wat je daar aan kan doen? Als het gegrond is, niet echt veel...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:03 schreef Slabberdewatski het volgende:
een van jullie wel eens in aanraking geweest met edr group uit den haag?
Die treiterbakken zijn me lastig aan t vallen om niets....
Wat kan ik daar aan doen?
Ze bellen me inzake een vermeende betalingsachterstand. Ik heb gevraagd bij wie en om welk bedrag het ging maar daar konden ze niets over zeggen. Vervolgens willen ze allemaal info zoals bankrekeningnummer e.d. Ik heb aangegevn dat ik bij niemand een achterstand heb en dat als t zo zou zijn dat iok graag zou weten bij wie en voor welk bedrag. Daar zeiden ze verder niets over. Nu bellen ze te pas en te onpas en zelfs naar de zaak enzo...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:07 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat je daar aan kan doen? Als het gegrond is, niet echt veel...
Maar als je hier eens neerzet waar dat bureau jou van beschuldigd? Misschien dat dat helpt.
Ze zijn verplicht om je te vertellen wie de eiser is en om welk bedrag het gaat! Misschien is het niet onverstandig om het volgende gesprek op te nemen, doen zij ook, en dan kun je, mocht het ooit nodig zijn aantonen dat zij niet willen meewerken (6)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:15 schreef Slabberdewatski het volgende:
[..]
Ze bellen me inzake een vermeende betalingsachterstand. Ik heb gevraagd bij wie en om welk bedrag het ging maar daar konden ze niets over zeggen. Vervolgens willen ze allemaal info zoals bankrekeningnummer e.d. Ik heb aangegevn dat ik bij niemand een achterstand heb en dat als t zo zou zijn dat iok graag zou weten bij wie en voor welk bedrag. Daar zeiden ze verder niets over. Nu bellen ze te pas en te onpas en zelfs naar de zaak enzo...
ze zijn kvk geregistreerd: 27.159.448
zijn geen lid van nvio
ja ik heb mn james bond pret pakket altijd bij de hand......quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:18 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ze zijn verplicht om je te vertellen wie de eiser is en om welk bedrag het gaat! Misschien is het niet onverstandig om het volgende gesprek op te nemen, doen zij ook, en dan kun je, mocht het ooit nodig zijn aantonen dat zij niet willen meewerken (6)
Bij het volgende telefoongesprek zeggen dat als ze niet willen zeggen hoe of wat, dat je dan aangifte gaat doen bij de politie vanwege overlast ofzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:22 schreef Slabberdewatski het volgende:
[..]
ja ik heb mn james bond pret pakket altijd bij de hand......
maar ff serieus, dit kan toch allemaal niet zomaar? waar kan ik eventueel een klacht deponeren
gerechtsdeurwaarders zullen echter vrijwel zonder uitzondering terstond de gevraagde informatie overleggen indien aanwezig, en indien niet aanwezig hoor je doorgaans niets meer van zequote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:34 schreef Plaapje het volgende:
Je kan altijd nog een bezwaarschrift sturen, dan zijn ze verplicht om te reageren. Ook als ze dreigen met dagvaardigingen of wat dan ook, niks betalen. Als het ooit voorkomt hebben ze toch geen poot om op te staan. Incassobureaus gebruiken altijd bluf. Als het om gerechtsdeurwaarders gaat, dan wordt het een stuk lastiger, maar ook dan moet je altijd bezwaarschriften sturen.
BKR? Bureau Krediet Registratie?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:48 schreef frederik het volgende:
dat bureau uit Tiel, wat de banken gebruiken kan even niet op de naam komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |