zat mensen dom genoeg om te betalen)
Hij heeft toen een advocaat (Iemand binnen zijn familie) EDR van een mooie brief laten voorzien waarin volgens hem stond dat hij Het bedrijf (EDR) voor de rechter zou slepen als hun laster campagne bleef aanhouden.

NOOIT MEER IETS VAN ZE VERNOMEN.

Als jij het overmaakt stem je in met hun bevindingen en heb je geen poot meer om op te staan. Echter zijn de rollen bij een rechtszaak omgedraaid, hun bewijslast is velen malen te dun om ook maar iets klaar te spelen.

Er zijn je dus al meerdere voorgegaan, aan de hand van je mailtjes kun je ook opmaken dat het bedrijf veel blaft en weinig doet.

Ik zou als ik jouw was gewoon aangeven dat je, hun bewijslast niet erkent en het dossier met een advocaat gaat doornemen. Dikke kans dat het dan afgelopen is.
  zaterdag 13 april 2013 @ 00:50:46 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125221799
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Maax het volgende:

[..]

Ja en dat was het dan ook.
Ze hebben niks, en dat weet je.
En rechters zijn ook echt niet dom ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125222891
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:46 schreef Thefaceman88 het volgende:
Ik ben nadat ik gister begon met het lezen van jouw post eens gaan buurten met een maat van me die hetzelfde probleem heeft gehad.

Had ook via een incassobureau een vordering lopen van 594 Euro een een hoop getouwtrek.
Bij hem bleek ook dat het helemaal nergens op gebaseerd was, EDR probeert gewoon geld te verdienen over de rug van anderen (Zijn waarschijnlijk zat mensen dom genoeg om te betalen)
Hij heeft toen een advocaat (Iemand binnen zijn familie) EDR van een mooie brief laten schrijven waarin volgens hem stond dat hij Het bedrijf (EDR) voor de rechter zou slepen als hun laster campagne bleef aanhouden.

NOOIT MEER IETS VAN ZE VERNOMEN.

Als jij het overmaakt stem je in met hun bevindingen en heb je geen poot meer om op te staan. Echter zijn de rollen bij een rechtszaak omgedraaid, hun bewijslast is velen malen te dun om ook maar iets klaar te spelen.

Er zijn je dus al meerdere voorgegaan, aan de hand van je mailtjes kun je ook opmaken dat het bedrijf veel blaft en weinig doet.

Ik zou als ik jouw was gewoon aangeven dat je, hun bewijslast niet erkent en het dossier met een advocaat gaat doornemen. Dikke kans dat het dan afgelopen is.
Hmm, zal ik zeggen als ze me nog een keer antwoorden :)

Thanks.

Sowieso houd ik jullie op de hoogte mochten ze nog een keer antwoorden :)
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  zaterdag 11 mei 2013 @ 19:07:09 #104
335938 tuurke77
Annuncio vobis gaudium magnum
pi_126357361
En nog iets gehoord? Weet ik of ik een middagje vrij moet vragen om de zitting bij kantonrechter bij te wonen ;-)
pi_126369169
Nee helaas niet :(
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  zondag 12 mei 2013 @ 06:12:55 #106
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_126375854
Heb je ze wel een brief gestuurd zoals thefaceman zei?

Laat anders mensen bij het juridische loket die brief even voor je opstellen
  zondag 12 mei 2013 @ 12:26:17 #107
347222 chrisje013
B737/A320
pi_126380392
het is 7 jaar terug, is niet meer geldig. een schuld verjaart na 5 jaar, dacht ik zo...

dikke vinger! :7
pi_126386743
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 23:15 schreef Maax het volgende:
Nee helaas niet :(
Had je post niet eerder gezien, dus geen reactie gegeven.

Deze herberekening is gemaakt om je laatste recht op "personeelskorting" nog uit te betalen (zie de bedragen die precies overeen komen). Dat jaar ontvingen we dit namelijk in periode 1 en 4 (even mijn eigen loonstroken voor je nagekeken).

Op Basis waarvan EDR denkt een vordering op jou te hebben weet ik niet. Ik zie hem namelijk niet. In deze loonstrook worden je vakantie en ADV-uren afgerekend. Je had hier dus ook geen min saldo op. Op basis van deze strook zie ik geen vordering.

Maar ze zijn dus alweer een maandje stil begrijp ik.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_126417595
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 12:26 schreef chrisje013 het volgende:
het is 7 jaar terug, is niet meer geldig. een schuld verjaart na 5 jaar, dacht ik zo...

dikke vinger! :7
Dacht ik ook, maar ze hebben hem kennelijk gestuit door een brief te sturen ooit (volgens hun).
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:19 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Had je post niet eerder gezien, dus geen reactie gegeven.

Deze herberekening is gemaakt om je laatste recht op "personeelskorting" nog uit te betalen (zie de bedragen die precies overeen komen). Dat jaar ontvingen we dit namelijk in periode 1 en 4 (even mijn eigen loonstroken voor je nagekeken).

Op Basis waarvan EDR denkt een vordering op jou te hebben weet ik niet. Ik zie hem namelijk niet. In deze loonstrook worden je vakantie en ADV-uren afgerekend. Je had hier dus ook geen min saldo op. Op basis van deze strook zie ik geen vordering.

Maar ze zijn dus alweer een maandje stil begrijp ik.
Op basis waarvan weet ik ook niet, op basis van de loonstrook zeggen ze...juist..
pi_126418288
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 01:45 schreef Maax het volgende:
Dacht ik ook, maar ze hebben hem kennelijk gestuit door een brief te sturen ooit (volgens hun).
En jij betwist dat. Waarmee zij met de (onmogelijke) bewijslast zitten. Einde verhaal.

Dat je er serieus nog zoveel tijd en energie insteekt ... :{
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_127063280
Ik heb weer een mail ontvangen van ze!

quote:
Den Haag, maandag 27 mei 2013

Geachte heer xxxx

In bovengenoemd dossier berichten wij u als volgt.

Uw stelt het niet eens te zijn met de hoogte van het terug te betalen bedrag en u stelt dat de openstaande hoofdsom van ¤ 472,99 reeds is verrekend met uw salaris van ¤ 490,57.

Conform uw verzoek treft u aan de ommezijde van dit schrijven een specificatie aan inzake uw schuld aan onze cliënt Accounting Plaza Services B.V. In de bijlage ontvangt u uw twee laatste salarisspecificaties alsmede de herberekeningsspecificatie.

U heeft een salarisspecificatie ontvangen over periode 2 waarin u verzocht bent een bedrag terug te betalen van ¤ 472,99. Het administratiesysteem van Albert Heijn is er bij het opmaken van de herberekeningsspecificatie vanuit gegaan dat dit bedrag reeds was terugbetaald. Nadien heeft u een herberekingsspecificatie ontvangen waaruit blijkt dat u recht zou hebben op een bedrag van ¤ 17,58. Hierbij is het administratiesysteem er ten onrechte vanuit gegaan dat u het te veel ontvangen bedrag van ¤ 472,99 reeds had terugbetaald en is de suggestie gewekt dat de openstaande schuld is verrekend. Helaas is het teveel ontvangen bedrag tot op heden niet terugbetaald.

Gezien bovenstaande bieden wij u nog éénmaal de mogelijkheid om binnen 5 werkdagen het thans openstaande bedrag van ¤ 724,46 over te maken op bankrekeningnummer 55.25.90.363 van de Deutsche Bank t.n.v. St. Derdengelden DRA Debt Recovery Agency te Den Haag, onder vermelding van uw dossiernummer, of telefonisch contact op te nemen met ondergetekende om een betalingsregeling met ons af te spreken.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

EDR Incasso

M. R. de Lange
tel. 070 - 452 53 44
"De suggestie is gewekt dat ik betaald heb, dit is echter niet zo". Stik er toch in stelletje mongolen..

Mijn antwoord:

quote:
Ik ben jou domme gedrag ondertussen helemaal zat. Ga verdomme die loonstroken zelf eens nalezen voordat je met je onzin verhaaltje komt.

Er is GEEN bewijs. Er is GEEN vordering. Er zal NIET betaald worden. Ik heb verdomme bewijs dat de vordering betaald is. Kijk maar op het loonstrookje. Jou gelul dat "dit ten onrechte gesuggereerd" word interesseerd mij niet. BEWIJS is BEWIJS. Ik heb het BEWIJS. Jij niet. Case closed.

Tevens, jullie hebben de vordering nooit gestuit, de vordering is dus verjaard. Jullie "bewijs" van stuiting betwist ik, deze is voor zover ik weet nooit verstuurd.

Stuur je nog een mail?Goed, Dan doe ik AANGIFTE van LASTER.

Opdonderen nu, ik ben jou zat.
Niet bijzonder tactvol maar hij kan mn rug op..

Het bewijs dat zij leverden: 2 nieuwe loonstrookjes, 1 van de periode ervoor (wat de periode ervoor mee te maken heeft snap ik niet, hier staat niks bijzonders op.) Dan een loonstrook van de periode waaruit ik betaald zou moeten hebben.
De eerste is een plus van 472,99 (het bedrag wat nu teruggevorderd word)
De tweede een herberekening, -472,99 (de vorige) plus 490,57. Op mijn rekening dus 17,58.

Nogsteeds geen bewijs..wat een mongolen daar...
  maandag 27 mei 2013 @ 13:47:54 #112
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_127064070
Niet zo tactisch, maar ik zou het zelf ook kotsbeu zijn. :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 27 mei 2013 @ 14:04:27 #113
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_127064694
Krijg je die stukken per post en mail of zo? Anders ben ik benieuwd hoe ze iets aan de 'ommezijde van dit schrijven' willen hangen.

Succes ermee in ieder geval, hoop dat je er snel van af bent.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_127067168
Wat een geweldige reactie van jouw kant af _O-
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  maandag 27 mei 2013 @ 15:20:01 #115
265730 skunkasaur
ruasaknuks
pi_127067334
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Maax het volgende:

Mijn antwoord:

[..]

:')
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_127068438
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef Maax het volgende:
Ik heb weer een mail ontvangen van ze!

[..]

"De suggestie is gewekt dat ik betaald heb, dit is echter niet zo". Stik er toch in stelletje mongolen..

Mijn antwoord:

[..]

Godsamme, daar ging mijn koffie _O-
pi_127068493
c_/
Ik wil mijn vrouwen net als mijn koffie. Roomblank, zoet, gruwelijk heet!
  maandag 27 mei 2013 @ 15:53:16 #118
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_127068639
GO GO GO ! ! !
pi_127068806
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:04 schreef De_Hertog het volgende:
Krijg je die stukken per post en mail of zo? Anders ben ik benieuwd hoe ze iets aan de 'ommezijde van dit schrijven' willen hangen.

Succes ermee in ieder geval, hoop dat je er snel van af bent.
Per e-mail. En je hebt gelijk, er is inderdaad geen ommezijde in de mail, er zit ook een pdf bij van diezelfde mail maar daar is ook maar 1 pagina.

Ach ja..stelletje mongolen daar..zal (helaas voor jullie) wel weer een maand duren voordat ze antwoorden. Ik houd jullie op de hoogte.
  maandag 27 mei 2013 @ 16:06:03 #121
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_127069108
:D Mooie reactie TS _O_
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_127070837
Goed gedaan! :D
  maandag 27 mei 2013 @ 16:48:36 #123
76108 bluuf
Powershell fan
pi_127070930
Een oud collega van mij (die daarbij ook als freelance fotograaf werkte) ging in de gevallen van dit soort onterechte vorderingen altijd zelf facturen verzenden naar het incassobureau met daarop een specificatie van de uren welke hij in zo'n onterechte vordering had gestoken, misschien ook nog een idee om dit te doen om ze verder te zieken.
pi_127072025
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:48 schreef bluuf het volgende:
Een oud collega van mij (die daarbij ook als freelance fotograaf werkte) ging in de gevallen van dit soort onterechte vorderingen altijd zelf facturen verzenden naar het incassobureau met daarop een specificatie van de uren welke hij in zo'n onterechte vordering had gestoken, misschien ook nog een idee om dit te doen om ze verder te zieken.
Ga ik zeker doen. Wat is een goed uurloon? Eurootje of 30?
  maandag 27 mei 2013 @ 17:30:15 #125
76108 bluuf
Powershell fan
pi_127072309
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Maax het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen. Wat is een goed uurloon? Eurootje of 30?
Meestal zoiets ja..
Overigens betaalde ze natuurlijk nooit maar ze wisten daardoor wel dat ze met een "zeikerd" te maken hadden waardoor ze ineens wel aandachtig naar een case keken.

Wat je ook kan doen is gewoon aangeven dat ze je maar moeten dagvaarden als ze overtuigd blijven van hun gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')