quote:
Ja, toch nog even een update.
Ik word moedeloos van die lui. Uiteindelijk hebben ze al het bewijs gestuurd (na vele mailwisselingen).
Ik heb nu hun volledige dossier in de mail hangen, hun enige bewijsstuk is nogsteeds hetzelfde. Een loonstrook waarop een min bedrag wordt weggeboekt tegen een plus bedrag, waardoor er dus 18 euro overblijft dat op mijn rekening word gestort.
Screenshot van deze loonstrook staat in een eerdere post voor de nieuwsgierige lezers

Deze loonstrook heb ik voorgelegd aan mensen die verstand van loonstroken hebben (ze krijgen betaald om die te maken en te controleren, aan hun oordeel hecht ik dus wel waarde

), die zeggen dat mijn insteek ook klopt.
Anyway, hun "hele dossier" is lachwekkend. Het zijn misschien 30 (!) brieven, geadresseerd aan adressen waar ik of niet woonde, of niet meer woonde ten tijde van het schrijven. De eerste die mij bereikt heeft heb ik op geantwoord, resultaat: dit topic.
Volgens de brieven, die overigens geen verdere specificaties bieden, zijn ze al meerdere keren een rechtzaak tegen mij aan het voorbereiden, vanaf 2008 kennelijk.
Deze zin is 5 keer genoemd:
quote:
Wij wijzen erop dat dit de laatste kans is om deze zaak in der minne te schikken. Indien u binnen 5 dagen na dagtekening van deze brief geen reactie heeft gegeven, zien wij ons genoodzaakt rechtsmaatregelen jegens u te treffen. Houdt u er dan wel rekening mee dat de aanzienlijke proceskosten, grieffierechten en deurwaarderskosten voor uw rekening komen.
en deze is 3x gestuurd in een brief zonder andere informatie :
quote:
Momenteel zijn wij een procedure aan het voorbereiden voor de rechtbank.
Met elke mail word ik steeds geruster, om eerlijk te zijn zetten zij zich wel erg te kijk.
Deze kreeg ik dus vandaag weer, compleet met mijn antwoord, let op: ik ben niet bepaald vriendelijk meer met die lui, het zit me een beetje tot hier:
quote:
Hallo.
Nogsteeds weigert u gebruik te maken van gezond verstand. Ik verzoek u nogmaals uw werk naar behoren uit te voeren.
In de door u aangevoerde bewijslast zegt u dat ik een schuld heb bij de albert heijn, uw bewijs hiervan is een loonstrook. Lees deze loonstrook even na.
Voor uw gemak zal ik het even opsommen, u bent er zelf kennelijk niet toe in staat:
Netto salaris: ¤490,57
Saldo voorgaande periode: ¤472,99-
Op bxxxxxxx: ¤17,58
Hier staat dat het bedrag dat jullie op mij willen verhalen, ¤472,99, is VERREKEND met het bedrag van die loonstrook.
Het overgebleven bedrag, ¤17,58 is vervolgens uitbetaald op een bankrekening (de mijne).
Dus, vertel mij eens, waar is het bewijs? Elke brief in de bijlage geeft geen enkel bewijs. Er word enkel selectief geantwoord en zware taal uitgesproken.
Ga nog maar eens goed lezen, ik hoor je antwoord wel.
Dag.
Maax
2013/4/11 <bedrijfsincasso@edrcreditservices.nl>
bezoekadres:
Loire 188 – 190
2491 AM Den Haag
Holland
postadres:
Postbus 97
2260 AB Leidschendam
communicatie:
T +31 (0)70 452 53 55
F +31 (0)70 452 53 50
E incasso@edrcreditservices.nl
I
www.edrcreditservices.nl btw nummer:
NL808592920B01
bankrelatie:
Deutsche Bank 55.25.90.363
BIC/SWIFT DEUTNL2N
Iban NL87DEUT0552590363
kvk nummer:
27182955
Betreft :
Uw schuld aan Accounting Plaza Services B.V. ad ¤ 724,46
Dossier :
xxxxx
Den Haag, donderdag 11 april 2013
Geachte heer xxxx,
Naar aanleiding van u e-mail van 8 april 2013 berichten wij u als volgt.
U stelt dat wij niet ingegaan zijn op de overige punten uit uw e-mail van 28 maart 2013 en u stelt dat wij geen bewijs hebben overgelegd dat de vordering gegrond is.
Wij hebben u echter middels onze e-mail van 20 maart 2013 uitvoerig uitleg verschaft over het ontstaan van bovengenoemde schuld. Hierbij treft u de bewijsstukken aan. Hieruit blijkt dat de vordering tijdig is gestuit en niet is verjaard.
Aangezien de vordering niet is verjaard, dient u het verschuldigde bedrag ad ¤ 724,46 binnen 3 werkdagen na dagtekening van deze brief bij te laten schrijven op bankrekeningnummer 55.25.90.363 van de Deutsche Bank t.n.v. St. Derdengelden DRA Debt Recovery Agency te Den Haag onder vermelding van dossiernummer xxxx
U kunt uw betaling tevens verrichten via iDEAL.
Tot slot delen wij u mede dat ons kantoor enkel en alleen overgaat tot sluiting van uw dossier, nadat wij een volledige betaling uwerzijds hebben ontvangen.
Hoogachtend,
EDR Incasso
M. R. de Lange
tel. 070 - 452 53 44
Less risk, more credit.
www.edrcreditservices.nl EDR Incasso is een handelsnaam van DRA Debt Recovery Agency|EDR Incasso is onderdeel van EDR CreditServices BV
Op alle door ons te verrichten werkzaamheden zijn onze algemene bepalingen van toepassing. Deze vindt u op
www.edrcreditservices.nl
Ze hebben 1 ding in ieder geval wel goed, de verjaring is gestuit volgens een van hun brieven.
God o god, ik word moedeloos van zulke mensen. Soms twijfel ik nog aan mezelf..
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.