abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17755346
een van jullie wel eens in aanraking geweest met edr group uit den haag?
Die treiterbakken zijn me lastig aan t vallen om niets....
Wat kan ik daar aan doen?
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:05:09 #3
27929 piere
doe mij maar bier
pi_17755383
onderduiken
fok you ja!
pi_17755395
doet t niet nra...
pi_17755421
national rifle association..... tja dan heb ik straks weer peter r de vries aan de lijn
pi_17755429
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 16:03 schreef Slabberdewatski het volgende:
een van jullie wel eens in aanraking geweest met edr group uit den haag?
Die treiterbakken zijn me lastig aan t vallen om niets....
Wat kan ik daar aan doen?
wat je daar aan kan doen? Als het gegrond is, niet echt veel...
Maar als je hier eens neerzet waar dat bureau jou van beschuldigd? Misschien dat dat helpt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_17755445
trouwens als het om niets is: lekker belangrijk, deur dichtgooien!
pi_17755602
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 16:07 schreef bas-beest het volgende:

[..]

wat je daar aan kan doen? Als het gegrond is, niet echt veel...
Maar als je hier eens neerzet waar dat bureau jou van beschuldigd? Misschien dat dat helpt.
Ze bellen me inzake een vermeende betalingsachterstand. Ik heb gevraagd bij wie en om welk bedrag het ging maar daar konden ze niets over zeggen. Vervolgens willen ze allemaal info zoals bankrekeningnummer e.d. Ik heb aangegevn dat ik bij niemand een achterstand heb en dat als t zo zou zijn dat iok graag zou weten bij wie en voor welk bedrag. Daar zeiden ze verder niets over. Nu bellen ze te pas en te onpas en zelfs naar de zaak enzo...

ze zijn kvk geregistreerd: 27.159.448
zijn geen lid van nvio
pi_17755615
Een incassobureau heeft evenveel rechten als jij en ik om een schuld in te vorderen
Als er al een schuld is.
En je moet nooit reageren naar het incassobureau toe maar naar de opdrachtgever van het incassobureau je hebt namelijk helemaal geen relatie met die club van bel mensen.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:18:00 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17755666
Als zij niks aangeven. Niks betalen lijkt me.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17755667
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 16:15 schreef Slabberdewatski het volgende:

[..]

Ze bellen me inzake een vermeende betalingsachterstand. Ik heb gevraagd bij wie en om welk bedrag het ging maar daar konden ze niets over zeggen. Vervolgens willen ze allemaal info zoals bankrekeningnummer e.d. Ik heb aangegevn dat ik bij niemand een achterstand heb en dat als t zo zou zijn dat iok graag zou weten bij wie en voor welk bedrag. Daar zeiden ze verder niets over. Nu bellen ze te pas en te onpas en zelfs naar de zaak enzo...

ze zijn kvk geregistreerd: 27.159.448
zijn geen lid van nvio
Ze zijn verplicht om je te vertellen wie de eiser is en om welk bedrag het gaat! Misschien is het niet onverstandig om het volgende gesprek op te nemen, doen zij ook, en dan kun je, mocht het ooit nodig zijn aantonen dat zij niet willen meewerken (6)
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:20:38 #12
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_17755723
Gewoon zeggen dat ze je lastig vallen en dat je het maar gek vindt dat ze je bellen en niet willen vertellen bij wie je dan een schuld hebt. En dat als ze nog een keer bellen dat je dan aangifte bij de politie gaat doen.

Want dit hele zaakje stinkt.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:20:46 #13
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17755726
Incassobureaus hebben net zoveel rechten als jij en ik. Als ze hiermee doorgaan, gewoon aangifte doen bij de polite van bedreiging.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17755768
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 16:18 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ze zijn verplicht om je te vertellen wie de eiser is en om welk bedrag het gaat! Misschien is het niet onverstandig om het volgende gesprek op te nemen, doen zij ook, en dan kun je, mocht het ooit nodig zijn aantonen dat zij niet willen meewerken (6)
ja ik heb mn james bond pret pakket altijd bij de hand......
maar ff serieus, dit kan toch allemaal niet zomaar? waar kan ik eventueel een klacht deponeren
pi_17755822
Ik denk dat dat een oplichtersclub is. Als zij niet willen vertellen bij wie en waarom je een schuld hebt ruikt het bij mij naar oplichting. Volgende gesprek opnemen en aan het eind van het gesprek dit ook melden, waarschijnlijk bellen ze dan nooit meer.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_17755853
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 16:22 schreef Slabberdewatski het volgende:

[..]

ja ik heb mn james bond pret pakket altijd bij de hand......
maar ff serieus, dit kan toch allemaal niet zomaar? waar kan ik eventueel een klacht deponeren
Bij het volgende telefoongesprek zeggen dat als ze niet willen zeggen hoe of wat, dat je dan aangifte gaat doen bij de politie vanwege overlast ofzo.
Das meestal wel genoeg om dat soort oplichtersbedrijfjes af te schrikken. Ik ga er iig van uit dat het oplichters zijn. Ieder 'normaal' incassobureau had je die info al lang gegeven.
Theories come and theories go. The frog remains
pi_17755892
ze bestaan wel www.edrgroup.nl
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:30:56 #18
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_17755976
Als je een telefoongesprek opneemt dan moet je dat van te voren even melden / vragen.
Maar je kan natuurlijk wel vragen met wie je spreekt. En kunnen ze dat spellen.
En naar aanleiding waarvan belt u.
En als ze dat niet zeggen.. Tja maar zeggen dat je je daar niks van kunt herinneren.
En dan maar vragen of ze een kopie van de factuur kunnen toesturen.
En voor het verzend adres kunnen ze het factuuradres gebruiken..
pi_17756074
Je kan altijd nog een bezwaarschrift sturen, dan zijn ze verplicht om te reageren. Ook als ze dreigen met dagvaardigingen of wat dan ook, niks betalen. Als het ooit voorkomt hebben ze toch geen poot om op te staan. Incassobureaus gebruiken altijd bluf. Als het om gerechtsdeurwaarders gaat, dan wordt het een stuk lastiger, maar ook dan moet je altijd bezwaarschriften sturen.
I've got a 'F', a 'C' and i got a 'K'. All i miss now is ...
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:35:19 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_17756081
wanneer ze je nog een keer bellen of langskomen eisen dat ze schriftelijk een behoorlijk bewijs leveren van de vordering, in de vorm van een bewijs van de overeenkomst, een afschrift van de factuur, de algemene voorwaarden van hun opdrachtgever. aanzeggen dat wanneer in het geval ze nog een keer contact opnemen zonder aan de eis te hebben voldaan, je zonder verdere notificatie aangifte zult doen wegens intimidatie, en je bovendien het recht voorbehoudt de schade die je hebt opgelopen (kosten voor brieven, telefoongesprekken, en tijd die je kwijt bent) op hen te verhalen
  dinsdag 16 maart 2004 @ 16:38:03 #21
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_17756148
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 16:34 schreef Plaapje het volgende:
Je kan altijd nog een bezwaarschrift sturen, dan zijn ze verplicht om te reageren. Ook als ze dreigen met dagvaardigingen of wat dan ook, niks betalen. Als het ooit voorkomt hebben ze toch geen poot om op te staan. Incassobureaus gebruiken altijd bluf. Als het om gerechtsdeurwaarders gaat, dan wordt het een stuk lastiger, maar ook dan moet je altijd bezwaarschriften sturen.
gerechtsdeurwaarders zullen echter vrijwel zonder uitzondering terstond de gevraagde informatie overleggen indien aanwezig, en indien niet aanwezig hoor je doorgaans niets meer van ze
pi_17756225
Als ze bellen van die oude 56k6 modem geluiden op de achtergrond afspelen en iemand laten fluisteren: "nog 20 seconde en we hebben ze nagetrokken" Als ze vervolgens ophangen is het dus fake..

En anders gewoon is zelf bellen met die gasten:
http://www.sidn.nl/sidn/f(...)nl&zoek.x=7&zoek.y=7

Gewoon die van Voskuilen bellen en je zegje doen...
"Yeah, when I think of Maureen, I think of two things... asphalt ... and trouble."
pi_17759158
edr is volgens mij geen incassobureau, Edr is volgens mij een bureautje wat (illegaal?) allerlei persoonsinfo over je verzameld, zodat andere bedrijven heel makkelijk jouw betalingsgedrag kan zien. (vergelijk het met dat bureau uit Tiel, wat de banken gebruiken kan even niet op de naam komen). Op het moment dat een bedrijf denkt dat die geld van jou tegoedheeft en die geeft jouw naam/adres door aan edr probeert edr zoveel mogelijk gegevens aan jouw naam adres woonplaats gegevens te koppelen. Zelf incasseren doen ze totaal niet. Het aantal gegevens wat edr probeert te verzamelen is vele malen groter, en privecy gevoeliger dan wat in Tiel geregistreerd staat.

Kortom, indien Edr opnieuw belt netjes antwoorden dat ze never iets van je te weten zullen komen.
  dinsdag 16 maart 2004 @ 19:28:37 #24
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_17759972
quote:
Op dinsdag 16 maart 2004 18:48 schreef frederik het volgende:
dat bureau uit Tiel, wat de banken gebruiken kan even niet op de naam komen
BKR? Bureau Krediet Registratie?
pi_17760564
juist, BKR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties