Ja, wil je een vervolgtopic openen (met coole TTquote:
Doet ie altijd, en ook altijd zonder hoofdletters want dat kost extra tijd en dan kan iemand anders je zomaar voor zijn he.quote:
epic hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Ik moet morgen om 5.00 op. Toch blijf ik kijken. #yolo
Alsof je kinderen op die leeftijd nog tegenhoudtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Leuk zo'n onderzoek, maar uiteindelijk draait het allemaal om de ouders die geen controle meer hebben op hun pubers.
Hij weet wel dat hashtag iets met drugs is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef Rickazio het volgende:
zou Cohen weten hoe je Facebook schrijft?
feestboek.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef Rickazio het volgende:
zou Cohen weten hoe je Facebook schrijft/typt?
Leuk? Leuk?! Kostte weer 600.000!quote:
Jiddische uitdrukking, betekent zoiets als: ach jee, wat een narigheidquote:
Ja. En als je wel oud genoeg bent om eigen keuzes te maken is het ook een gebrek aan opvoeding dat je tot een keuze komt om te gaan rellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof je kinderen op die leeftijd nog tegenhoudt
Ik ging vroeger ook bij de krakersrellen kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja. En als je wel oud genoeg bent om eigen keuzes te maken is het ook een gebrek aan opvoeding dat je tot een keuze komt om te gaan rellen.
Kijken is wel anders dan meedoenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging vroeger ook bij de krakersrellen kijkenNiks veranderd dus.
Die goeie ouwe jaren '80quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging ook kijken bij de rellen in Ondiep.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Als de media er niet zoveel aandacht aan had besteed in de week er voorafgaand dan was het misschien ook wel minder geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hier ook veel jongeren gingen kijken.
Wat is Ondiep?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ging ook kijken bij de rellen in Ondiep.
Nee klopt. Maar we gingen wel vanuit school naar de stad ervoor. Dat was toen o.a. bij de metrorellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als de media er niet zoveel aandacht aan had besteed in de week er voorafgaand dan was het misschien ook wel minder geweest.
Ik neem aan dat jij ging kijken omdat het gewoon in A'dam was en dat je er niet speciaal voor naar Groningen was afgereisd.
De buurt waar ik naast woon.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
Het Nederland-Rusland vriendschapsjaar....wat moet ik me daarbij voorstellen??
De klompendans doen met matroesjkas en vodka zuipen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
Het Nederland-Rusland vriendschapsjaar....wat moet ik me daarbij voorstellen??
Zegt me niets. Heb ik gemist.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
De buurt waar ik naast woon.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)jf-jaar-na-de-rellen
Elke avond deed Hart van Nederland live verslag.
Hij ziet eruit alsof dat al gebeurd isquote:
Die presentator, ben zijn naam even kwijt, ziet er ook uit alsof hij gebalsemd is.quote:
Conan 'O brianquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Die presentator, ben zijn naam even kwijt, ziet er ook uit alsof hij gebalsemd is.
Pff ik heb toespraken van Hitler gezien die vriendelijker klonkenquote:
Hij zou in Noord Korea vast ook populair geworden zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pff ik heb toespraken van Hitler gezien die vriendelijker klonken
Ik dacht ook dat hij dat ooit zelf eens gezegd heeftquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat Wim-Lex Willem de 4e zou gaan heten maar dat gaat niet door.
Ik bedoelde meer qua omvangquote:
vandaar het nuttelozequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
als ze in Washington op 1 rode knop drukken, is dat allemaal weg
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:55 schreef Rickazio het volgende:
Levenslied voor de meeste mannen, klein maar het kon zo groot zijn
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:55 schreef Rickazio het volgende:
Levenslied voor de meeste mannen, klein maar het kon zo groot zijn
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Oh dan ga ik dat straks lekker even terugkijken op de website.
Hihi deze reactiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:01 schreef the85mc het volgende:
Dus claudia vindt nederland een klein kutland met schreeuwende mensen langs de zijlijn. Heeft zij thuis geen spiegel ofzo?
Inderdaad wtf man ? ff serieus hoezo moet dit 6 ton kosten ? Waar zijn die euries heen gegaan ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Leuk? Leuk?! Kostte weer 600.000!
Een document dat niemand gaat lezen voor 6 fucking ton!
de schade in Haren was maar 2 ton, lolquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Inderdaad wtf man ? ff serieus hoezo moet dit 6 ton kosten ? Waar zijn die euries heen gegaan ?
Dit is toch je reinste geldverspeling !?
hahahah nou breekt mn stoel, dit is toch niet meer te behapslikken.quote:Op zondag 10 maart 2013 08:02 schreef klabbakus het volgende:
[..]
de schade in Haren was maar 2 ton, lol
quote:Paul van Geest
Kerkhistoricus blikt vooruit op het aanstaande conclaaf.
Frank de Grave
Senator over toenemende onbestuurbaarheid Eerste Kamer.
Paul Schnabel
Directeur neemt na 15 jaar afscheid van Sociaal en Cultureel Planbureau.
Plus:quote:
Dat is eigenlijk wel erg. Zodra ik zijn naam zag moest ik eerst aan het typetje denken.quote:
En dat glaasje ranja met een rietje...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel erg. Zodra ik zijn naam zag moest ik eerst aan het typetje denken.
Leukquote:Op maandag 11 maart 2013 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen zelf in de uitzending
Hopen dat het boeiendere gasten zijn dan vandaag
Ik zal wel een bordje met FOK! erop meenemenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk![]()
Hopelijk kunnen we je herkennen.
Dan is DWDD inderdaad een stuk leuker.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
Naar P&W zou ik nooit gaan, vaak te saai en te laat.
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel erg. Zodra ik zijn naam zag moest ik eerst aan het typetje denken.
Haha ja, vroeger toen Jack Spijkerman nog niet voor het geld van Talpa ging.quote:
Jomanda kreeg uiteindelijk toch gelijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Haha ja, vroeger toen Jack Spijkerman nog niet voor het geld van Talpa ging.
We kunnen je herkennen aan je mijter en de staf, neem ik aan?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben jij familie van Sinter Clasie?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jezus mensen, kan iemand mij even oprapen?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
We kunnen je herkennen aan je mijter en de staf, neem ik aan?
Heb je zo'n arrangement met DWDD erbij?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niet fucken met sinterklaaskapoentje he... wij TV SC's komen voor elkaar opquote:Op maandag 11 maart 2013 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
We kunnen je herkennen aan je mijter en de staf, neem ik aan?
TV SC dat is het leven van de straatquote:Op maandag 11 maart 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niet fucken met sinterklaaskapoentje he... wij TV SC's komen voor elkaar op
Morgen Ferry Mengele bellen hoe hij dat nou met die kleur doet.quote:
Daar moet je een pedante ijdeltuit voor zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat hij z'n haar verft.
Precies, een echte kerel verft niet z'n haar.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar moet je een pedante ijdeltuit voor zijn.
Dat is de VVD veels te lastig.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:12 schreef the85mc het volgende:
Waarom snapt ie niet dat er in de 2e kamer wordt gelobbied voor meerderheid in 1e kamer? Dat is toch gewoon efficient?
Dat is ook het absurde, dat een vvder in de 1e kamer niet snapt wat de vvd in de 2e kamer wil bereiken. En dat bestuurt dan het land..quote:
Een kleuter aan je leuterquote:Op maandag 11 maart 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
De wet van Noten: Kleuters aan je kloten.
Daar is zelfs Henkie te genuanceerd voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik wil Henk Bres wel eens een baksteen door één van de ramen bij het vaticaan zien pleuren.
Zou ut? Of istie vooral hypocriet?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar is zelfs Henkie te genuanceerd voor.
Ik heb zo'n teringhekel aan die film.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou er nou ook seks in de musical sister act voorkomen, of is dat niet zo waarheidsgetrouw?
Henkie zegt graag wat de meute wil horen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou ut? Of istie vooral hypocriet?
Ik ook, en de musical is nog erger.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb zo'n teringhekel aan die film.
ja ziek gewoon.... sneu verhaal ook ditquote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef dawg het volgende:
wat een verdefelijk instituut is het toch, de kerk. corruptie zelfverrijking en misbruik.walgelijke kutclub.
zo.
'Hij durft tenminste gewoon de waarheid te zeggen'quote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Henkie zegt graag wat de meute wil horen.
zij is er -begrijpelijk- hoorbaar nog steeds niet overheen. tragisch.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
ja ziek gewoon.... sneu verhaal ook dit
Er zijn goede christenen en slechte christenen...het zijn net mensen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:21 schreef dawg het volgende:
wat een verderfelijk instituut is het toch, de kerk. corruptie zelfverrijking en misbruik.walgelijke kutclub.
zo.
Vaak verdringen mensen dat en komt het op latere leeftijd weer naar boven.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:22 schreef dawg het volgende:
[..]
zij is er -begrijpelijk- hoorbaar nog steeds niet overheen. tragisch.
Henkie zegt wat wij denkenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:22 schreef OProg het volgende:
[..]
'Hij durft tenminste gewoon de waarheid te zeggen'![]()
ik heb het over het instituut, niet de individuen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn goede christenen en slechte christenen...het zijn net mensen.
Omdat je hier tot een jaar of 15 geleden nauwelijks over kon praten.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:25 schreef the85mc het volgende:
Ja ik weet niet hoor, het zal vast niet fijn zijn geweest. Maar hoe accuraat zijn herinneringen van 60-70 jaar terug van toen je 5 was? En waarom is dit niet veel eerder naar buiten gekomen?
Er zijn ook dominees en priesters met het hart op de goede plaats.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het over het instituut, niet de individuen.
en die mensen die zich hieraan schuldig gemaakt hebben zijn geen christenen, verre van.
Jij hebt zeker nooit met oudere mensen gepraat?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:25 schreef the85mc het volgende:
Ja ik weet niet hoor, het zal vast niet fijn zijn geweest. Maar hoe accuraat zijn herinneringen van 60-70 jaar terug van toen je 5 was? En waarom is dit niet veel eerder naar buiten gekomen?
Je ziet ze constant naar beneden kijken. Op smartphone waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Zit er nu een schoolklas in het publiek ofzo?
Ze kijken vrij ongeïnteresseerd idd.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
En dan doen ze ook nog investeringen om in de buurt van de homosaua te zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:26 schreef dawg het volgende:
was straks nog bij nieuwsuur; de deken over het vaticaan die de corruptie, afpersing en zelfverrijking bedekken. en dan nog het misbruik wat men daar onder de pauselijke tapijten heeft proberen te vegen.
Allemaal slachtoffersquote:Op maandag 11 maart 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Die moeten offline zijn dus veel zal er niet gebeuren dan.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:27 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Je ziet ze constant naar beneden kijken. Op smartphone waarschijnlijk.
Angry birds.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Die moeten offline zijn dus veel zal er niet gebeuren dan.
quote:
Jawel, en het is aangetoond in politieonderzoeken dat getuigen na 15 jaar totaal niet meer betrouwbaar zijn. Dan ga ik me afvragen hoe precies het is over nog 3x zoveel tijd.. Ik wil het niet goedpraten, dat er schandalige dingen zijn gebeurd geloof ik wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit met oudere mensen gepraat?
D66quote:
Hij zat een keer bij WNL.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Hansie nooit wordt uitgenodigd.
Getuige zijn van een ongeluk of overval is heel iets anders dan dat je zelf iets heftigs hebtquote:Op maandag 11 maart 2013 23:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jawel, en het is aangetoond in politieonderzoeken dat getuigen na 15 jaar totaal niet meer betrouwbaar zijn. Dan ga ik me afvragen hoe precies het is over nog 3x zoveel tijd.. Ik wil het niet goedpraten, dat er schandalige dingen zijn gebeurd geloof ik wel.
Kan allebei voor PTSS zorgen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Getuige zijn van een ongeluk of overval is heel iets anders dan dat je zelf iets heftigs hebt
meegemaakt. Dat is niet te vergelijken met jarenlange mishandeling.
Van de Brink zag toen toch de aanwezigheid van Jezus in Hansie?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Hansie nooit wordt uitgenodigd.
Jaquote:Op maandag 11 maart 2013 23:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Van de Brink zag toen toch de aanwezigheid van Jezus in Hansie?
ooggetuigenverslagen zijn het minst betrouwbaar. echter denk ik dat je zoiets traumatisch niet snel vergeet.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Jawel, en het is aangetoond in politieonderzoeken dat getuigen na 15 jaar totaal niet meer betrouwbaar zijn. Dan ga ik me afvragen hoe precies het is over nog 3x zoveel tijd.. Ik wil het niet goedpraten, dat er schandalige dingen zijn gebeurd geloof ik wel.
Nou, het probleem is vooral dat de lastenverzwaringen die er zijn met name bij de lage en middeninkomens terecht komen, en dat heeft uiteraard de grootste invloed op de uitgaven van die inkomens.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
Kap dan eens met die lastenverzwaringen, stelletje mongolen.
idd.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Henk Knol en zijn achterban mogen ook weg.
Boeit ze niet, sprinkhanen zijn het.quote:
Helaas stemmen alle demente bejaarden op zijn partijquote:Op maandag 11 maart 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Henk Knol en zijn achterban mogen ook weg.
Ongetwijfeld, maar mensen met 70K mogen dat weleens in perspectief plaatsen met mensen met kinderen, een koopwoning, en auto die moeten rondkomen van minder dan 30K bruto waar eveneens de lasten voor zijn verhoogd (en relatief nog meer dan voor de persoon met 70K).quote:Op maandag 11 maart 2013 23:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Bruto he? Met kinderen, huis, auto heb je hoge vaste lasten.
Netto houd je dan 3500/4000 per maand over. Daar moet je gewoon van rond kunnen komen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Bruto he? Met kinderen, huis, auto heb je hoge vaste lasten.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar mensen met 70K mogen dat weleens in perspectief plaatsen met mensen met kinderen, een koopwoning, en auto die moeten rondkomen van minder dan 30K bruto waar eveneens de lasten voor zijn verhoogd (en relatief nog meer dan voor de persoon met 70K).
Ik denk dat je van 70K bruto zelfs nog meer overhoudt, aangezien je vanaf pakweg 54.000 euro pas 52% tarief gaat betalen (en dat tarief wordt dus verlaagd).quote:Op maandag 11 maart 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Netto houd je dan 3500/4000 per maand over. Daar moet je gewoon van rond kunnen komen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
De Grave ziet een opening om zijn VVD-ideologie er nog even doorheen te drukken.
Dat is nog best veel ja. Dacht dat er.nog veel meer vanaf ging. Dan moeten ze maar een jaar langer met de audi en de ikea keuken doen. En dan 'maar' 1 vakantie ipv 3..quote:Op maandag 11 maart 2013 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat je van 70K bruto zelfs nog meer overhoudt, aangezien je vanaf pakweg 54.000 euro pas 52% tarief gaat betalen (en dat tarief wordt dus verlaagd).
zoals het een trouwe vvd'er betaamt.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
De Grave ziet een opening om zijn VVD-ideologie er nog even doorheen te drukken.
Makkelijk. Maar het lijkt soms wel alsof iedereen salarissen heeft waarmee ze 2000 Euro overhouden per maand, terwijl in werkelijkheid voor een gemiddeld huishouden het netto inkomen per maand echt niet hoger is dan 1300 Euro per maand. (Misschien is dat inmiddels zelfs lager.) Dus daar gaan nog de kosten voor eten, hypotheek/huur, scholing voor kinderen, kleding, etc. van af.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Netto houd je dan 3500/4000 per maand over. Daar moet je gewoon van rond kunnen komen.
Uiteraard, maar ik kan niet zo goed tegen die kortzichtige en bekrompen retoriek. Een simplistische benadering van de werkelijkheid vind ik het vaak.quote:
Jan Modaal verdient circa 33k...dat is circa 1700 euro/maandquote:Op maandag 11 maart 2013 23:48 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Makkelijk. Maar het lijkt soms wel alsof iedereen salarissen heeft waarmee ze 2000 Euro overhouden per maand, terwijl in werkelijkheid voor Jan Modaal het netto inkomen per maand echt niet hoger is dan 1300 Euro per maand. (Misschien is dat inmiddels zelfs lager.) Dus daar gaan nog de kosten voor eten, hypotheek/huur, scholing voor kinderen, kleding, etc. van af.
No way, je houdt echt wel meer over van 70K bruto hoor. Ik gok dat die bruto/netto berekening niet al te nauwkeurig is.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jan Modaal verdient circa 33k...dat is 1600/1700 euro/maand
Met 70k houd je overigens "slechts" 3500/maand aan over.
http://www.raet.nl/proformalite/proforma-lite.aspx
terpstra en bolkestein mag ik ook wel inderdaad. die kramen ook niet altijd die domme onzin uit maar zijn wat gematigder en bovenal wat genuanceerder.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik kan niet zo goed tegen die kortzichtige en bekrompen retoriek. Een simplistische benadering van de werkelijkheid vind ik het vaak.
Al kan ik het van sommige VVD-ers beter hebben dan van anderen. Erica Terpstra, Frits Bolkestein en Hans Wiegel vind ik wel sympathiek bijvoorbeeld.
Modaal is niet het gemiddelde inkomen. Een fout die te vaak gemaakt wordt. Ook niet een modus of mediaan overigens. Feitelijk is het best wel een zinloos begrip.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jan Modaal verdient circa 33k...dat is circa 1700 euro/maand
Met 70k houd je overigens "slechts" 3500/maand aan over.
http://www.raet.nl/proformalite/proforma-lite.aspx
Er zijn ook nog aftrekposten en heffingskortingen die niet meegenomen worden. Iemand die 70K verdient heeft waarschijnlijk wel een eigen huis en dus HRA. Bovendien krijgen gezinnen met kinderen ook kinderbijslag (die is niet inkomensafhankelijk).quote:Op maandag 11 maart 2013 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
No way, je houdt echt wel meer over van 70K bruto hoor. Ik gok dat die bruto/netto berekening niet al te nauwkeurig is.
Ik verdien helaas geen 70k...verdien ongeveer de helft daarvan, maar houd daar slechts 1800 netto/maand aan over.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
No way, je houdt echt wel meer over van 70K bruto hoor. Ik gok dat die bruto/netto berekening niet al te nauwkeurig is.
Inderdaad, een vlugge berekening leert dat iemand met 70K bruto sowieso al niet meer dan ¤ 27.267 aan belasting betaalt, en dan heb ik niet eens HRA en combinatiekorting meegenomen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Er zijn ook nog aftrekposten en heffingskortingen die niet meegenomen worden. Iemand die 70K verdient heeft waarschijnlijk wel een eigen huis en dus HRA. Bovendien krijgen gezinnen met kinderen ook kinderbijslag (die is niet inkomensafhankelijk).
Dat is waar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verdien helaas geen 70k...verdien ongeveer de helft daarvan, maar houd daar slechts 1800 netto/maand aan over.
Vergeet niet dat je ook veel sociale verzekeringen en pensioenafdracht moet betalen.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is waar.
Blijft mijn punt staan dat de lastenverzwaringen relatief harder aankomen bij de lagere en modale inkomens in verhouding met iemand met 70K bruto bijvoorbeeld. Dat geklaag van sommigen met een inkomen in die richting snap ik dan ook niet zo goed, ondanks dat ze uiteraard ook lasten hebben die gebaseerd zijn op een hoger inkomen.
Laatste gasten zijn ook bekend:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:20 schreef golfer het volgende:
Yasemin Cegerek
PvdA-Statenlid over antisemitische jongeren in Arnhem.
Henk Hagoort
Voorzitter bespreekt toevoeging NPO aan naam Publieke Omroep.
Martin Koolhoven
Regisseur over de nieuwste Anthony Hopkins-film 'Hitchcock'.
Met wie ben je er? En hoe gaan we je herkennenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben erover 10 min gaan we richting de studio
zijn mijter.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Met wie ben je er? En hoe gaan we je herkennen
met mn grijze trui aan met witte strepen, overhemd er onder ook grijs. Haar met gel omhoog naar rechtsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Met wie ben je er? En hoe gaan we je herkennen
OK veel plezierquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
met mn grijze trui aan met witte strepen, overhemd er onder ook grijs. Haar met gel omhoog naar rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |